Dat kan nog leuk wordenquote:
Ik ga ook niets afwegen he zoals er staat enne ik eet in principe 's avonds wat ik wil eten als ik trek heb in hutspot eet ik hutspot, maar overdag volg ik het wel zoveel mogelijk. Alleen vanmiddag gaat er gewoon kaas op me brood. Enne als ik dat ben afgevallen wat jij bent afgevallen dan zit ik ook waar ik wil zitten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kijkt echt goed naar het menuIk zie alleen staan: 2 boterhammenen bepaal zelf wel wat ik erop doe
![]()
Zelfde met de aardappelen, ik lust ze niet gekookt dus ik bak ze altijd![]()
En toch val ik nog steeds af en ben nog maar een kilo of 3 verwijderd van mijn doel![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:13 schreef petraa het volgende:
Als puntoortje nog erger wordt dan ze als is, dan pfffffffffffffffffff ............
![]()
ohhh gelukkig heb ik je nog niet toegevoegd op msnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
... ik heb zojuist op msn NOG een slachtoffergevonden ..
![]()
Wij gebruiken het menu meer als richtlijn in het lijnen, mijn vrouw heeft het niet nodig maar doet 's avonds wel meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ook niets afwegen he zoals er staat enne ik eet in principe 's avonds wat ik wil eten als ik trek heb in hutspot eet ik hutspot, maar overdag volg ik het wel zoveel mogelijk. Alleen vanmiddag gaat er gewoon kaas op me brood. Enne als ik dat ben afgevallen wat jij bent afgevallen dan zit ik ook waar ik wil zitten.
Het enige dat ik echt moeilijk vind is dat water drinken ik krijg geen 2 liter weg
Ook een niet roker/stopperquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
... ik heb zojuist op msn NOG een slachtoffergevonden ..
![]()
.. hihi ... ik ga wel ff kijken of ik hier in huis nog wat schade aan kan richten te doen kan vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:15 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh gelukkig heb ik je nog niet toegevoegd op msndenk dat ik er maar ff mee wacht tot je ben afgekickt
Ik ga ook ff nuttig wezen, tot strakkies allemaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. hihi ... ik ga wel ff kijken of ik hier in huis nog wat schade aan kan richten te doen kan vinden![]()
tot strakkies![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wij gebruiken het menu meer als richtlijn in het lijnen, mijn vrouw heeft het niet nodig maar doet 's avonds wel mee![]()
Nog een paar weken en ik ben 17 kilo kwijt en weeg dan 93 kilo. Daarna is het bijhouden![]()
2 liter water krijg ik ook niet weg, inplaats daarvan neem ik 's avonds wel 2 liter bier![]()
nee iemand die ik kan lastig vallen .... maar ik had te vroeg gejuicht !!!quote:
Dan ga ik de vaatwasser maar even uitruimenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ook ff nuttig wezen, tot strakkies allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
En nu is iedereen hier ook wegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee iemand die ik kan lastig vallen .... maar ik had te vroeg gejuicht !!!![]()
ik zie niks ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee iemand die ik kan lastig vallen .... maar ik had te vroeg gejuicht !!!![]()
dan moet je je oogjes open doen, schat !!quote:
zit er hier iemand te spammenquote:
is het lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:04 schreef pullup het volgende:
hallo
Ik heb net mijn boterhammetjes met gebakken ei en spek op![]()
Ik doe niet echt aan dieet
pas maar op anders ga ik jou ook lastig vallen ..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zit er hier iemand te spammen![]()
ach lastig vallen is niet t juiste woord, meer wakker houden denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
pas maar op anders ga ik jou ook lastig vallen ..
lekker hoor... ik heb net al ff gegeten en ga nu NOG maar een bakkie koffie pakkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:09 schreef pullup het volgende:
Ik maak de beste gebakken eitjes van de hele wereld
En ik stop ze op heerlijk bruin zuurdezembrood van het 'vlaamse broodhuis' bij mij in de straat, dus ja
o dat gaat me wel lukken hoor, sinds gisterenavond is de minderingspoging/gestopt .... ik loop heel de dag al een beetje te ADHDenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ach lastig vallen is niet t juiste woord, meer wakker houden denk ik![]()
dus je rookt nu weer op volle kracht of...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o dat gaat me wel lukken hoor, sinds gisterenavond is de minderingspoging/gestopt .... ik loop heel de dag al een beetje te ADHDen![]()
![]()
![]()
nee nu helemaal nie meeeeer....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dus je rookt nu weer op volle kracht of...![]()
ik wilde m al editten, maar echt goed van je hoor, ik ben trots iigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nu helemaal nie meeeeer....![]()
Netjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en dat alleen maar om ook met niet-rokers te datenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bordje frites met een kroket, en gebakken mosselen met een kassousje achteraan. Buurrpp.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:04 schreef pullup het volgende:
hallo
Ik heb net mijn boterhammetjes met gebakken ei en spek op![]()
Ik doe niet echt aan dieet
Hmm ook lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
bordje frites met een kroket, en gebakken mosselen met een kassousje achteraan. Buurrpp.
... nou, hyper... .. ik mis gewoon iets om te doen ... ik heb tijd over die ik ff vol moet maken ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Netjesmaar ik wist niet dat je daar hyper van werd
![]()
hoezo schat, rook je nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
en dat alleen maar om ook met niet-rokers te daten![]()
geef het adres ffquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
bordje frites met een kroket, en gebakken mosselen met een kassousje achteraan. Buurrpp.
moi, ik rook af en toe een sigaar, dus maakt mij niet uit, tongen is tongen.quote:
sigarenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
moi, ik rook af en toe een sigaar, dus maakt mij niet uit, tongen is tongen.
ga je daar van blozen ..hhihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:34 schreef PH52 het volgende:
zit trouwens een heeeeel klein pareltje (doorsnee: 2 mm) in een van die mosselen![]()
Dan hoop ik dat je je tanden er niet op hebt gebrokenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:34 schreef PH52 het volgende:
zit trouwens een heeeeel klein pareltje (doorsnee: 2 mm) in een van die mosselen![]()
okee ...neem jij die sigaar en dat GALS ... dan neem ik de whiskyquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
heerrrlijk, in combinatie met een lekker gals whisky
vertelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
en dat alleen maar om ook met niet-rokers te daten![]()
Da's onvoorstelbaar, zo'n klein pest ding, als ie tussen je tanden komt lijkt het oj j eop een steen bijt, gelukkig ben ik er altijd op voorbereid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je je tanden er niet op hebt gebroken
alleen als jij daarna de horlepiep danstquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee ...neem jij die sigaar en dat GALS ... dan neem ik de whisky![]()
als je lief bent .. hahahquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
alleen als jij daarna de horlepiep danst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |