neuj, eigenlijk nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef puntoortje het volgende:
mis je hem dan?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
zet m op oortjes, je kan het! ook ik ben ooit eens gestopt met roken. eraf blijven wordt steeds makkelijker!
Ik wel, ik zou wel es willen weten wat zijn genuanceerde mening over dit alles isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef puntoortje het volgende:
mis je hem dan?
kijk daar is ie weeeeerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
Hallooooooooooo Fansssss!
Toch geen verkeerde dingen gedaan toen ik weg was, he?quote:
Geregistreerd op: woensdag 18 oktober 2006 @ 16:14quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
Hello Charlie Bommiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 30 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
KLOON![]()
echt wel, en ik lees te selectiefquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 30 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
KLOON![]()
ja ik kan lezenquote:
GVDquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Toch geen verkeerde dingen gedaan toen ik weg was, he?![]()
aan je naamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef Versibommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
De snelste ontmaskering ooit!!!
Waar zag je het aan?
Lees je dat nog elke keer?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
aan je naamen je onderschrift....
![]()
Als je het nou had geprobeerd met Versab0mmiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef Versibommie het volgende:
Goed idee! Wacht ff...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het nou had geprobeerd met Versab0mmie
die tags met color erbij waren me wel opgevallen. maar de link iets te laat gelegdquote:
Ja ik lees alles in een oogopslag... snellezen noemt men datquote:
dan kun je de andere nog ff in de maling nemen ...hiihquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Versibommie het volgende:
Mag ik wel blijven tot de echte Bommie komt?![]()
En met dat soort informatie kom je nou pas!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Gladys het volgende:
Maarre ik kwam dus uit bad en keek ff hier en maar ga nu maar ff kleren zoeken![]()
Naakte Gladys in da housequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Gladys het volgende:
Maarre ik kwam dus uit bad en keek ff hier en maar ga nu maar ff kleren zoeken![]()
Van mij welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Versibommie het volgende:
Je bent een lieve jongen!quote:
Er zijn altijd wel weer mensen die het verpesten, had die kloon ook zijn pleziertje gegunt, nadat bommie al het zware voorwerk voor hem gedaan hadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan kun je de andere nog ff in de maling nemen ...hiih
eerst zeggen wie je echt bent danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:38 schreef Versibommie het volgende:
Dat blauw in de sig is moeilijk, he?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef versobommie het volgende:
Kunnen jullie nou echt een dag zonder mij![]()
Zo, wie wil er als eerst mij ff kluiven![]()
PC eendjequote:
en hoeveel verschillende variaties zijn er nog te maken ..hihiquote:
Wromquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
PC eendjemaar heb nu netjes kleren aan getrokken hoor
Komt je broer versubommie ook nog ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef versobommie het volgende:
Kunnen jullie nou echt een dag zonder mij![]()
Zo, wie wil er als eerst mij ff kluiven![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
PC eendjemaar heb nu netjes kleren aan getrokken hoor
zodat jij ze weer uit kan trekkenquote:
Ik zeg maar één ding: het was geweldig vannacht!quote:
kut staat mijn webcam nog aan ?quote:
ga jij is ff douchen!!!quote:
ben jij dus die klootzak uit mijn droom ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:45 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ik zeg maar één ding: het was geweldig vannacht!![]()
ik weet wie je bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:45 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ik zeg maar één ding: het was geweldig vannacht!![]()
nou voor het plan dan eens uitquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben jij dus die klootzak uit mijn droom ?![]()
![]()
In gedachten heb ik dat al honderden keren gedaanquote:
Als jij van klootzakken droomt...? Zelf droom ik van poezelige, lieve meisjes!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben jij dus die klootzak uit mijn droom ?![]()
![]()
100en keren alquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
In gedachten heb ik dat al honderden keren gedaan![]()
![]()
hoe dat virtueel gaat is weer een ander verhaal natuurlijk...![]()
oops........did it again.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
In gedachten heb ik dat al honderden keren gedaan![]()
![]()
droom maar lekker eens een keer van mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Als jij van klootzakken droomt...? Zelf droom ik van poezelige, lieve meisjes!
Maar ik wil ook best een keer van jou dromen, hoor!
Ach, wie zegt dat het niet allemaal kloons van de ware Bommie zijn? En dus net zo Bommie!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:53 schreef petraa het volgende:
Alsof een bommie nog niet genoeg is!!!!![]()
krijg het koud van dat aan een uitgekleedquote:
ik zeg dat!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het niet allemaal kloons van de ware Bommie zijn? En dus net zo Bommie!![]()
Oke dan Bommie wat stond er gister op het shirt wat ik je op msn liet zien dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het niet allemaal kloons van de ware Bommie zijn? En dus net zo Bommie!![]()
De buuf zegt dat ik ben daar niet zo handig is, dus wat mij betreft kan je een kloon zijn. En als je dat ben dat ben je dus net zo zwaaaaaaaaaaaar irritant als bommie himselfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Lukt het niet alleen ???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef Versibommie het volgende:
Het begint hier wel op een soort volksgericht te lijken! Moet ik Bommie te hulp roepen?![]()
Vreemd..........bij mij heeft het een omgekeerde werking.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
krijg het koud van dat aan een uitgekleed![]()
.. ik ookquote:
zie je: het bewijs is geleverd! Bommie kan zichzelf wel reddenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef Versibommie het volgende:
Het begint hier wel op een soort volksgericht te lijken! Moet ik Bommie te hulp roepen?![]()
Jij bent een manquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreemd..........bij mij heeft het een omgekeerde werking.![]()
![]()
zullen we er dan maar weer mee stoppen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreemd..........bij mij heeft het een omgekeerde werking.![]()
![]()
Strikvraag!!! Je had heel geen t-shirt aan, zodat ik een goed uitzicht had op je jopen!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
Oke dan Bommie wat stond er gister op het shirt wat ik je op msn liet zien dan ?En nee niet die zorra
![]()
Nouuuu niet altijd hoor buufquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zie je: het bewijs is geleverd! Bommie kan zichzelf wel redden![]()
![]()
![]()
Jij vind het storend als het me opwindt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
zullen we er dan maar weer mee stoppen ?
whahaha dus toch een KLOONquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Versibommie het volgende:
[..]
Strikvraag!!! Je had heel geen t-shirt aan, zodat ik een goed uitzicht had op je jopen!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |