ja, mij! Ik vind het zo jammer beschuldigd te worden door iemand die ik zie als een forum-vriendquote:
dit was al voldoende denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal ik ff een mooie collage van jouw v-o-l-postings maken?![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe zondag te horen in het stadion tijdens utreg-ado: VOORBINDKEEPERS! VOORBINDKEEPERS!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit was al voldoende denk ik![]()
Jij bent mijn gappie bommelsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, mij! Ik vind het zo jammer beschuldigd te worden door iemand die ik zie als een forum-vriend
denk dat het in het supportershome wel in een loop gezet gaat wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Gladys het volgende:
[..]daarvoor zou ik best daar willen zijn
misschien kan het filmpje dan ook nog via een scherm afgespeeld worden ?
heb je me 1000ste post nog gezienquote:
zullen we samen dit forum gaan pwnen vriend Jappie? ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent mijn gappie bommels....hoe heb je ooit anders kunnen denken?
![]()
nope...kom er op het moment bijzonder weinigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb je me 1000ste post nog gezien![]()
weer een knipperend schermpje erbij voor oortjequote:
Waarom iets gaan pwnen als het reeds in ons bezit is?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen we samen dit forum gaan pwnen vriend Jappie? ?
Wel lachuh, want het zal zeker goed tekeer gaan!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
denk dat het in het supportershome wel in een loop gezet gaat worden![]()
ik ga zondag wel ff kijken of ik wat kan opnemen![]()
overloper !!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
idd...arme adofansquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef chas het volgende:
[..]
Wel lachuh, want het zal zeker goed tekeer gaan!![]()
ach je kunt niet genoeg benadrukken wie de baas is hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom iets gaan pwnen als het reeds in ons bezit is?![]()
check de oude badjes maar, kan niet missenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope...kom er op het moment bijzonder weinig
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
weer een knipperend schermpje erbij voor oortje![]()
Pff ik was al soort van depressief, maar dat word ik van deze muziek helemaal.quote:
je bent van mij... zie sigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
quote:
ik had het al opstaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
En dan schakel je over op RTL4 zie je ineens Jaappie douchen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Gladys het volgende:
[..]daarvoor zou ik best daar willen zijn
misschien kan het filmpje dan ook nog via een scherm afgespeeld worden ?
ze pwned je pik!quote:
quote:
vriendjes wel,maar niet met bommiequote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
vriendjes wel,maar niet met bommieHou niet van belangenverstrengeling
![]()
![]()
he he ..wij kunnen nog wel stiekum msnen hoor ...als je maar nix zegtquote:
Ik vind je een lieve meid...maar die kreisende stem alsof je net van de vismarkt komt gaat door merg en been.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ik las het vanmiddag maar het linkje deed het al niet meer![]()
Maar ach, ik werd al misselijk van die zoen tussen E10 en Rik dus denk bij het zien van dit filmpje niet alleen mijn avondeten maar ook een stukje darm meekomt(en nee, geen endeldarm
)
OMFG!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve meid...maar die kreisende stem alsof je net van de vismarkt komt gaat door merg en been.![]()
Wie weet wat voor lekkers moois daar nog uit kan voortkomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
vriendjes wel,maar niet met bommieHou niet van belangenverstrengeling
![]()
![]()
Pik je dit oortje ????quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve meid...maar die kreisende stem alsof je net van de vismarkt komt gaat door merg en been.![]()
misschien wel een trioquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie weet wat voor lekkers moois daar nog uit kan voortkomen.![]()
Ah...msnen...das met geschreven tekst toch ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
he he ..wij kunnen nog wel stiekum msnen hoor ...als je maar nix zegt![]()
Thats the spirit...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien wel een trioMaar jij en bommie blijven van elkaar af
![]()
![]()
quote:
Klopt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
ach je kunt niet genoeg benadrukken wie de baas is he![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Shownieuws? Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef Gladys het volgende:
[..]![]()
het was zelfs bij shownieuws vanaaf
(om 23uur is herhaling op sbs ) Bleek een wraakactie van een jaloerse ex te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |