quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
ohja, nog even laatste berichtje voordat ik echt weg ben:
Hier heeft Stefan Postma nu wat vaker tijd voor
Sorry, kreeg het ook maar doorgestuurd van mijn ADO vriendenquote:
oww dan ben ik dat ook aan t doen geloof ikquote:
ow, ik dacht dat je dat nog wist vanwege je verblijf in Engeland...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry, kreeg het ook maar doorgestuurd van mijn ADO vrienden
En je dacht meteen, dat wil ik delen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee hier iig nietquote:
eetze schoonheidquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef puntoortje het volgende:
wij gaan eten halen ...doeidoei
wij ook!quote:
ik ben ondertussen lahmazegguh, wel ff de kindjes in bed aan t stoppen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Gezellie ik dacht al dat ik alleen was hier.
![]()
Ik moet zo ff kid uit hockey gaan halen en dan laten douche en zo en dan hup d'r bed in zodat mams tijd heeft voor haar zelf ohhhhh wat kijk ik daar naar uit.quote:
Dat heb ik meestal met broers van BB-ersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja, zo gauw dr een opduikt zwermt heel FOK uit en probeert zo hard mogelijik te roepen dat ze altijd al 'fan' van waren ..
Weer zo een kloonquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal met broers van BB-ers
quote:
hihihiquote:
OMG heb ik die deletende stalker al in mijn nek, komt hij er ook weer bijquote:
die is wel ff rustig die mag wel ff blijfen..hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
zo two down, one to go....
maar die is nog ffies schaken. dus dan komt allemaal straks
whehehe....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG heb ik die deletende stalker al in mijn nek, komt hij er ook weer bij![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG heb ik die deletende stalker al in mijn nek, komt hij er ook weer bij![]()
stuurde hem ook en heb nu een permban op adofoto.nlquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
naar de schaakclub. dus die moet straks eerst als een stuiterbal door het huis om "stilzitenergie"kwijt te raken...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die is wel ff rustig die mag wel ff blijfen..hihi
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
stuurde hem ook en heb nu een permban op adofoto.nl![]()
Zet um een uurtje in de tuin...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
naar de schaakclub. dus die moet straks eerst als een stuiterbal door het huis om "stilzitenergie"kwijt te raken...![]()
o ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
naar de schaakclub. dus die moet straks eerst als een stuiterbal door het huis om "stilzitenergie"kwijt te raken...![]()
kribbet was ook nog opzoek naar een nieuwe stuiterbal geloof ik ...hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die straf verzin je terplekke omdat bommie er weer is, of niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o ...hierzo is meneer zich zo langzaam als het maar kan aan het uitkleden
.... gelukkig maar want nu mag hij niet achter de PC
![]()
Hem kennende zal dat wel weer een schijtverhaal geweest zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kribbet was ook nog opzoek naar een nieuwe stuiterbal geloof ik ...hihi
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die straf verzin je terplekke omdat bommie er weer is, of niet?
2 zelfs...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef versabommie het volgende:
Whahahaha ik heb een kloon!![]()
![]()
En Day jaagt hem keihard weg....ze geeft echt wel een beetje om me...![]()
Ow zat het zo....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef versabommie het volgende:
Whahahaha ik heb een kloon!![]()
![]()
En Day jaagt hem keihard weg....ze geeft echt wel een beetje om me...![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow zat het zo....![]()
Ik las er iets anders in....zoiets als ...Bommie kappen nu met die nieuwe kloon van je anders gaat je gewone account ook een paar weekjes met vakantie...![]()
Maar Kribbie heeft een @$%$#^% hekel aan kinderenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kribbet was ook nog opzoek naar een nieuwe stuiterbal geloof ik ...hihi
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hem kennende zal dat wel weer een schijtverhaal geweest zijn![]()
deze is anders heel leuk hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar Kribbie heeft een @$%$#^% hekel aan kinderen![]()
Whehehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow zat het zo....![]()
Ik las er iets anders in....zoiets als ...Bommie kappen nu met die nieuwe kloon van je anders gaat je gewone account ook een paar weekjes met vakantie...![]()
neehee ... sloom omkleden en niet aan de regels houden dan mag je niet achter de pc... hij luisterd nooit zo goed ..hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die straf verzin je terplekke omdat bommie er weer is, of niet?
Had er in Engeland wel wat over gehoord, maar was geen main news aangezien ik meestal de Manchester Evening News las was het toen volgens mij gewoon zo'n zijkant berichtjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je dat nog wist vanwege je verblijf in Engeland...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |