.. anders had ik het je ook wel willen leren hoorquote:
Hartstikke lief van je, maar ik weet het niet, op mijn leeftijd, en dan met zweepjes, een hartverzakking zit in een klein hoekjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. anders had ik het je ook wel willen leren hoor![]()
pfffff.... tis ook nooit goedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hartstikke lief van je, maar ik weet het niet, op mijn leeftijd, en dan met zweepjes, een hartverzakking zit in een klein hoekje![]()
doe jij maar lekker over het forumquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
pfffff.... tis ook nooit goed
* ik ga maar weer in me hoekje zitten*
nee nou hoeft het al niet meer...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
doe jij maar lekker over het forumrennen en springen
heejj, hup jij ,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nou hoeft het al niet meer...ik blijf lekker in me hoekje zitten
doet die meneer met die sigaar niet lief tegen jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nou hoeft het al niet meer...ik blijf lekker in me hoekje zitten
nee, ikke wil nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
heejj, hup jij ,danse, danse danse, op de vulkaan
![]()
( zal dat komen door het algemene lengte gesprek van gisteren!!! )quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
doet die meneer met die sigaar niet lief tegen je![]()
ik denk t, joh jij ben groot zat hoor, zo ben jij nou eenmaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( zal dat komen door het algemene lengte gesprek van gisteren!!! )
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk t, joh jij ben groot zat hoor, zo ben jij nou eenmaal![]()
Nah er is niemand om lastig te vallen heb ik al door.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hoi hoi ik kom jullie weer ff lastig vallen
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hoi hoi ik kom jullie weer ff lastig vallen
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( zal dat komen door het algemene lengte gesprek van gisteren!!! )
die heeft even andere dingen aan zijn hoofd !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef pullup het volgende:
Zit die SCmaster van een Bommie trouwens eindelijk eens te werken ?
Die heeft andere zaakjes aan zijn hoofd en wil niet lastig gevallen door ons Fokkersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef pullup het volgende:
ik moet mn tijd over 2 fora en mn baas verdelen, dan moet je soms ff je prioriteiten stellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah er is niemand om lastig te vallen heb ik al door.
![]()
ik ben niet zo heel erg groot...( maar gelukkig net aan niet de kleinste ... hihi toen zaten ze me ook al ff te pesten)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |