quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:01 schreef PH52 het volgende:
mogge petraa en manu, nog wat BB gevolgd ?
nou vooruit dan maar..hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
opgepikt op internetzat er copyright op ?
ook alleen de uitzending, de SV hier ( lekker snel klaar). Valt nog steeds op dat de gebeurtenissen in het huis toch op tv anders overkomen dan er af en toe op FOK melding van wordt gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]gisteren alleen de uitzending
Jij wel?
Klopt, had ik bij BB5 ook, toen ik bijna alleen streams keek en dan zie je toch dat er totaal andere of meer dingen gebeurd zijn in het huis dan dat tijdens de uitzending te zien is. Via de streams krijg je een totaal ander beeld van de bewoners dan tijdens de uitzending. Makkelijk voorbeeld is natuurlijk Roel en Dido die met hun middagdutjes op een gegeven moment irritant werden terwijl je dat tijdens een uitzending natuurlijk niet op die irritante manier kunt overbrengen......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
ook alleen de uitzending, de SV hier ( lekker snel klaar). Valt nog steeds op dat de gebeurtenissen in het huis toch op tv anders overkomen dan er af en toe op FOK melding van wordt gedaan.
Mij valt meer op dat de manier waarop sommige 'verslaggevers' bepaalde gebeurtenissen als 'objectieve' waarneming presenteren deze toch vaak een hoog subjectief gehalte bevatten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, had ik bij BB5 ook, toen ik bijna alleen streams keek en dan zie je toch dat er totaal andere of meer dingen gebeurd zijn in het huis dan dat tijdens de uitzending te zien is. Via de streams krijg je een totaal ander beeld van de bewoners dan tijdens de uitzending. Makkelijk voorbeeld is natuurlijk Roel en Dido die met hun middagdutjes op een gegeven moment irritant werden terwijl je dat tijdens een uitzending natuurlijk niet op die irritante manier kunt overbrengen......
Klopt, de voice over kan ook nogal wat sturenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mij valt meer op dat de manier waarop sommige 'verslaggevers' bepaalde gebeurtenissen als 'objectieve' waarneming presenteren deze toch vaak een hoog subjectief gehalte bevatten.
ik kijk de liveuitzending wel... stream staan meetsal ook aan ... maar de samenvatting op TV probeer ik altijd te missen !!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, de voice over kan ook nogal wat sturen
ja baasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:54 schreef puntoortje het volgende:
..... en nu allemaal weer aan jullie werk !!!!![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:54 schreef puntoortje het volgende:
Wat hij zegtquote:
goeiemorgen... ( stuiterbal al gevonden?)quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen... ( stuiterbal al gevonden?)
... ze heeft dus eigenlijk gewoon je stuiterbal meegenomen!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nu naar haar werk en de hond is met haar mee dus weet niet of ze tussen de hondenpoep mijn stuiterbal al gevonden heeft
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:54 schreef puntoortje het volgende:
ff wachten, ze moet eerst stofzuigenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ga eens koffie voor me halen dan
wat krijg ik ervoor terug !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ga eens koffie voor me halen dan
als ik m'n koffie heb kan ze verder gaan met zuigen hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
ff wachten, ze moet eerst stofzuigen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat krijg ik ervoor terug !!!
hoola daar ben ik allang klaar meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
ff wachten, ze moet eerst stofzuigen
Weet je gelijk hoe zwaar ik het hier hebquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ze heeft dus eigenlijk gewoon je stuiterbal meegenomen!!!!das gemeen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik m'n koffie heb kan ze verder gaan met zuigen hoor![]()
quote:
ja en nu ineens gaan slijmenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja en nu ineens gaan slijmen [afbeelding]
quote:
Mogge maar weer ik ben weer ff klaar met het werk dus hoppa bakkie koffie en ff rondkieken.quote:
heeey... ik wil eigenlijk een peuk ... maar ik neem genoegen met iets te eten dus ga ik maar ff een broodje makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Mogge maar weer ik ben weer ff klaar met het werk dus hoppa bakkie koffie en ff rondkieken.![]()
![]()
Ik rook niet en ik ben aan het sonja bakkeren dus mag ook geen broodje nu. En me maag heeft knorretjes johquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heeey... ik wil eigenlijk een peuk ... maar ik neem genoegen met iets te eten dus ga ik maar ff een broodje maken![]()
Na een paar weken heb je geen last meer van een honger gevoelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik rook niet en ik ben aan het sonja bakkeren dus mag ook geen broodje nu. En me maag heeft knorretjes joh![]()
Hoe lang is een paar weekjes, ik ben nu in week 4 en 5 kilo lichter. Maar heb het zwaar deze week moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na een paar weken heb je geen last meer van een honger gevoel![]()
Ben nu zo'n 13 weken bezig en ben al 14 kilo lichter![]()
Oepsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe lang is een paar weekjes, ik ben nu in week 4 en 5 kilo lichter. Maar heb het zwaar deze week moet ik zeggen.![]()
bahhhh ik hou namelijk niet van spinaziequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OepsNa zoveel weken zou het toch beter moeten gaan.
Maar anders neem je een paar glazen water of een extra stuk fruit, dat kan geen kwaad.
Kijk net even in het boek naar het menu van vandaag en idd, het is een zware dag vandaag
![]()
PS, hoe was de spinazieomelet![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:55 schreef petraa het volgende:
[..]
bahhhh ik hou namelijk niet van spinazie![]()
![]()
Ik moet vanavond macaroni, maar ik maak er maar Bami van das lekkerderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een pech
![]()
Zodra er iets op het menu staat waar we geen trek in hebben maak ik de omelet klaar![]()
Trouwens vanavond bietjes![]()
ROOK JE PEUK DANquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
...kunnen we aub ophouden over eten .. IK WIL EEN PEUK !!
OOHH dan ben je met week 5 bezigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet vanavond macaroni, maar ik maak er maar Bami van das lekkerder
HE steek lekker een blow op, word je lekker rustig vanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
...kunnen we aub ophouden over eten .. IK WIL EEN PEUK !!
nee, ik heb niet meer ..... rook al een paar dagen drasties minder en vanaf vandaag ben ik helemaal KLAAR...quote:
Was je dat nog niet dan ???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, ik heb niet meer ..... rook al een paar dagen drasties minder en vanaf vandaag ben ik helemaal KLAAR...
( ik kan dus hier en daar wat vervelend worden)
Jaaaa je hebt gelijk ik ben gister met week 5 begonnen.quote:
OMG nog ergerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, ik heb niet meer ..... rook al een paar dagen drasties minder en vanaf vandaag ben ik helemaal KLAAR...
[sub]( ik kan dus hier en daar wat vervelend worden)[/sub]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaa je hebt gelijk ik ben gister met week 5 begonnen.
![]()
ja ik weet het maar met zoetbeleg en daar heb ik geen trek in want ik ben het zoete beetje zat ik wil pittttttig dus gewoon kaas enzo. Maar ja tis voor goed doelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan mag je straks wel 2 hele boterhammen
![]()
en ik mag 1 beschuitje en wat kwark![]()
Je kijkt echt goed naar het menuquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:06 schreef petraa het volgende:
[..]
ja ik weet het maar met zoetbeleg en daar heb ik geen trek in want ik ben het zoete beetje zat ik wil pittttttig dus gewoon kaas enzo. Maar ja tis voor goed doel
bofferd met je beschuitje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |