Dat komt over negen maanden wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik bedoel dus niet een jankend klein vies mormel met die baby eh.
pfew ik schrok alquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik bedoel dus niet een jankend klein vies mormel met die baby eh.
Dat hoeft toch helemaal niet. Daar heb je breinaalden voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Je poept er zelf maar een uit.
lesje biologie nodig of zullen we het maikuul laten uitleggen hoe dat werkt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Je poept er zelf maar een uit.
Inderdaad. Of een stevige vuist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet. Daar heb je breinaalden voor.
Als hij zich hier nog meldt is dit topic echt reddeloos verloren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
lesje biologie nodig of zullen we het maikuul laten uitleggen hoe dat werkt?
Ach, Maikuuul weet zijn eigen piemel nog niet te vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
lesje biologie nodig of zullen we het maikuul laten uitleggen hoe dat werkt?
gelukkig zit hij in gay parisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als hij zich hier nog meldt is dit topic echt reddeloos verloren.
Dat is toch hartstikke leuk man!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef SiemeN het volgende:
Wat trekt dit topic veel nieuw grut aan.
Dat betekent, tieten posten!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef SiemeN het volgende:
En die klootviolen negeren allemaal de anderhalve pagina regel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef SiemeN het volgende:
hm, lui als jij verneuken een goed topic als ditquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke leuk man!
Fuck jouquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:56 schreef NJ het volgende:
[..]
En die klootviolen negeren allemaal de anderhalve pagina regel.
Fuck jou ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hm, lui als jij verneuken een goed topic als dit
Dat doet me denken aan het uitzicht van daarnet.quote:
De dichtsbijzijnde Super de Boer is zeker 4km verderop. Helaas.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:01 schreef vloeistofje het volgende:
Pitt-bier. Goedkoop en -mits koud- uitstekend te drinken.
Pitt-bier. Fantastisch bier.
Pitt-bier. Nu slechts 4,69 bij Super de Boer.
Parenspaarpunten? Zodat je haar mag paren?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef SiemeN het volgende:
Dat kassamokkeltje van de Albert Heijn bood me vandaag parelspaarpunten aan, ofzo..
Hoi schatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:02 schreef vloeistofje het volgende:
MSN is stuk.
Dan maar hier: Hoi schat!
Jou zal ik nooit vervangen, lieverd!quote:
Neehee, ZONDER kleren!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi schat.
SiemeN.
NJ.
Tieten.
[afbeelding]
Mwoah. Niet kinderachtig. Eerder treffend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef vloeistofje het volgende:
Is het kinderachtig om te zeggen, dat er de laatste tijd wel weer een enorme shitload aan verschrikkelijke baggeraars bijgekomen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |