... het gaat toch over een stuiterbal !!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar Kribbie heeft een @$%$#^% hekel aan kinderen![]()
Dat zeggen bijna alle oudersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
deze is anders heel leuk hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... het gaat toch over een stuiterbal !!!!!
Ging toch hieroverquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
naar de schaakclub. dus die moet straks eerst als een stuiterbal door het huis om "stilzitenergie"kwijt te raken...![]()
Ohw in dat geval geeft ze niet om mequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow zat het zo....![]()
Ik las er iets anders in....zoiets als ...Bommie kappen nu met die nieuwe kloon van je anders gaat je gewone account ook een paar weekjes met vakantie...![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
Ging toch hierover![]()
Stuiterballen zijn leuk, zeker als je katten hebt![]()
Dat is denk ik toch wel jouw charme....dat naieve.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw in dat geval geeft ze niet om me![]()
Ik blijf positief en denk het eerste!
baby's zijn ook anders dan kinderen. vind ik geen goed vergelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zeggen bijna alle ouders![]()
Begin van het jaar ben ik weer oom geworden maar het eerste bezoek moeten we nog brengen![]()
deal or no dealquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
Owwwwwyessss...het gaat weer beginnen!!!![]()
Wat is er nou weer gedeletequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
Het schijnt wel te werkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is denk ik toch wel jouw charme....dat naieve.![]()
2???? omfgquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:05 schreef Mike1964 het volgende:
ik heb nog nooit zo snel een (twee zelfs) kloon met de staart tussen de benen zien wegvluchten. Geweldig!
Ik vind het anders zeer overdreven en weer een goed voorbeeld van het totaal doorgeschoten beleidquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:05 schreef Mike1964 het volgende:
ik heb nog nooit zo snel een (twee zelfs) kloon met de staart tussen de benen zien wegvluchten. Geweldig!
Ik hoop dat ze 40.000 euro wint, kan ze nieuwe wenbrauwen kopen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
Volgens mij hebben ze een scriptje op het forum losgelaten dat ervoor zorgt dat jouw posts in FB volautomatisch gedelete worden...quote:
wordt nog aan gewerktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een scriptje op het forum losgelaten dat ervoor zorgt dat jouw posts in FB volautomatisch gedelete worden...
Zullen we er anders een discussie over beginen in FB?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het anders zeer overdreven en weer een goed voorbeeld van het totaal doorgeschoten beleid![]()
Koeman gunt Gerets ook nog eens watquote:
Die kun je toch ook gewoon laten tatoeren voor zeg 100 euro per wenkbrauwquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 40.000 euro wint, kan ze nieuwe wenbrauwen kopen!
Was het maar alleen in FBquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een scriptje op het forum losgelaten dat ervoor zorgt dat jouw posts in FB volautomatisch gedelete worden...
Goed plan, kunnen we het gelijk over die rare scheiding cos/sc hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we er anders een discussie over beginen in FB?
Op deze manier krijg ik daar wel weer erg veel zin inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zullen we er anders een discussie over beginen in FB?
Als die 2 mongolen het op een gelijkspel gooien schop ik ze beiden naar de hel. Kost me tyfusveel geldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Koeman gunt Gerets ook nog eens wat
da's mooi, blijft ie fit voor de competitie...quote:
Moet mogelijk zijn volgens mij.quote:
Zei ik wenbrauwen? Ik bedoelde wenbrauwen, tieten, kop,bril,neus,oren,lichaam,hersenen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die kun je toch ook gewoon laten tatoeren voor zeg 100 euro per wenkbrauw
quote:
Ja! Nu je er toch over begint, vind jij dat nou ook niet een beetje vreemd beleid? Vreemd dat je daar nooit iemand over hoort klagen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed plan, kunnen we het gelijk over die rare scheiding cos/sc hebben![]()
Tja, ik kan er in het fb niets over vinden terwijl het mij lijkt dat er best op zijn minst 1 of 2 users zouden zijn die het niet eens zijn met de scheiding!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja! Nu je er toch over begint, vind jij dat nou ook niet een beetje vreemd beleid? Vreemd dat je daar nooit iemand over hoort klagen...
Meestal als ik in de COS kom heeft niemand het over streams, dus daar heb ik helemaal geen probleem meer mee, maar waar die machtwellusteling nou mee bezig is, gaat alle perken te buitenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, ik kan er in het fb niets over vinden terwijl het mij lijkt dat er best op zijn minst 1 of 2 users zouden zijn die het niet eens zijn met de scheiding!
da zeg ik: gisteren tegen yvonne geroepen je hebt een pm...werd gewist en was crap en ik zie ze nu achter mekaar outlook expres naspelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dacht dat dat FB was![]()
![]()
Als ik dat daar had neergezet was het zeker gedeletequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dacht dat dat FB was![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meestal als ik in de COS kom heeft niemand het over streams, dus daar heb ik helemaal geen probleem meer mee, maar waar die machtwellusteling nou mee bezig is, gaat alle perken te buiten
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik dat daar had neergezet was het zeker gedelete![]()
Flugel komt met een mededeling dat ze er even een tijdje niet is.... ook weg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
da zeg ik: gisteren tegen yvonne geroepen je hebt een pm...werd gewist en was crap en ik zie ze nu achter mekaar outlook expres naspelen![]()
Zit jij mij nu gewoon bewust een edit aan te smeren ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
da zeg ik: gisteren tegen yvonne geroepen je hebt een pm...werd gewist en was crap en ik zie ze nu achter mekaar outlook expres naspelen![]()
Roep dat maar in FB of ga je me anders hier nu ook deleten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
en nu niet meer janken
Volledig doorgeslagenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flugel komt met een mededeling dat ze er even een tijdje niet is.... ook weg.
Die blauwe delete nu zelf al ook al die rooie![]()
Yippiekayee mofoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit jij mij nu gewoon bewust een edit aan te smeren ?![]()
neuh.. in dit topic is SC wél toegestaan. Fijn dat je het eindelijk gevonden hebtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Roep dat maar in FB of ga je me anders hier nu ook deleten?![]()
Volgens mij is hij uit op een machtsovername... Danny! Beware!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flugel komt met een mededeling dat ze er even een tijdje niet is.... ook weg.
Die blauwe delete nu zelf al ook al die rooie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |