Respect, boem-dikkie heeft een dikke reetquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Over 15 minuten mag je weer, jongen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TV voor pieter post
Nog niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef Snakey het volgende:
Kan er iemand 'kuthondje' van die tag maken?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Over 15 minuten mag je weer, jongen.
tfoeee niet eens aan mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil alleen () de groeten en knuffels doen aan Chowi
.
Lijkt me ook beterquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef Snakey het volgende:
Kan er iemand 'kuthondje' van die tag maken?
Ik heb besloten geen ban meer te krijgenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:29 schreef boem-dikkie het volgende:
kun je dribbel ook meteen bannen?
wordt tijdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb besloten geen ban meer te krijgen
Ik heb er al vollop lang geen meer gehad he![]()
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef boem-dikkie het volgende:
valt jullie trouwens iets op aan het logo?
Mcdavid rechtsonderin ?quote:
dude daar ging het mij niet eens omquote:
remlof toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dude daar ging het mij niet eens omkijk nog eens
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
Ze willen je grap niet echt zien hè, boem-dikkie.
Em negeren en doen alsof niemand het ziet is leukerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
Ze willen je grap niet echt zien hè, boem-dikkie.
Die heeft het plaatje gemaakt. Ere wie ere toekomt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nee ze vinden die kut stuiterbal van mcDavid leuker
ja echt, voel me zo kutquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Em negeren en doen alsof niemand het ziet is leuker
de frustratie druipt er ondertussen af bij hem![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zijn genoeg bagger topics open dus ik vraag maar niet om NB
mogen die van mij weer openquote:
nee, donder op met je kut topicsquote:
haha owned.. ik had helemaal geen topics geopendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, donder op met je kut topics
Goed bezig !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef EL_REY het volgende:
[..]
haha owned.. ik had helemaal geen topics geopend![]()
![]()
watquote:
ja ik moest zo lachen dat ik per ongeluk die bagger verwijderd hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:15 schreef EL_REY het volgende:
[..]
watwas toch leuk, een feedback op jou vraag aan ons....
ach, kan gebeuren.. no hard feelingsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik moest zo lachen dat ik per ongeluk die bagger verwijderd heb
DIT IS EEN WERKGERELATEERDE TVP, KUTHOND!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEY DAAR HEBBEN WE DE BOOKMARK FUNCTIE VOOR !
http://forum.fok.nl/fok/faqquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef EL_REY het volgende:
kan iemand mij die bookmark functie uitleggen???
snap nl de ballen van al die functies...
offtopic:
EENSCH KUTHOND
quote:
oquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
DIT IS EEN WERKGERELATEERDE TVP, KUTHOND!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
Verlate TVP.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEY DAAR HEBBEN WE DE BOOKMARK FUNCTIE VOOR !
Als ik geen teeveepee doe, dan zie ik jullie lieve klachtjes toch niet om ze vervolgens met een vertederende glimlach om mijn lippen op te lossen, lief als ik ben? Hm, hm?quote:
Je had jogy moeten quote dom wichtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik geen teeveepee doe, dan zie ik jullie lieve klachtjes toch niet om ze vervolgens met een vertederende glimlach om mijn lippen op te lossen, lief als ik ben? Hm, hm?
O.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je had jogy moeten quote dom wicht
maakt niet uitquote:
Kijk uit gek straks drogen je slijmklieren uitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:09 schreef EL_REY het volgende:
[..]
maakt niet uit![]()
je bent en blijft mijn bijna favorietste mod![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik er zelf ingeplakt, misschien kan McDavid het wat netter doen, met lijstje enzo?
oja..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
kutschop gevolgd door slap geouwehoer...
Dat geeft jou nog niet het recht een Bupatih-naamtopic op slot te gooienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
kutschop gevolgd door slap geouwehoer...
het was een klaagtopic over een al lang vergeten topicquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat geeft jou nog niet het recht een Bupatih-naamtopic op slot te gooien
Linkje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:01 schreef murp het volgende:
NB?
slaap lekker..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
Anyway, open maar een nieuwe ofzo. Ik ga slapen.
Op de fiets?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:48 schreef Chowi het volgende:
Kijk uit. Ik surveilleer.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
Waarom verwachte ik al dat eerstvolgende halvegare die post zou associeren met [die ene user]?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:48 schreef Chowi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
fietsertquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:48 schreef Chowi het volgende:
doe eens lief!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef moemoe het volgende:
Ik vond remlof leuker in de bagger, daar hoort hij tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |