Hmmm... herinner me nog ene Menno op Fok, heb daar ook behoorlijk wat glijposts gelezen. Laat staan het geslijm ineens toen Tanja mee kwam postenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk dat we hier wat minder vriendelijk voor hem zijn![]()
Dat zei ik ook al ja, zo gauw dr een opduikt zwermt heel FOK uit en probeert zo hard mogelijik te roepen dat ze altijd al 'fan' van waren ..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmmm... herinner me nog ene Menno op Fok, heb daar ook behoorlijk wat glijposts gelezen. Laat staan het geslijm ineens toen Tanja mee kwam posten![]()
ahhhh joh wij zijn toch ook gezellig en ja hoorrrrrrrr hier was ik weerquote:
Dat laatste kan ik me moeilijk voorstellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmmm... herinner me nog ene Menno op Fok, heb daar ook behoorlijk wat glijposts gelezen. Laat staan het geslijm ineens toen Tanja mee kwam posten![]()
ben je al beetje van je adhd af ???? offe moeten we nog dekking zoeken ?quote:
Was echt zo, binnen no time was het één grote vriendenclubquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me moeilijk voorstellen![]()
Toch wel Vriendenclub tussen aanhalingstekens neem ik aan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Was echt zo, binnen no time was het één grote vriendenclub![]()
Kon he me ook niet voorstellen, maar heb het toch echt zien gebeuren. Binnen no time was Tanja ineens heilig verklaardquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me moeilijk voorstellen![]()
ik zit ff in een dipje... ik denk dat ik het nu echt wel lang genoeg uitgehouden heb en straks toch maar mijn eerste nicotine kauwgom ga nemenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:22 schreef petraa het volgende:
[..]
ben je al beetje van je adhd af ???? offe moeten we nog dekking zoeken ?
![]()
ahhhh ik leef met je mee, maar ik vind het wel heel goed van je hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zit ff in een dipje... ik denk dat ik het nu echt wel lang genoeg uitgehouden heb en straks toch maar mijn eerste nicotine kauwgom ga nemen![]()
nomenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kon he me ook niet voorstellen, maar heb het toch echt zien gebeuren. Binnen no time was Tanja ineens heilig verklaard![]()
gewoon die zooi uit je gedachten zetten en ergens anders aan denken. Heb je geen problemen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zit ff in een dipje... ik denk dat ik het nu echt wel lang genoeg uitgehouden heb en straks toch maar mijn eerste nicotine kauwgom ga nemen![]()
komt goed meissiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef me maar iets anders om aan te denken ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:26 schreef PH52 het volgende:
[..]
gewoon die zooi uit je gedachten zetten en ergens anders aan denken. Heb je geen problemen ?
ga een rondje rennen om de kerkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef me maar iets anders om aan te denken ...... nee ik heb geen zin om "actief" te gaan doen ..hihih
Goed. Ontspan je, ga achterover in je stoel zitten en laat alles van ja afglijden. Concentreer je op je innerlijke krachten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef me maar iets anders om aan te denken ...... nee ik heb geen zin om "actief" te gaan doen ..hihih
Ik denk een groot zwart gatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goed. Ontspan je, ga achterover in je stoel zitten en laat alles van ja afglijden. Concentreer je op je innerlijke krachten.
Zak in je gedachten af in je lichaam en duik via je luchtpijp je longen in en vertle ons wat je ziet.
nou het blegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goed. Ontspan je, ga achterover in je stoel zitten en laat alles van ja afglijden. Concentreer je op je innerlijke krachten.
Zak in je gedachten af in je lichaam en duik via je luchtpijp je longen in en vertle ons wat je ziet.
Mennoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Daar vind je nl de motivatie om die stinkstokken van je leven niet meer aan te rakenquote:
Preciesquote:
Ervaring mee?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar vind je nl de motivatie om die stinkstokken van je leven niet meer aan te raken![]()
.. ..jaaa, alle beetjes op een heldere en frisse kijk helpenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies
En stel je nu eens de reinigende werking voor van elke nieuwe ademtocht zonder rookdeeltjes
In.... Schone lucht
Uit ...restanten van roet, teer en nicotine
Helpt het al ?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar vind je nl de motivatie om die stinkstokken van je leven niet meer aan te raken![]()
Ooit in 1 keer gestopt van 2 pakjes sjek per week, ook omdat mijn betere helft gestopt was, dus dan heb je weinig keusquote:
We gaan toch niet Tanja bashen op de verjaardag van Jos hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch wel Vriendenclub tussen aanhalingstekens neem ik aan ?
Ben al 2 keer gestopt, maar ook weer begonnenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ooit in 1 keer gestopt van 2 pakjes sjek per week, ook omdat mijn betere helft gestopt was, dus dan heb je weinig keus![]()
Is zo'n beetje 30 jaar geleden, maar heb nog steeds af en toe de nieging. Dan pak ik een sigaar(tje) tot ik kotsmisselijk ben en weer een paar maanden genezen ben.
kijk niet zo boos ... als er 1 hier chagrijnig hoort te zijn dan ben ik het wel ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gaan toch niet Tanja bashen op de verjaardag van Jos he![]()
nou dat gaat dus nog leuk worden voor me ....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben al 2 keer gestopt, maar ook weer begonnenGekke is dat sigarretten altijd veel lekkerder ruiken als je gestopt bent
Omdat bommie er niet is, trek het je niet aan, die komt vast wel weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk niet zo boos ... als er 1 hier chagrijnig hoort te zijn dan ben ik het wel ...![]()
![]()
Nee, het werd gewoon gewaardeerd dat ze reageerde op alle kritiek die we hadden en daarna was ze in principe een normale user met wie je kooktips, wastips en nog veel meer kon bespreken, maar wel met een eigen SC en natuurlijk waren de logs legendarischquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kon he me ook niet voorstellen, maar heb het toch echt zien gebeuren. Binnen no time was Tanja ineens heilig verklaard![]()
Joh als je zin hebt in een lekker gezellig sigaretje: eentje kan geen kwaad hoor. Je bent nu toch al gestopt immers!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou dat gaat dus nog leuk worden voor me ....![]()
Dus het word gunstiger om tegen PSV te wedden begrijp ik?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:07 schreef Manu82 het volgende:
GVD is de quotering met 0.30 binnen een kwartier gezakt
manu, dit soort berichten zijn nou niet bepaald motiverend te noemenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben al 2 keer gestopt, maar ook weer begonnenGekke is dat sigarretten altijd veel lekkerder ruiken als je gestopt bent
Zijn er teveel mensen die op PSV wedden, quotering was eerst 3.2 en nu 2.9, maar heb al ingezetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus het word gunstiger om tegen PSV te wedden begrijp ik?![]()
Ik ben geen allan Carrquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
manu, dit soort berichten zijn nou niet bepaald motiverend te noemen![]()
hallo hallo... even bij de les blijvenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat bommie er niet is, trek het je niet aan, die komt vast wel weer
ja maar 1 = 2 = 3 = 4 = 5 ga zo maar doorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh als je zin hebt in een lekker gezellig sigaretje: eentje kan geen kwaad hoor. Je bent nu toch al gestopt immers!![]()
waarom nietquote:
Kweetniequote:
hahahhaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kweetnie
Heb z'n boek trouwens wel gelezen tijdens mijn eerste succesvolle stoppoging, maar het schijnt dat je dan na een aantal jaren toch weer gaat roken. Deed hij zelf ook
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |