Viso staat er wel bij hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef sanger het volgende:
Viso heeft wel een mooi aantal ronden gereden voor Spyker
Alleen raar dat zijn naam er niet bij staat, was van de week bij de testst ook al zo.
Is nu bezig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, maar hoe laat begint de 2'e sessie?
Nog ergens live verslag van tijden te zien op internet? Had wel wat, maar die werkt niet meer.quote:
Kan je hier zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nog ergens live verslag van tijden te zien op internet? Had wel wat, maar die werkt niet meer.![]()
toch aardig dat ze aan Sam Michael denkenquote:
en ik balen, zit ik zeer waarschijnlijk in de treinquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:48 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... gelukkig is de race 's avonds... kan ik 'm ook nog zien
Ik heb een iets andere hoopquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef Giem het volgende:
Hopelijk word MS nog even Wk, zit er niet echt meer in, maar toch. Hopelijk een afsluiter met een mooie winst
nee, hij heeft gewisseld voordat ie reed, geen straf dus.... helaas...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zie net pas dat Alonso een motor kapot had:-( Shoot!!!!!!!!!!!!!!
Bij dit artikel stond ook nog een klein artikel over Kimi, waarin stond dat hij van de 83 keer dat hij voor McLaren aan de start verscheen hij 32 keer uitviel. Toch eigenlijk best wel dramatisch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article726840.ece
mischien is barri wel een jankerd, maar sommige dingen vind ik wel dat die gelijk heeften ik zou ook geen traan laten.......
De titel van dat artikel gaf me wat hoop, maar ik werd blij van een dode mus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, hij heeft gewisseld voordat ie reed, geen straf dus.... helaas...
Bronquote:Motorpanne treft Doornbos
Robert Doornbos kende geen gelukkige eerste trainingsdag in Brazilië. De Rotterdammer strandde na acht ronden tijdens de tweede vrije training op het circuit van Interlagos. Met zijn tijd van 1:16.251 kwam hij niet verder dan een 28ste plaats.
,,Helaas pindakaas’’, zei Doornbos ‘s middags nadat hij was teruggekeerd in de pit. ,,Eerst dacht ik nog dat het een elektrisch probleem was toen de motor begon te stotteren, maar het was erger. De motor was stuk.’’
Daardoor krijgt Doornbos zondag tien strafplaatsen wat betekent dat hij zondag in de achterhoede van start zal gaan voor zijn laatste Grand Prix van het seizoen.
En zo werd het wel een heel rustige vrijdag voor de Red Bull-coureur. ,,Vanmorgen hebben we maar één ronde gereden en daarna kwam dit er nog eens overheen. Uiteindelijk heb ik langs de baan staan kijken naar de andere coureurs. Dat was het dan wel.”
Ohh, zo lang schumi er naast uitvalt...geen probleem meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jammer... dat had ik liever zondag gezien
Dit lijkt een spektakel race te worden, dus is dit ook balen als ik het niet zien kanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel balen. Heb dit jaar weinig kunnen zien, maar als 't goed is Schumachers afscheidsrace dus wel. Hoop dat 'ie in elk geval het podium haalt voor een waardig afscheid.
Als je op F1racing gaat kijken niet. Misschien niet echt duidelijk van me.quote:
veronica, 19uquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer en waar is de kwali te zien?
Kan namelijk niks erover vinden (tv gids en teletekst)
Same here..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:01 schreef -Hans- het volgende:
Alonso![]()
Maar de ogen zullen vooral gericht zijn op onze " grote Duitse freund " die zijn laatste race rijdt.
* -Hans- hoopt op een sterke race van de McLarens.
Toch niet goed gekeken dan. Staat al dagen op *random* gids / zender sitequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer en waar is de kwali te zien?
Kan namelijk niks erover vinden (tv gids en teletekst)
Ik vond het al vreemd dat ik het niet in de gids kon vindenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
De kwalificatie wordt om 18:55 uitgezonden op Veronica, maar dat stond al in de schitterende OP...
Reken er maar gewoon op dat ze reclames gaan uitzenden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Is al bekend of RTL wel of niet reclame tijdens de races uit gaat zenden?
Ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn....etentje geregeld om 19u...
Mag ik hopen dat ze het waard isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn....etentje geregeld om 19u...
Ook fijn nieuws btw...
Damn, daar is hij heer en meester. Volgens mij heb je in die sector veel grip nodig, en dat hebben de Ferrari op de Bridgestones zo te zien wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef sanger het volgende:
Kijk trouwens eens naar de S2 tijd van Shumi.
Welkom Sally! Mooi dat je lekker gewandeld hebt! Rooie!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Sally het volgende:
En ik heb mijn team nog staan op Michelins en de Renault motor... Als deze vrije training zo blijft voor Ferrari in de kwali, dan belooft dat niet veel goeds voor mijn manager... Boehoe.![]()
![]()
Btw:allemaal! Ben weer thuis na een wandeling int bos (ben nogal gekleurd door de zon... een beetje zoals:
za'k maar zeggen..
![]()
Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef -Hans- het volgende:
Goede genade wat gaat die Schumacher f*cking hard!!!! check zijn tijd eens, bizar!
Heeft Schumacher nou die extra krachtige Ferrari motor in zijn wagen liggen?
Fijn... *not* en ik ben niet eens vóór Ferrari... Ook niet meer wat de manager betreft...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Welkom Sally! Mooi dat je lekker gewandeld hebt! Rooie!
Je past wel bij Ferrari dan![]()
Die spaartie zeker voor de Q.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen.
War is Fisi eigenlijk met zijn speciale E spec motor (de supermotor)
me2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:50 schreef vw_caddy het volgende:
Ben toch wel ergens blij dat Alonso de race niet hoeft te winnen.![]()
uuhhm okay, ik had toch gelezen dat hij een extra krachtige motor zou krijgen. Maar als ze voor veilig willen gaan dan zou ik ook kiezen om de motor die ze al tijden gebruiken wat extra te belasten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze geen andee spec hebben, maar dat ze hem wat zwaarder willen gaan belastten. Lijkt me alleen neitd at ze dat in de VT gaan doen.
War is Fisi eigenlijk met zijn speciale E spec motor (de supermotor)
Past precies bij Alonso's instellingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:50 schreef vw_caddy het volgende:
Ben toch wel ergens blij dat Alonso de race niet hoeft te winnen.![]()
I'm with stupid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
De laatste race van Schumacher![]()
Kampioen zal hij niet meer worden, maar ik hoop dat hij nog eenmaal een overwinning pakt.Schumacher
Wel geruststellend voor hem in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Past precies bij Alonso's instelling![]()
18:55 op Veronicaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat is de kwali?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:51 schreef Bolter het volgende:
Zijn er al foto's van de helm?
alleen live timng geloof ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:18 schreef vosss het volgende:
is de qualify online te kijken??
mn tv is stuk gegaan
Dat ga ik niet meer redden; kmoet nog etenquote:
Bestel daar een bak bitterballen of zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer redden; kmoet nog eten
Alonso lacht het laatst.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:34 schreef Xebber het volgende:
Schumi: 1:10:313![]()
Massa: 1.10.175![]()
Alonso![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |