ik ook vanmorgen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:41 schreef Troel het volgende:
Zo, ik heb net de eerste vermaaksessie besproken van mijn trouwjurk!
Nu moeten we wel..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Hm, wij met zijn tweetjes in dit topic moet behoorlijk verdacht klinken anders...![]()
Ik heb meteen aan het begin aangegeven dat ik zelf beslis wat en hoe en dat niemand dat voor me gaat beslissen. Als ik van te voren het boeket wil zien, dan moet dat kunnen, net zoals mijn vriend mijn jurk al gezien heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef kruimel_20 het volgende:
hoe gaan jullie trouwens om met ouders/schoonouders die zich met dingen bemoeien in de zin van ja, dat mag je niet zien (bijvoorbeeld bruidsboeket)
We hebben al gezegd dat wij zelf alles willen regelen en wat we uit handen geven in overleg willen doen maar daar word volgens mij niet echt naar geluisterd....
ik word gek van mn moeder!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef kruimel_20 het volgende:
hoe gaan jullie trouwens om met ouders/schoonouders die zich met dingen bemoeien in de zin van ja, dat mag je niet zien (bijvoorbeeld bruidsboeket)
We hebben al gezegd dat wij zelf alles willen regelen en wat we uit handen geven in overleg willen doen maar daar word volgens mij niet echt naar geluisterd....
Mijn ouders hebben ook een aantal namen genoemd van mensen of ik ze eventueel wilde uitnodigen. Ik vind dat niet zo heel erg, ik ben blij dat ze er nu mee komen in plaats van achteraf. Ook zij kwamen met "en mocht het teveel worden willen wij die mensen wel betalen". Wel lief toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik word gek van mn moeder!
Ze heeft een eigen gastenlijst gemaakt om te kijken of hij overeemkomt met die van ons
Ze zegtL je hoeft dit niet te laten en dat niet te laten want ik betaal tochMaar ik wi helemaal niet dat ze betaald maar goed....
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef Silmarwen het volgende:
Boeket duur? Het boeket was het meest goedkope van de hele bruiloft joh, dat kostte echt geen drol.
Wij waren 200 euro kwijt voor mijn boeket (groot boeket) en 20 corsages (plus een voor de bruidegom).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |