quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Zo is het beter![]()
[afbeelding]
![]()
opgelost, slotje
![]()
kijk zo slim ben jequote:
jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kijk zo slim ben jedat je weet wanneer ik iets post en wanneer die kuthond iets post
![]()
()
Ja, graag gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:39 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi Liefurds, modjes ? mag ik wat vragen ??
Mwoah, doe maar hier. Genadig als ik ben, zal ik deze open laten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef renz0r het volgende:
Waarom is Hallo dicht?
Was een adoratie topic in zijn stijl
Graag gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Modjes nog bedankt voor het schoonhouden en dergelijke van de lollerverkiezingen topics![]()
![]()
slijmbal...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Modjes nog bedankt voor het schoonhouden en dergelijke van de lollerverkiezingen topics![]()
![]()
YW.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
en jullie bedankt voor het initiatief!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Okay.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
nee doe wegquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:01 schreef murp het volgende:
vinden jullie het erg als ik mn avatar een tijdje zo hou ?????
en trouwens:
NB!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Ik kom straks wel klagen waarom mijn aanstaande kuttopics op slot gingen.quote:
als je ze nou niet opent hoeven ze ook niet op slotquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kom straks wel klagen waarom mijn aanstaande kuttopics op slot gingen.
ik ben heul nog niet terugquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat dat oranje mannetje er iets mee te maken heeft... hij zat in het buitenland en fok doet het niet... hij is terug en fok leeft weer * insert huillach smiley *
Vandaar dat het nog niet helemaal optimaal werktquote:
Dat er veel teweinig topic's zijn waarin aangegeven word dat ik de lollerdebollderverkiezingen heb gewonnen en dat ik nog geen mod ben!!!!quote:
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat er veel teweinig topic's zijn waarin aangegeven word dat ik de lollerdebollderverkiezingen heb gewonnen en dat ik nog geen mod ben!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je mag deze best nog even schoppen hoor: Ik Maak De Meest Absurde Topics!!!!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat er veel teweinig topic's zijn waarin aangegeven word dat ik de lollerdebollderverkiezingen heb gewonnen en dat ik nog geen mod ben!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jij hebt weer wel de lekkerste tietenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
JaWat hij zegt dus
Maar dan in mijn versie
hij is helemaal niet nieuw maar als je hem dan toch wil verwelkomen dan doe je dat maar in een van z'n andere kuttopics zolang ze nog open zijn:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Remlof?
Waarom is dit topic gesloten Ik ben nieuw hier...
Deze user is nieuw op ONZ. We waren hem hartelijk welkom aan het heten.
Ik bedoel nieuw in ONZquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
hij is helemaal niet nieuw maar als je hem dan toch wil verwelkomen dan doe je dat maar in een van z'n andere kuttopics zolang ze nog open zijn:
Moet ik soms bang worden???
Penisvergrootglas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |