Respect, boem-dikkie heeft een dikke reetquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Over 15 minuten mag je weer, jongen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TV voor pieter post
Nog niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef Snakey het volgende:
Kan er iemand 'kuthondje' van die tag maken?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Over 15 minuten mag je weer, jongen.
tfoeee niet eens aan mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil alleen () de groeten en knuffels doen aan Chowi
.
Lijkt me ook beterquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef Snakey het volgende:
Kan er iemand 'kuthondje' van die tag maken?
Ik heb besloten geen ban meer te krijgenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:29 schreef boem-dikkie het volgende:
kun je dribbel ook meteen bannen?
wordt tijdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb besloten geen ban meer te krijgen
Ik heb er al vollop lang geen meer gehad he![]()
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef boem-dikkie het volgende:
valt jullie trouwens iets op aan het logo?
Mcdavid rechtsonderin ?quote:
dude daar ging het mij niet eens omquote:
remlof toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dude daar ging het mij niet eens omkijk nog eens
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
Ze willen je grap niet echt zien hè, boem-dikkie.
Em negeren en doen alsof niemand het ziet is leukerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
Ze willen je grap niet echt zien hè, boem-dikkie.
Die heeft het plaatje gemaakt. Ere wie ere toekomt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nee ze vinden die kut stuiterbal van mcDavid leuker
ja echt, voel me zo kutquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Em negeren en doen alsof niemand het ziet is leuker
de frustratie druipt er ondertussen af bij hem![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zijn genoeg bagger topics open dus ik vraag maar niet om NB
mogen die van mij weer openquote:
nee, donder op met je kut topicsquote:
haha owned.. ik had helemaal geen topics geopendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, donder op met je kut topics
Goed bezig !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef EL_REY het volgende:
[..]
haha owned.. ik had helemaal geen topics geopend![]()
![]()
watquote:
ja ik moest zo lachen dat ik per ongeluk die bagger verwijderd hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:15 schreef EL_REY het volgende:
[..]
watwas toch leuk, een feedback op jou vraag aan ons....
ach, kan gebeuren.. no hard feelingsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik moest zo lachen dat ik per ongeluk die bagger verwijderd heb
DIT IS EEN WERKGERELATEERDE TVP, KUTHOND!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEY DAAR HEBBEN WE DE BOOKMARK FUNCTIE VOOR !
http://forum.fok.nl/fok/faqquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef EL_REY het volgende:
kan iemand mij die bookmark functie uitleggen???
snap nl de ballen van al die functies...
offtopic:
EENSCH KUTHOND
quote:
oquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
DIT IS EEN WERKGERELATEERDE TVP, KUTHOND!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
Verlate TVP.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEY DAAR HEBBEN WE DE BOOKMARK FUNCTIE VOOR !
Als ik geen teeveepee doe, dan zie ik jullie lieve klachtjes toch niet om ze vervolgens met een vertederende glimlach om mijn lippen op te lossen, lief als ik ben? Hm, hm?quote:
Je had jogy moeten quote dom wichtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik geen teeveepee doe, dan zie ik jullie lieve klachtjes toch niet om ze vervolgens met een vertederende glimlach om mijn lippen op te lossen, lief als ik ben? Hm, hm?
O.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je had jogy moeten quote dom wicht
maakt niet uitquote:
Kijk uit gek straks drogen je slijmklieren uitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:09 schreef EL_REY het volgende:
[..]
maakt niet uit![]()
je bent en blijft mijn bijna favorietste mod![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik er zelf ingeplakt, misschien kan McDavid het wat netter doen, met lijstje enzo?
oja..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
kutschop gevolgd door slap geouwehoer...
Dat geeft jou nog niet het recht een Bupatih-naamtopic op slot te gooienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
kutschop gevolgd door slap geouwehoer...
het was een klaagtopic over een al lang vergeten topicquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat geeft jou nog niet het recht een Bupatih-naamtopic op slot te gooien
Linkje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:01 schreef murp het volgende:
NB?
slaap lekker..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
Anyway, open maar een nieuwe ofzo. Ik ga slapen.
Op de fiets?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:48 schreef Chowi het volgende:
Kijk uit. Ik surveilleer.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
Waarom verwachte ik al dat eerstvolgende halvegare die post zou associeren met [die ene user]?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:48 schreef Chowi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
fietsertquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:48 schreef Chowi het volgende:
doe eens lief!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef moemoe het volgende:
Ik vond remlof leuker in de bagger, daar hoort hij tenslotte.
m'n verleden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe kun je je verleden de rug toe keren?![]()
Kusje?
Chiaro!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
Perchè chiuda il topic? È piacevole topique
![]()
Gambe imbecille!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
Se odiate, avete ottenuto andare! [afbeelding]
Ofzo![]()
Hier wordt klaarblijkelijk overheen gelezen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
Volzin ipv Onzin
Waarom is dit topic gesloten?
Ja dat word opzettelijk gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hier wordt klaarblijkelijk overheen gelezen.
Wat wil je met het topic bereiken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hier wordt klaarblijkelijk overheen gelezen.
In dat geval heeft Chowi die goed op tijd in de kiem gesmoord.quote:
Dat staat in de lapoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
Volzin ipv Onzin
Waarom is dit topic gesloten?
okee sorry, maar soms is het te sterk voor me...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef NJ het volgende:
Oh. En EL_REY, als je geen feedback hebt, post dan niet.
is dat de reden.. dus eigenlijk ben ik dus boos op mezelf, omdat ik elke keer niet de search functie kan gebruiken..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef jogy het volgende:
Ja EL_REY, we hebben uitgerekend dat als jij stopt met posten in het feedbacktopic dat de serverload met 52.45% verminderd en dat ze dan de search weer aan kunnen zetten.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef NJ het volgende:
mcDavid! Je zit er tussendoor! Lul!
Tot over 48 uur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef mcDavid het volgende:
Dit lijkt me trouwens ook wel een geschikte plaats voor een random doodverwensing:
Sterf!
Zo. nu ga ik weg.
Het was een geintje verdomme, nav deze post.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb hier trouwens een topic over geopend!
Volzin ipv Onzin
Het was compleet onduidelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het was een geintje verdomme, nav deze post.
[..]
Dat ga je toch niet menen he. Hoe dik moet het er bovenop liggen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was compleet onduidelijk.
Alleen het tekenen van die petitie bleef hangen en dan krijg je een aantal recties met 'tekent' of 'tekent niet' en de rest gebagger.
Dat het niet serieus was snapte ik ook wel, maar ik had geen idee wat je met het topic wilde.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet menen he. Hoe dik moet het er bovenop liggen...
Nou, dan gooien we die petitie eruit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat het niet serieus was snapte ik ook wel, maar ik had geen idee wat je met het topic wilde.
Het enige wat bij mij en kennelijk bij de eerste twee posters bleef hangen was die petitie.
Whehehe.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou, dan gooien we die petitie eruit.
Gewijzigd![]()
Topics uit de toekomst 2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:41 schreef most_wanted het volgende:
Topics uit de Toekomst.
Daar nog een 2e deel van?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef SiemeN het volgende:
Niemand anders deed het, omdat zo'n topic na 1 deel wel leuk geweest is.
Ja, ik heb hem net op slot gegooid, maar hij is weer heropend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:21 schreef EL_REY het volgende:
Volzin ipv Onzin
hoort dit wel in onz thuis???
speel niet graag de nsb'er maar denk niet dat het wat wordt...
een slotje is wel op zijn plek
Het blijft bagger. Maar dan met baggerposts van meer dan 3 woorden, waardoor het ook nog vermoeiender is het door te spitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Whehehe.
Gooi ik 'm weer opgeschoond open.
Een 2e deel had ook nog wel volgekomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Topics uit de toekomst 2
En ik wil uit dat topic SiemeN nog even aanhalen:
[..]
was precies om middernacht openquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:08 schreef murp het volgende:
NB!!
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Een 2e deel had ook nog wel volgekomen.
Het topic is opgeschoond en de baggeraars genote.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:21 schreef EL_REY het volgende:
Volzin ipv Onzin
hoort dit wel in onz thuis???
speel niet graag de nsb'er maar denk niet dat het wat wordt...
een slotje is wel op zijn plek
Dribbel, rot eens op van mijn accountquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:55 schreef fraubitch het volgende:
Stomme Snakey!! Waarom heb je mijn kwaliteitstopic gesloten???
kusje
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dribbel, rot eens op van mijn account![]()
MUWWAOOPquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Zo is het beter![]()
[afbeelding]
![]()
opgelost, slotje
![]()
kijk zo slim ben jequote:
jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kijk zo slim ben jedat je weet wanneer ik iets post en wanneer die kuthond iets post
![]()
()
Ja, graag gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:39 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi Liefurds, modjes ? mag ik wat vragen ??
Mwoah, doe maar hier. Genadig als ik ben, zal ik deze open laten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef renz0r het volgende:
Waarom is Hallo dicht?
Was een adoratie topic in zijn stijl
Graag gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Modjes nog bedankt voor het schoonhouden en dergelijke van de lollerverkiezingen topics![]()
![]()
slijmbal...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Modjes nog bedankt voor het schoonhouden en dergelijke van de lollerverkiezingen topics![]()
![]()
YW.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
en jullie bedankt voor het initiatief!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Okay.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
nee doe wegquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:01 schreef murp het volgende:
vinden jullie het erg als ik mn avatar een tijdje zo hou ?????
en trouwens:
NB!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Ik kom straks wel klagen waarom mijn aanstaande kuttopics op slot gingen.quote:
als je ze nou niet opent hoeven ze ook niet op slotquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kom straks wel klagen waarom mijn aanstaande kuttopics op slot gingen.
ik ben heul nog niet terugquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat dat oranje mannetje er iets mee te maken heeft... hij zat in het buitenland en fok doet het niet... hij is terug en fok leeft weer * insert huillach smiley *
Vandaar dat het nog niet helemaal optimaal werktquote:
Dat er veel teweinig topic's zijn waarin aangegeven word dat ik de lollerdebollderverkiezingen heb gewonnen en dat ik nog geen mod ben!!!!quote:
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat er veel teweinig topic's zijn waarin aangegeven word dat ik de lollerdebollderverkiezingen heb gewonnen en dat ik nog geen mod ben!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je mag deze best nog even schoppen hoor: Ik Maak De Meest Absurde Topics!!!!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat er veel teweinig topic's zijn waarin aangegeven word dat ik de lollerdebollderverkiezingen heb gewonnen en dat ik nog geen mod ben!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jij hebt weer wel de lekkerste tietenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
JaWat hij zegt dus
Maar dan in mijn versie
hij is helemaal niet nieuw maar als je hem dan toch wil verwelkomen dan doe je dat maar in een van z'n andere kuttopics zolang ze nog open zijn:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Remlof?
Waarom is dit topic gesloten Ik ben nieuw hier...
Deze user is nieuw op ONZ. We waren hem hartelijk welkom aan het heten.
Ik bedoel nieuw in ONZquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
hij is helemaal niet nieuw maar als je hem dan toch wil verwelkomen dan doe je dat maar in een van z'n andere kuttopics zolang ze nog open zijn:
Moet ik soms bang worden???
Penisvergrootglas!
Da's nog een bugje met de gebruikte character set, als je PC een karakter niet herkent zoals de >> in de AT zet ie er een vraagteken of een vierkantje neer. Wordt vast snel opgelostquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:13 schreef EL_REY het volgende:
waarom staan er vraagtekens achter de topics???
love EL_REY
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's nog een bugje met de gebruikte character set, als je PC een karakter niet herkent zoals de >> in de AT zet ie er een vraagteken of een vierkantje neer. Wordt vast snel opgelost
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:21 schreef NJ het volgende:
Een CTRL-F5 wil meestal helpen.
Hoewel ze er bij de volgende refresh weer kunnen staan..
omdat ie steeds beter wordt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 04:14 schreef cerror het volgende:
Waarom is [MEEDOEN]Funmetal songteksten nog steeds niet een TTT?
TS had het al weggehaald zag ik, maar heb het topic voor de zekerheid maar geslotenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef murp het volgende:
ken je wat persoonlijke gegevens wissen van mij?
Hij is zo leuk
![]()
er stonden een paar namen in, maar dat zag je zeker al....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
TS had het al weggehaald zag ik, maar heb het topic voor de zekerheid maar gesloten
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:43 schreef murp het volgende:
Jij daar , mod!
Op Fok! zitten er een paar Mods, Waar ik natuurlijk er op kots
Ze zijn lelijk, onkundig en sneu, stompen moetje ze met een biljartkeu,
beginnen ze dreigen met een ban, zoek dan een petroleumkan
giet het leeg over hun gezicht, steek het aan en kijk hoe zijn hoofd verlicht,
trap het daarna uit, en luister naar het laatste brand geluid
Ik zal de namen niet noemen, anders zal men mij verdoemen
![]()
Dank mag er op die andere een slotje. verdommequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[NB # 194] Real slow mag een slotje op.
Een of ander persoon vond het leuk om een onherkenbare NB te openen
sweeeeetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:54 schreef jogy het volgende:
Feli. Ook met dit slotje.
Jouw bagger een beetje in de hand houden. Het is nergens voor nodig om een topic wat je in ONZ opent te spammen in GC. Als het niet loopt loopt het niet, dan moet je maar betere topics openen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:15 schreef EL_REY het volgende:
respect over de downtime doe je hier
snakey... je hebt jezelf gekloond, wat doe je daar in GC 13.gif
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jouw bagger een beetje in de hand houden. Het is nergens voor nodig om een topic wat je in ONZ opent te spammen in GC. Als het niet loopt loopt het niet, dan moet je maar betere topics openen.![]()
Jah, zo'n 70% van de posts is van jezelf.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maar goed, het is wel een leuk topic
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:11 schreef Rampestamper het volgende:
NJ! Wat doe je!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:24 schreef yvonne het volgende:
Dagonet gaat stoppen als FA, maar niet als crew, hij gaat verder als mod op STA.
NJ is gevraagd FA te worden en wilde deze taak graag op hem nemen.
Dago, bedankt! En NJ, succes!
Kut mên, we hadden het gewoon kunnen zien aankomenquote:
Toen wist ik overigens nog van niets.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut mên, we hadden het gewoon kunnen zien aankomen!
Yeah rightquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef EL_REY het volgende:
tevens solliciteer ik naar de functie van MODderfokker op ONZ
14.gif
iedereen die tegenstemt doet dit geheel op eigen risico!
nr.1 op mijn lijstquote:
We kijken het nog even aan. De kans is groot dat ik het met FA zijn te druk ga krijgen voor ONZ, maar ik zal zeker nog regelmatig eens met een grote bezem door de bagger hier gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:10 schreef TwyLight het volgende:
Komt er een nieuwe mod op ONZ erbij, of blijf je gewoon een beetje hangen hier?![]()
aaaah echt ????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:02 schreef jogy het volgende:
Ik stem op zich ook wel tegen denk ik. Maar dat is eerder omdat je zoveel leuker bent als user dan dat je zou worden als moderator. De licht zal langzaam uit je ogen trekken tot je een schaduw bent van je vroegere ADHD-erige vrolijk edoch lichtelijk irriterende persoontje.
pssst, tis eigenlijk niet zoquote:
Oh danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:12 schreef EL_REY het volgende:
[..]
pssst, tis eigenlijk niet zo![]()
je staat nummer 2![]()
![]()
ik durf niet in een ander subforum te posten....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:14 schreef jogy het volgende:
Mja, verkeerde subforum.
Daar was ooit een topic over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:15 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf niet in een ander subforum te posten....![]()
Dat zal ondertussen wel volgebaggerdrecyceled zijn.quote:
Die kans is best aanwezig inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zal ondertussen wel volgebaggerdrecyceled zijn.
Kusje Dribbel_.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi jogy
laat dan maar zitten, zo bijzonder was het ook niet..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Die kans is best aanwezig inderdaad.
quote:
Had je die twee dagen op maandag en dinsdag moeten inplannen. Dan had je niets gemist hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:38 schreef SiemeN het volgende:
Ik kan ook verdomme nooit 2 dagen FOK laten voor wat het is, of ik mis weer van alles!
Ja, en toen verveelde ik me dus wél.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Had je die twee dagen op maandag en dinsdag moeten inplannen. Dan had je niets gemist hoor.
luie hond, ga vrijwillegerswerk doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja, en toen verveelde ik me dus wél.
NJ heeft ze gemergedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:49 schreef TwyLight het volgende:
huh, had ik net niet een adoratie topic gemaakt?
Dat maak ik dan wel als ontbijt, nadat ik je bruut anaal verwaarloost heb tot bloedens aan toe, deal?quote:
Ownee sorry dan kan het niet doorgaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat maak ik dan wel als ontbijt, nadat ik je bruut anaal verwaarloost heb tot bloedens aan toe, deal?.
Ik kan er ook een lunch van maken hoor. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ownee sorry dan kan het niet doorgaan
ik haat vroeg opstaan
Als het maar na 3 uur smiddags isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan er ook een lunch van maken hoor. Ik ben de moeilijkste niet.
Sla je dan weer met je piem0lquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:56 schreef Pony-Lover het volgende:
Willen jullie even iets aardigs tegen me zeggen?![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:56 schreef Pony-Lover het volgende:
Willen jullie even iets aardigs tegen me zeggen?![]()
![]()
![]()
Sorry muneerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:03 schreef Snakey het volgende:
Dit is nog steeds FB dames, waar je baggerpost zomaar kan verdwijnen als het teveel wordt.![]()
Het is nog geneens 10 uurquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB # 194] Real slow Mag ie open ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou enquote:
Maak er eens een danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou enEr zijn geen leuke topics
voor het eerst in lange tijd ben ik het een keer met je eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kamer opruimenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar niet in dit feedbacktopic dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leef je uit, op, in, onder, whatever.![]()
heb je mijn post weg gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
maar niet in dit feedbacktopic dus![]()
I second that.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je neemt je taak iets te serieus
ik zei dus:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:28 schreef remlof het volgende:
wegflikkeren want die hoort hier niet
edit: en nu kappen dus
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zei dus:
laatste keer FB, dit is feedback - als je me persoonlijk wil aanspreken doe je dat maar via PMquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zei dus:
ja en was dat een feedback vraag? nee, dus is ie verwijderd, zie OPquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:41 schreef -Beer- het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier net 'whehe, hoi' had gepost?
Niet dat het er toe doet waarschijnlijk, of interessant is. Maar wat was je vraag?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog geen andwoord op mijn vraag van eventjes geleden
Jammer, dat je zo over je users denktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet dat het er toe doet waarschijnlijk, of interessant is. Maar wat was je vraag?
Je bent inderdaad de uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jammer, dat je zo over je users denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |