Jij hebt hem helemaal in je eentje uitgezocht en ook niet aan je moeder/schoonmoeder/zusjes en weet ik veel wat laten zien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
@ Troel. Een beetje wel ja.
Het is toch juist super als niemand weet wat voor mooie jurk je draagt? En al helemaal voor hem een verrassing? Hoort er wel een beetje bij hoor. Het geheim houden. Maarja, ieder zn ding...als jij het leuk vindt/vond dat hij het van te voren zien, dan is het ook prima.
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef marlieske het volgende:
ieder doet het op zijn manier, als jij dit leuker vind gewoon lekker doen!
Alleen mn moeder aangezien zij de jurk gaat betalen. Mijn schoonmoeder wil ik er voor al het goud van de wereld nog niet bij hebben. En zussen heb ik helaas niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij hebt hem helemaal in je eentje uitgezocht en ook niet aan je moeder/schoonmoeder/zusjes en weet ik veel wat laten zien?
Ik zat te twijfelen tussen twee jurk, een duurdere jurk met enkel voordelen of een goedkopere jurk met wat nadelen. Door de reactie die Bert gaf toen hij me in de duurdere jurk zat wist ik zeker dat ik die wilde hebben. Tegen de tijd dat wij gaan trouwen weet hij echt niet meer precies hoe die jurk eruit ziet hoor.
Dat van die schoonmoeder had ik ook een beetje, maar dan vooral omdat ik me dan compleet niet op mijn gemak zou voelen. Ik ben dus met mijn moeder gegaan en later nog een keer terug met Bert. Het zussenprobleem heb ik hier ook en mijn schoonzusje gaat niet voor al het goud en al het zilver en alle andere waardevolle dingenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen mn moeder aangezien zij de jurk gaat betalen. Mijn schoonmoeder wil ik er voor al het goud van de wereld nog niet bij hebben. En zussen heb ik helaas niet.
Een vriendin wilde mee maar ik heb gewoon niet gezegd dat ik een jurk ging kopen.
Niemand weet er iets van dus.
Ik twijfelde ook tussen 2 jurken. En ze waren allebei even duur (OMG wat zijn trouwjurken duur).
Oke voor deze ene keer wil het door de vingers zienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat van die schoonmoeder had ik ook een beetje, maar dan vooral omdat ik me dan compleet niet op mijn gemak zou voelen. Ik ben dus met mijn moeder gegaan en later nog een keer terug met Bert. Het zussenprobleem heb ik hier ook en mijn schoonzusje gaat niet voor al het goud en al het zilver en alle andere waardevolle dingen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
@ Troel. Een beetje wel ja.
Het is toch juist super als niemand weet wat voor mooie jurk je draagt? En al helemaal voor hem een verrassing? Hoort er wel een beetje bij hoor. Het geheim houden. Maarja, ieder zn ding...als jij het leuk vindt/vond dat hij het van te voren zien, dan is het ook prima.
Geef dit dan wel aan als je gaat shoppen, meestal zijn er dan meer verkoopsters nodigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:51 schreef seilram het volgende:
Ik wil met 1 van mijn beste vriendinnen gaan (dat is ook mijn getuige), mijn nichtje en mijn moeder.Gaan we met zijn allen de hele dag jurken passen en niet alleen ik, maar hun moeten ook verplicht. Ik wil niet in mijn upje de hele dag staan zweten, jurk aan, jurk uit
![]()
Is dat zo? Ookal doen hun maar voor de leut mee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Geef dit dan wel aan als je gaat shoppen, meestal zijn er dan meer verkoopsters nodig
Normale kleren uit, corselet en hoepel aan, jurk voorzichtig aan, showen, alles weer uit cq aan...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:05 schreef amaranta het volgende:
Ik ben een gekke romanticus. Alleen de bruid hoort op dat moment jurken te passen. Het draait dan om haar.![]()
Bij mij duurde het trouwens geen 10 minuten. Of misschien ook wel, ik weet het niet.
heb ik iets gemist? jullie zíjn toch al getrouwd? of doe je 't over een tijdje nog eens dunnetjes over?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:15 schreef leonieke het volgende:![]()
Troel is helemaal niet zwakWat een onzin
Mijn echtgenoot gaat waarschijnlijk ook meegaan. Alleen zie ik niet zitten en iemand anders zou ik niet weten.
Wij zijn alleen nog maar voor de wet getrouwd. Volgend jaar 14 juli kerkelijk huwelijk met de trouwjurk en het feest en alles erop en eraanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef bixister het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? jullie zíjn toch al getrouwd? of doe je 't over een tijdje nog eens dunnetjes over?
Precies een jaar na onsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:32 schreef Shaii het volgende:
Hoi allemaal, voor dit topic kom ik even uit de lurk-stand
Ik ga 4 augustus 2007 trouwen en we hebben de meeste voorbereidingen achter de rug.
We kregen zojuist een telefoontje dat ons trouwringen binnen zijn, dus morgen gaan we ze bekijken/ophalen. Ik weet nog niet of ik ze bij de juwelier laat of mee naar huis neem... 4 augustus is nog heel ver weg voor m'n gevoel!
Ach, moet al 16 maart op. Zijn hier ook niet de vlotste met alles.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Precies een jaar na ons![]()
De meeste voorbereidingen al achter de rugWij hebben alleen nog maar onze zaal vastgelegd en ons feest is al op 14 juli. Ik ga toch eens in actie moeten schieten
Als het een troost kan zijn, ik denk dat ik nog een hoop vergeetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef amaranta het volgende:
Ik vergeet ook nog wat ja. Ook de mis samenstellen. Een DJ of een band zoeken. We zijn er nog niet uit of we DJ of Band willen. Het menu inderdaad.
Dat doet het toch bijna altijd hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef amaranta het volgende:
Alles komt goed.
Dit is onze gemeente ook zo. Lijkt me ook niet echt prettig om op de dag zelf daar nog allemaal aan te moeten denken en mee rond te moeten sjouwen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef Silmarwen het volgende:
Dat doe je allemaal bij je ondertrouw. Op je trouwdag zelf heb je geen formulieren meer nodig.
Nee, maar we moeten uiterlijk 4 weken voor de trouwdag bij de gemeente Delft langs om te betalen, getuigen op te geven en een vragenlijst in te leveren. Bij die papieren zit ook een conceptnota, waarop ook plek is voor die uittreksels... Maar dat is denk ik alleen voor als je die formulieren tegelijk inlevert met in ondertrouw gaan, wat bij ons niet het geval is (omdat we in andere gemeente in ondertrouw gaan dan dat we trouwen).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef Silmarwen het volgende:
Dat doe je allemaal bij je ondertrouw. Op je trouwdag zelf heb je geen formulieren meer nodig.
Wij gaan in ondertrouw in IJsselstein en moeten daar dus alles inleveren, zij sturen alles op naar Amersfoort, dan moeten we daar een afspraak maken en daar betalen we ook de leges. Wat raar dat dat niet overal hetzelfde isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nee, maar we moeten uiterlijk 4 weken voor de trouwdag bij de gemeente Delft langs om te betalen, getuigen op te geven en een vragenlijst in te leveren. Bij die papieren zit ook een conceptnota, waarop ook plek is voor die uittreksels... Maar dat is denk ik alleen voor als je die formulieren tegelijk inlevert met in ondertrouw gaan, wat bij ons niet het geval is (omdat we in andere gemeente in ondertrouw gaan dan dat we trouwen).
Verwarrend gedoe allemaal
Nou, misschien scheelt het niet eens zo veel., alleen is het naar jullie duidelijker uitgelegdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij gaan in ondertrouw in IJsselstein en moeten daar dus alles inleveren, zij sturen alles op naar Amersfoort, dan moeten we daar een afspraak maken en daar betalen we ook de leges. Wat raar dat dat niet overal hetzelfde is
Ohja, dat kan ook he, las ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:08 schreef Vicky het volgende:
Pluisje, ik wil ook in Delft trouwen, vind het stadhuis zoooooo mooi..
ga je ook de webcam aan laten zetten??
jullie staan erbijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef wokje het volgende:
O ja waarom sta ik niet in het overzichtje in de OP van Trouwen#24?25 april 2007 is de datum, en wel met Hester
![]()
![]()
Amersfoort: de Jac Hensen heeft een ontzettend uitgebreide pakkencollectie. Een eenvoudig pak heb je al vanaf 200 euro, al is dat natuurlijk geen trouwpak. Maar hun pakkenafdeling voor alle gelegenheiden is enorm groot, misschien de moeite om eens te kijken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:35 schreef Gabberhead het volgende:
Trouw Vergeet-niet Postje
En meteen een vraagje tussen al die jurken. Ik wil binnenkort een pak gaan uitzoeken, maar ik zit een beetje met het geld. Budget voor al mijn kleding is ongeveer 1000 Euro (manchetknopen heb ik al wel), alleen de winkel waar m'n bruid haar jurk heeft gekocht begint daar pas met een simpel pak.
Ik zoek dus iets goedkopers dan Avenue. Iemand ervaringen in de driehoek Rotterdam-Den Haag-Utrecht?
Dankjequote:
Nee huren doe ik sowieso niet, zeker niet voor m'n trouwpak! Dat wil ik wel m'n hele leven hebben hoor! M'n vriendin huurt ook geen jurk, dus huur ik ook niet m'n pak. Hooguit gebruik ik het 3delige pak dat ik nu al in de kast heb, maar ja ik moet toch ook ooit een rokkostuum voor m'n promotie (daarvoor kan ik het natuurlijk evt wel huren), maar als m'n trouwpak en promotiepak toch hetzelfde worden, kan ik ook kopen natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:46 schreef Troel het volgende:
Als je zo'n pak aanwilt, zou ik hem eigenlijk gewoon huren.
Het is wat uit de richting, maar als het veel scheelt is het dat de reistijd waard.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Amersfoort: de Jac Hensen heeft een ontzettend uitgebreide pakkencollectie. Een eenvoudig pak heb je al vanaf 200 euro, al is dat natuurlijk geen trouwpak. Maar hun pakkenafdeling voor alle gelegenheiden is enorm groot, misschien de moeite om eens te kijken?
Och, ik moest zelfs janken toen Maxima begon te janken.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:06 schreef leonieke het volgende:
Zijn er mensen die geweend hebben op hun eigen kerkelijk huwelijk?
Ik zat net te kijken naar Friends waarin Phoebe trouwt en ik begon te wenen... In juli begon ik bijna te wenen tijdens de mis van een vriend van ons.
Ik begin al te panikeren voor volgend jaar
Niet goed naar Maxima gekeken? En die was ook nog op TV. Een paar van mijn schoonzussen zaten ook te huilen, heel normaalquote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef leonieke het volgende:
Hmz, watervaste make-up moet ik dus nog op mijn lijstje zetten![]()
Nee, echt, ik maak me wel wat zorgen. Wat gaan de mensen niet denken als ik tijdens de mis zit te wenen?Ik heb nog nooit gezien dat een bruid zat te huilen
![]()
Maxima is Hollandsquote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet goed naar Maxima gekeken? En die was ook nog op TV. Een paar van mijn schoonzussen zaten ook te huilen, heel normaal
Gewoon zorgen voor watervaste make-up (merkstift anyone?)
Dat zat ik me idd ook te bedenken. Ik jank, zeker sinds ik een kind heb, werkelijk om alles, dus ook om de bruiloften van een ander.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef Tally het volgende:
Ik heb bij elke bruiloft die ik heb gehad van een ander zitten huilen..
Bij mezelf heb ik niet gehuild.. Je bent zo druk in je hoofd dat je daar niet aan denkt..
Ik zal ook wel zo'n typje zijn wat dit mee maakt. Daar zit ik nu al mee, dat ik een dag later niet eens meer weet wie wat nu zei enzo. Ach, misschien stel ik mijn camera wel in een hoekje op, op een statief. Kan ik altijd nog een keer terug kijkenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:29 schreef Tally het volgende:
Je bent zo druk in je hoofd bezig met de dag door aan het nemen (althans zo ging dat bij mij) dat je eigenlijk niet eens hoort wat er gezegd word
Wij hebben alles opgenomen.. En terug gekeken..quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Ik zal ook wel zo'n typje zijn wat dit mee maakt. Daar zit ik nu al mee, dat ik een dag later niet eens meer weet wie wat nu zei enzo. Ach, misschien stel ik mijn camera wel in een hoekje op, op een statief. Kan ik altijd nog een keer terug kijken![]()
Mijn verwachtingen zijn ook dat ik die dag niet droog zal houden.
Vriendin van mij zat ook te wenen in de misquote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef leonieke het volgende:
Hmz, watervaste make-up moet ik dus nog op mijn lijstje zetten![]()
Nee, echt, ik maak me wel wat zorgen. Wat gaan de mensen niet denken als ik tijdens de mis zit te wenen?Ik heb nog nooit gezien dat een bruid zat te huilen
![]()
Maar dan zijn er waarschijnlijk nog niet zoveel mensen bijquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef wokje het volgende:
Enneehh.. hoe overleef je DE dag als man?Volgens mij word ik echt helemaal slap (behalve dan misschien op 1 plek)
zodra ik m'n vriendin voor het eerst in haar trouwjurk zie!
Ik kan me nu niet voorstellen hoe dat eruit gaat zien, maar ik weet zeker dat ze echt super super mooi is!
![]()
Hmm geen trouwjurk.. dan kun je idd beter ook meteen een samenlevingscontract afsluiten.. ff samen naar de notaris, misschien nog langs het gemeentehuis.. en klaar! En hop meteen weer aan het werk, je hebt je kloffie toch nog aan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:47 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Als ik ooit trouw dan trek ik geen jurk / rok aan. Maar dan trouw ik gewoon in m`n normale kleren die ik bijvoorbeeld tijdens uitgaan draag. Maar denk dat een huwelijk niet gaat komen, mijn vriend en ik vinden trouwen op dit moment nog het onzinnigste dat er bestaat.
Maar dat kan altijd veranderen natuurlijk daarbij denk ik aan een oom van mij, die wilde nooit trouwen, geen kinderen, geen rijbewijs halen. En nu: Hij is getrouwd, heeft 2 zoontjes van 4 en 2 jaar en hij heeft 3 jaar geleden z`n rijbewijs gehaald
Wij vinden trouwkleding gewoon wat oubollig. Betekend niet dat stel dat we ooit wel trouwen geen groot feest gaan geven. Een feest in afgehuurd zaaltje inclusies band zal er zeker wel komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:10 schreef wokje het volgende:
[..]
Hmm geen trouwjurk.. dan kun je idd beter ook meteen een samenlevingscontract afsluiten.. ff samen naar de notaris, misschien nog langs het gemeentehuis.. en klaar! En hop meteen weer aan het werk, je hebt je kloffie toch nog aan...
[/cynisme] Smaken verschillen natuurlijk.. maar wij vinden het toch leuk om echt iets speciaals te doen met ons huwelijk, en daar passen ook kleren bij die je speciaal daarvoor hebt gekocht en die je later ook voor (bijna) niks verder draagt...![]()
Je bent je tijd ver vooruitquote:Op woensdag 8 november 2006 08:02 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Wij vinden trouwkleding gewoon wat oubollig. Betekend niet dat stel dat we ooit wel trouwen geen groot feest gaan geven. Een feest in afgehuurd zaaltje inclusies band zal er zeker wel komen.
Ik vind juist zo'n zaaltje met band te truttig voor woorden.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:02 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Wij vinden trouwkleding gewoon wat oubollig. Betekend niet dat stel dat we ooit wel trouwen geen groot feest gaan geven. Een feest in afgehuurd zaaltje inclusies band zal er zeker wel komen.
Vind ik bij sommige mensen ook, ligt er maar net aan hoe het feest gevierd word.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind juist zo'n zaaltje met band te truttig voor woorden.
Zo zie je maar.
Ik ben ook altijd weer blij als ik thuis komquote:
Same here, zijquote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Joene het volgende:
Mijn vriendin heeft haar jurk afgelopen weekend gekocht / besteld , ze straalde zo blij dat ze thuis kwam![]()
dát ze thuis kwam?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Joene het volgende:
Mijn vriendin heeft haar jurk afgelopen weekend gekocht / besteld , ze straalde zo blij dat ze thuis kwam![]()
heel die jurk onderquote:Op woensdag 8 november 2006 18:45 schreef Troel het volgende:
Tja, je kan beter thuis komen dan midden in die winkel natuurlijk.
Hmm, eigenlijk issie nu niet leuk meer
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:12 schreef Spiegelei het volgende:
Wij wisten eigenlijk meteen welk nummer we wilen voor de binnenkomst, namelijk Here, There and Everywhere van the Beatles. Leonieke kent het wel (wordt ook gespeeld op bij het huwelijk van Phoebe in Friends); we willen overigens wel de originele versie.
Digitaal niet, maar bedenk wel dat het compleet afhankelijk is van wat voor soort dienst je wilt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:47 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand digitaal voorbeelden van een (kerk)trouwboekje?
We hebben toch niet dezelfde vriendin hequote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Joene het volgende:
Tja, die dingen zijn nu eenmaal duurquote:Op maandag 13 november 2006 12:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
We hebben toch niet dezelfde vriendin he. Ik straalde wat minder toen ik de prijs hoorde
![]()
Ach het bleef onder de 2kquote:Op maandag 13 november 2006 12:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
We hebben toch niet dezelfde vriendin he. Ik straalde wat minder toen ik de prijs hoorde
![]()
wij waren, vier jaar terug, 25 (ik) en 24 (Rt) ...quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen hoeoud alle trouwers zijn?
Als wij gaan trouwen zijn we 22 en 26 en onze omgeving vindt dat toch wel regelmatig heel erg jong
mex wordt de dag na ons trouwen 28quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:32 schreef freecell het volgende:
Dan valt het dus wel mee met ons, al ben ik wel de jongste, het scheelt niet veelEn ik word anderhalve maand later 23
TARA is twee dagen voor de trouwdag jarig, ook wel lollig.
Neenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
mex wordt de dag na ons trouwen 28
wie heeft er eigenlijk al zo'n leuke trouwsite? Wij wel
www.trouwen.nl en dergelijke.quote:
Ik heb zelf een boekje gemaakt; dat mag je wel hebben als je wilt.... (alleen zit ik nu op mijn werk en daar heb ik het niet digitaalquote:Op zondag 12 november 2006 12:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Digitaal niet, maar bedenk wel dat het compleet afhankelijk is van wat voor soort dienst je wilt.
Rooms-Katholiek, protestants en dan zijn er nog verschillende mogelijkheden.
Het handigst is om de persoon die de dienst/mis voor zal gaan te vragen om wat voorbeelden.
Hier: ik ben dan 26, zijquote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef leonieke het volgende:
Wij waren allebei 25, ik net en phille werd anderhalve maand later 26. Vinden sommige mensen hier ook vroeg
Voor de kerkdienst gewoon wat klassieke kerkmuziekjes.. en we vragen waarschijnlijk wat mensen uit het koor waar de bruid ook in zingt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie al muziek uitgekozen voor de bruiloft en zo ja wat....
Wij hebben nog niks concreets maar ik wil in ieder geval:from this moment
dat is goed jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ik heb zelf een boekje gemaakt; dat mag je wel hebben als je wilt.... (alleen zit ik nu op mijn werk en daar heb ik het niet digitaal)
Edit: het is een Rooms-Katholieke dienst: ik weet niet naar welke soort dienst je op zoek bent![]()
Moest je het nog eens willen doorsturenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ik heb zelf een boekje gemaakt; dat mag je wel hebben als je wilt.... (alleen zit ik nu op mijn werk en daar heb ik het niet digitaal)
Edit: het is een Rooms-Katholieke dienst: ik weet niet naar welke soort dienst je op zoek bent![]()
Ook bij jou ligt hij nu in je mailbox... (straks word ik nog een hele beroemdheidquote:Op woensdag 15 november 2006 20:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moest je het nog eens willen doorsturenMag altijd naar het adres in mijn profiel
![]()
amaranta was juist degene die opzoek was naar voorbeeldenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Leuk!quote:
Klopt wel ja... ik ben met mijn 27/28 al best een ouwe doos om te trouwen.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Leuk!
Nog drie maanden en 5 dagen
Ik ben ook 22 en ik merk dat het ook een verschil van leefmileu is. Ik ben zelf christen en bij ons in de kerk trouwen de meeste mensen nog jonger dan wij.
22 is daar heel erg normaal. En Maarten is dan net 26, dat is al best oud
Geen prettig eerste vriendje?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt wel ja... ik ben met mijn 27/28 al best een ouwe doos om te trouwen.Althans, in christelijk kringen... veel in de kerk (van mijn ouders) trouwen inderdaad voorin de 20.
Ach... ik was ook met 18 verloofd. Gelukkig zag ik op tijd het licht.Liever als "ouwe doos" trouwen dan met mijn eerste vriendje!
![]()
Lang verhaal... samengevat: ik was de laatste die door had dat 't een eikel is.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen prettig eerste vriendje?
Al was ik ook niet graag met mjin eerste vriendje getrouwd
Dat heb ik ook meegemaaktquote:Op donderdag 16 november 2006 16:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lang verhaal... samengevat: ik was de laatste die door had dat 't een eikel is.![]()
Liefde maakt heel erg stekeblind.![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meegemaaktEn ik ben gewoon blij dat ik het op tijd heb doorgehad
Leuk! Wij hebben ook niet echt standaard bandjes. (komen er 3 spelen!).quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:49 schreef Bayswater het volgende:
De band is vastgelegd![]()
Niet echt een bruiloftsbandje, meer festivalmuziek. Maarja als je al heel je leven festivals afloopt moet dat ook kunnen.![]()
Toen wij trouwden was ik 26 en hij 33quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen hoeoud alle trouwers zijn?
Als wij gaan trouwen zijn we 22 en 26 en onze omgeving vindt dat toch wel regelmatig heel erg jong
Da's vlakbij mij werk.quote:Op zondag 26 november 2006 13:51 schreef amaranta het volgende:
Locatie is vastgelegd.
www.stadspaviljoen.nl
Vinden wij ookquote:Op maandag 27 november 2006 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's vlakbij mij werk.![]()
Wandel daar regelmatig langs in mijn pauze. Ziet er inderdaad leuk uit!
Dat scheelt echt wel! Ik moet mijn schoenen nog uitzoeken, best wel een rotwerk, want ze moeten plat zijn (heel erg plat) en ze moeten bij de jurk kleuren.... erg ingewikkeldquote:Op zondag 3 december 2006 13:12 schreef happyme28 het volgende:
Ik moet ook nog bezig met de trouwkaart. Vind het ook erg moeilijk om de tekst te bepalen. Ga eerst maar wat dingetjes opschrijven die er in ieder geval in moeten en hoop dan vanzelf op iets leuks te komen. Nog even kijken op internet of ik wat inspiratie op kan doen.
Gister ook mijn trouwjurk uitgezochtvond het echt super leuk. Ik draag echt nooit een jurk, dus dat was wel grappig. Kreeg er gratis de schoenen bij dus dat is ook gelijk klaar, erg fijn.
De schoenen van Elsarainbowcoloredshoes kunnen in elke kleur gemaakt wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat scheelt echt wel! Ik moet mijn schoenen nog uitzoeken, best wel een rotwerk, want ze moeten plat zijn (heel erg plat) en ze moeten bij de jurk kleuren.... erg ingewikkeld
Met de kaart moeten we nog bezig, maar we hebben in ieder geval al een foto voor op de kaart uitgezocht
3 maand en een beetjequote:Op woensdag 6 december 2006 08:47 schreef Droeke het volgende:
Toch wel jammer dat het "trouw-seizoen" weer over is en we nu weer 4 maanden moeten wachten op de volgende trouw-foto's![]()
Nou dan nog maar eentje van mijzelf:
[afbeelding]
Same here, wat super-romantische vakantiekiekjesquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Met de kaart moeten we nog bezig, maar we hebben in ieder geval al een foto voor op de kaart uitgezocht
Persoonlijk vind ik Palatino altijd een mooi lettertype (en dat is ook niet zo standaard). Die gebruik ik namelijk voor CV-s en sollicitatiebrievenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef wokje het volgende:
[..]
En de standaard windows-lettertypen vinden we niet mooi genoeg, misschien dat de drukker ons daarmee kan helpen..
Palatino is inderdaad wel mooi, maar voor onze trouwkaart willen we misschien toch nog iets sierlijkers / feestelijkers. Maar om nou met Comic Sans MS aan te komen..quote:Op donderdag 7 december 2006 11:09 schreef Droeke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Palatino altijd een mooi lettertype (en dat is ook niet zo standaard). Die gebruik ik namelijk voor CV-s en sollicitatiebrieven![]()
Ik ben niet zo van de fotokaarten, daarbij gaan we voor een krachtige tekst die al wel bekend is en hopen de juiste kaart erbij te vinden.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef wokje het volgende:
[..]
Palatino is inderdaad wel mooi, maar voor onze trouwkaart willen we misschien toch nog iets sierlijkers / feestelijkers. Maar om nou met Comic Sans MS aan te komen..Monotype Corsiva komt een beetje in de buurt maar dat is het ook niet echt... Weet iemand misschien gratis lettertypen (liefst een hele collectie) waar wat meer variatie in zit?
![]()
En @Bayswater; gaan jullie dan voor een bestaand ontwerp? Want als je 't aanbod niet geweldig vindt kun je toch ook zelf aan de fotosjop gaan?
Is ook een goeie optie natuurlijk, al ben je dan wel "overgeleverd" aan de ontwerpkunsten van anderen. Maar ik neem aan dat er genoeg leuks te vinden is (niet in verdieptquote:Op donderdag 7 december 2006 12:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de fotokaarten, daarbij gaan we voor een krachtige tekst die al wel bekend is en hopen de juiste kaart erbij te vinden.
Gezellig hequote:Op maandag 18 december 2006 10:19 schreef Troel het volgende:
Wij hebben van het weekend onze hoofden zitten breken over een trouwtekst voor de kerkdienst.
We zijn er nog niet uit dus.
Die hebben we dus ook nog nietquote:Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Gezellig he
Ik vond de tekst voor de kaarten al erg genoeg
Gefeliciteerd!! De voorbereiding kan beginnen! Ik zit er ook middenin en vind het hardstikke leuk. Veel plezier en succes ermee dus.quote:Op maandag 18 december 2006 10:14 schreef kruimel_20 het volgende:
wij zijn al 6 jaar samen... .en hij heeft me donderdag ten huwelijk gevraagd !
Volgend jaar gaan wij dus trouwen
Ik ben super blij en heb er echt zin in....
Nu nog bedenken wat we allemaal willen gaan doen enzo....![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 | [b]Vorige topics[/b] [topic=96593] [topic=125176] [topic=164101] [topic=190218] [topic=211099] [topic=253492] [topic=272653] [topic=294757] [topic=315838] [topic=367517] [topic=584302] [topic=703660] [topic=717625] [topic=742897] [topic=747293] [topic=751447] [topic=757016] [topic=774841] [topic=801668] [topic=818840] [topic=850437] [topic=870729] [topic=897111] [topic=929414] [b]Foto's[/b] Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/294757/10/25#10308635]hier[/url] de foto's van Digger en EW. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/367517/12/25#20979143]hier[/url] foto's van Snakelady. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/661258/1/50#27757939]hier[/url] de foto's van Xlarge. Zie [url=http://www.mammillaria.nl/Trouwen.htm]hier[/url] de foto's van Sugar. Zie [url=http://www.mijnalbum.nl/Album=CSXT6OKU]hier[/url] de foto's van golfer en Bluezz. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/747293/1/305#30361987]hier[/url] de foto's van Yorout en Coco-loco. Zie [url=http://remon2003.fotopic.net/c686794.html]hier[/url] de foto's van Armanimania en Neva. Zie [url=http://www.mijnalbum.nl/Album=EZVDHWI8]hier[/url] de foto's van Brighteyes en stinkie. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/818840/1/305#36595170]hier[/url] de foto's van Memmel en Johan. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/850437]hier[/url] de foto's van Droeke. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/850437/1/101#37684568]hier[/url] de foto's van -Bubseltje-. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/850437/2/101#37894968]hier[/url] de foto's van Knut en Silmarwen. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/850437/2/101#38140463]hier[/url] de foto's van Slasher. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/850437/3/101#38280544]hier[/url] de foto's van Tally. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/850437/3/101#38298650]hier[/url] de foto's van YPPY en Jarno. Zie [url=http://share.shutterfly.com/action/welcome?sid=8AasnLVy5ZNmHq]hier[/url] de foto's van iamredleader en Tinuviel. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/870729/2/101#39351949]hier[/url] de foto's van Slaapmeisje. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/870729/2/101#39551607]hier[/url] de foto's van cloarie. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/870729/2/101#39604120]hier[/url] de foto's van Rebelbitch. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/870729/2/101#39642067]hier[/url] de foto's van Beaker. Zie [url=http://www.mijnalbum.nl/Album=AAUABQK6]hier[/url] de foto's van leonieke en Phille. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/897111/1/101#41020712]hier[/url] de foto's van MevrouwKorn. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/897111/1/101#41032418]hier[/url] de foto's van Suerte. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/897111/3/101#42227808]hier[/url] de foto's van Wennie. Zie [url=http://forum.fok.nl/topic/897111/3/101#42533045]hier[/url] de foto's van Sorbootje. [b]Data[/b] 2007: [b]kruimel20[/b] voorjaar 2007: [b]Levitation[/b] 16 maart 2007: [b]bayswater [/b] 21 maart 2007: [b]TARAraboemdijee en freecell[/b] 25 april 2007: [b]wokje en Hester[/b] 28 april 2007: [b]amaranta en mex[/b] 16 mei 2007 [b]Bert en Troel[/b] [i]burgerlijk huwelijk[/i] 19 mei 2007 [b]Bert en Troel[/b] [i]kerkelijk huwelijk[/i] 25 mei 2007: [b]Doopy-X-[/b] 1 juni 2007: [b]Donders[/b] 1 juni 2007: [b]Spiegelei en SirG[/b] 8 juni 2007: [b]Joene[/b] 12 juni 2007: [b]Marky en happyme28[/b] 14 juli 2007 [b]leonieke[/b] [i]kerkelijk huwelijk [/i] 20 juli 2007: [b]Freeflyer[/b] 20 juli 2007: [b]Gabberhead[/b] 4 augustus 2007: [b]Shai[/b] 9 augustus 2007: [b]seilram[/b] 24 augustus 2007 : [b]Pluisje en Rickmans[/b] 20-10-2010 [b]Conflict & Biancavia[/b] De op in de [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Trouwen_enzo]wiki[/url] Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer! |
De bruiloft in Kana?quote:Op maandag 18 december 2006 10:19 schreef Troel het volgende:
Wij hebben van het weekend onze hoofden zitten breken over een trouwtekst voor de kerkdienst.
We zijn er nog niet uit dus.
Hooglied!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:02 schreef wokje het volgende:
[..]
De bruiloft in Kana?Zooo afgezaagd..
Of anders Geloof, hoop en liefde (1 cor. 13 meen ik).. ook lekker standaard
Maar verder is er idd niet bijster veel te vinden in de bijbel!
Enneh kruimel_20: Van harte gefeliciteerd en veel geluk gewenst!![]()
quote:Hooglied 4:1-5
1 Zie, gij zijt schoon, mijn liefste,
o, gij zijt schoon;
uw ogen zijn als duiven,
door uw sluier heen,
uw haar is als een kudde geiten,
die neergolven van Gileads gebergte.
2 Uw tanden zijn als een kudde geschoren schapen,
die opkomen uit het wed,
alle met tweelingen,
en zonder jongen is er geen.
3 Als een scharlaken draad zijn uw lippen
en liefelijk is uw mond.
Als een gespleten granaatappel zijn uw slapen,
door uw sluier heen.
4 Uw hals is als de Davidstoren,
die gebouwd is met tinnen;
de duizend schilden hangen daaraan,
en alle zijn beukelaars van helden.
5 Uw beide borsten zijn als tweelingjongen van gazellen,
die te midden van de leliën weiden.
etc.
Hmm.. nooit gedacht dat Fok! ook nog nuttig was voor zingevings-dingen!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef Troel het volgende:
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar zoiets:
Deuteronomium 31:8a
De HEER zelf gaat voor je uit, hij zal je bijstaan en geen moment van je zijde wijken.
Prediker 4:12b
Een koord dat uit drie strengen is gevlochten, is niet snel stuk te trekken.
Spreuken 3:3-4
3 Mogen liefde en trouw je nooit verlaten,
wind ze om je hals,
schrijf ze in je hart.
4 God en de mensen zullen je genegen zijn
en je zult waardering ondervinden.
Laatste vind ik eigenlijk het mooist.
Hier kun je er een heleboel vinden: http://www.versnieuws.nl/
Weten jullie al een datum enzo? Of wordt het "ergens volgend jaar"... Dan kun je inderdaad lekker aan het idee wennen en er van genieten!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:35 schreef kruimel_20 het volgende:
Bedankt !
Wij trouwen niet voor de kerk...
ben nog druk aan het bedenken wat ik allemaal wil... maar het enige wat er zo af en toe uitkomt is ....he... ik ga trouwen ...![]()
het word waarschijnlijk in Juni... wilden eerst in juli maar dan is de helft van de familie op vakantie...quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:02 schreef wokje het volgende:
[..]
Weten jullie al een datum enzo? Of wordt het "ergens volgend jaar"... Dan kun je inderdaad lekker aan het idee wennen en er van genieten!
Die vind ik mooiquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef Troel het volgende:
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar zoiets:
Deuteronomium 31:8a
De HEER zelf gaat voor je uit, hij zal je bijstaan en geen moment van je zijde wijken.
Dat is met alle verzen zo die je als vers pakt die uit een serie verzen komenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Die vind ik mooi
Hij is alleen dramatisch uit zijn verband gerukt.
Is mooi! Is die tekst ook niet voor een opwekkingsnummer gebruikt?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Die vind ik mooi
Hij is alleen dramatisch uit zijn verband gerukt.
Ik dacht zelf misschien aan een bewerking op Psalm 139:
HEER, u kent ons, u doorgrondt ons,
u weet het als wij zitten of staan,
U doorziet van verre onze gedachten,
Gaan wij op weg of rusten we uit, u merkt het op,
met al onze wegen bent u vertrouwd.
Maar ik peins nog wel even door
Opwekking 518quote:Op woensdag 20 december 2006 10:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is mooi! Is die tekst ook niet voor een opwekkingsnummer gebruikt?
Hmmm... ik moet toch vaker naar de kerk, ik begin dingen te vergeten.![]()
Ik trouw trouwens niet voor de kerk... mijn vriend gelooft niets. Op zich vind ik het wel jammer, zonder inzegening is het voor mijn gevoel niet helemaal "af". Maar ik weet wel heel zeker dat ik mijn leven met hem wil delen.Opzich heeft hij niets tegen een kerkelijke inzegening, maar ik zou het een beetje hypocriet vinden, aangezien hij er eigenlijk geen waarde aan hecht.
Oja, ik moet nogsteeds een datum prikken.
Zal wel juni worden
of misschien najaar
![]()
Wij hebben geen verzekering. Als er iets mis gaat, dan gaat er iets misquote:Op woensdag 20 december 2006 10:52 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie trouwens een verzekering afgesloten? Omdat Berts oma nu slecht is zit hij erover te denken om dat te doen. Mocht er dan iemand komen te overlijden vlak voor de bruiloft dat je dan de bruiloft uit kan stellen (ik wil helemaal niets uitstellen, kom nou, je leeft dan al zolang naar die datum toe, no way).
Da's best praktisch, een kerk in Groningen als je bij Eindhoven woont.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Opwekking 518
Wel jammer dat hij niet gelooft, mis je toch een gezamelijke basis...
En je mag wel een keer mee naar mijn kerk?
Ik ben vóór! Ik stel mijn kerk wel ter beschikkingquote:Op woensdag 20 december 2006 12:11 schreef Troel het volgende:
Ja, een kerkmeeting!
De vader van mijn vriend is ook ernstig ziek, en waarschijnlijk haalt hij onze bruiloft niet. Toch hebben we besloten dat wat er ook gebeurd we gewoon doorgaan met de trouwerij (tenzij hij op de dag zelf zou overlijdenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:52 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie trouwens een verzekering afgesloten? Omdat Berts oma nu slecht is zit hij erover te denken om dat te doen. Mocht er dan iemand komen te overlijden vlak voor de bruiloft dat je dan de bruiloft uit kan stellen (ik wil helemaal niets uitstellen, kom nou, je leeft dan al zolang naar die datum toe, no way).
Precies. En die vader wil dat ook zo dussssss....quote:Op woensdag 20 december 2006 16:37 schreef Troel het volgende:
Nou, dat heb ik dus ook, maar juist op de dag zelf is het natuurlijk niet meer af te zeggen ben ik dan bang.
En dan zeker in het geval van een oma die al in de 80 is enzo. Tja, dat zal wel weer iets van mij zijn dat het me niet zoveel doet (heb toen mijn belijdenis ook door laten gaan een dag na de begrafenis van mijn opa, desondanks was het een supermooie dag (en net als de bruiloft een van de belangrijkste en mooiste dagen van mijn leven)
Ja, maar dat gemis houd je altijd! Je kan het jaren uitstellen, maar dan nog zul je haar missen. Bovendien gaat er in de tussentijd misschien wel weer iemand dood en kan je het weer uitstellen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef wokje het volgende:
Whoo wat een heftige verhalen over familie die het misschien niet haalt enzo.. Hangt bij ons ook een beetje in de lucht... we hopen dat "beppe" onze bruiloft haalt... Maar ja mocht dat niet zo zijn, aan de ene kant wil je het dan natuurlijk wel door laten gaan, maar aan de andere kant.. is jouw feest dan nog wel een feest?
Ik kan me toch voorstellen dat de feestvreugde van een huwelijk 2 dagen na een begrafenis ietsjes minder is dan 2 maanden erna... Maar je hebt gelijk dat zo'n situatie natuurlijk nooit makkelijk is.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dat gemis houd je altijd! Je kan het jaren uitstellen, maar dan nog zul je haar missen. Bovendien gaat er in de tussentijd misschien wel weer iemand dood en kan je het weer uitstellen.
klik maar eens onder deze post op : ja ik wil,......dan hoor je het bijbehorende liedjequote:Op donderdag 21 december 2006 11:25 schreef wokje het volgende:
[..]
Ik kan me toch voorstellen dat de feestvreugde van een huwelijk 2 dagen na een begrafenis ietsjes minder is dan 2 maanden erna... Maar je hebt gelijk dat zo'n situatie natuurlijk nooit makkelijk is.
trouwens @amaranta; is jouw tekst ("ik wil met je trouwen ....") op een bestaande melodie? Of mis ik iets...
..Ik miste iets! Grappigquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
klik maar eens onder deze post op : ja ik wil,......dan hoor je het bijbehorende liedje
Wij hebben we een verzekering. Zeker omdat we best hoge kosten maken die niet te annuleren zijn en ook niet nogmaals te gebruiken zijn. Mijn schoonouders zijn beiden op een leeftijd dat ze het niet kunnen halen en mijn schoonmoeder is zelfs behoorlijk slecht op dit moment. Dus mocht het zo zijn dat het rondom het huwelijk toch zo is dat een van beiden ons ontvalt, vind ik het een prettig idee dat de bruiloft uitgesteld kan worden.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:52 schreef Troel het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2006 09:45 schreef Troel het volgende:
Over een uurtje en een kwartier hebben we de afspraak op het gemeentehuis
spannend hoor... Veel plezierquote:Op woensdag 27 december 2006 09:45 schreef Troel het volgende:
Over een uurtje en een kwartier hebben we de afspraak op het gemeentehuis
Ja hoor, dat is heel goed mogelijk. Ik zou het alleen wel van te voren aangeven, niet pas op het laatste moment, voor het geval dat je studenten uitnodigt met nagenoeg geen budget enzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:52 schreef seilram het volgende:
Zijn hier ook mensen die geen diner doen? Wij zitten zelf eigenlijk te dubben tussen feest of diner. Nu vertelde een vriendin van mij dat je na het gemeente huis best aan kunt geven dat iedereen op eigen houtje even moet gaan eten en dan later feesten.
Zou ik me inderdaad niet druk om maken. Die gaan gewoon maar ergens een frietje/patatje halen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:03 schreef amaranta het volgende:
daar heb ik het vanmorgen nog mijn moeder over gehad...zij vraagt zich af wat de mensen moeten doen die wel naar de kerk komen maar niet naar eten en wel naar het feest..
tjsa......das hun probleem
Wij hadden een reclamefotograaf..quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef pluisje het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk qua foto's?
Ik zit niet echt te wachten op een traditionele aanpak, met een fotograaf die allemaal standaard kiekjes maakt en je daarna een peperduur album aansmeert, en dat je dan nog jaren op de negatieven/bestanden moet wachten.
Eigenlijk zoek ik gewoon een enthousiaste amateur fotograaf, die de foto's maakt die wij graag willen en ons na afloop de dvd of cd met bestanden geeft. Uiteraard wel tegen betaling enzo hoor
Maar waar vind je in vredesnaam zo iemand?
Wij gaan maandag langs bij een collega van mij die óók fotograaf is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef pluisje het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk qua foto's?
Ik zit niet echt te wachten op een traditionele aanpak, met een fotograaf die allemaal standaard kiekjes maakt en je daarna een peperduur album aansmeert, en dat je dan nog jaren op de negatieven/bestanden moet wachten.
Eigenlijk zoek ik gewoon een enthousiaste amateur fotograaf, die de foto's maakt die wij graag willen en ons na afloop de dvd of cd met bestanden geeft. Uiteraard wel tegen betaling enzo hoor
Maar waar vind je in vredesnaam zo iemand?
Hahaha ja inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is heel goed mogelijk. Ik zou het alleen wel van te voren aangeven, niet pas op het laatste moment, voor het geval dat je studenten uitnodigt met nagenoeg geen budget enzo
ik ook vanmorgen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:41 schreef Troel het volgende:
Zo, ik heb net de eerste vermaaksessie besproken van mijn trouwjurk!
Nu moeten we wel..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Hm, wij met zijn tweetjes in dit topic moet behoorlijk verdacht klinken anders...![]()
Ik heb meteen aan het begin aangegeven dat ik zelf beslis wat en hoe en dat niemand dat voor me gaat beslissen. Als ik van te voren het boeket wil zien, dan moet dat kunnen, net zoals mijn vriend mijn jurk al gezien heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef kruimel_20 het volgende:
hoe gaan jullie trouwens om met ouders/schoonouders die zich met dingen bemoeien in de zin van ja, dat mag je niet zien (bijvoorbeeld bruidsboeket)
We hebben al gezegd dat wij zelf alles willen regelen en wat we uit handen geven in overleg willen doen maar daar word volgens mij niet echt naar geluisterd....
ik word gek van mn moeder!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef kruimel_20 het volgende:
hoe gaan jullie trouwens om met ouders/schoonouders die zich met dingen bemoeien in de zin van ja, dat mag je niet zien (bijvoorbeeld bruidsboeket)
We hebben al gezegd dat wij zelf alles willen regelen en wat we uit handen geven in overleg willen doen maar daar word volgens mij niet echt naar geluisterd....
Mijn ouders hebben ook een aantal namen genoemd van mensen of ik ze eventueel wilde uitnodigen. Ik vind dat niet zo heel erg, ik ben blij dat ze er nu mee komen in plaats van achteraf. Ook zij kwamen met "en mocht het teveel worden willen wij die mensen wel betalen". Wel lief toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik word gek van mn moeder!
Ze heeft een eigen gastenlijst gemaakt om te kijken of hij overeemkomt met die van ons
Ze zegtL je hoeft dit niet te laten en dat niet te laten want ik betaal tochMaar ik wi helemaal niet dat ze betaald maar goed....
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef Silmarwen het volgende:
Boeket duur? Het boeket was het meest goedkope van de hele bruiloft joh, dat kostte echt geen drol.
Wij waren 200 euro kwijt voor mijn boeket (groot boeket) en 20 corsages (plus een voor de bruidegom).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |