graag gedaan, t is gewoon ook zo toch, ik zag je nog online komen die dag, maar toen ik ff met je wilde kletsen was je al weer wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Basje.
Bedankt voor je lieve woorden elders.
Kwamen voor mij ook precies op het juiste moment.![]()
Hoi hoiquote:
heej basjequote:
heej Inodderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
ook weer van de party
waarom zie ik je op msn niet online?
ja ik ook wel,kan ik tenminste ff rustig ontbijtenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi LuidisjeVind het eigenlijk wel prettig.
![]()
va·kan·tie (de ~ (v.), ~s)quote:
Ben met m'n avondeten bezig!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik ook wel,kan ik tenminste ff rustig ontbijten![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:28 schreef demins het volgende:
[..]
va·kan·tie (de ~ (v.), ~s)
1 jaarlijks toegekende vrije tijd voor personen in verschillende beroepen en betrekkingen, voor leerlingen enz.
2 vakantiereis
![]()
![]()
![]()
en wat ga je eten danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben met m'n avondeten bezig!![]()
Smakelijk![]()
pasta met wat ?quote:
lekker met mayo en curryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
Heb nog n tosti over liefhebbers?
AUB zit al volquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
lekker met mayo en curry![]()
Doe mij die tosti maar,als ie nog warm is tenminste
er zit sambal opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:54 schreef Inodder het volgende:
Oepsch vergeten te vertellen is wel n VLAM tosti pas op
nee hoor heb er niets op gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
er zit sambal oplaat dan maar ff
Heb ook al nadorst van vannacht
ach, jij hier ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee hoor heb er niets op gedaan
VLAMTOSTI®
het heetste sneetje
Het pittig gekruide vlees, bekend van onze Vlammetjes, perfect gecombineerd met de royale hoeveelheid smakelijke 48+ kaas. Zo laat de vulling van de Vlamtosti zich beschrijven.
nee geen pijn...heb met de andere kant gekauwtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef Inodder het volgende:
Al tandpijn puntjuh?
Heb je er al mee gegeten?
nog nooit van gehoord,maar toch vriendelijk bedanktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee hoor heb er niets op gedaan
VLAMTOSTI®
het heetste sneetje
Het pittig gekruide vlees, bekend van onze Vlammetjes, perfect gecombineerd met de royale hoeveelheid smakelijke 48+ kaas. Zo laat de vulling van de Vlamtosti zich beschrijven.
doei doeiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:08 schreef Gladys het volgende:
Maar ik ga ff nieuwe aflevering Lost kijkenlatersss
verdwaal nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:08 schreef Gladys het volgende:
Maar ik ga ff nieuwe aflevering Lost kijkenlatersss
Hij houdt misschien niet van pasta!quote:
Je bent een pasta-fan, maar je durft er niet voor uit te komen?quote:
Misschien niet, misschien wel. Dat is juist de vraag hè!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:14 schreef demins het volgende:
[..]
Hij houdt misschien niet van pasta!![]()
Had je er nog wel wat leuks van gemaakt? Of gewoon, pasta ()
ik wordt bijna bang van je ...HOI bommiequote:
Hij eet alleen broodquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien niet, misschien wel. Dat is juist de vraag hè!
En hoezo, er iets leuks van maken? Zoziet het er toch al erg smakelijk uit vind ik.
![]()
ik denk, ik doe eens een keer mee met die hele smileyhype!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wordt bijna bang van je ...HOI bommie
ff Bommie een dikkequote:
jij denktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk, ik doe eens een keer mee met die hele smileyhype!![]()
weer eens iets anders he ... hahah ...hoe was je dag?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk, ik doe eens een keer mee met die hele smileyhype!![]()
Ik denk per definitie niet voor ik iets post :pquote:
Druk...kids ontbijten naar school enzovoorts, ziekenhuis kinderen ophalen ziekenhuis, spelen met de kinderen, huishouden, wassen strijken, ziekenhuis, avondeten ziekenhuisquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
weer eens iets anders he ... hahah ...hoe was je dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |