neuj, eigenlijk nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef puntoortje het volgende:
mis je hem dan?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
zet m op oortjes, je kan het! ook ik ben ooit eens gestopt met roken. eraf blijven wordt steeds makkelijker!
Ik wel, ik zou wel es willen weten wat zijn genuanceerde mening over dit alles isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef puntoortje het volgende:
mis je hem dan?
kijk daar is ie weeeeerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
Hallooooooooooo Fansssss!
Toch geen verkeerde dingen gedaan toen ik weg was, he?quote:
Geregistreerd op: woensdag 18 oktober 2006 @ 16:14quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
Hello Charlie Bommiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 30 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
KLOON![]()
echt wel, en ik lees te selectiefquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 30 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
KLOON![]()
ja ik kan lezenquote:
GVDquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Toch geen verkeerde dingen gedaan toen ik weg was, he?![]()
aan je naamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef Versibommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
De snelste ontmaskering ooit!!!
Waar zag je het aan?
Lees je dat nog elke keer?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
aan je naamen je onderschrift....
![]()
Als je het nou had geprobeerd met Versab0mmiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
Goed idee! Wacht ff...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het nou had geprobeerd met Versab0mmie
die tags met color erbij waren me wel opgevallen. maar de link iets te laat gelegdquote:
Ja ik lees alles in een oogopslag... snellezen noemt men datquote:
dan kun je de andere nog ff in de maling nemen ...hiihquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Versibommie het volgende:
Mag ik wel blijven tot de echte Bommie komt?![]()
En met dat soort informatie kom je nou pas!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Gladys het volgende:
Maarre ik kwam dus uit bad en keek ff hier en maar ga nu maar ff kleren zoeken![]()
Naakte Gladys in da housequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Gladys het volgende:
Maarre ik kwam dus uit bad en keek ff hier en maar ga nu maar ff kleren zoeken![]()
Van mij welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Versibommie het volgende:
Je bent een lieve jongen!quote:
Er zijn altijd wel weer mensen die het verpesten, had die kloon ook zijn pleziertje gegunt, nadat bommie al het zware voorwerk voor hem gedaan hadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan kun je de andere nog ff in de maling nemen ...hiih
eerst zeggen wie je echt bent danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Versibommie het volgende:
Dat blauw in de sig is moeilijk, he?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef versobommie het volgende:
Kunnen jullie nou echt een dag zonder mij![]()
Zo, wie wil er als eerst mij ff kluiven![]()
PC eendjequote:
en hoeveel verschillende variaties zijn er nog te maken ..hihiquote:
Wromquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
PC eendjemaar heb nu netjes kleren aan getrokken hoor
Komt je broer versubommie ook nog ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef versobommie het volgende:
Kunnen jullie nou echt een dag zonder mij![]()
Zo, wie wil er als eerst mij ff kluiven![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
PC eendjemaar heb nu netjes kleren aan getrokken hoor
zodat jij ze weer uit kan trekkenquote:
Ik zeg maar één ding: het was geweldig vannacht!quote:
kut staat mijn webcam nog aan ?quote:
ga jij is ff douchen!!!quote:
ben jij dus die klootzak uit mijn droom ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:45 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ik zeg maar één ding: het was geweldig vannacht!![]()
ik weet wie je bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:45 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ik zeg maar één ding: het was geweldig vannacht!![]()
nou voor het plan dan eens uitquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben jij dus die klootzak uit mijn droom ?![]()
![]()
In gedachten heb ik dat al honderden keren gedaanquote:
Als jij van klootzakken droomt...? Zelf droom ik van poezelige, lieve meisjes!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben jij dus die klootzak uit mijn droom ?![]()
![]()
100en keren alquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
In gedachten heb ik dat al honderden keren gedaan![]()
![]()
hoe dat virtueel gaat is weer een ander verhaal natuurlijk...![]()
oops........did it again.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
In gedachten heb ik dat al honderden keren gedaan![]()
![]()
droom maar lekker eens een keer van mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Als jij van klootzakken droomt...? Zelf droom ik van poezelige, lieve meisjes!
Maar ik wil ook best een keer van jou dromen, hoor!
Ach, wie zegt dat het niet allemaal kloons van de ware Bommie zijn? En dus net zo Bommie!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:53 schreef petraa het volgende:
Alsof een bommie nog niet genoeg is!!!!![]()
krijg het koud van dat aan een uitgekleedquote:
ik zeg dat!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het niet allemaal kloons van de ware Bommie zijn? En dus net zo Bommie!![]()
Oke dan Bommie wat stond er gister op het shirt wat ik je op msn liet zien dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het niet allemaal kloons van de ware Bommie zijn? En dus net zo Bommie!![]()
De buuf zegt dat ik ben daar niet zo handig is, dus wat mij betreft kan je een kloon zijn. En als je dat ben dat ben je dus net zo zwaaaaaaaaaaaar irritant als bommie himselfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Lukt het niet alleen ???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef Versibommie het volgende:
Het begint hier wel op een soort volksgericht te lijken! Moet ik Bommie te hulp roepen?![]()
Vreemd..........bij mij heeft het een omgekeerde werking.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
krijg het koud van dat aan een uitgekleed![]()
.. ik ookquote:
zie je: het bewijs is geleverd! Bommie kan zichzelf wel reddenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef Versibommie het volgende:
Het begint hier wel op een soort volksgericht te lijken! Moet ik Bommie te hulp roepen?![]()
Jij bent een manquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreemd..........bij mij heeft het een omgekeerde werking.![]()
![]()
zullen we er dan maar weer mee stoppen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreemd..........bij mij heeft het een omgekeerde werking.![]()
![]()
Strikvraag!!! Je had heel geen t-shirt aan, zodat ik een goed uitzicht had op je jopen!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
Oke dan Bommie wat stond er gister op het shirt wat ik je op msn liet zien dan ?En nee niet die zorra
![]()
Nouuuu niet altijd hoor buufquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zie je: het bewijs is geleverd! Bommie kan zichzelf wel redden![]()
![]()
![]()
Jij vind het storend als het me opwindt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
zullen we er dan maar weer mee stoppen ?
whahaha dus toch een KLOONquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Strikvraag!!! Je had heel geen t-shirt aan, zodat ik een goed uitzicht had op je jopen!!!![]()
![]()
nee hoor helemaal nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij vind het storend als het me opwindt?....kee...sorry dan.
![]()
![]()
Wrom gaan mannen nu altijd zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Strikvraag!!! Je had heel geen t-shirt aan, zodat ik een goed uitzicht had op je jopen!!!![]()
![]()
ohhh dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou ja man man.. technisch gesproken ben ik gewoon een watje.![]()
Bedankt voor je twijfel!quote:
Niet in het minst...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoor helemaal nietDacht dat jij het vervelend vond dat je het warm kreeg
hey waar is ManU eigenlijk gebleven?quote:
Bedoel je nou dat ik die open wond van je erbij moet betrekken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom gaan mannen nu altijd zoals ze het alleen maar over jopen hebben ??
![]()
YW nepperdquote:
Naar huis ??? slapen ??? werken ??? geen ideequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey waar is ManU eigenlijk gebeleven?![]()
oeh en hoe ga je het vandaag zo cool mogelijk doen dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet in het minst......al gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik zo ook nog langs de receptie moet en ik dat in de regel altijd op een coole manier wil doen.
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik die open wond van je erbij moet betrekken?![]()
jammer eigenlijk wel, zo een gezellige lieve jongen....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Naar huis ??? slapen ??? werken ??? geen idee
![]()
Hij werkt aan zijn kloon!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Naar huis ??? slapen ??? werken ??? geen idee
![]()
Maar het is leuker als we wachten tot hij er weer is!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jammer eigenlijk wel, zo een gezellige lieve jongen....![]()
we kunnen m natuurlijk wel ongegeneerd bashen nu die er toch niet is....![]()
vind je?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Maar het is leuker als we wachten tot hij er weer is!![]()
is ie al op de terugweg danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Maar het is leuker als we wachten tot hij er weer is!![]()
is er uberhaupt een weg terug...quote:
Nah dann, schiess loss! Ik kan het hebben!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vind je?![]()
ik hou niet van wachten...![]()
niet lang meeer ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is er uberhaupt een weg terug...![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:11 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Nah dann, schiess loss! Ik kan het hebben!
Ik ben een twijfelzaaiert, vind je niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet alles gaat over jou hé bommie
offe verlul je je nu ff![]()
nee dat vind ik helemaal niet...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:13 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ik ben een twijfelzaaiert, vind je niet?![]()
hahahahquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet alles gaat over jou hé bommie
offe verlul je je nu ff![]()
quote:
Zullen we dan maar in een leuk hotelletje proberen wat nader tot elkaar te komen? Komend weekend?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee dat vind ik helemaal niet...![]()
![]()
Kunnen oortje en ik morgenvroeg ook doen als jij er niet bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jammer eigenlijk wel, zo een gezellige lieve jongen....![]()
we kunnen m natuurlijk wel ongegeneerd bashen nu die er toch niet is....![]()
hey ManU! wat leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]was even de ingredienten voor m'n cocktails van vanavond te halen
![]()
En als PSV vanavond niet wint ben ik failliet
alweer zuipen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]was even de ingredienten voor m'n cocktails van vanavond te halen
![]()
En als PSV vanavond niet wint ben ik failliet
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Day het volgende:
Versibommie, je krijgt precies 2 minuten om op te zouten. Zoniet, wordt er een ban aangevraagd voor je originele én je kloon-account!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kunnen oortje en ik morgenvroeg ook doen als jij er niet bent
he wat doe ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kunnen oortje en ik morgenvroeg ook doen als jij er niet bent
Thanks, ook leuk dat jij er weer bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey ManU! wat leuk dat je er weer bent
is het Bommie wel echtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Day het volgende:
Versibommie, je krijgt precies 2 minuten om op te zouten. Zoniet, wordt er een ban aangevraagd voor je originele én je kloon-account!
Jij moet te vroeg weer naar huisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
alweer zuipen ?en ik weer niet uitgenodigd
![]()
het is meteen weer weg ..hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Day het volgende:
en ik heb morgen nog wel al weekendquote:
Ik sla mijn jas wel om mijn middel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
oeh en hoe ga je het vandaag zo cool mogelijk doen dan ?
We gaan diebuurvrouw bashen morgenvroeg, slaapt ze toch nogquote:
hahaha tot laterquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik sla mijn jas wel om mijn middel.![]()
Ben nu echt weg ...tot later
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We gaan diebuurvrouw bashen morgenvroeg, slaapt ze toch nog
wat is dat slapen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We gaan diebuurvrouw bashen morgenvroeg, slaapt ze toch nog
aha ... HIER hebben we de dader .....quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
aha ... HIER hebben we de dader .....![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
aha ... HIER hebben we de dader .....![]()
dat idee had ik ook al ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]Hij leek ook al zo goed ingelezen
oeps ik moet ff nog wat doenquote:
quote:
de bommie uithangen ....quote:
quote:
DAT zeggen we allemaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]ik was bezig om posts van eend in FB te deleten, kheb geen tijd om de bommie uit te hangen
erfgenaam erfgenaamquote:
ahahah ja dat ookquote:
heb je um ?quote:
nog lekker aan t werken dus ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]ik was bezig om posts van eend in FB te deleten, kheb geen tijd om de bommie uit te hangen
quote:
nog 14 maar nuquote:
.. mag hij al bijna naar huis ..hiihquote:
Have fun Manuquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er weer vandoor, nog even biertje pakken op de uni
Ben hier vanavond wel weer met m'n voetbal gezeik![]()
tijd vliegt tijdens het smsenquote:
tot vanavond dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er weer vandoor, nog even biertje pakken op de uni
Ben hier vanavond wel weer met m'n voetbal gezeik![]()
je bent aan t fokken,niet smsenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:52 schreef puntoortje het volgende:
...nog 1 minuutje en dan stappen me kindjes weer binnen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:53 schreef teamlead het volgende:
Trouwens n.a.v. de TT:
Luciano wel al gesignaleerd sinds zijn unban?
multitasking schat.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
ohja, nog even laatste berichtje voordat ik echt weg ben:
Hier heeft Stefan Postma nu wat vaker tijd voor
Sorry, kreeg het ook maar doorgestuurd van mijn ADO vriendenquote:
oww dan ben ik dat ook aan t doen geloof ikquote:
ow, ik dacht dat je dat nog wist vanwege je verblijf in Engeland...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry, kreeg het ook maar doorgestuurd van mijn ADO vrienden
En je dacht meteen, dat wil ik delen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee hier iig nietquote:
eetze schoonheidquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef puntoortje het volgende:
wij gaan eten halen ...doeidoei
wij ook!quote:
ik ben ondertussen lahmazegguh, wel ff de kindjes in bed aan t stoppen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Gezellie ik dacht al dat ik alleen was hier.
![]()
Ik moet zo ff kid uit hockey gaan halen en dan laten douche en zo en dan hup d'r bed in zodat mams tijd heeft voor haar zelf ohhhhh wat kijk ik daar naar uit.quote:
Dat heb ik meestal met broers van BB-ersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja, zo gauw dr een opduikt zwermt heel FOK uit en probeert zo hard mogelijik te roepen dat ze altijd al 'fan' van waren ..
Weer zo een kloonquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal met broers van BB-ers
quote:
hihihiquote:
OMG heb ik die deletende stalker al in mijn nek, komt hij er ook weer bijquote:
die is wel ff rustig die mag wel ff blijfen..hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
zo two down, one to go....
maar die is nog ffies schaken. dus dan komt allemaal straks
whehehe....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG heb ik die deletende stalker al in mijn nek, komt hij er ook weer bij![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG heb ik die deletende stalker al in mijn nek, komt hij er ook weer bij![]()
stuurde hem ook en heb nu een permban op adofoto.nlquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
naar de schaakclub. dus die moet straks eerst als een stuiterbal door het huis om "stilzitenergie"kwijt te raken...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die is wel ff rustig die mag wel ff blijfen..hihi
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
stuurde hem ook en heb nu een permban op adofoto.nl![]()
Zet um een uurtje in de tuin...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
naar de schaakclub. dus die moet straks eerst als een stuiterbal door het huis om "stilzitenergie"kwijt te raken...![]()
o ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
naar de schaakclub. dus die moet straks eerst als een stuiterbal door het huis om "stilzitenergie"kwijt te raken...![]()
kribbet was ook nog opzoek naar een nieuwe stuiterbal geloof ik ...hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die straf verzin je terplekke omdat bommie er weer is, of niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o ...hierzo is meneer zich zo langzaam als het maar kan aan het uitkleden
.... gelukkig maar want nu mag hij niet achter de PC
![]()
Hem kennende zal dat wel weer een schijtverhaal geweest zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kribbet was ook nog opzoek naar een nieuwe stuiterbal geloof ik ...hihi
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die straf verzin je terplekke omdat bommie er weer is, of niet?
2 zelfs...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef versabommie het volgende:
Whahahaha ik heb een kloon!![]()
![]()
En Day jaagt hem keihard weg....ze geeft echt wel een beetje om me...![]()
Ow zat het zo....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef versabommie het volgende:
Whahahaha ik heb een kloon!![]()
![]()
En Day jaagt hem keihard weg....ze geeft echt wel een beetje om me...![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow zat het zo....![]()
Ik las er iets anders in....zoiets als ...Bommie kappen nu met die nieuwe kloon van je anders gaat je gewone account ook een paar weekjes met vakantie...![]()
Maar Kribbie heeft een @$%$#^% hekel aan kinderenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kribbet was ook nog opzoek naar een nieuwe stuiterbal geloof ik ...hihi
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hem kennende zal dat wel weer een schijtverhaal geweest zijn![]()
deze is anders heel leuk hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar Kribbie heeft een @$%$#^% hekel aan kinderen![]()
Whehehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow zat het zo....![]()
Ik las er iets anders in....zoiets als ...Bommie kappen nu met die nieuwe kloon van je anders gaat je gewone account ook een paar weekjes met vakantie...![]()
neehee ... sloom omkleden en niet aan de regels houden dan mag je niet achter de pc... hij luisterd nooit zo goed ..hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die straf verzin je terplekke omdat bommie er weer is, of niet?
Had er in Engeland wel wat over gehoord, maar was geen main news aangezien ik meestal de Manchester Evening News las was het toen volgens mij gewoon zo'n zijkant berichtjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je dat nog wist vanwege je verblijf in Engeland...![]()
... het gaat toch over een stuiterbal !!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar Kribbie heeft een @$%$#^% hekel aan kinderen![]()
Dat zeggen bijna alle oudersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
deze is anders heel leuk hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... het gaat toch over een stuiterbal !!!!!
Ging toch hieroverquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ohw in dat geval geeft ze niet om mequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow zat het zo....![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
Ging toch hierover![]()
Stuiterballen zijn leuk, zeker als je katten hebt![]()
Dat is denk ik toch wel jouw charme....dat naieve.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw in dat geval geeft ze niet om me![]()
Ik blijf positief en denk het eerste!
baby's zijn ook anders dan kinderen. vind ik geen goed vergelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zeggen bijna alle ouders![]()
Begin van het jaar ben ik weer oom geworden maar het eerste bezoek moeten we nog brengen![]()
deal or no dealquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
Owwwwwyessss...het gaat weer beginnen!!!![]()
Wat is er nou weer gedeletequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
Het schijnt wel te werkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is denk ik toch wel jouw charme....dat naieve.![]()
2???? omfgquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:05 schreef Mike1964 het volgende:
ik heb nog nooit zo snel een (twee zelfs) kloon met de staart tussen de benen zien wegvluchten. Geweldig!
Ik vind het anders zeer overdreven en weer een goed voorbeeld van het totaal doorgeschoten beleidquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:05 schreef Mike1964 het volgende:
ik heb nog nooit zo snel een (twee zelfs) kloon met de staart tussen de benen zien wegvluchten. Geweldig!
Ik hoop dat ze 40.000 euro wint, kan ze nieuwe wenbrauwen kopen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
Volgens mij hebben ze een scriptje op het forum losgelaten dat ervoor zorgt dat jouw posts in FB volautomatisch gedelete worden...quote:
wordt nog aan gewerktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een scriptje op het forum losgelaten dat ervoor zorgt dat jouw posts in FB volautomatisch gedelete worden...
Zullen we er anders een discussie over beginen in FB?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het anders zeer overdreven en weer een goed voorbeeld van het totaal doorgeschoten beleid![]()
Koeman gunt Gerets ook nog eens watquote:
Die kun je toch ook gewoon laten tatoeren voor zeg 100 euro per wenkbrauwquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 40.000 euro wint, kan ze nieuwe wenbrauwen kopen!
Was het maar alleen in FBquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een scriptje op het forum losgelaten dat ervoor zorgt dat jouw posts in FB volautomatisch gedelete worden...
Goed plan, kunnen we het gelijk over die rare scheiding cos/sc hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we er anders een discussie over beginen in FB?
Op deze manier krijg ik daar wel weer erg veel zin inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we er anders een discussie over beginen in FB?
Als die 2 mongolen het op een gelijkspel gooien schop ik ze beiden naar de hel. Kost me tyfusveel geldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Koeman gunt Gerets ook nog eens wat
da's mooi, blijft ie fit voor de competitie...quote:
Moet mogelijk zijn volgens mij.quote:
Zei ik wenbrauwen? Ik bedoelde wenbrauwen, tieten, kop,bril,neus,oren,lichaam,hersenen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die kun je toch ook gewoon laten tatoeren voor zeg 100 euro per wenkbrauw
quote:
Ja! Nu je er toch over begint, vind jij dat nou ook niet een beetje vreemd beleid? Vreemd dat je daar nooit iemand over hoort klagen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed plan, kunnen we het gelijk over die rare scheiding cos/sc hebben![]()
Tja, ik kan er in het fb niets over vinden terwijl het mij lijkt dat er best op zijn minst 1 of 2 users zouden zijn die het niet eens zijn met de scheiding!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja! Nu je er toch over begint, vind jij dat nou ook niet een beetje vreemd beleid? Vreemd dat je daar nooit iemand over hoort klagen...
Meestal als ik in de COS kom heeft niemand het over streams, dus daar heb ik helemaal geen probleem meer mee, maar waar die machtwellusteling nou mee bezig is, gaat alle perken te buitenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, ik kan er in het fb niets over vinden terwijl het mij lijkt dat er best op zijn minst 1 of 2 users zouden zijn die het niet eens zijn met de scheiding!
da zeg ik: gisteren tegen yvonne geroepen je hebt een pm...werd gewist en was crap en ik zie ze nu achter mekaar outlook expres naspelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dacht dat dat FB was![]()
![]()
Als ik dat daar had neergezet was het zeker gedeletequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dacht dat dat FB was![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meestal als ik in de COS kom heeft niemand het over streams, dus daar heb ik helemaal geen probleem meer mee, maar waar die machtwellusteling nou mee bezig is, gaat alle perken te buiten
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik dat daar had neergezet was het zeker gedelete![]()
Flugel komt met een mededeling dat ze er even een tijdje niet is.... ook weg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
da zeg ik: gisteren tegen yvonne geroepen je hebt een pm...werd gewist en was crap en ik zie ze nu achter mekaar outlook expres naspelen![]()
Zit jij mij nu gewoon bewust een edit aan te smeren ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
da zeg ik: gisteren tegen yvonne geroepen je hebt een pm...werd gewist en was crap en ik zie ze nu achter mekaar outlook expres naspelen![]()
Roep dat maar in FB of ga je me anders hier nu ook deleten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
en nu niet meer janken
Volledig doorgeslagenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flugel komt met een mededeling dat ze er even een tijdje niet is.... ook weg.
Die blauwe delete nu zelf al ook al die rooie![]()
Yippiekayee mofoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit jij mij nu gewoon bewust een edit aan te smeren ?![]()
neuh.. in dit topic is SC wél toegestaan. Fijn dat je het eindelijk gevonden hebtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Roep dat maar in FB of ga je me anders hier nu ook deleten?![]()
Volgens mij is hij uit op een machtsovername... Danny! Beware!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flugel komt met een mededeling dat ze er even een tijdje niet is.... ook weg.
Die blauwe delete nu zelf al ook al die rooie![]()
Ik ben hier wel vaker hoor.... ken je usersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. in dit topic is SC wél toegestaan. Fijn dat je het eindelijk gevonden hebt
wasdanou?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
en nu niet meer janken
tisjoewsquote:
zou jij dan hier niet willen gaan mierenneuken en nu eens gewoon gezellig doen voor ik je eruit laat gooien door Jappie?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. in dit topic is SC wél toegestaan. Fijn dat je het eindelijk gevonden hebt
Hij leest zelf niet eens wat hij deletequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
de crap die verwijderd is, was een stortvloed aan SC van oa. jou. Zou zomaar kunnen dat er een berichtje over een pm tussen stond
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou jij dan hier niet willen gaan mierenneuken en nu eens gewoon gezellig doen voor ik je eruit laat gooien door Jappie?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak je niet druk...ik ben omkoopbaar![]()
Valt dan weer tegen..... Kut ook nog de 300000 er uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
Jaaaaaaaa...ze gaat voor het volle ombouwpakket.![]()
wow...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Valt dan weer tegen..... Kut ook nog de 300000 er uit![]()
ik verveel mequote:
streams...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid bij de streams??? Vraagje voordat ik het op mn computer ga zoeken :-)
Ik mag jou welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid bij de streams??? Vraagje voordat ik het op mn computer ga zoeken :-)
Heb je nu nog niet door dat TL geen vrouw is en dat je avances dus niet gaan werkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blijft er over het feit dat je mij verwijst naar ONZ terwijl ik mijn userplicht doe en enkele recalcitranten wijs op het nut van de FB en de crap die er zojuist werd gepost![]()
Streams? Wat zijn dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef BBoon het volgende:
een peuk ...quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef BBoon het volgende:
Wat? is het modje nu boos? Doe eens pruilen?quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niets...maar om eerlijk antwoord te geven...nope...ik heb geen geluid van de streams.
![]()
Lastig he al die diepgaande discussiesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef BBoon het volgende:
oeps sorry zit in een verkeerd topic ...snapte jullie al niet...Sorry
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat? is het modje nu boos? Doe eens pruilen?![]()
dat dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat TL geen vrouw is en dat je avances dus niet gaan werkenFlugel is nu weg dus voordat je het weet heb je een ban aan je reet
Goed plan! Zal er gelijk één opsteken. Lekkere marlboro. Ook eentje voor jou aandoen?quote:
...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou eens opGa maar een wijntje drinken
![]()
Hahaha zeker ...en helemaal als je al niet weet waar het over gaat....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lastig he al die diepgaande discussies
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Goed plan! Zal er gelijk één opsteken. Lekkere marlboro. Ook eentje voor jou aandoen?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou eens opGa maar een wijntje drinken
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef BBoon het volgende:
oeps sorry zit in een verkeerd topic ...snapte jullie al niet...Sorry
Ik zie en lees het idd. Mag je hier lekker alles offtopic zeggen.... Ik lust ook wel een wijntje en een marlboro trouwensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor! Hier is het trouwens veel gezelliger...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaa.. want nicotine vervangen door alcohol is veel beter
![]()
![]()
![]()
ow...quote:
Dan moet je bij oortjes zijn. Die regelt de drank en de sigaretten hier. TL voor de vieze moppen trouwens..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:39 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zie en lees het idd. Mag je hier lekker alles offtopic zeggen.... Ik lust ook wel een wijntje en een marlboro trouwens![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow...![]()
senk joe... denk al, wa's da nou voor apartig gedekte tafel...![]()
BBoon... astublieft hier heeft u iets te drinken, lekker peukje erbij ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan moet je bij oortjes zijn. Die regelt de drank en de sigaretten hier. TL voor de vieze moppen trouwens..
Ik heb mijn grenzen dus ook maar verlegd naar admin's en FA'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat TL geen vrouw is en dat je avances dus niet gaan werkenFlugel is nu weg dus voordat je het weet heb je een ban aan je reet
Ga aan de schutting hangen, gekke laaf!quote:
Was ook ooit gebanned, maar dat duurde ook een paar uur voordat dat verwerkt werd, misschien moet er bij jou ook nog wat overleg achter de schermen plaats vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb mijn grenzen dus ook maar verlegd naar admin's en FA's![]()
Trouwens ik ben nog steeds gebanned...zie mijn sig...zie jij een duur van de ban?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga aan de schutting hangen, gekke laaf!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |