quote:Op woensdag 27 december 2006 09:45 schreef Troel het volgende:
Over een uurtje en een kwartier hebben we de afspraak op het gemeentehuis
spannend hoor... Veel plezierquote:Op woensdag 27 december 2006 09:45 schreef Troel het volgende:
Over een uurtje en een kwartier hebben we de afspraak op het gemeentehuis
Ja hoor, dat is heel goed mogelijk. Ik zou het alleen wel van te voren aangeven, niet pas op het laatste moment, voor het geval dat je studenten uitnodigt met nagenoeg geen budget enzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:52 schreef seilram het volgende:
Zijn hier ook mensen die geen diner doen? Wij zitten zelf eigenlijk te dubben tussen feest of diner. Nu vertelde een vriendin van mij dat je na het gemeente huis best aan kunt geven dat iedereen op eigen houtje even moet gaan eten en dan later feesten.
Zou ik me inderdaad niet druk om maken. Die gaan gewoon maar ergens een frietje/patatje halen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:03 schreef amaranta het volgende:
daar heb ik het vanmorgen nog mijn moeder over gehad...zij vraagt zich af wat de mensen moeten doen die wel naar de kerk komen maar niet naar eten en wel naar het feest..
tjsa......das hun probleem
Wij hadden een reclamefotograaf..quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef pluisje het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk qua foto's?
Ik zit niet echt te wachten op een traditionele aanpak, met een fotograaf die allemaal standaard kiekjes maakt en je daarna een peperduur album aansmeert, en dat je dan nog jaren op de negatieven/bestanden moet wachten.
Eigenlijk zoek ik gewoon een enthousiaste amateur fotograaf, die de foto's maakt die wij graag willen en ons na afloop de dvd of cd met bestanden geeft. Uiteraard wel tegen betaling enzo hoor
Maar waar vind je in vredesnaam zo iemand?
Wij gaan maandag langs bij een collega van mij die óók fotograaf is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef pluisje het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk qua foto's?
Ik zit niet echt te wachten op een traditionele aanpak, met een fotograaf die allemaal standaard kiekjes maakt en je daarna een peperduur album aansmeert, en dat je dan nog jaren op de negatieven/bestanden moet wachten.
Eigenlijk zoek ik gewoon een enthousiaste amateur fotograaf, die de foto's maakt die wij graag willen en ons na afloop de dvd of cd met bestanden geeft. Uiteraard wel tegen betaling enzo hoor
Maar waar vind je in vredesnaam zo iemand?
Hahaha ja inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is heel goed mogelijk. Ik zou het alleen wel van te voren aangeven, niet pas op het laatste moment, voor het geval dat je studenten uitnodigt met nagenoeg geen budget enzo
ik ook vanmorgen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:41 schreef Troel het volgende:
Zo, ik heb net de eerste vermaaksessie besproken van mijn trouwjurk!
Nu moeten we wel..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Hm, wij met zijn tweetjes in dit topic moet behoorlijk verdacht klinken anders...![]()
Ik heb meteen aan het begin aangegeven dat ik zelf beslis wat en hoe en dat niemand dat voor me gaat beslissen. Als ik van te voren het boeket wil zien, dan moet dat kunnen, net zoals mijn vriend mijn jurk al gezien heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef kruimel_20 het volgende:
hoe gaan jullie trouwens om met ouders/schoonouders die zich met dingen bemoeien in de zin van ja, dat mag je niet zien (bijvoorbeeld bruidsboeket)
We hebben al gezegd dat wij zelf alles willen regelen en wat we uit handen geven in overleg willen doen maar daar word volgens mij niet echt naar geluisterd....
ik word gek van mn moeder!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef kruimel_20 het volgende:
hoe gaan jullie trouwens om met ouders/schoonouders die zich met dingen bemoeien in de zin van ja, dat mag je niet zien (bijvoorbeeld bruidsboeket)
We hebben al gezegd dat wij zelf alles willen regelen en wat we uit handen geven in overleg willen doen maar daar word volgens mij niet echt naar geluisterd....
Mijn ouders hebben ook een aantal namen genoemd van mensen of ik ze eventueel wilde uitnodigen. Ik vind dat niet zo heel erg, ik ben blij dat ze er nu mee komen in plaats van achteraf. Ook zij kwamen met "en mocht het teveel worden willen wij die mensen wel betalen". Wel lief toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik word gek van mn moeder!
Ze heeft een eigen gastenlijst gemaakt om te kijken of hij overeemkomt met die van ons
Ze zegtL je hoeft dit niet te laten en dat niet te laten want ik betaal tochMaar ik wi helemaal niet dat ze betaald maar goed....
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef Silmarwen het volgende:
Boeket duur? Het boeket was het meest goedkope van de hele bruiloft joh, dat kostte echt geen drol.
Wij waren 200 euro kwijt voor mijn boeket (groot boeket) en 20 corsages (plus een voor de bruidegom).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |