Viso staat er wel bij hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef sanger het volgende:
Viso heeft wel een mooi aantal ronden gereden voor Spyker
Alleen raar dat zijn naam er niet bij staat, was van de week bij de testst ook al zo.
Is nu bezig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, maar hoe laat begint de 2'e sessie?
Nog ergens live verslag van tijden te zien op internet? Had wel wat, maar die werkt niet meer.quote:
Kan je hier zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nog ergens live verslag van tijden te zien op internet? Had wel wat, maar die werkt niet meer.![]()
toch aardig dat ze aan Sam Michael denkenquote:
en ik balen, zit ik zeer waarschijnlijk in de treinquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:48 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... gelukkig is de race 's avonds... kan ik 'm ook nog zien
Ik heb een iets andere hoopquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef Giem het volgende:
Hopelijk word MS nog even Wk, zit er niet echt meer in, maar toch. Hopelijk een afsluiter met een mooie winst
nee, hij heeft gewisseld voordat ie reed, geen straf dus.... helaas...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zie net pas dat Alonso een motor kapot had:-( Shoot!!!!!!!!!!!!!!
Bij dit artikel stond ook nog een klein artikel over Kimi, waarin stond dat hij van de 83 keer dat hij voor McLaren aan de start verscheen hij 32 keer uitviel. Toch eigenlijk best wel dramatisch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece
mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeften ik zou ook geen traan laten.......
De titel van dat artikel gaf me wat hoop, maar ik werd blij van een dode mus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, hij heeft gewisseld voordat ie reed, geen straf dus.... helaas...
Bronquote:Motorpanne treft Doornbos
Robert Doornbos kende geen gelukkige eerste trainingsdag in Brazilië. De Rotterdammer strandde na acht ronden tijdens de tweede vrije training op het circuit van Interlagos. Met zijn tijd van 1:16.251 kwam hij niet verder dan een 28ste plaats.
,,Helaas pindakaas’’, zei Doornbos ‘s middags nadat hij was teruggekeerd in de pit. ,,Eerst dacht ik nog dat het een elektrisch probleem was toen de motor begon te stotteren, maar het was erger. De motor was stuk.’’
Daardoor krijgt Doornbos zondag tien strafplaatsen wat betekent dat hij zondag in de achterhoede van start zal gaan voor zijn laatste Grand Prix van het seizoen.
En zo werd het wel een heel rustige vrijdag voor de Red Bull-coureur. ,,Vanmorgen hebben we maar één ronde gereden en daarna kwam dit er nog eens overheen. Uiteindelijk heb ik langs de baan staan kijken naar de andere coureurs. Dat was het dan wel.”
Ohh, zo lang schumi er naast uitvalt...geen probleem meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jammer... dat had ik liever zondag gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |