Hehe. Hehehe. Hehehe.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Tegen die tijd stuur ik je wel een PM.
Mits je huidige account het nog doet. Uiteraard..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan word je toch een stuk zenuwachtiger als ze heel enthousiast roept dat ze er zin in heeft.
Die schrijf ik even op voor de volgende keerquote:
Mag het ook vloeistof zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Helemaal als je weet dat ik dinsdag een uitje met m'n werk heb (zuipen en poolen), woensdag ga stappen, donderdag dan naar Breda, vrijdag gewoon in Rotterdam uit en zaterdag heb ik een housewarming wat ook een hoop zuipen gaat worden.
Zondag heb ik nog niks, maar dan moet ik waarschijnlijk aan de zuurstof..
Dezelfde grap op hetzelfde tijdstipquote:
de man in het pino pakquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef vloeistofje het volgende:
Goed, zal ik dan nu zeggen wie ik werkelijk ben?
Nee, dat is Bupatih.quote:
Schapen hebben toch hoevenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef SiemeN het volgende:
Laten we het even hebben over vuistneukende schapen met laklederen laarzen.
quote:
soms welquote:
De man die op zondag altijd het vlees komt snijden?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef vloeistofje het volgende:
Goed, zal ik dan nu zeggen wie ik werkelijk ben?
Het knalt er bij mij nu gewoon compleet uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:01 schreef SiemeN het volgende:
MSN is de as van het kwaad, zeg ik je!
Inderdaad. Volgende keer laat ik me niet meer in de luren leggen door dat vriendinnetje van je!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef vloeistofje het volgende:
MSN is gewoon ronduit kut. We hadden "dat" gesprek ook "hier" kunnen voeren, dan waren we allang bij de 301 posts.
Prijs jezelf gelukkig!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Het knalt er bij mij nu gewoon compleet uit..
Zoals gezegd; msn is de as van het kwaad! The root of all evil, I tell ya!quote:
Ja, godver, dit kreng is om 1 uur nog niet vol. Ik dénk er niet aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:06 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga niet slapen voordat deze vol is hoor!
Dat laat ik meestal links liggen. Ik ga meer voor de lekkere wijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zoals gezegd; msn is de as van het kwaad! The root of all evil, I tell ya!
Als je er vier minuten over doet om te reageren is dat logisch, ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga het toch maar opgeven denk ik zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |