Ik ben hier wel vaker hoor.... ken je usersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. in dit topic is SC wél toegestaan. Fijn dat je het eindelijk gevonden hebt
wasdanou?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
en nu niet meer janken
tisjoewsquote:
zou jij dan hier niet willen gaan mierenneuken en nu eens gewoon gezellig doen voor ik je eruit laat gooien door Jappie?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. in dit topic is SC wél toegestaan. Fijn dat je het eindelijk gevonden hebt
Hij leest zelf niet eens wat hij deletequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
de crap die verwijderd is, was een stortvloed aan SC van oa. jou. Zou zomaar kunnen dat er een berichtje over een pm tussen stond
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou jij dan hier niet willen gaan mierenneuken en nu eens gewoon gezellig doen voor ik je eruit laat gooien door Jappie?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak je niet druk...ik ben omkoopbaar![]()
Valt dan weer tegen..... Kut ook nog de 300000 er uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
Jaaaaaaaa...ze gaat voor het volle ombouwpakket.![]()
wow...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Valt dan weer tegen..... Kut ook nog de 300000 er uit![]()
ik verveel mequote:
streams...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid bij de streams??? Vraagje voordat ik het op mn computer ga zoeken :-)
Ik mag jou welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid bij de streams??? Vraagje voordat ik het op mn computer ga zoeken :-)
Heb je nu nog niet door dat TL geen vrouw is en dat je avances dus niet gaan werkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blijft er over het feit dat je mij verwijst naar ONZ terwijl ik mijn userplicht doe en enkele recalcitranten wijs op het nut van de FB en de crap die er zojuist werd gepost![]()
Streams? Wat zijn dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef BBoon het volgende:
een peuk ...quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef BBoon het volgende:
Wat? is het modje nu boos? Doe eens pruilen?quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niets...maar om eerlijk antwoord te geven...nope...ik heb geen geluid van de streams.
![]()
Lastig he al die diepgaande discussiesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef BBoon het volgende:
oeps sorry zit in een verkeerd topic ...snapte jullie al niet...Sorry
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat? is het modje nu boos? Doe eens pruilen?![]()
dat dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat TL geen vrouw is en dat je avances dus niet gaan werkenFlugel is nu weg dus voordat je het weet heb je een ban aan je reet
Goed plan! Zal er gelijk één opsteken. Lekkere marlboro. Ook eentje voor jou aandoen?quote:
...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou eens opGa maar een wijntje drinken
![]()
Hahaha zeker ...en helemaal als je al niet weet waar het over gaat....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lastig he al die diepgaande discussies
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Goed plan! Zal er gelijk één opsteken. Lekkere marlboro. Ook eentje voor jou aandoen?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou eens opGa maar een wijntje drinken
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef BBoon het volgende:
oeps sorry zit in een verkeerd topic ...snapte jullie al niet...Sorry
Ik zie en lees het idd. Mag je hier lekker alles offtopic zeggen.... Ik lust ook wel een wijntje en een marlboro trouwensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor! Hier is het trouwens veel gezelliger...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaa.. want nicotine vervangen door alcohol is veel beter
![]()
![]()
![]()
ow...quote:
Dan moet je bij oortjes zijn. Die regelt de drank en de sigaretten hier. TL voor de vieze moppen trouwens..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:39 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zie en lees het idd. Mag je hier lekker alles offtopic zeggen.... Ik lust ook wel een wijntje en een marlboro trouwens![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow...![]()
senk joe... denk al, wa's da nou voor apartig gedekte tafel...![]()
BBoon... astublieft hier heeft u iets te drinken, lekker peukje erbij ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan moet je bij oortjes zijn. Die regelt de drank en de sigaretten hier. TL voor de vieze moppen trouwens..
Ik heb mijn grenzen dus ook maar verlegd naar admin's en FA'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat TL geen vrouw is en dat je avances dus niet gaan werkenFlugel is nu weg dus voordat je het weet heb je een ban aan je reet
Ga aan de schutting hangen, gekke laaf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |