.. anders had ik het je ook wel willen leren hoorquote:
Hartstikke lief van je, maar ik weet het niet, op mijn leeftijd, en dan met zweepjes, een hartverzakking zit in een klein hoekjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. anders had ik het je ook wel willen leren hoor![]()
pfffff.... tis ook nooit goedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hartstikke lief van je, maar ik weet het niet, op mijn leeftijd, en dan met zweepjes, een hartverzakking zit in een klein hoekje![]()
doe jij maar lekker over het forumquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
pfffff.... tis ook nooit goed
* ik ga maar weer in me hoekje zitten*
nee nou hoeft het al niet meer...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
doe jij maar lekker over het forumrennen en springen
heejj, hup jij ,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nou hoeft het al niet meer...ik blijf lekker in me hoekje zitten
doet die meneer met die sigaar niet lief tegen jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nou hoeft het al niet meer...ik blijf lekker in me hoekje zitten
nee, ikke wil nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
heejj, hup jij ,danse, danse danse, op de vulkaan
![]()
( zal dat komen door het algemene lengte gesprek van gisteren!!! )quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
doet die meneer met die sigaar niet lief tegen je![]()
ik denk t, joh jij ben groot zat hoor, zo ben jij nou eenmaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( zal dat komen door het algemene lengte gesprek van gisteren!!! )
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk t, joh jij ben groot zat hoor, zo ben jij nou eenmaal![]()
Nah er is niemand om lastig te vallen heb ik al door.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hoi hoi ik kom jullie weer ff lastig vallen
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hoi hoi ik kom jullie weer ff lastig vallen
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( zal dat komen door het algemene lengte gesprek van gisteren!!! )
die heeft even andere dingen aan zijn hoofd !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef pullup het volgende:
Zit die SCmaster van een Bommie trouwens eindelijk eens te werken ?
Die heeft andere zaakjes aan zijn hoofd en wil niet lastig gevallen door ons Fokkersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef pullup het volgende:
ik moet mn tijd over 2 fora en mn baas verdelen, dan moet je soms ff je prioriteiten stellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah er is niemand om lastig te vallen heb ik al door.
![]()
ik ben niet zo heel erg groot...( maar gelukkig net aan niet de kleinste ... hihi toen zaten ze me ook al ff te pesten)quote:
ja das lastig dan he. En op dit moment liggen je prioriteiten hier ????quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik moet mn tijd over 2 fora en mn baas verdelen, dan moet je soms ff je prioriteiten stellen![]()
Ok dat is logischquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
neuhh zijn vrouw ligt in het ziekenhuis ik denk dat ie daar is.
ik vol af en toe ff over fok en dan weer van vol tot ik vol ben en naar fok wilquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:01 schreef petraa het volgende:
[..]
heej oortje verveel je je ook zo ???![]()
bij vol is eggie he ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vol af en toe ff over fok en dan weer van vol tot ik vol ben en naar fok wil![]()
..ja maar of ie er nu is weet ik niet..quote:
nah ik heb hem al dagen niet zien posten als ik zo eens terug lees bij vragen aan eggiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..ja maar of ie er nu is weet ik niet..
ik denk dat we hier wat minder vriendelijk voor hem zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef petraa het volgende:
[..]
nah ik heb hem al dagen niet zien posten als ik zo eens terug lees bij vragen aan eggie
dus ut zal wel niet
We moeten hem eigenlijk aan zijn haren hierheen slepen.![]()
![]()
![]()
ik heb ze ff op me werk gelegd, maar ff posten tussendoor moet lukken tocheggie is net weer weg maar niet doorvertellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
ja das lastig dan he. En op dit moment liggen je prioriteiten hier ????
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk dat we hier wat minder vriendelijk voor hem zijn![]()
die gaat hier echt niet komen hoor, die heeft allang genoeg inside info om zichzelf daarvoor te behoedenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef petraa het volgende:
[..]
nah ik heb hem al dagen niet zien posten als ik zo eens terug lees bij vragen aan eggie
dus ut zal wel niet
We moeten hem eigenlijk aan zijn haren hierheen slepen.![]()
![]()
![]()
precies, E10, die prijs ik regelrecht zijn graf inquote:
inside als in v-o-l informatie ? alsof die objectief streams bekijken, die Eggie had veel foute kanten, mn zijn onvolwassen gedrag, zijn gezenuwpees en zn achterlijke onderdanigheid naar BB dragen niet echt bij tot een oblectieve beeldvorming.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die gaat hier echt niet komen hoor, die heeft allang genoeg inside info om zichzelf daarvoor te behoeden![]()
op sommige vlakken ben ik het wel met je eens hoor, maar hij is toch best sympathiek eigenlijk nu ik wat woorden gewisseld heb met hemquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
inside als in v-o-l informatie ? alsof die objectief streams bekijken, die Eggie had veel foute kanten, mn zijn onvolwassen gedrag, zijn gezenuwpees en zn achterlijke onderdanigheid naar BB dragen niet echt bij tot een oblectieve beeldvorming.
Ik vond hem op tv ook al wat beter dan in het huis zelf. Dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
op sommige vlakken ben ik het wel met je eens hoor, maar hij is toch best sympathiek eigenlijk nu ik wat woorden gewisseld heb met hem![]()
Maar ik zeg niet dat-ie onsympathiek is, integendeel, lijkt me een heel goedlachse gezellige gast, maar dat neemt niet weg dat-ie in BB wrevel opwekte door zijn houding en gedrag.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
op sommige vlakken ben ik het wel met je eens hoor, maar hij is toch best sympathiek eigenlijk nu ik wat woorden gewisseld heb met hem![]()
hij komt langzaam een beetje los nu, en kom op, hoe die op e10 reageerde aan het eind van de live, dat was pas klasse, geen mooi weer spelen zoals sjaan omdat er een camera bij is iigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar ik zeg niet dat-ie onsympathiek is, integendeel, lijkt me een heel goedlachse gezellige gast, maar dat neemt niet weg dat-ie in BB wrevel opwekte door zijn houding en gedrag.
zie je, de eerste glij-post
Ahjo, ga je alweer ?quote:
hey.... komt me bekend voor..hihiquote:
hallo hallo.... ik ben er ook nog hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ahjo, ga je alweer ?
Ik weet niet welke mod hier die bommie een snipperdag gegeven heeft, maar dat moet wel de laatste zijn die hij opneemt, alle verlof ingetrokken tot na afloop van BB, hele SC op zn reet omdat die gozer er niet is.
nee hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ahjo, ga je alweer ?
Ik weet niet welke mod hier die bommie een snipperdag gegeven heeft, maar dat moet wel de laatste zijn die hij opneemt, alle verlof ingetrokken tot na afloop van BB, hele SC op zn reet omdat die gozer er niet is.
Heejquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey.... komt me bekend voor..hihi
nee geen ban... ff andere dingen aan zijn hoofd.. volgens mij is ie er vanavond gewoon weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoorVoor jou blijf ik nog wel even
Maar waar is bommie ? toch geen ban he ?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |