Welke kloon ben jij in godsnaam ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef vloeistofje het volgende:
Is het kinderachtig om te zeggen, dat er de laatste tijd wel weer een enorme shitload aan verschrikkelijke baggeraars bijgekomen is?
Slechte kwaliteit, onvoldoende dus om te beoordelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi schat.
SiemeN.
NJ.
Tieten.
[afbeelding]
Vloeistofjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Welke kloon ben jij in godsnaam ?
woef woef, gegroet mijn meester, ik ben uw nederige dienaar *kniel*quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef SiemeN het volgende:
Opzouten nu, vreemdelingen!
Volgende keer zal ik de absurditeit van de TT en OP wat verhogen, zodat niemand het echt begrijpt of durft te reageren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef vloeistofje het volgende:
Dit topic heeft een te lage drempel, SiemeN. De grootste idioten voelen zich helaas vrij om hier te posten en dat is verdomde jammer.
Verdammdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef vloeistofje het volgende:
Dit topic heeft een te lage drempel, SiemeN. De grootste idioten voelen zich helaas vrij om hier te posten en dat is verdomde jammer.
Jij bent echt zo stom hè.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Welke kloon ben jij in godsnaam ?
Officieel? Hoe gaat zoiets in z'n werk?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb mijn woning overigens vandaag officieel gedoopt tot "Café De Dorstige Ezel".
Een bekend fenomeen, inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef vloeistofje het volgende:
Een poëtische OP is ook een slimme zet. Tevens is het aan te raden om voor de eerste 5-15 posts de users te laten posten die je wilt laten posten, om de grens verder te verhogen. Deze users zouden dan bovendien mee moeten gaan in de poëtische OP. Daar snappen die mongolen he-le-maal niets van.
Het systeem op de werkplaats heeft er aan moeten geloven. Wanneer men mijn adres invoert komt de verkorte code "CAF DORSTIGE EZEL" naar voren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Officieel? Hoe gaat zoiets in z'n werk?
Tip! http://www.isitfriday.netquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef vloeistofje het volgende:
Morgen is het donderdag. Dan is het vrijdag. Ach, als ik in het weekend maar weer fit ben.
Uitslag Galatasaray - PSVquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef vloeistofje het volgende:
Wat heeft PSV eigenlijk gedaan?
Wat ben je toch uiterst behulpzaam.quote:
Nog iets kunnen maken van dat spektakel?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:29 schreef SiemeN het volgende:
Goedenavond Bio!
Waarom? Ik zie jou nooit in het weekendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef vloeistofje het volgende:
Morgen is het donderdag. Dan is het vrijdag. Ach, als ik in het weekend maar weer fit ben.
Het hoogtepunt van de wedstrijd was een supporter die het veld bestormde. Verder was het treurig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nog iets kunnen maken van dat spektakel?
Ik zorg ervoor dat ik maandag nog steeds fit ben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie jou nooit in het weekend.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de wedstrijd was een supporter die het veld bestormde. Verder was het treurig.
Bio!quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het hek staat op een kier, op een kier, op een kier..
Het hek staat op een kier, en Erik Gerets is portier..
Heel PSV, heel PSV, heel PSV die relt..
Met 3 man, met 3 man, met 3 man op het veld..
Ik stort me volgende week donderdag waarschijnlijk in het immer bruisende nachtleven van Breda.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga me dit weekend er aan wagen om naar een feestje in het zuiden te gaan. Eindhoven, enzo.
Hoi schattebout. Zal ik je de weg daar wijzen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik stort me volgende week donderdag waarschijnlijk in het immer bruisende nachtleven van Breda.
Gewaagd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik stort me volgende week donderdag waarschijnlijk in het immer bruisende nachtleven van Breda.
Tegen die tijd stuur ik je wel een PM.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Hoi schattebout. Zal ik je de weg daar wijzen?.
Vloeistofquote:
Pics!quote:
Helemaal als je weet dat ik dinsdag een uitje met m'n werk heb (zuipen en poolen), woensdag ga stappen, donderdag dan naar Breda, vrijdag gewoon in Rotterdam uit en zaterdag heb ik een housewarming wat ook een hoop zuipen gaat worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |