neuj, eigenlijk nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef puntoortje het volgende:
mis je hem dan?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
zet m op oortjes, je kan het! ook ik ben ooit eens gestopt met roken. eraf blijven wordt steeds makkelijker!
Ik wel, ik zou wel es willen weten wat zijn genuanceerde mening over dit alles isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef puntoortje het volgende:
mis je hem dan?
kijk daar is ie weeeeerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
Hallooooooooooo Fansssss!
Toch geen verkeerde dingen gedaan toen ik weg was, he?quote:
Geregistreerd op: woensdag 18 oktober 2006 @ 16:14quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
Hello Charlie Bommiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 30 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
KLOON![]()
echt wel, en ik lees te selectiefquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 30 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
KLOON![]()
ja ik kan lezenquote:
GVDquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Toch geen verkeerde dingen gedaan toen ik weg was, he?![]()
aan je naamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef Versibommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
De snelste ontmaskering ooit!!!
Waar zag je het aan?
Lees je dat nog elke keer?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
aan je naamen je onderschrift....
![]()
Als je het nou had geprobeerd met Versab0mmiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
Goed idee! Wacht ff...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het nou had geprobeerd met Versab0mmie
die tags met color erbij waren me wel opgevallen. maar de link iets te laat gelegdquote:
Ja ik lees alles in een oogopslag... snellezen noemt men datquote:
dan kun je de andere nog ff in de maling nemen ...hiihquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Versibommie het volgende:
Mag ik wel blijven tot de echte Bommie komt?![]()
En met dat soort informatie kom je nou pas!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Gladys het volgende:
Maarre ik kwam dus uit bad en keek ff hier en maar ga nu maar ff kleren zoeken![]()
Naakte Gladys in da housequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Gladys het volgende:
Maarre ik kwam dus uit bad en keek ff hier en maar ga nu maar ff kleren zoeken![]()
Van mij welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Versibommie het volgende:
Je bent een lieve jongen!quote:
Er zijn altijd wel weer mensen die het verpesten, had die kloon ook zijn pleziertje gegunt, nadat bommie al het zware voorwerk voor hem gedaan hadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan kun je de andere nog ff in de maling nemen ...hiih
eerst zeggen wie je echt bent danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Versibommie het volgende:
Dat blauw in de sig is moeilijk, he?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef versobommie het volgende:
Kunnen jullie nou echt een dag zonder mij![]()
Zo, wie wil er als eerst mij ff kluiven![]()
PC eendjequote:
en hoeveel verschillende variaties zijn er nog te maken ..hihiquote:
Wromquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
PC eendjemaar heb nu netjes kleren aan getrokken hoor
Komt je broer versubommie ook nog ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef versobommie het volgende:
Kunnen jullie nou echt een dag zonder mij![]()
Zo, wie wil er als eerst mij ff kluiven![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
PC eendjemaar heb nu netjes kleren aan getrokken hoor
zodat jij ze weer uit kan trekkenquote:
Ik zeg maar één ding: het was geweldig vannacht!quote:
kut staat mijn webcam nog aan ?quote:
ga jij is ff douchen!!!quote:
ben jij dus die klootzak uit mijn droom ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:45 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ik zeg maar één ding: het was geweldig vannacht!![]()
ik weet wie je bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:45 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ik zeg maar één ding: het was geweldig vannacht!![]()
nou voor het plan dan eens uitquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben jij dus die klootzak uit mijn droom ?![]()
![]()
In gedachten heb ik dat al honderden keren gedaanquote:
Als jij van klootzakken droomt...? Zelf droom ik van poezelige, lieve meisjes!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben jij dus die klootzak uit mijn droom ?![]()
![]()
100en keren alquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
In gedachten heb ik dat al honderden keren gedaan![]()
![]()
hoe dat virtueel gaat is weer een ander verhaal natuurlijk...![]()
oops........did it again.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
In gedachten heb ik dat al honderden keren gedaan![]()
![]()
droom maar lekker eens een keer van mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Als jij van klootzakken droomt...? Zelf droom ik van poezelige, lieve meisjes!
Maar ik wil ook best een keer van jou dromen, hoor!
Ach, wie zegt dat het niet allemaal kloons van de ware Bommie zijn? En dus net zo Bommie!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:53 schreef petraa het volgende:
Alsof een bommie nog niet genoeg is!!!!![]()
krijg het koud van dat aan een uitgekleedquote:
ik zeg dat!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het niet allemaal kloons van de ware Bommie zijn? En dus net zo Bommie!![]()
Oke dan Bommie wat stond er gister op het shirt wat ik je op msn liet zien dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het niet allemaal kloons van de ware Bommie zijn? En dus net zo Bommie!![]()
De buuf zegt dat ik ben daar niet zo handig is, dus wat mij betreft kan je een kloon zijn. En als je dat ben dat ben je dus net zo zwaaaaaaaaaaaar irritant als bommie himselfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Lukt het niet alleen ???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef Versibommie het volgende:
Het begint hier wel op een soort volksgericht te lijken! Moet ik Bommie te hulp roepen?![]()
Vreemd..........bij mij heeft het een omgekeerde werking.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
krijg het koud van dat aan een uitgekleed![]()
.. ik ookquote:
zie je: het bewijs is geleverd! Bommie kan zichzelf wel reddenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef Versibommie het volgende:
Het begint hier wel op een soort volksgericht te lijken! Moet ik Bommie te hulp roepen?![]()
Jij bent een manquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreemd..........bij mij heeft het een omgekeerde werking.![]()
![]()
zullen we er dan maar weer mee stoppen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreemd..........bij mij heeft het een omgekeerde werking.![]()
![]()
Strikvraag!!! Je had heel geen t-shirt aan, zodat ik een goed uitzicht had op je jopen!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
Oke dan Bommie wat stond er gister op het shirt wat ik je op msn liet zien dan ?En nee niet die zorra
![]()
Nouuuu niet altijd hoor buufquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zie je: het bewijs is geleverd! Bommie kan zichzelf wel redden![]()
![]()
![]()
Jij vind het storend als het me opwindt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
zullen we er dan maar weer mee stoppen ?
whahaha dus toch een KLOONquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Strikvraag!!! Je had heel geen t-shirt aan, zodat ik een goed uitzicht had op je jopen!!!![]()
![]()
nee hoor helemaal nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij vind het storend als het me opwindt?....kee...sorry dan.
![]()
![]()
Wrom gaan mannen nu altijd zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Strikvraag!!! Je had heel geen t-shirt aan, zodat ik een goed uitzicht had op je jopen!!!![]()
![]()
ohhh dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou ja man man.. technisch gesproken ben ik gewoon een watje.![]()
Bedankt voor je twijfel!quote:
Niet in het minst...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoor helemaal nietDacht dat jij het vervelend vond dat je het warm kreeg
hey waar is ManU eigenlijk gebleven?quote:
Bedoel je nou dat ik die open wond van je erbij moet betrekken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom gaan mannen nu altijd zoals ze het alleen maar over jopen hebben ??
![]()
YW nepperdquote:
Naar huis ??? slapen ??? werken ??? geen ideequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey waar is ManU eigenlijk gebeleven?![]()
oeh en hoe ga je het vandaag zo cool mogelijk doen dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet in het minst......al gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik zo ook nog langs de receptie moet en ik dat in de regel altijd op een coole manier wil doen.
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik die open wond van je erbij moet betrekken?![]()
jammer eigenlijk wel, zo een gezellige lieve jongen....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Naar huis ??? slapen ??? werken ??? geen idee
![]()
Hij werkt aan zijn kloon!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Naar huis ??? slapen ??? werken ??? geen idee
![]()
Maar het is leuker als we wachten tot hij er weer is!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jammer eigenlijk wel, zo een gezellige lieve jongen....![]()
we kunnen m natuurlijk wel ongegeneerd bashen nu die er toch niet is....![]()
vind je?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Maar het is leuker als we wachten tot hij er weer is!![]()
is ie al op de terugweg danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Maar het is leuker als we wachten tot hij er weer is!![]()
is er uberhaupt een weg terug...quote:
Nah dann, schiess loss! Ik kan het hebben!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vind je?![]()
ik hou niet van wachten...![]()
niet lang meeer ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is er uberhaupt een weg terug...![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:11 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Nah dann, schiess loss! Ik kan het hebben!
Ik ben een twijfelzaaiert, vind je niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet alles gaat over jou hé bommie
offe verlul je je nu ff![]()
nee dat vind ik helemaal niet...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:13 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ik ben een twijfelzaaiert, vind je niet?![]()
hahahahquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet alles gaat over jou hé bommie
offe verlul je je nu ff![]()
quote:
Zullen we dan maar in een leuk hotelletje proberen wat nader tot elkaar te komen? Komend weekend?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee dat vind ik helemaal niet...![]()
![]()
Kunnen oortje en ik morgenvroeg ook doen als jij er niet bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jammer eigenlijk wel, zo een gezellige lieve jongen....![]()
we kunnen m natuurlijk wel ongegeneerd bashen nu die er toch niet is....![]()
hey ManU! wat leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]was even de ingredienten voor m'n cocktails van vanavond te halen
![]()
En als PSV vanavond niet wint ben ik failliet
alweer zuipen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]was even de ingredienten voor m'n cocktails van vanavond te halen
![]()
En als PSV vanavond niet wint ben ik failliet
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Day het volgende:
Versibommie, je krijgt precies 2 minuten om op te zouten. Zoniet, wordt er een ban aangevraagd voor je originele én je kloon-account!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kunnen oortje en ik morgenvroeg ook doen als jij er niet bent
he wat doe ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kunnen oortje en ik morgenvroeg ook doen als jij er niet bent
Thanks, ook leuk dat jij er weer bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey ManU! wat leuk dat je er weer bent
is het Bommie wel echtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Day het volgende:
Versibommie, je krijgt precies 2 minuten om op te zouten. Zoniet, wordt er een ban aangevraagd voor je originele én je kloon-account!
Jij moet te vroeg weer naar huisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
alweer zuipen ?en ik weer niet uitgenodigd
![]()
het is meteen weer weg ..hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Day het volgende:
en ik heb morgen nog wel al weekendquote:
Ik sla mijn jas wel om mijn middel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
oeh en hoe ga je het vandaag zo cool mogelijk doen dan ?
We gaan diebuurvrouw bashen morgenvroeg, slaapt ze toch nogquote:
hahaha tot laterquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik sla mijn jas wel om mijn middel.![]()
Ben nu echt weg ...tot later
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We gaan diebuurvrouw bashen morgenvroeg, slaapt ze toch nog
wat is dat slapen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We gaan diebuurvrouw bashen morgenvroeg, slaapt ze toch nog
aha ... HIER hebben we de dader .....quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
aha ... HIER hebben we de dader .....![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
aha ... HIER hebben we de dader .....![]()
dat idee had ik ook al ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]Hij leek ook al zo goed ingelezen
oeps ik moet ff nog wat doenquote:
quote:
de bommie uithangen ....quote:
quote:
DAT zeggen we allemaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]ik was bezig om posts van eend in FB te deleten, kheb geen tijd om de bommie uit te hangen
erfgenaam erfgenaamquote:
ahahah ja dat ookquote:
heb je um ?quote:
nog lekker aan t werken dus ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]ik was bezig om posts van eend in FB te deleten, kheb geen tijd om de bommie uit te hangen
quote:
nog 14 maar nuquote:
.. mag hij al bijna naar huis ..hiihquote:
Have fun Manuquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er weer vandoor, nog even biertje pakken op de uni
Ben hier vanavond wel weer met m'n voetbal gezeik![]()
tijd vliegt tijdens het smsenquote:
tot vanavond dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er weer vandoor, nog even biertje pakken op de uni
Ben hier vanavond wel weer met m'n voetbal gezeik![]()
je bent aan t fokken,niet smsenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:52 schreef puntoortje het volgende:
...nog 1 minuutje en dan stappen me kindjes weer binnen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:53 schreef teamlead het volgende:
Trouwens n.a.v. de TT:
Luciano wel al gesignaleerd sinds zijn unban?
multitasking schat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |