Slijmerij? Gelul natuurlijk! Komop liefje...that's the way love goes!quote:
he wat is er mis met onze prachtige achterhoekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja weet ik wel,maar je weet niet wat het is om echt hier te moeten wonen![]()
![]()
uhhh jaquote:
Ikkequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
wie wil er msnen
morgen wel evenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
wie wil er msnen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slijmerij? Gelul natuurlijk! Komop liefje...that's the way love goes!![]()
kom op, je zit nu lekker hier, omringt door oprechte glijers die je verafgoden, wat wil je nog meerquote:
Ik vind jou een slappe zak....dat ga ik toch ook niet te pas en te onpas roepen ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond Jaappie ook wel aardig eigenlijk
allesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
he wat is er mis met onze prachtige achterhoek![]()
oh jee ben jij er zo een, dan blijf ik uit je buurt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
strax mijn favoriete muziektiel: Woman In Chains![]()
Ik ook! is echt een toffe dude!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond Jaappie ook wel aardig eigenlijk
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind jou een slappe zak....dat ga ik toch ook niet te pas en te onpas roepen ?![]()
een oprechte glijer in mijn bedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kom op, je zit nu lekker hier, omringt door oprechte glijers die je verafgoden, wat wil je nog meer![]()
heb jij wel msn dan????quote:
Jouw schoot is mijn bevelquote:
is best lekkere muziek ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
ik dacht dat jij ging slapen!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind jou een slappe zak....dat ga ik toch ook niet te pas en te onpas roepen ?![]()
Zit er ook een filmpje bij?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
en daarnaast boei jij me! (niet op een stefan postmamanier overigensquote:
Was jij maar zo lenig dat je jezelf oraal kon bevredigen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook! is echt een toffe dude!
mijn schootquote:
LUISTERENNNNNNNNNNN BOMMIE, of beter gezegd LEZENNNNNNNNquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
Jantje smit![]()
![]()
![]()
![]()
dat is toch niet gold????
smerige sm-heks...nu kom je wel online hequote:
Wat zeggie me nou???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
Ik heb een slappe zak....dat ga ik toch ook niet te pas en te onpas roepen ?![]()
....niet te veel doen....dat doet auquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging slapen!!!
Officieel erkend homofoob!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was jij maar zo lenig dat je jezelf oraal kon bevredigen.![]()
Die slappe zak (copyright Jaappie) komt z'n afspraken nooit naquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging slapen!!!
wel als ie dat liedje over voor zijn lieve oma zingtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
Jantje smit![]()
![]()
![]()
![]()
dat is toch niet gold????
voeg me ff toe dan !!!!quote:
Yammie, i like it!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
smerige sm-heks...nu kom je wel online he![]()
ze liggen hier voor t oprapen, voor een appel en een ei zijn ze van jouquote:
Zal ik ff een mooie collage van jouw v-o-l-postings maken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze liggen hier voor t oprapen, voor een appel en een ei zijn ze van jou![]()
die manier was ik ook helemaal niet van planquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
en daarnaast boei jij me! (niet op een stefan postmamanier overigens)
speciaal voor jou:quote:
Boeit het iemand?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Officieel erkend homofoob!![]()
trouwens hoe kom je er nou steeds bij dat ik die kloon zijt?
hehehe zondag te horen in het stadion tijdens utreg-ado: VOORBINDKEEPERS! VOORBINDKEEPERS!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
die manier was ik ook helemaal niet van plan![]()
![]()
ik heb geen appel en/of eiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze liggen hier voor t oprapen, voor een appel en een ei zijn ze van jou![]()
ja, mij! Ik vind het zo jammer beschuldigd te worden door iemand die ik zie als een forum-vriendquote:
dit was al voldoende denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal ik ff een mooie collage van jouw v-o-l-postings maken?![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe zondag te horen in het stadion tijdens utreg-ado: VOORBINDKEEPERS! VOORBINDKEEPERS!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit was al voldoende denk ik![]()
Jij bent mijn gappie bommelsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, mij! Ik vind het zo jammer beschuldigd te worden door iemand die ik zie als een forum-vriend
denk dat het in het supportershome wel in een loop gezet gaat wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Gladys het volgende:
[..]daarvoor zou ik best daar willen zijn
misschien kan het filmpje dan ook nog via een scherm afgespeeld worden ?
heb je me 1000ste post nog gezienquote:
zullen we samen dit forum gaan pwnen vriend Jappie? ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent mijn gappie bommels....hoe heb je ooit anders kunnen denken?
![]()
nope...kom er op het moment bijzonder weinigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb je me 1000ste post nog gezien![]()
weer een knipperend schermpje erbij voor oortjequote:
Waarom iets gaan pwnen als het reeds in ons bezit is?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen we samen dit forum gaan pwnen vriend Jappie? ?
Wel lachuh, want het zal zeker goed tekeer gaan!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
denk dat het in het supportershome wel in een loop gezet gaat worden![]()
ik ga zondag wel ff kijken of ik wat kan opnemen![]()
overloper !!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
idd...arme adofansquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef chas het volgende:
[..]
Wel lachuh, want het zal zeker goed tekeer gaan!![]()
ach je kunt niet genoeg benadrukken wie de baas is hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom iets gaan pwnen als het reeds in ons bezit is?![]()
check de oude badjes maar, kan niet missenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope...kom er op het moment bijzonder weinig
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
weer een knipperend schermpje erbij voor oortje![]()
Pff ik was al soort van depressief, maar dat word ik van deze muziek helemaal.quote:
je bent van mij... zie sigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |