moet jij niet bij je bezoek zitten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh jou neem ik niks kwalijk vanavond, ik hoop dat het goed gaat met je vrouw![]()
Shame on you!!!quote:
die heb ik er net uitgeschopt, maar ik wilde dat ff niet onvermeld latenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
moet jij niet bij je bezoek zitten?
twee derde is al uit hoor !!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:58 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Shame on you!!!
Je moet het een beetje aantrekkelijk maken, anders blijf je zeuren ....
"laat ik dan maar me bedje ingaan, als ik hier toch helemaal alleen zit"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die heb ik er net uitgeschopt, maar ik wilde dat ff niet onvermeld laten![]()
dacht dat jij ging slapen trouwens![]()
Sorry, geen tijd, ben een stuiterbal aan het spelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
"laat ik dan maar me bedje ingaan, als ik hier toch helemaal alleen zit"
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
"laat ik dan maar me bedje ingaan, als ik hier toch helemaal alleen zit"
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd, ben een stuiterbal aan het spelen![]()
Of met klodder en tl-balkjequote:
Ships, de hond heeft hem ingesliktquote:
die zijn zo lame!quote:
Ik wacht meestal met het verschijnen totdat die verliefde pubers door hun moeder naar bed zijn gestuurdquote:
ja cool he ...zo hard mogelijk tegen het plafondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd, ben een stuiterbal aan het spelen![]()
quote:
wie ...wie ???quote:
stoute hondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ships, de hond heeft hem ingeslikt![]()
Moet mijn vrouw morgen weer door zijn stront roeren![]()
Die 2 stuiterballen die nu een zeiltje onder hun matrashoes hebben liggen vanwege de natte dromen die ze weer hopen te krijgen nu ze jou weer gesproken hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wie ...wie ???(stuiterbal tegen me hoofd )
Ik slaap in een schuur dus moet niet zo hard gooien anders ligt het dak erafquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja cool he ...zo hard mogelijk tegen het plafond
Ik zei heel wat anders tegen hemquote:
4quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:19 schreef puntoortje het volgende:
vijf
en 5quote:
maar geen 6quote:
Ik wilde weten of je kon tellen en ja hoor..quote:
dat heb ik nog niet geleerd..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wilde weten of je kon tellen en ja hoor..![]()
Knappe meid
![]()
wat komt er na 6
![]()
Wil je nooit meer een olbie digibeet zulke tips geven, ik heb urenlang de hele kolerezooi moeten formateren en instalerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ookal geloof ik er geen ruk van ... komt ie
ff op je eigen fobodingetje klikken ..dan in dat groen/blauwe: Instellingen wijzingen... profiel: vinkje weg bij ->Laat icoontje zien op forum ... en dan klikken op: stel in
Omdat ik jouw een kus geefquote:
hoho niet gelijk boos worden héquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat ik jouw een kus geefjij hebt jezelf wel hoog zitten he
![]()
Ik zou die kus eigenlijk met terugwerkende kracht weg moeten editten![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:13 schreef latevogel het volgende:
Deze rooie,gaat nu echt haar nest opzoeken![]()
truste en tot laterzzzzzz
zwaai hier puntoortje uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:29 schreef puntoortje het volgende:
ff naar school tot later
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |