Ik was inderdaad dit seizoen vergetenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:33 schreef 4-elements het volgende:
Presences 249
GP started 247
--> 231 races klopt dus niet
Voor de rest mooie OP! Nu maar hopen dat Schumi een mooi afscheid krijgt door de race te winnen![]()
Ik eigenlijk ook....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:29 schreef Spooky4u het volgende:
Al duim ik voor een andere einde.
Had in deze droomwereld van jou toevallig Fisi 2 ronden voor het einde uit kunnen vallen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook....
Ik gun Schumi zijn 8ste titel wel.
Dit is hoe ik hoop dat de race gaat verlopen:
Schumi op pole, Massa op P2, Fisi op P3. Toyota en Honda en McLaren op P4 t/m P9. Alonso op P10. Bij de start zijn de Renaults goed weg (als altijd) maar Alonso ziet niet dat Trulli is stilgevallen. Alonso klapt er vol op. Vervolgens klapt DC achterop Alonso. Einde race Alonso.
Fisi is Schumi bij de start voorbij gegaan. Wat volgt is een langdurig gevecht tussen Fisi en Schumi waarbij ze om de beurten de leiding pakken met de 1 na de andere mooie inhaalactie. Massa ligt op de loer. Laatste ronde pakt Schumi de leiding om niet meer weg te geven. Massa pakt Fisi in de laatste bocht.
Dankzij de startcrash is Albers na de chaos op een mooie P4 terechtgekomen. Achter hem rijden diverse snellere rijders, maar Albers houdt zich goed breed. Doornbos is langzaamaan opgeklommen naar een knappe P5. Niemand komt Albers voorbij, ook niet tijdens de pitstops. Albers eindigt op een knappe P4 en Doornbops op een even zo knappe P5.
Lees de edit maar......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Had in deze droomwereld van jou toevallig Fisi 2 ronden voor het einde uit kunnen vallen?![]()
Tja, heb je toch je Spyker coureur op het podium, en een NL'er. Dus geen keuze makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
nah jah!
En wie wordt er dan derde?
Nu weer ONTopic trouwensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:41 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zie Chris nog steeds 4e worden in je verhaal hoor.
Dat jullie even weten wat er dan zo belangrijk is dat het voorrang krijgt:quote:Kwalificatie GP Brazilië op Veronica
Voor diegene die zaterdagavond afstemmen op de kwalificatie voor de Grand Prix van Brazilië volgt hier een dienstmededeling. SBS heeft besloten dat de kwalificatie niet op SBS maar op Veronica uitgezonden zal worden. Reden daarvoor is de de uitzendtijd op zaterdag 21 oktober van 19.00 uur en de programmering op SBS6.
Eenmalig zal de kwalificatie daarom, net als vroeger, te zien zijn op Veronica. Het zal meteen de laatste kwalificatie zijn bij SBS Autosport. Vanaf volgend jaar zullen we weer moeten afstemmen op 1 van de RTL zenders.
Ze doen een Verstappen ... stappen gewoon uit in de laatste ronden.quote:19:00 Lachen om homevideo's
20:00 Sterren dansen op het ijs: De finale
Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
waarschijnlijk al voorbij gekomen maar redelijk belangrijk dus here goes again:
http://www.formula1.nl/in(...)razilie_op_veronica/
[..]
Dat jullie even weten wat er dan zo belangrijk is dat het voorrang krijgt:
[..]
Ze doen een Verstappen ... stappen gewoon uit in de laatste ronden.
In de OP aangepast. Thanks, wist het nog niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
-knip-
dan heb je teminste een pispauze tussen doorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.
Volgend jaar weer reclamekijken![]()
Hej WEST, voeg mij eens ff toe op MSN als je wil.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:20 schreef WEST het volgende:
[..]
dan heb je teminste een pispauze tussen door![]()
en geen edward, ik heb heimwee naar Ruud![]()
en Schumacher's laatste Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
done en pm is ook geactiveerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hej WEST, voeg mij eens ff toe op MSN als je wil.
Of je moet snel je PM activeren.
Maar geef mij maar geen reclames en wanneer ik moet een sprint na de WC.
Die ik helaas zal moeten missen, maar wel hilarisch wat voor programma's SBS dan uitzend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
waarschijnlijk al voorbij gekomen maar redelijk belangrijk dus here goes again:
http://www.formula1.nl/in(...)razilie_op_veronica/
[..]
Dat jullie even weten wat er dan zo belangrijk is dat het voorrang krijgt:
[..]
Ze doen een Verstappen ... stappen gewoon uit in de laatste ronden.
Ben inderdaad benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Hoop dat het niet al te erg wordt. Al zal ik er qua beeldkwaliteit wel wat op vooruit gaan. Bij mij op mijn kamer is SBS niet altijd helemaal 100%.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.
Volgend jaar weer reclamekijken![]()
Een goede winnaar is ook een goede verliezer. Hoewel ik ook liever Ferrari zie winnen, kan ik nog wel tegen feestvierende smurfenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:41 schreef HPoi het volgende:
Als de finishvlag is gevallen moet ik waarschijnlijk direct mijn TV uitdoen om feestvierende mannen in blauwe pakken te mijden.
moet jij maar niet snurkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef 4-elements het volgende:
Damn, te laat om Spooky4U te waarschuwen!![]()
WEST op MSN toevoegen... Ai ai ai... Gij ongelukkige![]()
Volgens mij zal RTL ook geen reclames uitzenden tijdens de race aangezien ik dacht sinds 2 of 3 jaar in de uitzendrechten staat dat de race in zijn geheel in een live situatie zonder reclame moet zijn. Om deze reden is er geen reclame tijdens live races op sbs6 echter wel in de herhalingen van nacht races.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.
Volgend jaar weer reclamekijken![]()
Dit gata op voor de nederlandse wetgeving inderdaad, Nederlandse zenders mogen geen live sportwedstrijden onderbreken voor reclames, echter RTL zend uit vanuit Luxemburg, en omzeilen deze wet zo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef Dennism het volgende:
[..]
Volgens mij zal RTL ook geen reclames uitzenden tijdens de race aangezien ik dacht sinds 2 of 3 jaar in de uitzendrechten staat dat de race in zijn geheel in een live situatie zonder reclame moet zijn. Om deze reden is er geen reclame tijdens live races op sbs6 echter wel in de herhalingen van nacht races.
Dus tenzij deze regels veranderen zal ook RTL geen reclame's hebben tijdens live races.
WEST kan ook lief zijn hoor. Hij heeft toch de SPT award gewonnen voor liefste user.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef 4-elements het volgende:
Damn, te laat om Spooky4U te waarschuwen!![]()
WEST op MSN toevoegen... Ai ai ai... Gij ongelukkige![]()
Die regelgeving waar jij op doelt is Nederlandse wetgeving. Echter omdat RTL een Luxemburgse zender is gaat hun buiten de NL wetgeving om.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef Dennism het volgende:
[..]
Volgens mij zal RTL ook geen reclames uitzenden tijdens de race aangezien ik dacht sinds 2 of 3 jaar in de uitzendrechten staat dat de race in zijn geheel in een live situatie zonder reclame moet zijn. Om deze reden is er geen reclame tijdens live races op sbs6 echter wel in de herhalingen van nacht races.
Dus tenzij deze regels veranderen zal ook RTL geen reclame's hebben tijdens live races.
Dat is waar ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
WEST kan ook lief zijn hoor. Hij heeft toch de SPT award gewonnen voor liefste user.![]()
Dat zeg ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Die regelgeving waar jij op doelt is Nederlandse wetgeving. Echter omdat RTL een Luxemburgse zender is gaat hun buiten de NL wetgeving om.
Same here!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:53 schreef Xebber het volgende:
Teringvette OP!
En dat Alonso dat ook probeert waarbij hij net 2 meter tekort komt en zo alsnog 9e wordt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:38 schreef XL het volgende:
Ik hoop dat Schumacher wint, dat Alonso ver achter hem in de punten rijdt en ploft op het moment dat Schumacher onderweg terug is naar de pits. Dat de auto van Alonso enkele honderden meters voor de streep stil komt te staan, zodat hij hem er bij wijze van spreke nog overheen had kunnen duwen.
Zou dat tegenwoordig nog mogen? Je auto over de streep duwen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En dat Alonso dat ook probeert waarbij hij net 2 meter tekort komt en zo alsnog 9e wordt.
Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat ik als een gek met mijn kont op en neer zou schudden om elke 10 cm maar te kunnen pakken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Zou dat tegenwoordig nog mogen? Je auto over de streep duwen?
Boeien, als de manier waarop hij geen wereldkampioen wordt maar zo cru mogelijk is. Desnoods gewoon de tik van massa.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Zou dat tegenwoordig nog mogen? Je auto over de streep duwen?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:02 schreef XL het volgende:
[..]
Boeien, als de manier waarop hij geen wereldkampioen wordt maar zo cru mogelijk is. Desnoods gewoon de tik van massa.
Wat me ook superruig lijkt. Dat hij achteraan moet starten, iedereen inhaalt. Met een prachtige manouvre Schumacher verschalkt om de koppositie. Wint en dat dan Dr. Fuentes hem erbij naait. Doping. Alle punten afpakken en 3 jaar schorsen.quote:
Ik zou mijn auto gewoon met de voorvleugel in zijn knieholtes parkerenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:02 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat ik als een gek met mijn kont op en neer zou schudden om elke 10 cm maar te kunnen pakken.
Hij is wel eerder ermee in verband gebracht indd. Opvallend was het ook dat na het uitlekken van het schandaal Alonso ook enkele weken minder heeft gepresteerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:07 schreef XL het volgende:
[..]
Wat me ook superruig lijkt. Dat hij achteraan moet starten, iedereen inhaalt. Met een prachtige manouvre Schumacher verschalkt om de koppositie. Wint en dat dan Dr. Fuentes hem erbij naait. Doping. Alle punten afpakken en 3 jaar schorsen.
OMGquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
WEST kan ook lief zijn hoor. Hij heeft toch de SPT award gewonnen voor liefste user.![]()
Als wereldkampioen worden of de race winnen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:34 schreef pfaf het volgende:
Nu al een historische race, ik hoop op een waardig afscheid van een legende.
Ik niet. Daar wordt ik chaggo van man als Schumi niet goed presteert. Mja, de volgende dag is dat dan wel weer over.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een goede winnaar is ook een goede verliezer. Hoewel ik ook liever Ferrari zie winnen, kan ik nog wel tegen feestvierende smurfen
Je zegt het zelf al.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Hoe komen ze dit pitlane binnen als deze aan de binnenkant ligt en ze rijden tegen de klok in?
ff linksaf slaan?
Omdat de pitlane meestal aan de andere kant (rechts) van de baan ligt
Het mooiste zou zijn de het eerste, maar met een gewonnen race ben ikook tevreden...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Als wereldkampioen worden of de race winnen?
Ok, Das toch vreemd of niet?quote:
en waarom is dat vreemd? Pitlane is altijd aan de binnenkant van het circuit. Dus zullen ze wel moeten, of je moet met een klaverblad gaan werken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ok, Das toch vreemd of niet?
Just my thoughts though
En wat kunnen ze je evengoed ontwijken he!!quote:[(behalve ik in GP4 dan)
Bronquote:Fisichella krijgt ‘supermotor’
De strategie van Renault voor komend weekend is duidelijk: Giancarlo Fisichella wordt met de extra sterke E-spec motor op pad gestuurd en moet gaan strijden voor de zege op Interlagos, terwijl Fernando Alonso wordt uitgerust met de beproefde D-spec.
Volgens Renault is de nieuwe E-spec uitgebreid beproefd en is het geen risico Fisichella met deze nieuwe krachtbron aan de start te brengen. De motoren van komend weekend hoeven maar één race mee te gaan. Omdat Fernando Alonso in Brazilië aan één punt genoeg heeft zijn tweede opeenvolgende wereldtitel te behalen, krijgt de Spanjaard de beproefde D-spec in zijn R26. Maar dan wel in de laatste versie: de D5.
Technisch-directeur Bob Bell van Renault wil de wereld doen geloven dat er niets aan de hand is: ,,Het belangrijkste is dat we niets veranderen en ons ook niet onder druk laten zetten. We gaan naar elke race met het doel te winnen, en we benaderen Brazilië op dezelfde wijze. We willen gewoon normaal ons werk doen, en nemen niets voor vanzelfsprekend aan. Het beste wat je kunt doen om een titel te winnen is wedstrijden op je naam schrijven.’’
en dan per ongeluk het verkeerde chassis pakken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:09 schreef ElmarO het volgende:
Fisichella krijgt ook een krachtigere motor.
[..]
Bron
en dan nog een stuk trager zijn dan je teamgenootquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:02 schreef 4-elements het volgende:
In bijvoorbeeld Canada en Turkije is de pitlane ook aan de linkerkant
Maar wat is er vreemd aan? Het maakt op een circuit niet uit of de pits aan de linker of rechterkant ligt, er is namelijk geen tegemoetkomend verkeer (behalve ik in GP4 dan)
Of een A spec ipv een E specquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
en dan per ongeluk het verkeerde chassis pakken.
Jammer dat de link van je bron niet werkt..............quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:10 schreef HPoi het volgende:
Schumi is btw een curcus Nederlands aan het volgen en zal aankomend seizoen samen met Jos en Olav Mol commentaar/verslag geven van de races die op RTL7 te zien zijn. Schumi zal samen met Jos vooral de technische kanten van de F1 toelichten. Mol blijft zich bezig houden met hersenspinsels over de strategieen en over welke coureur de kijker nou eigenlijk in beeld heeft.
Bron
Juist dan gaat het NL publiek pas echt begrijpen waarom de F1 zo een dure sport is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:17 schreef Spooky4u het volgende:
Verstappen weet naturrlijk wel wat de prcieze financiele eisen zijn van een team. Verder hoef ik die limbo niet zo te horen hoor
Ik denk dat hij het bericht gewoon zelf heeft verzonnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Jammer dat de link van je bron niet werkt..............
Overigens zou dat wel top zijn van Verstappen. Komt hij toch weer terug in de F1
Goh...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het bericht gewoon zelf heeft verzonnen.
ja dat wordt weer geweldig. net als bij de A1 nu.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het dan op een andere zender te zien is. Dat valt me nog reuze mee.
Volgend jaar weer reclamekijken![]()
Hij zegt wat iedereen weet en is daar goed eerlijk in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:19 schreef sanger het volgende:
Dat is inderdaad wel een openhartig stuk. Alleen vind iik dat zoiets niet naar buiten gebracht dient te worden.
Waarom zou Ferrari geen 2 winnaars kunnen neerzetten? Ik schat Ferrari juist in als 1 van de weinige teams die twee gelijkwaardige auto's neer KAN zetten (die in de top meerijden dan).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij zegt wat iedereen weet en is daar goed eerlijk in.
Ach ... we zien volgend jaar welFerrari zal nooit 2 winnaars neer kunnen zetten dus ik ben benieuwd wie de voorkeur krijgt en of de kleine Brazo die er nu rijdt minder gevoelig is voor waterlanders bij teamorders.
Mja, hij wist ook waar hij aan begon. Dat hij geen traan laat okay, maar hij moet ook niet teveel miepen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece
mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeften ik zou ook geen traan laten.......
Om het simpele feit dat er maar 1 persoon het WK kan winnen. Dus niet alleen Ferrari heeft moeite met het neerzetten van twee winnaars ... het is vooral de FIA die moeite heeft met twee wereldkampioenen in 1 jaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zou Ferrari geen 2 winnaars kunnen neerzetten? Ik schat Ferrari juist in als 1 van de weinige teams die twee gelijkwaardige auto's neer KAN zetten (die in de top meerijden dan).
Bij McLaren en Renault verdenk ik ze er van dat niet te kunnen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Om het simpele feit dat er maar 1 persoon het WK kan winnen. Dus niet alleen Ferrari heeft moeite met het neerzetten van twee winnaars ... het is vooral de FIA die moeite heeft met twee wereldkampioenen in 1 jaar.
En maar Schumacher bashen, je hebt je punt gemaakt dat Schumacher kut is en jij tof. Ook al heb je een bril en kale kop.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece
mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeften ik zou ook geen traan laten.......
Ik vind het een beetje jammer dat nu Schumacher uit de F1 vertrekt, iedereen hem nog even moet bekritiseren. Blijkbaar zijn ze toch wel jaloers dat Schumacher zoveel heeft gewonnen en zij niet. Barrichello wist waar hij aan begon toen hij bij Ferrari tekende. Dan moet hij achteraf niet gaan klagen dat hij niet mocht winnen, dat wist hij immers van tevoren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mja, hij wist ook waar hij aan begon. Dat hij geen traan laat okay, maar hij moet ook niet teveel miepen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:20 schreef Baklap het volgende:
[..]
En maar Schumacher bashen, je hebt je punt gemaakt dat Schumacher kut is en jij tof. Ook al heb je een bril en kale kop.
had van jou toch wel meer input verwacht...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
tvp...West is kaal?
Echt niet hoor. In Canada, Frankrijk en San Marino / Imola is het aan de buitenkant.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:28 schreef Spooky4u het volgende:[..]en waarom is dat vreemd? Pitlane is altijd aan de binnenkant van het circuit.
Is dat zo? Was me nog nooit opgevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Echt niet hoor. In Canada, Frankrijk en San Marino / Imola is het aan de buitenkant.
bronquote:VT 1 :: Räikkönen verrast vrijdagcoureurs
De Braziliaanse Grand Prix van 2006 is officieel begonnen met de eerste vrije training op de vrijdag voorafgaande aan de race, die traditioneel op de zondag wordt gehouden. Aan het eind van het uur was het opvallend genoeg Kimi Räikkönen die de snelste tijd neer wist te zetten.
Het mag dan de laatste race van het huidige seizoen zijn, de racecoureurs zien geen reden de traditie om op de vrijdagochtend niet in actie te komen te verbreken. Het is dan ook Ernesto Viso, de vrijdagrijder Spyker MF1, die de sessie opent. De coureur uit Venezuela wordt al snel gevolgd door Anthony Davidson, die al iets bekender is met de actie op de vrijdag. Niet veel later komt ook Alexander Wurz om de hoek kijken en de drie heren zorgen voor actie.
Minuten lang gaat het zo door, tot een derde van de sessie er al weer op zit. Op het moment dat Viso er even voor lijkt te kiezen een tijdje binnen te gaan staan, is het Sebastien Vettel van BMW Sauber die ervoor zorgt dat het aantal van drie coureurs altijd op de baan te vinden is. Het belooft een klein spektakel te worden, van de drie heren zorgen meestal voor de snelste tijden op de vrijdag. Na twintig minuten is deze eer nog voor Anthony Davidson in de Honda.
Ook dit gevecht blijft lang doorgaan, totdat meerdere vrijdagcoureurs zich melden. Neel Jani van Scuderia Toro Rosso heeft zijn gezicht al laten zien en ook Franck Montagny laat zien dat hij mee is gereist namens Super Aguri F1. Namens Red Bull Racing is dan ook Michael Ammermuller naar buiten geschoten. Als de sessie dan nog een kwartier te gaan heeft, lijkt er nog iets het circuit op te komen; de donkere regenwolken verenigen zich en kijken van boven.
De coureurs lijkt het niet te deren – er valt dan ook nog geen regen – totdat er de eerste gele vlag van het weekend gezwaaid mag worden; Ernesto Viso lijkt in de derde bocht van het circuit van de baan gespind, maar kan zijn bolide aan de praat houden en rijdt rustig verder. Het lijkt voor de racecoureurs echter een teken om toch nog in actie te komen. Lokale held Rubens Barrichello laat zijn gezicht zien en ook Fernando Alonso rijdt een ronde mee.
De Spanjaard gaat echter meteen naar binnen als er twee maal een gele vlag wordt gezwaaid. Jarno Trulli spint, terwijl ook Viso wederom een spin meemaakt. Pedro de la Rosa gaat dan snel en zet een derde tijd neer. Jarno Trulli kan, vlak voor het vallen van de vlag, nog een snelle ronde neerzetten en komt op een vijfde plek. Als iedereen denkt dat het voorbij is, komt daar Kimi Räikkönen als een duveltje uit een doosje en zet plotsklaps de aller-snelste tijd neer.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
tvp...West is kaal?
Je bent wel bijzonder kut.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:23 schreef WEST het volgende:
[..]
nee ik ben niet kaal. beflap is zelf kaal
Viso staat er wel bij hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef sanger het volgende:
Viso heeft wel een mooi aantal ronden gereden voor Spyker
Alleen raar dat zijn naam er niet bij staat, was van de week bij de testst ook al zo.
Is nu bezig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, maar hoe laat begint de 2'e sessie?
Nog ergens live verslag van tijden te zien op internet? Had wel wat, maar die werkt niet meer.quote:
Kan je hier zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nog ergens live verslag van tijden te zien op internet? Had wel wat, maar die werkt niet meer.![]()
toch aardig dat ze aan Sam Michael denkenquote:
en ik balen, zit ik zeer waarschijnlijk in de treinquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:48 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... gelukkig is de race 's avonds... kan ik 'm ook nog zien
Ik heb een iets andere hoopquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef Giem het volgende:
Hopelijk word MS nog even Wk, zit er niet echt meer in, maar toch. Hopelijk een afsluiter met een mooie winst
nee, hij heeft gewisseld voordat ie reed, geen straf dus.... helaas...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zie net pas dat Alonso een motor kapot had:-( Shoot!!!!!!!!!!!!!!
Bij dit artikel stond ook nog een klein artikel over Kimi, waarin stond dat hij van de 83 keer dat hij voor McLaren aan de start verscheen hij 32 keer uitviel. Toch eigenlijk best wel dramatisch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece
mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeften ik zou ook geen traan laten.......
De titel van dat artikel gaf me wat hoop, maar ik werd blij van een dode mus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, hij heeft gewisseld voordat ie reed, geen straf dus.... helaas...
Bronquote:Motorpanne treft Doornbos
Robert Doornbos kende geen gelukkige eerste trainingsdag in Brazilië. De Rotterdammer strandde na acht ronden tijdens de tweede vrije training op het circuit van Interlagos. Met zijn tijd van 1:16.251 kwam hij niet verder dan een 28ste plaats.
,,Helaas pindakaas’’, zei Doornbos ‘s middags nadat hij was teruggekeerd in de pit. ,,Eerst dacht ik nog dat het een elektrisch probleem was toen de motor begon te stotteren, maar het was erger. De motor was stuk.’’
Daardoor krijgt Doornbos zondag tien strafplaatsen wat betekent dat hij zondag in de achterhoede van start zal gaan voor zijn laatste Grand Prix van het seizoen.
En zo werd het wel een heel rustige vrijdag voor de Red Bull-coureur. ,,Vanmorgen hebben we maar één ronde gereden en daarna kwam dit er nog eens overheen. Uiteindelijk heb ik langs de baan staan kijken naar de andere coureurs. Dat was het dan wel.”
Ohh, zo lang schumi er naast uitvalt...geen probleem meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jammer... dat had ik liever zondag gezien
Dit lijkt een spektakel race te worden, dus is dit ook balen als ik het niet zien kanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel balen. Heb dit jaar weinig kunnen zien, maar als 't goed is Schumachers afscheidsrace dus wel. Hoop dat 'ie in elk geval het podium haalt voor een waardig afscheid.
Als je op F1racing gaat kijken niet. Misschien niet echt duidelijk van me.quote:
veronica, 19uquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer en waar is de kwali te zien?
Kan namelijk niks erover vinden (tv gids en teletekst)
Same here..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:01 schreef -Hans- het volgende:
Alonso![]()
Maar de ogen zullen vooral gericht zijn op onze " grote Duitse freund " die zijn laatste race rijdt.
* -Hans- hoopt op een sterke race van de McLarens.
Toch niet goed gekeken dan. Staat al dagen op *random* gids / zender sitequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer en waar is de kwali te zien?
Kan namelijk niks erover vinden (tv gids en teletekst)
Ik vond het al vreemd dat ik het niet in de gids kon vindenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
De kwalificatie wordt om 18:55 uitgezonden op Veronica, maar dat stond al in de schitterende OP...
Reken er maar gewoon op dat ze reclames gaan uitzenden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Is al bekend of RTL wel of niet reclame tijdens de races uit gaat zenden?
Ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn....etentje geregeld om 19u...
Mag ik hopen dat ze het waard isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn....etentje geregeld om 19u...
Ook fijn nieuws btw...
Damn, daar is hij heer en meester. Volgens mij heb je in die sector veel grip nodig, en dat hebben de Ferrari op de Bridgestones zo te zien wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef sanger het volgende:
Kijk trouwens eens naar de S2 tijd van Shumi.
Welkom Sally! Mooi dat je lekker gewandeld hebt! Rooie!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Sally het volgende:
En ik heb mijn team nog staan op Michelins en de Renault motor... Als deze vrije training zo blijft voor Ferrari in de kwali, dan belooft dat niet veel goeds voor mijn manager... Boehoe.![]()
![]()
Btw:allemaal! Ben weer thuis na een wandeling int bos (ben nogal gekleurd door de zon... een beetje zoals:
za'k maar zeggen..
![]()
Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef -Hans- het volgende:
Goede genade wat gaat die Schumacher f*cking hard!!!! check zijn tijd eens, bizar!
Heeft Schumacher nou die extra krachtige Ferrari motor in zijn wagen liggen?
Fijn... *not* en ik ben niet eens vóór Ferrari... Ook niet meer wat de manager betreft...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Welkom Sally! Mooi dat je lekker gewandeld hebt! Rooie!
Je past wel bij Ferrari dan![]()
Die spaartie zeker voor de Q.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen.
War is Fisi eigenlijk met zijn speciale E spec motor (de supermotor)
me2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:50 schreef vw_caddy het volgende:
Ben toch wel ergens blij dat Alonso de race niet hoeft te winnen.![]()
uuhhm okay, ik had toch gelezen dat hij een extra krachtige motor zou krijgen. Maar als ze voor veilig willen gaan dan zou ik ook kiezen om de motor die ze al tijden gebruiken wat extra te belasten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen.
War is Fisi eigenlijk met zijn speciale E spec motor (de supermotor)
Past precies bij Alonso's instellingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:50 schreef vw_caddy het volgende:
Ben toch wel ergens blij dat Alonso de race niet hoeft te winnen.![]()
I'm with stupid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
De laatste race van Schumacher![]()
Kampioen zal hij niet meer worden, maar ik hoop dat hij nog eenmaal een overwinning pakt.Schumacher
Wel geruststellend voor hem in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Past precies bij Alonso's instelling![]()
18:55 op Veronicaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat is de kwali?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:51 schreef Bolter het volgende:
Zijn er al foto's van de helm?
alleen live timng geloof ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:18 schreef vosss het volgende:
is de qualify online te kijken??
mn tv is stuk gegaan
Dat ga ik niet meer redden; kmoet nog etenquote:
Bestel daar een bak bitterballen of zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer redden; kmoet nog eten
Alonso lacht het laatst.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:34 schreef Xebber het volgende:
Schumi: 1:10:313![]()
Massa: 1.10.175![]()
Alonso![]()
Jawelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:39 schreef Xebber het volgende:
Je sig klopt niet.
Wat wat wat??????quote:
Sorry.quote:
quote:
Inderdaadquote:
Duitse RTLquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is een reactie van Schumi als eerste te verwachten?
Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Beetje jammer dat Alonso op het vuile gedeelte staat, idem voor Kimi.
Ik wordt fan van hem volgend jaarquote:
Dan doe ik misschien meequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wordt fan van hem volgend jaar.
Nou ik verwacht toch wel een sterke race van Schumacher want de Ferrari is op dit circuit erg sterk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgen.
Zolang Schumacher niet wint vind ik het bestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgen.
Juichen voor Felipequote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL: benzinetoevoer probleem (geen benzinedruk meer, aldus Schumacher).
Geen motorwissel dus.
ah geen.. one last blastquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL: benzinetoevoer probleem (geen benzinedruk meer, aldus Schumacher).
Geen motorwissel dus.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
Nee ... het hele veld heeft relatief geluk t.o.v. Schumacher. Beter gezegd: Schumacher heeft pech en de rest van het veld kachelt door ... nog beter gezegd: Ferrari moet nu ook eens druk leggen op hun onderdelen en klaarblijkelijk trekken ze dat niet ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
Ik heb ff de kwali rustig op m'n gemakkie gekeken en ben niet op het forum geweest. What a blast, btw!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL: benzinetoevoer probleem (geen benzinedruk meer, aldus Schumacher).
Geen motorwissel dus.
Ik hoop het. Zolang ze de constructeurstitel in ieder geval maar weten binnen te halen. Dan ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Ach, als Ferrari morgen net zo snel is als vandaag dan zie ik het nog wel 1 - 2 voor Ferrari worden.
Waarom zou 'ie risico's nemen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:55 schreef Sally het volgende:
Maar Alonso liet het er wel bij hangen, moet ik zeggen. Erg veel heeftie er niet van hoeven maken, en dat deedtie dan ook niet (in de 3e sessie) *lapzwans, eigenlijk zeg* Hij vond het wel best.....
![]()
Ik ook. Dan mag Massa volgend jaar met nummer 3 rijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:58 schreef ElmarO het volgende:
Tof voor Massa dat hij voor eigen publiek de pole pakt.Jammer alleen voor Schumacher.
[..]
Ik hoop het. Zolang ze de constructeurstitel in ieder geval maar weten binnen te halen. Dan ben ik al tevreden.
quote:Engine woes hit Schumacher’s qualifying
21 October 2006
Michael Schumacher is set to start no higher than tenth on the grid for his last Grand Prix after his Ferrari suffered technical problems at the start of Saturday’s final qualifying session at Interlagos.
Schumacher was first out of the pit lane at the start of the top-ten shootout, but slowed almost immediately with a fuel pressure problem. He managed to crawl back to the pits where his car was immediately pushed back into the garage.
Mechanics frantically worked on the Ferrari for the rest of the 15-minute session, but were unable to resolve the issue in time for Schumacher to return to the track, leaving him tenth on the provisional grid without a Q3 time.
Despite the problem, Ferrari are hopeful that they may yet get away without having to change the engine. If that were to happen, Schumacher would be penalised and drop a further ten places back on the grid, effectively ending his chances of a final Formula One victory.
Schumacher had been favourite for pole, which eventually went to Ferrari team mate Felipe Massa. The team’s mixed fortunes have dented their chances of beating Renault to the constructors’ crown. Fernando Alonso and Giancarlo Fisichella took fourth and sixth places respectively for the world champions.
Full qualifying report to follow.
Die zal volgend seizoen wel met nummer 4 rijden. Maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit. Zolang Ferrari volgend seizoen maar de titel bij de coureurs en de constructeurs pakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook. Dan mag Massa volgend jaar met nummer 3 rijden.
Alsof Schumacher geen geluk had toen Alonso laatst een paar plekken terug werd gezet en z'n motor in de race plofte.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
True, true.quote:
Hoezo? Bij mijn weten staat ie boven Raikkonen in het kampioenschap....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die zal volgend seizoen wel met nummer 4 rijden. Maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit. Zolang Ferrari volgend seizoen maar de titel bij de coureurs en de constructeurs pakt.
Inderdaad, hij zakt 6 plaatsen terug en klimt er dan weer 4.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:04 schreef vw_caddy het volgende:
Voor Alonso ben ik niet zo bang, vrees dat Fisi weer wat plaatsen naar achteren stuitert, zoals gewoonlijk.
Ze zullen bij Ferrari de nummer 3 wel aan Raikkonen geven. Althans, daar ga ik wel van uit. Verder is het nou ook niet echt belangrijk. De enige nummers die echt tellen zijn de 1 en de 2.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Bij mijn weten staat ie boven Raikkonen in het kampioenschap....
Nee, de nummers mogen niet door de teams zelf verdeeld worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zullen bij Ferrari de nummer 3 wel aan Raikkonen geven. Althans, daar ga ik wel van uit. Verder is het nou ook niet echt belangrijk. De enige nummers die echt tellen zijn de 1 en de 2.
Jep. Alonso krijgt nummer 1 bij McLaren en Hamilton nummer 2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef Sally het volgende:
Maar hoe gaat dat dan als twee rijder uit 1 team op plaatsen eindigen die erg ver uit elkaar liggen?
De teams hebben nu ook steeds een opvolgend nummer, of niet???
Ze moeten een eerste coureur aanwijzen en die krijgt dan het eerste nummer. Dus als ze Raikkonen als eerste coureur aanwijzen krijgt hij nummer 3 en Massa dan nummer 4.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, de nummers mogen niet door de teams zelf verdeeld worden.
Voorzover ik weet worden de nummers eerst verdeeld over de teams, daarna over de rijders in de volgorde hoe ze in het WK gefinished zijn. Massa krijgt dus nummer 3. Duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze moeten een eerste coureur aanwijzen en die krijgt dan het eerste nummer. Dus als ze Raikkonen als eerste coureur aanwijzen krijgt hij nummer 3 en Massa dan nummer 4.
huh? door Kimi?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |