Kut mên, we hadden het gewoon kunnen zien aankomenquote:
Toen wist ik overigens nog van niets.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut mên, we hadden het gewoon kunnen zien aankomen!
Yeah rightquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef EL_REY het volgende:
tevens solliciteer ik naar de functie van MODderfokker op ONZ
14.gif
iedereen die tegenstemt doet dit geheel op eigen risico!
nr.1 op mijn lijstquote:
We kijken het nog even aan. De kans is groot dat ik het met FA zijn te druk ga krijgen voor ONZ, maar ik zal zeker nog regelmatig eens met een grote bezem door de bagger hier gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:10 schreef TwyLight het volgende:
Komt er een nieuwe mod op ONZ erbij, of blijf je gewoon een beetje hangen hier?![]()
aaaah echt ????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:02 schreef jogy het volgende:
Ik stem op zich ook wel tegen denk ik. Maar dat is eerder omdat je zoveel leuker bent als user dan dat je zou worden als moderator. De licht zal langzaam uit je ogen trekken tot je een schaduw bent van je vroegere ADHD-erige vrolijk edoch lichtelijk irriterende persoontje.
pssst, tis eigenlijk niet zoquote:
Oh danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:12 schreef EL_REY het volgende:
[..]
pssst, tis eigenlijk niet zo![]()
je staat nummer 2![]()
![]()
ik durf niet in een ander subforum te posten....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:14 schreef jogy het volgende:
Mja, verkeerde subforum.
Daar was ooit een topic over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:15 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf niet in een ander subforum te posten....![]()
Dat zal ondertussen wel volgebaggerdrecyceled zijn.quote:
Die kans is best aanwezig inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zal ondertussen wel volgebaggerdrecyceled zijn.
Kusje Dribbel_.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi jogy
laat dan maar zitten, zo bijzonder was het ook niet..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Die kans is best aanwezig inderdaad.
quote:
Had je die twee dagen op maandag en dinsdag moeten inplannen. Dan had je niets gemist hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:38 schreef SiemeN het volgende:
Ik kan ook verdomme nooit 2 dagen FOK laten voor wat het is, of ik mis weer van alles!
Ja, en toen verveelde ik me dus wél.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Had je die twee dagen op maandag en dinsdag moeten inplannen. Dan had je niets gemist hoor.
luie hond, ga vrijwillegerswerk doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja, en toen verveelde ik me dus wél.
NJ heeft ze gemergedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:49 schreef TwyLight het volgende:
huh, had ik net niet een adoratie topic gemaakt?
Dat maak ik dan wel als ontbijt, nadat ik je bruut anaal verwaarloost heb tot bloedens aan toe, deal?quote:
Ownee sorry dan kan het niet doorgaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat maak ik dan wel als ontbijt, nadat ik je bruut anaal verwaarloost heb tot bloedens aan toe, deal?.
Ik kan er ook een lunch van maken hoor. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ownee sorry dan kan het niet doorgaan
ik haat vroeg opstaan
Als het maar na 3 uur smiddags isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan er ook een lunch van maken hoor. Ik ben de moeilijkste niet.
Sla je dan weer met je piem0lquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:56 schreef Pony-Lover het volgende:
Willen jullie even iets aardigs tegen me zeggen?![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:56 schreef Pony-Lover het volgende:
Willen jullie even iets aardigs tegen me zeggen?![]()
![]()
![]()
Sorry muneerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:03 schreef Snakey het volgende:
Dit is nog steeds FB dames, waar je baggerpost zomaar kan verdwijnen als het teveel wordt.![]()
Het is nog geneens 10 uurquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB # 194] Real slow Mag ie open ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou enquote:
Maak er eens een danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou enEr zijn geen leuke topics
voor het eerst in lange tijd ben ik het een keer met je eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kamer opruimenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar niet in dit feedbacktopic dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leef je uit, op, in, onder, whatever.![]()
heb je mijn post weg gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
maar niet in dit feedbacktopic dus![]()
I second that.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je neemt je taak iets te serieus
ik zei dus:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:28 schreef remlof het volgende:
wegflikkeren want die hoort hier niet
edit: en nu kappen dus
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zei dus:
laatste keer FB, dit is feedback - als je me persoonlijk wil aanspreken doe je dat maar via PMquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zei dus:
ja en was dat een feedback vraag? nee, dus is ie verwijderd, zie OPquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:41 schreef -Beer- het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier net 'whehe, hoi' had gepost?
Niet dat het er toe doet waarschijnlijk, of interessant is. Maar wat was je vraag?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog geen andwoord op mijn vraag van eventjes geleden
Jammer, dat je zo over je users denktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet dat het er toe doet waarschijnlijk, of interessant is. Maar wat was je vraag?
Je bent inderdaad de uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jammer, dat je zo over je users denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |