quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef stadsgek het volgende:
nee je ben niet goed 2x 48 is nog steed 98 uur
wie is die dorps gek? en WAT heb ik gemist !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef stadsgek het volgende:
Bij het volgende topic zwaaien we jou uit, zo beterquote:
je beertje wel al ...hihihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef versabommie het volgende:
Heb ik TL zijn blauwe kleurtje al?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef versabommie het volgende:
Heb ik TL zijn blauwe kleurtje al?
kolere, ik zou een admin gewoon dagen laten chatten in mijn fb!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
natuurlijk niet. Jij bent niet incapabel genoeg
![]()
ze zei zelf dat ze niet eng was en dat ik niets te vrezen had van haarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
kolere, ik zou een admin gewoon dagen laten chatten in mijn fb!![]()
48 uur, duurt hier al 13 maanden!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef stadsgek het volgende:
Ajuusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef Inodder het volgende:
ben geneigd dit toppic te boicotten wie opend n ander
de kans is groot dat jij de komende eeuwen ligt te bakken in het vagevuurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zei zelf dat ze niet eng was en dat ik niets te vrezen had van haar![]()
Dus je moest het wel ff vragen, voor je haar postings verwijderdequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zei zelf dat ze niet eng was en dat ik niets te vrezen had van haar![]()
mmmmmmmmmquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:22 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dus je moest het wel ff vragen, voor je haar postings verwijderde![]()
![]()
![]()
Ze is wel erg makkelijk vandaag!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, dat zei ze in een andere context
hu hummmmmmmmm ik wil niet zeuren hoor maar ehhh waar slaat dit op!quote:
... kleren !!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:23 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Kom op dan maar, wat heb je aan?
had ik het tegen jou ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
hu hummmmmmmmm ik wil niet zeuren hoor maar ehhh waar slaat dit op!![]()
PI me rug op ... [ukkie mode]quote:
ik vind je leuk! (PI)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
PI me rug op ... [ukkie mode]![]()
jij bent nog veeeeel liever ! (PI)quote:
sleepz man! jochiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:34 schreef Inodder het volgende:
ke t is al weer veel te laat voor me trusten mensen![]()
K ga pitten![]()
Alleen![]()
Dag lieverds
ik spreek jou nog wel vriendquote:
zijn jullie nu vriendjes ... das gezelligquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik spreek jou nog wel vriend![]()
trustequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:45 schreef puntoortje het volgende:
laat ik dan maar me bedje ingaan, als ik hier toch helemaal alleen zit
dat merkt hij nog wel hoe gezellig dat isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zijn jullie nu vriendjes ... das gezellig
Ik wil je!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jij bent nog veeeeel liever ! (PI)
kutPIquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik spreek jou nog wel vriend![]()
kom maar op !quote:
je kunt me niet handelen!quote:
jammer ...quote:
joh jou neem ik niks kwalijk vanavond, ik hoop dat het goed gaat met je vrouwquote:
sorry..zoooooooo braafquote:
thnx..pi-loosquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh jou neem ik niks kwalijk vanavond, ik hoop dat het goed gaat met je vrouw![]()
moet jij niet bij je bezoek zitten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh jou neem ik niks kwalijk vanavond, ik hoop dat het goed gaat met je vrouw![]()
Shame on you!!!quote:
die heb ik er net uitgeschopt, maar ik wilde dat ff niet onvermeld latenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
moet jij niet bij je bezoek zitten?
twee derde is al uit hoor !!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:58 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Shame on you!!!
Je moet het een beetje aantrekkelijk maken, anders blijf je zeuren ....
"laat ik dan maar me bedje ingaan, als ik hier toch helemaal alleen zit"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die heb ik er net uitgeschopt, maar ik wilde dat ff niet onvermeld laten![]()
dacht dat jij ging slapen trouwens![]()
Sorry, geen tijd, ben een stuiterbal aan het spelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
"laat ik dan maar me bedje ingaan, als ik hier toch helemaal alleen zit"
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
"laat ik dan maar me bedje ingaan, als ik hier toch helemaal alleen zit"
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd, ben een stuiterbal aan het spelen![]()
Of met klodder en tl-balkjequote:
Ships, de hond heeft hem ingesliktquote:
die zijn zo lame!quote:
Ik wacht meestal met het verschijnen totdat die verliefde pubers door hun moeder naar bed zijn gestuurdquote:
ja cool he ...zo hard mogelijk tegen het plafondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd, ben een stuiterbal aan het spelen![]()
quote:
wie ...wie ???quote:
stoute hondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ships, de hond heeft hem ingeslikt![]()
Moet mijn vrouw morgen weer door zijn stront roeren![]()
Die 2 stuiterballen die nu een zeiltje onder hun matrashoes hebben liggen vanwege de natte dromen die ze weer hopen te krijgen nu ze jou weer gesproken hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wie ...wie ???(stuiterbal tegen me hoofd )
Ik slaap in een schuur dus moet niet zo hard gooien anders ligt het dak erafquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja cool he ...zo hard mogelijk tegen het plafond
Ik zei heel wat anders tegen hemquote:
4quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:19 schreef puntoortje het volgende:
vijf
en 5quote:
maar geen 6quote:
Ik wilde weten of je kon tellen en ja hoor..quote:
dat heb ik nog niet geleerd..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wilde weten of je kon tellen en ja hoor..![]()
Knappe meid
![]()
wat komt er na 6
![]()
Wil je nooit meer een olbie digibeet zulke tips geven, ik heb urenlang de hele kolerezooi moeten formateren en instalerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ookal geloof ik er geen ruk van ... komt ie
ff op je eigen fobodingetje klikken ..dan in dat groen/blauwe: Instellingen wijzingen... profiel: vinkje weg bij ->Laat icoontje zien op forum ... en dan klikken op: stel in
Omdat ik jouw een kus geefquote:
hoho niet gelijk boos worden héquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat ik jouw een kus geefjij hebt jezelf wel hoog zitten he
![]()
Ik zou die kus eigenlijk met terugwerkende kracht weg moeten editten![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:13 schreef latevogel het volgende:
Deze rooie,gaat nu echt haar nest opzoeken![]()
truste en tot laterzzzzzz
zwaai hier puntoortje uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:29 schreef puntoortje het volgende:
ff naar school tot later
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:01 schreef PH52 het volgende:
mogge petraa en manu, nog wat BB gevolgd ?
nou vooruit dan maar..hihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
opgepikt op internetzat er copyright op ?
ook alleen de uitzending, de SV hier ( lekker snel klaar). Valt nog steeds op dat de gebeurtenissen in het huis toch op tv anders overkomen dan er af en toe op FOK melding van wordt gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]gisteren alleen de uitzending
Jij wel?
Klopt, had ik bij BB5 ook, toen ik bijna alleen streams keek en dan zie je toch dat er totaal andere of meer dingen gebeurd zijn in het huis dan dat tijdens de uitzending te zien is. Via de streams krijg je een totaal ander beeld van de bewoners dan tijdens de uitzending. Makkelijk voorbeeld is natuurlijk Roel en Dido die met hun middagdutjes op een gegeven moment irritant werden terwijl je dat tijdens een uitzending natuurlijk niet op die irritante manier kunt overbrengen......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
ook alleen de uitzending, de SV hier ( lekker snel klaar). Valt nog steeds op dat de gebeurtenissen in het huis toch op tv anders overkomen dan er af en toe op FOK melding van wordt gedaan.
Mij valt meer op dat de manier waarop sommige 'verslaggevers' bepaalde gebeurtenissen als 'objectieve' waarneming presenteren deze toch vaak een hoog subjectief gehalte bevatten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, had ik bij BB5 ook, toen ik bijna alleen streams keek en dan zie je toch dat er totaal andere of meer dingen gebeurd zijn in het huis dan dat tijdens de uitzending te zien is. Via de streams krijg je een totaal ander beeld van de bewoners dan tijdens de uitzending. Makkelijk voorbeeld is natuurlijk Roel en Dido die met hun middagdutjes op een gegeven moment irritant werden terwijl je dat tijdens een uitzending natuurlijk niet op die irritante manier kunt overbrengen......
Klopt, de voice over kan ook nogal wat sturenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mij valt meer op dat de manier waarop sommige 'verslaggevers' bepaalde gebeurtenissen als 'objectieve' waarneming presenteren deze toch vaak een hoog subjectief gehalte bevatten.
ik kijk de liveuitzending wel... stream staan meetsal ook aan ... maar de samenvatting op TV probeer ik altijd te missen !!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, de voice over kan ook nogal wat sturen
ja baasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:54 schreef puntoortje het volgende:
..... en nu allemaal weer aan jullie werk !!!!![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:54 schreef puntoortje het volgende:
Wat hij zegtquote:
goeiemorgen... ( stuiterbal al gevonden?)quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen... ( stuiterbal al gevonden?)
... ze heeft dus eigenlijk gewoon je stuiterbal meegenomen!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nu naar haar werk en de hond is met haar mee dus weet niet of ze tussen de hondenpoep mijn stuiterbal al gevonden heeft
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:54 schreef puntoortje het volgende:
ff wachten, ze moet eerst stofzuigenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ga eens koffie voor me halen dan
wat krijg ik ervoor terug !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ga eens koffie voor me halen dan
als ik m'n koffie heb kan ze verder gaan met zuigen hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
ff wachten, ze moet eerst stofzuigen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat krijg ik ervoor terug !!!
hoola daar ben ik allang klaar meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
ff wachten, ze moet eerst stofzuigen
Weet je gelijk hoe zwaar ik het hier hebquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ze heeft dus eigenlijk gewoon je stuiterbal meegenomen!!!!das gemeen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik m'n koffie heb kan ze verder gaan met zuigen hoor![]()
quote:
ja en nu ineens gaan slijmenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja en nu ineens gaan slijmen [afbeelding]
quote:
Mogge maar weer ik ben weer ff klaar met het werk dus hoppa bakkie koffie en ff rondkieken.quote:
heeey... ik wil eigenlijk een peuk ... maar ik neem genoegen met iets te eten dus ga ik maar ff een broodje makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Mogge maar weer ik ben weer ff klaar met het werk dus hoppa bakkie koffie en ff rondkieken.![]()
![]()
Ik rook niet en ik ben aan het sonja bakkeren dus mag ook geen broodje nu. En me maag heeft knorretjes johquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heeey... ik wil eigenlijk een peuk ... maar ik neem genoegen met iets te eten dus ga ik maar ff een broodje maken![]()
Na een paar weken heb je geen last meer van een honger gevoelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik rook niet en ik ben aan het sonja bakkeren dus mag ook geen broodje nu. En me maag heeft knorretjes joh![]()
Hoe lang is een paar weekjes, ik ben nu in week 4 en 5 kilo lichter. Maar heb het zwaar deze week moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na een paar weken heb je geen last meer van een honger gevoel![]()
Ben nu zo'n 13 weken bezig en ben al 14 kilo lichter![]()
Oepsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe lang is een paar weekjes, ik ben nu in week 4 en 5 kilo lichter. Maar heb het zwaar deze week moet ik zeggen.![]()
bahhhh ik hou namelijk niet van spinaziequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OepsNa zoveel weken zou het toch beter moeten gaan.
Maar anders neem je een paar glazen water of een extra stuk fruit, dat kan geen kwaad.
Kijk net even in het boek naar het menu van vandaag en idd, het is een zware dag vandaag
![]()
PS, hoe was de spinazieomelet![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:55 schreef petraa het volgende:
[..]
bahhhh ik hou namelijk niet van spinazie![]()
![]()
Ik moet vanavond macaroni, maar ik maak er maar Bami van das lekkerderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een pech
![]()
Zodra er iets op het menu staat waar we geen trek in hebben maak ik de omelet klaar![]()
Trouwens vanavond bietjes![]()
ROOK JE PEUK DANquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
...kunnen we aub ophouden over eten .. IK WIL EEN PEUK !!
OOHH dan ben je met week 5 bezigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet vanavond macaroni, maar ik maak er maar Bami van das lekkerder
HE steek lekker een blow op, word je lekker rustig vanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
...kunnen we aub ophouden over eten .. IK WIL EEN PEUK !!
nee, ik heb niet meer ..... rook al een paar dagen drasties minder en vanaf vandaag ben ik helemaal KLAAR...quote:
Was je dat nog niet dan ???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, ik heb niet meer ..... rook al een paar dagen drasties minder en vanaf vandaag ben ik helemaal KLAAR...
( ik kan dus hier en daar wat vervelend worden)
Jaaaa je hebt gelijk ik ben gister met week 5 begonnen.quote:
OMG nog ergerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, ik heb niet meer ..... rook al een paar dagen drasties minder en vanaf vandaag ben ik helemaal KLAAR...
[sub]( ik kan dus hier en daar wat vervelend worden)[/sub]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaa je hebt gelijk ik ben gister met week 5 begonnen.
![]()
ja ik weet het maar met zoetbeleg en daar heb ik geen trek in want ik ben het zoete beetje zat ik wil pittttttig dus gewoon kaas enzo. Maar ja tis voor goed doelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan mag je straks wel 2 hele boterhammen
![]()
en ik mag 1 beschuitje en wat kwark![]()
Je kijkt echt goed naar het menuquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:06 schreef petraa het volgende:
[..]
ja ik weet het maar met zoetbeleg en daar heb ik geen trek in want ik ben het zoete beetje zat ik wil pittttttig dus gewoon kaas enzo. Maar ja tis voor goed doel
bofferd met je beschuitje
![]()
Dat kan nog leuk wordenquote:
Ik ga ook niets afwegen he zoals er staat enne ik eet in principe 's avonds wat ik wil eten als ik trek heb in hutspot eet ik hutspot, maar overdag volg ik het wel zoveel mogelijk. Alleen vanmiddag gaat er gewoon kaas op me brood. Enne als ik dat ben afgevallen wat jij bent afgevallen dan zit ik ook waar ik wil zitten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kijkt echt goed naar het menuIk zie alleen staan: 2 boterhammenen bepaal zelf wel wat ik erop doe
![]()
Zelfde met de aardappelen, ik lust ze niet gekookt dus ik bak ze altijd![]()
En toch val ik nog steeds af en ben nog maar een kilo of 3 verwijderd van mijn doel![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:13 schreef petraa het volgende:
Als puntoortje nog erger wordt dan ze als is, dan pfffffffffffffffffff ............
![]()
ohhh gelukkig heb ik je nog niet toegevoegd op msnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
... ik heb zojuist op msn NOG een slachtoffergevonden ..
![]()
Wij gebruiken het menu meer als richtlijn in het lijnen, mijn vrouw heeft het niet nodig maar doet 's avonds wel meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ook niets afwegen he zoals er staat enne ik eet in principe 's avonds wat ik wil eten als ik trek heb in hutspot eet ik hutspot, maar overdag volg ik het wel zoveel mogelijk. Alleen vanmiddag gaat er gewoon kaas op me brood. Enne als ik dat ben afgevallen wat jij bent afgevallen dan zit ik ook waar ik wil zitten.
Het enige dat ik echt moeilijk vind is dat water drinken ik krijg geen 2 liter weg
Ook een niet roker/stopperquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
... ik heb zojuist op msn NOG een slachtoffergevonden ..
![]()
.. hihi ... ik ga wel ff kijken of ik hier in huis nog wat schade aan kan richten te doen kan vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:15 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh gelukkig heb ik je nog niet toegevoegd op msndenk dat ik er maar ff mee wacht tot je ben afgekickt
Ik ga ook ff nuttig wezen, tot strakkies allemaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. hihi ... ik ga wel ff kijken of ik hier in huis nog wat schade aan kan richten te doen kan vinden![]()
tot strakkies![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wij gebruiken het menu meer als richtlijn in het lijnen, mijn vrouw heeft het niet nodig maar doet 's avonds wel mee![]()
Nog een paar weken en ik ben 17 kilo kwijt en weeg dan 93 kilo. Daarna is het bijhouden![]()
2 liter water krijg ik ook niet weg, inplaats daarvan neem ik 's avonds wel 2 liter bier![]()
nee iemand die ik kan lastig vallen .... maar ik had te vroeg gejuicht !!!quote:
Dan ga ik de vaatwasser maar even uitruimenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ook ff nuttig wezen, tot strakkies allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
En nu is iedereen hier ook wegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee iemand die ik kan lastig vallen .... maar ik had te vroeg gejuicht !!!![]()
ik zie niks ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee iemand die ik kan lastig vallen .... maar ik had te vroeg gejuicht !!!![]()
dan moet je je oogjes open doen, schat !!quote:
zit er hier iemand te spammenquote:
is het lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:04 schreef pullup het volgende:
hallo
Ik heb net mijn boterhammetjes met gebakken ei en spek op![]()
Ik doe niet echt aan dieet
pas maar op anders ga ik jou ook lastig vallen ..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zit er hier iemand te spammen![]()
ach lastig vallen is niet t juiste woord, meer wakker houden denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
pas maar op anders ga ik jou ook lastig vallen ..
lekker hoor... ik heb net al ff gegeten en ga nu NOG maar een bakkie koffie pakkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:09 schreef pullup het volgende:
Ik maak de beste gebakken eitjes van de hele wereld
En ik stop ze op heerlijk bruin zuurdezembrood van het 'vlaamse broodhuis' bij mij in de straat, dus ja
o dat gaat me wel lukken hoor, sinds gisterenavond is de minderingspoging/gestopt .... ik loop heel de dag al een beetje te ADHDenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ach lastig vallen is niet t juiste woord, meer wakker houden denk ik![]()
dus je rookt nu weer op volle kracht of...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o dat gaat me wel lukken hoor, sinds gisterenavond is de minderingspoging/gestopt .... ik loop heel de dag al een beetje te ADHDen![]()
![]()
![]()
nee nu helemaal nie meeeeer....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dus je rookt nu weer op volle kracht of...![]()
ik wilde m al editten, maar echt goed van je hoor, ik ben trots iigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nu helemaal nie meeeeer....![]()
Netjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en dat alleen maar om ook met niet-rokers te datenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bordje frites met een kroket, en gebakken mosselen met een kassousje achteraan. Buurrpp.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:04 schreef pullup het volgende:
hallo
Ik heb net mijn boterhammetjes met gebakken ei en spek op![]()
Ik doe niet echt aan dieet
Hmm ook lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
bordje frites met een kroket, en gebakken mosselen met een kassousje achteraan. Buurrpp.
... nou, hyper... .. ik mis gewoon iets om te doen ... ik heb tijd over die ik ff vol moet maken ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Netjesmaar ik wist niet dat je daar hyper van werd
![]()
hoezo schat, rook je nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
en dat alleen maar om ook met niet-rokers te daten![]()
geef het adres ffquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
bordje frites met een kroket, en gebakken mosselen met een kassousje achteraan. Buurrpp.
moi, ik rook af en toe een sigaar, dus maakt mij niet uit, tongen is tongen.quote:
sigarenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
moi, ik rook af en toe een sigaar, dus maakt mij niet uit, tongen is tongen.
ga je daar van blozen ..hhihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:34 schreef PH52 het volgende:
zit trouwens een heeeeel klein pareltje (doorsnee: 2 mm) in een van die mosselen![]()
Dan hoop ik dat je je tanden er niet op hebt gebrokenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:34 schreef PH52 het volgende:
zit trouwens een heeeeel klein pareltje (doorsnee: 2 mm) in een van die mosselen![]()
okee ...neem jij die sigaar en dat GALS ... dan neem ik de whiskyquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
heerrrlijk, in combinatie met een lekker gals whisky
vertelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
en dat alleen maar om ook met niet-rokers te daten![]()
Da's onvoorstelbaar, zo'n klein pest ding, als ie tussen je tanden komt lijkt het oj j eop een steen bijt, gelukkig ben ik er altijd op voorbereid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je je tanden er niet op hebt gebroken
alleen als jij daarna de horlepiep danstquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee ...neem jij die sigaar en dat GALS ... dan neem ik de whisky![]()
als je lief bent .. hahahquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
alleen als jij daarna de horlepiep danst![]()
.. anders had ik het je ook wel willen leren hoorquote:
Hartstikke lief van je, maar ik weet het niet, op mijn leeftijd, en dan met zweepjes, een hartverzakking zit in een klein hoekjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. anders had ik het je ook wel willen leren hoor![]()
pfffff.... tis ook nooit goedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hartstikke lief van je, maar ik weet het niet, op mijn leeftijd, en dan met zweepjes, een hartverzakking zit in een klein hoekje![]()
doe jij maar lekker over het forumquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
pfffff.... tis ook nooit goed
* ik ga maar weer in me hoekje zitten*
nee nou hoeft het al niet meer...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
doe jij maar lekker over het forumrennen en springen
heejj, hup jij ,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nou hoeft het al niet meer...ik blijf lekker in me hoekje zitten
doet die meneer met die sigaar niet lief tegen jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nou hoeft het al niet meer...ik blijf lekker in me hoekje zitten
nee, ikke wil nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
heejj, hup jij ,danse, danse danse, op de vulkaan
![]()
( zal dat komen door het algemene lengte gesprek van gisteren!!! )quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
doet die meneer met die sigaar niet lief tegen je![]()
ik denk t, joh jij ben groot zat hoor, zo ben jij nou eenmaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( zal dat komen door het algemene lengte gesprek van gisteren!!! )
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk t, joh jij ben groot zat hoor, zo ben jij nou eenmaal![]()
Nah er is niemand om lastig te vallen heb ik al door.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hoi hoi ik kom jullie weer ff lastig vallen
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hoi hoi ik kom jullie weer ff lastig vallen
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( zal dat komen door het algemene lengte gesprek van gisteren!!! )
die heeft even andere dingen aan zijn hoofd !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef pullup het volgende:
Zit die SCmaster van een Bommie trouwens eindelijk eens te werken ?
Die heeft andere zaakjes aan zijn hoofd en wil niet lastig gevallen door ons Fokkersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef pullup het volgende:
ik moet mn tijd over 2 fora en mn baas verdelen, dan moet je soms ff je prioriteiten stellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah er is niemand om lastig te vallen heb ik al door.
![]()
ik ben niet zo heel erg groot...( maar gelukkig net aan niet de kleinste ... hihi toen zaten ze me ook al ff te pesten)quote:
ja das lastig dan he. En op dit moment liggen je prioriteiten hier ????quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik moet mn tijd over 2 fora en mn baas verdelen, dan moet je soms ff je prioriteiten stellen![]()
Ok dat is logischquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
neuhh zijn vrouw ligt in het ziekenhuis ik denk dat ie daar is.
ik vol af en toe ff over fok en dan weer van vol tot ik vol ben en naar fok wilquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:01 schreef petraa het volgende:
[..]
heej oortje verveel je je ook zo ???![]()
bij vol is eggie he ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vol af en toe ff over fok en dan weer van vol tot ik vol ben en naar fok wil![]()
..ja maar of ie er nu is weet ik niet..quote:
nah ik heb hem al dagen niet zien posten als ik zo eens terug lees bij vragen aan eggiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..ja maar of ie er nu is weet ik niet..
ik denk dat we hier wat minder vriendelijk voor hem zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef petraa het volgende:
[..]
nah ik heb hem al dagen niet zien posten als ik zo eens terug lees bij vragen aan eggie
dus ut zal wel niet
We moeten hem eigenlijk aan zijn haren hierheen slepen.![]()
![]()
![]()
ik heb ze ff op me werk gelegd, maar ff posten tussendoor moet lukken tocheggie is net weer weg maar niet doorvertellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
ja das lastig dan he. En op dit moment liggen je prioriteiten hier ????
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk dat we hier wat minder vriendelijk voor hem zijn![]()
die gaat hier echt niet komen hoor, die heeft allang genoeg inside info om zichzelf daarvoor te behoedenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef petraa het volgende:
[..]
nah ik heb hem al dagen niet zien posten als ik zo eens terug lees bij vragen aan eggie
dus ut zal wel niet
We moeten hem eigenlijk aan zijn haren hierheen slepen.![]()
![]()
![]()
precies, E10, die prijs ik regelrecht zijn graf inquote:
inside als in v-o-l informatie ? alsof die objectief streams bekijken, die Eggie had veel foute kanten, mn zijn onvolwassen gedrag, zijn gezenuwpees en zn achterlijke onderdanigheid naar BB dragen niet echt bij tot een oblectieve beeldvorming.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die gaat hier echt niet komen hoor, die heeft allang genoeg inside info om zichzelf daarvoor te behoeden![]()
op sommige vlakken ben ik het wel met je eens hoor, maar hij is toch best sympathiek eigenlijk nu ik wat woorden gewisseld heb met hemquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
inside als in v-o-l informatie ? alsof die objectief streams bekijken, die Eggie had veel foute kanten, mn zijn onvolwassen gedrag, zijn gezenuwpees en zn achterlijke onderdanigheid naar BB dragen niet echt bij tot een oblectieve beeldvorming.
Ik vond hem op tv ook al wat beter dan in het huis zelf. Dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
op sommige vlakken ben ik het wel met je eens hoor, maar hij is toch best sympathiek eigenlijk nu ik wat woorden gewisseld heb met hem![]()
Maar ik zeg niet dat-ie onsympathiek is, integendeel, lijkt me een heel goedlachse gezellige gast, maar dat neemt niet weg dat-ie in BB wrevel opwekte door zijn houding en gedrag.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
op sommige vlakken ben ik het wel met je eens hoor, maar hij is toch best sympathiek eigenlijk nu ik wat woorden gewisseld heb met hem![]()
hij komt langzaam een beetje los nu, en kom op, hoe die op e10 reageerde aan het eind van de live, dat was pas klasse, geen mooi weer spelen zoals sjaan omdat er een camera bij is iigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar ik zeg niet dat-ie onsympathiek is, integendeel, lijkt me een heel goedlachse gezellige gast, maar dat neemt niet weg dat-ie in BB wrevel opwekte door zijn houding en gedrag.
zie je, de eerste glij-post
Ahjo, ga je alweer ?quote:
hey.... komt me bekend voor..hihiquote:
hallo hallo.... ik ben er ook nog hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ahjo, ga je alweer ?
Ik weet niet welke mod hier die bommie een snipperdag gegeven heeft, maar dat moet wel de laatste zijn die hij opneemt, alle verlof ingetrokken tot na afloop van BB, hele SC op zn reet omdat die gozer er niet is.
nee hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ahjo, ga je alweer ?
Ik weet niet welke mod hier die bommie een snipperdag gegeven heeft, maar dat moet wel de laatste zijn die hij opneemt, alle verlof ingetrokken tot na afloop van BB, hele SC op zn reet omdat die gozer er niet is.
Heejquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey.... komt me bekend voor..hihi
nee geen ban... ff andere dingen aan zijn hoofd.. volgens mij is ie er vanavond gewoon weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoorVoor jou blijf ik nog wel even
Maar waar is bommie ? toch geen ban he ?![]()
![]()
Hmmm... herinner me nog ene Menno op Fok, heb daar ook behoorlijk wat glijposts gelezen. Laat staan het geslijm ineens toen Tanja mee kwam postenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
ik denk dat we hier wat minder vriendelijk voor hem zijn![]()
Dat zei ik ook al ja, zo gauw dr een opduikt zwermt heel FOK uit en probeert zo hard mogelijik te roepen dat ze altijd al 'fan' van waren ..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmmm... herinner me nog ene Menno op Fok, heb daar ook behoorlijk wat glijposts gelezen. Laat staan het geslijm ineens toen Tanja mee kwam posten![]()
ahhhh joh wij zijn toch ook gezellig en ja hoorrrrrrrr hier was ik weerquote:
Dat laatste kan ik me moeilijk voorstellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmmm... herinner me nog ene Menno op Fok, heb daar ook behoorlijk wat glijposts gelezen. Laat staan het geslijm ineens toen Tanja mee kwam posten![]()
ben je al beetje van je adhd af ???? offe moeten we nog dekking zoeken ?quote:
Was echt zo, binnen no time was het één grote vriendenclubquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me moeilijk voorstellen![]()
Toch wel Vriendenclub tussen aanhalingstekens neem ik aan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Was echt zo, binnen no time was het één grote vriendenclub![]()
Kon he me ook niet voorstellen, maar heb het toch echt zien gebeuren. Binnen no time was Tanja ineens heilig verklaardquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me moeilijk voorstellen![]()
ik zit ff in een dipje... ik denk dat ik het nu echt wel lang genoeg uitgehouden heb en straks toch maar mijn eerste nicotine kauwgom ga nemenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:22 schreef petraa het volgende:
[..]
ben je al beetje van je adhd af ???? offe moeten we nog dekking zoeken ?
![]()
ahhhh ik leef met je mee, maar ik vind het wel heel goed van je hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zit ff in een dipje... ik denk dat ik het nu echt wel lang genoeg uitgehouden heb en straks toch maar mijn eerste nicotine kauwgom ga nemen![]()
nomenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kon he me ook niet voorstellen, maar heb het toch echt zien gebeuren. Binnen no time was Tanja ineens heilig verklaard![]()
gewoon die zooi uit je gedachten zetten en ergens anders aan denken. Heb je geen problemen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zit ff in een dipje... ik denk dat ik het nu echt wel lang genoeg uitgehouden heb en straks toch maar mijn eerste nicotine kauwgom ga nemen![]()
komt goed meissiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef me maar iets anders om aan te denken ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:26 schreef PH52 het volgende:
[..]
gewoon die zooi uit je gedachten zetten en ergens anders aan denken. Heb je geen problemen ?
ga een rondje rennen om de kerkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef me maar iets anders om aan te denken ...... nee ik heb geen zin om "actief" te gaan doen ..hihih
Goed. Ontspan je, ga achterover in je stoel zitten en laat alles van ja afglijden. Concentreer je op je innerlijke krachten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef me maar iets anders om aan te denken ...... nee ik heb geen zin om "actief" te gaan doen ..hihih
Ik denk een groot zwart gatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goed. Ontspan je, ga achterover in je stoel zitten en laat alles van ja afglijden. Concentreer je op je innerlijke krachten.
Zak in je gedachten af in je lichaam en duik via je luchtpijp je longen in en vertle ons wat je ziet.
nou het blegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goed. Ontspan je, ga achterover in je stoel zitten en laat alles van ja afglijden. Concentreer je op je innerlijke krachten.
Zak in je gedachten af in je lichaam en duik via je luchtpijp je longen in en vertle ons wat je ziet.
Mennoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Daar vind je nl de motivatie om die stinkstokken van je leven niet meer aan te rakenquote:
Preciesquote:
Ervaring mee?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar vind je nl de motivatie om die stinkstokken van je leven niet meer aan te raken![]()
.. ..jaaa, alle beetjes op een heldere en frisse kijk helpenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies
En stel je nu eens de reinigende werking voor van elke nieuwe ademtocht zonder rookdeeltjes
In.... Schone lucht
Uit ...restanten van roet, teer en nicotine
Helpt het al ?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar vind je nl de motivatie om die stinkstokken van je leven niet meer aan te raken![]()
Ooit in 1 keer gestopt van 2 pakjes sjek per week, ook omdat mijn betere helft gestopt was, dus dan heb je weinig keusquote:
We gaan toch niet Tanja bashen op de verjaardag van Jos hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch wel Vriendenclub tussen aanhalingstekens neem ik aan ?
Ben al 2 keer gestopt, maar ook weer begonnenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ooit in 1 keer gestopt van 2 pakjes sjek per week, ook omdat mijn betere helft gestopt was, dus dan heb je weinig keus![]()
Is zo'n beetje 30 jaar geleden, maar heb nog steeds af en toe de nieging. Dan pak ik een sigaar(tje) tot ik kotsmisselijk ben en weer een paar maanden genezen ben.
kijk niet zo boos ... als er 1 hier chagrijnig hoort te zijn dan ben ik het wel ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gaan toch niet Tanja bashen op de verjaardag van Jos he![]()
nou dat gaat dus nog leuk worden voor me ....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben al 2 keer gestopt, maar ook weer begonnenGekke is dat sigarretten altijd veel lekkerder ruiken als je gestopt bent
Omdat bommie er niet is, trek het je niet aan, die komt vast wel weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk niet zo boos ... als er 1 hier chagrijnig hoort te zijn dan ben ik het wel ...![]()
![]()
Nee, het werd gewoon gewaardeerd dat ze reageerde op alle kritiek die we hadden en daarna was ze in principe een normale user met wie je kooktips, wastips en nog veel meer kon bespreken, maar wel met een eigen SC en natuurlijk waren de logs legendarischquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kon he me ook niet voorstellen, maar heb het toch echt zien gebeuren. Binnen no time was Tanja ineens heilig verklaard![]()
Joh als je zin hebt in een lekker gezellig sigaretje: eentje kan geen kwaad hoor. Je bent nu toch al gestopt immers!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou dat gaat dus nog leuk worden voor me ....![]()
Dus het word gunstiger om tegen PSV te wedden begrijp ik?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:07 schreef Manu82 het volgende:
GVD is de quotering met 0.30 binnen een kwartier gezakt
manu, dit soort berichten zijn nou niet bepaald motiverend te noemenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben al 2 keer gestopt, maar ook weer begonnenGekke is dat sigarretten altijd veel lekkerder ruiken als je gestopt bent
Zijn er teveel mensen die op PSV wedden, quotering was eerst 3.2 en nu 2.9, maar heb al ingezetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus het word gunstiger om tegen PSV te wedden begrijp ik?![]()
Ik ben geen allan Carrquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
manu, dit soort berichten zijn nou niet bepaald motiverend te noemen![]()
hallo hallo... even bij de les blijvenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat bommie er niet is, trek het je niet aan, die komt vast wel weer
ja maar 1 = 2 = 3 = 4 = 5 ga zo maar doorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh als je zin hebt in een lekker gezellig sigaretje: eentje kan geen kwaad hoor. Je bent nu toch al gestopt immers!![]()
waarom nietquote:
Kweetniequote:
hahahhaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kweetnie
Heb z'n boek trouwens wel gelezen tijdens mijn eerste succesvolle stoppoging, maar het schijnt dat je dan na een aantal jaren toch weer gaat roken. Deed hij zelf ook
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kweetnie
Heb z'n boek trouwens wel gelezen tijdens mijn eerste succesvolle stoppoging, maar het schijnt dat je dan na een aantal jaren toch weer gaat roken. Deed hij zelf ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |