Willekeurige nietszeggende gebruikers proberen 'm om zeep te helpen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef Dark_Killah het volgende:
ah hier was 't topic van vanavond
Toch nog iets positiefs aan dit topic!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kom eraan! BBL!
't zijn dan ook paupersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Willekeurige nietszeggende gebruikers proberen 'm om zeep te helpen!
Als ik een aantal ribben laat verwijderen, wellicht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
Kun je jezelf pijpen SiemeN?
Afijn, dan doe ik het wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als ik een aantal ribben laat verwijderen, wellicht.
Het is niet anders, hè.quote:
Dat hoeft er niet bij hoor.quote:
Ksst! Mijn ijsmeisje!quote:
Het pijpen of het verwijderen van de ribben?quote:
Beide. Hoe kan ik mezelf anders pijpenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Het pijpen of het verwijderen van de ribben?
Zo had ik 'm nog niet bekeken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan word je toch een stuk zenuwachtiger als ze heel enthousiast roept dat ze er zin in heeft.quote:
Klopt dat nou..... Plaatje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind d'r best wel angstaanjagend nu, ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan word je toch een stuk zenuwachtiger als ze heel enthousiast roept dat ze er zin in heeft.
Joehoe, ik heb er zin inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vind d'r best wel angstaanjagend nu, ja.!
Kloppend paars.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, zijn piemel klopt. Mweheheheh.
Zozo, dus al je wat ribben laat verwijderen hangen je tieten ineens ook recht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:47 schreef Jugaros het volgende:
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&rls=GGLJ%2CGGLJ%3A2006-34%2CGGLJ%3Aen&q=rib
Rib bij google eersteplaatje Wtf
Ik twijfel tussen het plaatsen van eenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef Piovan het volgende:
ijsmeisje heeft teveel op volgens piovan
je woonde toch in gennep he, dan kom ik zo ff langs, kan je mij pijpen
siemen wou niet meer zei hij via pb
Scheer je weg! Van mijn terrein af! Vreemdeling!quote:
Of eenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen het plaatsen van eenof een
.
Ik zou gewoon je piemel postenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen het plaatsen van eenof een
.
Sperma van dhr. Ermenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
Teveel wat op?
Wat modernquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef KopieerMachine het volgende:
IJsmeis wij gingen toch trouwen. ga je nu opeens SiemeN pijpen ?
of hadden we een open huwelijk ??
Alhoewel ik er geen reet van begrijp, maar dat komt t.z.t. vast wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef vloeistofje het volgende:
Goede topics met inhoud zijn schaars, dit is duidelijk een uitzondering.
Ik ben altijd heel open.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef KopieerMachine het volgende:
IJsmeis wij gingen toch trouwen. ga je nu opeens SiemeN pijpen ?
of hadden we een open huwelijk ??
Je bent een echte fijnproever, S.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef vloeistofje het volgende:
Goede topics met inhoud zijn schaars, dit is duidelijk een uitzondering.
Ik keek naar de TS, SN.quote:
Hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!111oneone11!!!quote:
dat is verleden tijd. Nu ben ik met IJsmeis getrouwd. het is niet eens meer gebeuhrtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:53 schreef Piovan het volgende:
[..]
In die rar niet veel van te zien hoor schatjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Goede grap, erg verrassend en tevens erg scherp.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:53 schreef Piovan het volgende:
[..]
In die rar niet veel van te zien hoor schatjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Volgens mij snap jij evenveel van dit topic als ik, NJ.quote:
Ik vind het altijd wel handig. Je weet gelijk wat voor waarde iemand heeft.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Goede grap, erg verrassend en tevens erg scherp.
Ik las iets met pijpen dus ging ik meeposten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij evenveel van dit topic als ik, NJ.
Zeg smeerpijp, kan jij dat dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik las iets met pijpen dus ging ik meeposten..
Wie wil je pijpen NJ ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik las iets met pijpen dus ging ik meeposten..
Ik ga je een geheimpje verklappen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij evenveel van dit topic als ik, NJ.
Dat zijn figuren die nu nog steeds 14.gif posten en het nog steeds hebben over Alberto die de park checkt, terwijl ze een useraccount van 150k hebben. Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel handig. Je weet gelijk wat voor waarde iemand heeft.
Je noemt PDL in de TT en je zegt dat het topic nergens over gaat? Is dat wat je zegt, SN?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ga je een geheimpje verklappen..
Eigenlijk gaat dit topic nergens over..
http://forum.fok.nl/user/history/160129 <-- Vloeistofjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die nu nog steeds 14.gif posten en het nog steeds hebben over Alberto die de park checkt, terwijl ze een useraccount van 150k hebben. Ik begrijp wat je bedoeld.
Vergeet de "Kankerkachel" niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die nu nog steeds 14.gif posten en het nog steeds hebben over Alberto die de park checkt, terwijl ze een useraccount van 150k hebben. Ik begrijp wat je bedoeld.
Whaha, iedereen is BrauN! Lachen Edgar!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef SiemeN het volgende:
Momenteel denkt het schaapje dat ik BrauN ben..
Mijn God, wat ben jij een kneus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/160129 <-- Vloeistofje![]()
![]()
JE DOELDE JEZELF ?
dom varken
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
JE DOELDE JEZELF ?
dom varken
Ohja, Piovan, je icoon is te groot.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef Piovan het volgende:
[..]
Vuilak infantiele bal, waarom sta je altijd offline?
Priceless.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
JE DOELDE JEZELF ?
dom varken
Kan jij hem verkleinen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, Piovan, je icoon is te groot.
Gaarne aanpassen naar 100kb max.
Oeps.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Je noemt PDL in de TT en je zegt dat het topic nergens over gaat? Is dat wat je zegt, SN?
Mijn liefde voor jou is absoluut niet aangetast hoorquote:
Hij heeft het te druk met gepijpt worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kan jij hem verkleinen?
lukt niet echt meer
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #57quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kan jij hem verkleinen?
lukt niet echt meer
Je post nog makkelijk, zo met je mond vol.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft het te druk met gepijpt worden.
Kopieer heeft de ziekte van dop, meer haar op zijn lul dan op zijn kop.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Trouwens hallo SiemeN
Gelukkig. Je houd een bokbiertje van me te goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is absoluut niet aangetast hoor.
Ik kan het dan ook met 1 handquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Je post nog makkelijk, zo met je mond vol.
Grolsch. AH Bonus enzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef NJ het volgende:
Welk merk bokbier heb je daar, SiemeN?
En jij de ziekte van edelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kopieer heeft de ziekte van dop, meer haar op zijn lul dan op zijn kop.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij de ziekte van edel. Meer haar op zijn reet dan op zijn schedel.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:11 schreef Piovan het volgende:
mijn god wat heb ik gedaan?
Je hebt per ongeluk het smegma van je pik eraf geschraapt met je tandenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:11 schreef Piovan het volgende:
mijn god wat heb ik gedaan?
Ik hoopte meer dat ie met een hamer z'n fontonelletje had bewerkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk het smegma van je pik eraf geschraapt met je tanden?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk het smegma van je pik eraf geschraapt met je tanden?
jôngaaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik ga even fappen op je rar.
Na deze zin komt alles goed
Hier word ik echt zo opgewonden van ehquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:16 schreef NJ het volgende:
Piovan, ik word een beetje moe van je totale humorloosheid en de krampachtigheid waarmee je tóch denkt grappig te zijn.
En pas dat webicon van je aan, anders vraag ik een FA om óf dat plaatje aan te passen, óf je postrechten.
Niet echt bekend mee. Ik zou nu echt een moord doen voor een Floreffe. God zeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef NJ het volgende:
Ik zit hier nu aan de La Trappe bockbier.
Zeker niet slecht, maar ik heb beter gedronken.
Chill uit manquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:16 schreef NJ het volgende:
Piovan, ik word een beetje moe van je totale humorloosheid en de krampachtigheid waarmee je tóch denkt grappig te zijn.
En pas dat webicon van je aan, anders vraag ik een FA om óf dat plaatje aan te passen, óf je postrechten.
Een ban krijgen is stoer hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef Piovan het volgende:
[..]
Chill uit man
ik haal dat plaatje wel weg
Verder gegaan waar we vanmiddag gebleven waren?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier word ik echt zo opgewonden van eh.
Ben ik de enige die deze snapte?quote:
NJ ga door!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier word ik echt zo opgewonden van eh.
Prima. *duikt achter de schermen*quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Verder gegaan waar we vanmiddag gebleven waren?
Retorische vragen zijn kut.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Een Algemene vraag :-)
Bier pakken ? of in de koelkast laten ?
f1 = ja f2=nee
Dat vond die gozer van "SMS Koekje AAN" ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef NJ het volgende:
Het neukt nou eenmaal een stuk fijner wanneer niemand kijkt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:08 schreef Pony-Lover het volgende:
goed topic
Dit heb ik even gemist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat vond die gozer van "SMS Koekje AAN" ook.
Prima.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal je mijn nummer even PM'en.
Irritante teaser reclame enzo.quote:
lelijke wijven?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:
ik neuk
Droog.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef SiemeN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JT3a1tD6fDA
Heb je die reclame niet gezien verder dan?quote:
Nope. Geen reclame.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heb je die reclame niet gezien verder dan?
welkom bij kluk?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heb je die reclame niet gezien verder dan?
Okay. In de reclame stopt het filmpje na het geven van het koekje, waarna de text "Wil je weten hoe het afloopt? Sms koekje aan!" verschijnt. Redelijk irritant.quote:
was tevens een FiPo en groetjes aan mijn moederquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
fap fap fap topic
eehhh, jij bent hier het leidend voorwerpsel heurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:46 schreef SiemeN het volgende:
Maar de dwalen af. Er dient gebatst te worden!
IJsmeis en ik zijn druk bezig via de PM.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:46 schreef SiemeN het volgende:
Maar de dwalen af. Er dient gebatst te worden!
Dat komt over negen maanden wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik bedoel dus niet een jankend klein vies mormel met die baby eh.
pfew ik schrok alquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik bedoel dus niet een jankend klein vies mormel met die baby eh.
Dat hoeft toch helemaal niet. Daar heb je breinaalden voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Je poept er zelf maar een uit.
lesje biologie nodig of zullen we het maikuul laten uitleggen hoe dat werkt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Je poept er zelf maar een uit.
Inderdaad. Of een stevige vuist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet. Daar heb je breinaalden voor.
Als hij zich hier nog meldt is dit topic echt reddeloos verloren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
lesje biologie nodig of zullen we het maikuul laten uitleggen hoe dat werkt?
Ach, Maikuuul weet zijn eigen piemel nog niet te vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
lesje biologie nodig of zullen we het maikuul laten uitleggen hoe dat werkt?
gelukkig zit hij in gay parisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als hij zich hier nog meldt is dit topic echt reddeloos verloren.
Dat is toch hartstikke leuk man!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef SiemeN het volgende:
Wat trekt dit topic veel nieuw grut aan.
Dat betekent, tieten posten!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef SiemeN het volgende:
En die klootviolen negeren allemaal de anderhalve pagina regel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef SiemeN het volgende:
hm, lui als jij verneuken een goed topic als ditquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke leuk man!
Fuck jouquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:56 schreef NJ het volgende:
[..]
En die klootviolen negeren allemaal de anderhalve pagina regel.
Fuck jou ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hm, lui als jij verneuken een goed topic als dit
Dat doet me denken aan het uitzicht van daarnet.quote:
De dichtsbijzijnde Super de Boer is zeker 4km verderop. Helaas.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:01 schreef vloeistofje het volgende:
Pitt-bier. Goedkoop en -mits koud- uitstekend te drinken.
Pitt-bier. Fantastisch bier.
Pitt-bier. Nu slechts 4,69 bij Super de Boer.
Parenspaarpunten? Zodat je haar mag paren?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef SiemeN het volgende:
Dat kassamokkeltje van de Albert Heijn bood me vandaag parelspaarpunten aan, ofzo..
Hoi schatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:02 schreef vloeistofje het volgende:
MSN is stuk.
Dan maar hier: Hoi schat!
Jou zal ik nooit vervangen, lieverd!quote:
Neehee, ZONDER kleren!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi schat.
SiemeN.
NJ.
Tieten.
[afbeelding]
Mwoah. Niet kinderachtig. Eerder treffend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef vloeistofje het volgende:
Is het kinderachtig om te zeggen, dat er de laatste tijd wel weer een enorme shitload aan verschrikkelijke baggeraars bijgekomen is?
Welke kloon ben jij in godsnaam ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef vloeistofje het volgende:
Is het kinderachtig om te zeggen, dat er de laatste tijd wel weer een enorme shitload aan verschrikkelijke baggeraars bijgekomen is?
Slechte kwaliteit, onvoldoende dus om te beoordelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi schat.
SiemeN.
NJ.
Tieten.
[afbeelding]
Vloeistofjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Welke kloon ben jij in godsnaam ?
woef woef, gegroet mijn meester, ik ben uw nederige dienaar *kniel*quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef SiemeN het volgende:
Opzouten nu, vreemdelingen!
Volgende keer zal ik de absurditeit van de TT en OP wat verhogen, zodat niemand het echt begrijpt of durft te reageren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef vloeistofje het volgende:
Dit topic heeft een te lage drempel, SiemeN. De grootste idioten voelen zich helaas vrij om hier te posten en dat is verdomde jammer.
Verdammdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef vloeistofje het volgende:
Dit topic heeft een te lage drempel, SiemeN. De grootste idioten voelen zich helaas vrij om hier te posten en dat is verdomde jammer.
Jij bent echt zo stom hè.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Welke kloon ben jij in godsnaam ?
Officieel? Hoe gaat zoiets in z'n werk?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb mijn woning overigens vandaag officieel gedoopt tot "Café De Dorstige Ezel".
Een bekend fenomeen, inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef vloeistofje het volgende:
Een poëtische OP is ook een slimme zet. Tevens is het aan te raden om voor de eerste 5-15 posts de users te laten posten die je wilt laten posten, om de grens verder te verhogen. Deze users zouden dan bovendien mee moeten gaan in de poëtische OP. Daar snappen die mongolen he-le-maal niets van.
Het systeem op de werkplaats heeft er aan moeten geloven. Wanneer men mijn adres invoert komt de verkorte code "CAF DORSTIGE EZEL" naar voren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Officieel? Hoe gaat zoiets in z'n werk?
Tip! http://www.isitfriday.netquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef vloeistofje het volgende:
Morgen is het donderdag. Dan is het vrijdag. Ach, als ik in het weekend maar weer fit ben.
Uitslag Galatasaray - PSVquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef vloeistofje het volgende:
Wat heeft PSV eigenlijk gedaan?
Wat ben je toch uiterst behulpzaam.quote:
Nog iets kunnen maken van dat spektakel?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:29 schreef SiemeN het volgende:
Goedenavond Bio!
Waarom? Ik zie jou nooit in het weekendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef vloeistofje het volgende:
Morgen is het donderdag. Dan is het vrijdag. Ach, als ik in het weekend maar weer fit ben.
Het hoogtepunt van de wedstrijd was een supporter die het veld bestormde. Verder was het treurig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nog iets kunnen maken van dat spektakel?
Ik zorg ervoor dat ik maandag nog steeds fit ben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie jou nooit in het weekend.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de wedstrijd was een supporter die het veld bestormde. Verder was het treurig.
Bio!quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het hek staat op een kier, op een kier, op een kier..
Het hek staat op een kier, en Erik Gerets is portier..
Heel PSV, heel PSV, heel PSV die relt..
Met 3 man, met 3 man, met 3 man op het veld..
Ik stort me volgende week donderdag waarschijnlijk in het immer bruisende nachtleven van Breda.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga me dit weekend er aan wagen om naar een feestje in het zuiden te gaan. Eindhoven, enzo.
Hoi schattebout. Zal ik je de weg daar wijzen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik stort me volgende week donderdag waarschijnlijk in het immer bruisende nachtleven van Breda.
Gewaagd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik stort me volgende week donderdag waarschijnlijk in het immer bruisende nachtleven van Breda.
Tegen die tijd stuur ik je wel een PM.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Hoi schattebout. Zal ik je de weg daar wijzen?.
Vloeistofquote:
Pics!quote:
Helemaal als je weet dat ik dinsdag een uitje met m'n werk heb (zuipen en poolen), woensdag ga stappen, donderdag dan naar Breda, vrijdag gewoon in Rotterdam uit en zaterdag heb ik een housewarming wat ook een hoop zuipen gaat worden.quote:
Hehe. Hehehe. Hehehe.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Tegen die tijd stuur ik je wel een PM.
Mits je huidige account het nog doet. Uiteraard..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan word je toch een stuk zenuwachtiger als ze heel enthousiast roept dat ze er zin in heeft.
Die schrijf ik even op voor de volgende keerquote:
Mag het ook vloeistof zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Helemaal als je weet dat ik dinsdag een uitje met m'n werk heb (zuipen en poolen), woensdag ga stappen, donderdag dan naar Breda, vrijdag gewoon in Rotterdam uit en zaterdag heb ik een housewarming wat ook een hoop zuipen gaat worden.
Zondag heb ik nog niks, maar dan moet ik waarschijnlijk aan de zuurstof..
Dezelfde grap op hetzelfde tijdstipquote:
de man in het pino pakquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef vloeistofje het volgende:
Goed, zal ik dan nu zeggen wie ik werkelijk ben?
Nee, dat is Bupatih.quote:
Schapen hebben toch hoevenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef SiemeN het volgende:
Laten we het even hebben over vuistneukende schapen met laklederen laarzen.
quote:
soms welquote:
De man die op zondag altijd het vlees komt snijden?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef vloeistofje het volgende:
Goed, zal ik dan nu zeggen wie ik werkelijk ben?
Het knalt er bij mij nu gewoon compleet uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:01 schreef SiemeN het volgende:
MSN is de as van het kwaad, zeg ik je!
Inderdaad. Volgende keer laat ik me niet meer in de luren leggen door dat vriendinnetje van je!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef vloeistofje het volgende:
MSN is gewoon ronduit kut. We hadden "dat" gesprek ook "hier" kunnen voeren, dan waren we allang bij de 301 posts.
Prijs jezelf gelukkig!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Het knalt er bij mij nu gewoon compleet uit..
Zoals gezegd; msn is de as van het kwaad! The root of all evil, I tell ya!quote:
Ja, godver, dit kreng is om 1 uur nog niet vol. Ik dénk er niet aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:06 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga niet slapen voordat deze vol is hoor!
Dat laat ik meestal links liggen. Ik ga meer voor de lekkere wijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zoals gezegd; msn is de as van het kwaad! The root of all evil, I tell ya!
Als je er vier minuten over doet om te reageren is dat logisch, ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga het toch maar opgeven denk ik zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |