Ik vind juist zo'n zaaltje met band te truttig voor woorden.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:02 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Wij vinden trouwkleding gewoon wat oubollig. Betekend niet dat stel dat we ooit wel trouwen geen groot feest gaan geven. Een feest in afgehuurd zaaltje inclusies band zal er zeker wel komen.
Vind ik bij sommige mensen ook, ligt er maar net aan hoe het feest gevierd word.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind juist zo'n zaaltje met band te truttig voor woorden.
Zo zie je maar.
Ik ben ook altijd weer blij als ik thuis komquote:
Same here, zijquote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Joene het volgende:
Mijn vriendin heeft haar jurk afgelopen weekend gekocht / besteld , ze straalde zo blij dat ze thuis kwam![]()
dát ze thuis kwam?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Joene het volgende:
Mijn vriendin heeft haar jurk afgelopen weekend gekocht / besteld , ze straalde zo blij dat ze thuis kwam![]()
heel die jurk onderquote:Op woensdag 8 november 2006 18:45 schreef Troel het volgende:
Tja, je kan beter thuis komen dan midden in die winkel natuurlijk.
Hmm, eigenlijk issie nu niet leuk meer
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:12 schreef Spiegelei het volgende:
Wij wisten eigenlijk meteen welk nummer we wilen voor de binnenkomst, namelijk Here, There and Everywhere van the Beatles. Leonieke kent het wel (wordt ook gespeeld op bij het huwelijk van Phoebe in Friends); we willen overigens wel de originele versie.
Digitaal niet, maar bedenk wel dat het compleet afhankelijk is van wat voor soort dienst je wilt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:47 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand digitaal voorbeelden van een (kerk)trouwboekje?
We hebben toch niet dezelfde vriendin hequote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Joene het volgende:
Tja, die dingen zijn nu eenmaal duurquote:Op maandag 13 november 2006 12:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
We hebben toch niet dezelfde vriendin he. Ik straalde wat minder toen ik de prijs hoorde
![]()
Ach het bleef onder de 2kquote:Op maandag 13 november 2006 12:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
We hebben toch niet dezelfde vriendin he. Ik straalde wat minder toen ik de prijs hoorde
![]()
wij waren, vier jaar terug, 25 (ik) en 24 (Rt) ...quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen hoeoud alle trouwers zijn?
Als wij gaan trouwen zijn we 22 en 26 en onze omgeving vindt dat toch wel regelmatig heel erg jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |