gezellie kunnen we deze weer vol gieten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:53 schreef Koenz0r het volgende:
fipo!
streams?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef Koenz0r het volgende:
Wie is dat wijf met die rode handdoek op de kop die zich nu omkleed, of kijken jullie niet op de stream :p
WIJF ???????????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef Koenz0r het volgende:
Wie is dat wijf met die rode handdoek op de kop die zich nu omkleed, of kijken jullie niet op de stream :p
rode handdoek???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef Koenz0r het volgende:
Graag dat levert vast zinniger reacties op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef Koenz0r het volgende:
zal wel ff foto maken
voor de goede orde het was MARLIESquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:57 schreef Koenz0r het volgende:
of niet aangezien ze niet meer in beeld komt
OHhh je wilt zinnige reacties ??? Volgens mij ben je dan de enige hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Graag dat levert vast zinniger reacties op.
ik ben benieuwd![]()
![]()
Dat is 1.93 lang pure sex.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef versabommie het volgende:
tvp
quote:
LOLquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:07 schreef Koenz0r het volgende:
Oke, het is dat ik mijn foto nog een keer nam, ander hadden wij precies dezelfde
Omdat de regie van BB er van houdt dat wij iedere keer naar twee dezelfde beeldscherm willen kijken!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Koenz0r het volgende:
Oke, waarom kijk ik al 5 minuten naar een gozer die kwijlt in zijn kussen
dat wou ik ook algeen vragen horen die praat en foto's niet in COSquote:
Ach wel jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef puntoortje het volgende:
zo het heertjes is weer naar school... tijd dus voor een feestje , wie wil er koffie?
Ok danquote:
Ikke bij mij is ook alles weer naar school dus lekker bakkie koffie gaat er wel inquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef puntoortje het volgende:
zo het heertjes is weer naar school... tijd dus voor een feestje , wie wil er koffie?
DoeT mij maar een bakje citroenthee!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef puntoortje het volgende:
hier nog 1 ...zit maar te wachten op de wasmachinequote:
Tja ik ga maar engelse woordjes vertalen voor me oudste, je moet wat he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier nog 1 ...zit maar te wachten op de wasmachine![]()
zo leren ze nog eens iets..hihiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik ga maar engelse woordjes vertalen voor me oudste, je moet wat he.![]()
haha, nah kan meer van haar leren, ik was nooit zo'n stuudje en zij pffffff.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo leren ze nog eens iets..hihi
... toen ik in "groep 7/8" zat ging ik altijd de wiskunde opdrachten voor me zus maken ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
haha, nah kan meer van haar leren, ik was nooit zo'n stuudje en zij pffffff.
ohhh dus jij bent ook zo;n stuudjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... toen ik in "groep 7/8" zat ging ik altijd de wiskunde opdrachten voor me zus maken ...![]()
.. nee ... alleen wiskunde ed en praktijk dingen ..... verder van die leuke 5jes en 6jes ( die 3 kan ik me niet herinnerenquote:
haha wiskunde was echt mijn sterkste kant niet, en die van me dochter ook niet, maar ze wil sterrenkundige worden dus ze heeft wiskunde en natuurkunde nodig. Daar baalt ze dan van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. nee ... alleen wiskunde ed en praktijk dingen ..... verder van die leuke 5jes en 6jes ( die 3 kan ik me niet herinneren)
... dat geloof ik best ja ... maar met doorzetten werkt het vaak welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
haha wiskunde was echt mijn sterkste kant niet, en die van me dochter ook niet, maar ze wil sterrenkundige worden dus ze heeft wiskunde en natuurkunde nodig. Daar baalt ze dan van.![]()
werkzequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:02 schreef chas het volgende:
Ik ga maar eens werken!
Doei en tot vanavond maar weer!
DOEIIIIIIIIII![]()
ikke niet ...chas toch?quote:
.. hihi .. huisje opruimen/schoomaken .. kind naar school brengen/halen en dat dan 2 keer, de ander naar het kinderdagverblijf.. hier en daar wat afspraken! .. beetje koffie leuten .. streams kijken .. pluteren .. boekies lezen .. best veel eigenlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
ook, maar doe jij dan de hele dag ? fokken ?
ik ga ook ff nuttig wezen en boodschappies doen enzo. Ik zie jullie vanavond.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. hihi .. huisje opruimen/schoomaken .. kind naar school brengen/halen en dat dan 2 keer, de ander naar het kinderdagverblijf.. hier en daar wat afspraken! .. beetje koffie leuten .. streams kijken .. pluteren .. boekies lezen .. best veel eigenlijk
veel plezier met nuttig zijn !!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:49 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ga ook ff nuttig wezen en boodschappies doen enzo. Ik zie jullie vanavond.![]()
![]()
zucht, en wij mannen maar werken, het is wel duidelijk wie hier de slimste zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
veel plezier met nuttig zijn !!!![]()
wij dames natuurlijk ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
zucht, en wij mannen maar werken, het is wel duidelijk wie hier de slimste zijn![]()
ze hebben mij alleen in een kamertje gezet, dussss ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wij dames natuurlijk ..wat voor werk doe je ... enuhm moet je niet werken ofzo ..hihi
ha ha ... jij vermaakt je welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
ze hebben mij alleen in een kamertje gezet, dussss ..
ik praat wel door hoor.. geen probleemquote:
Dooeeiiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:16 schreef puntoortje het volgende:
en nu ben ik ff weg... een kind uit school halen, boodschappen en dan nog een kind ophalen bij het KDV ...
Gelukkig, ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef puntoortje het volgende:
en toen was het stil....maar ik ben er iig weer
kijk eens aan nu is het weer gezellig ..hihiquote:
jaquote:
hey, jij ook weer hierquote:
mijn werk is thuis, maar heb de hele dag bouwvakkerts over de vloer. Die zijn nu naar huis, dus kan ik ff fokken!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:08 schreef PH52 het volgende:
zo, iedereen komt thuis van het werk en zet ff FOK aan.
heb je de hele teringzooi al aan kant dan, of is het maar een klein klusje ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn werk is thuis, maar heb de hele dag bouwvakkerts over de vloer. Die zijn nu naar huis, dus kan ik ff fokken!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:08 schreef PH52 het volgende:
zo, iedereen komt thuis van het werk en zet ff FOK aan.
Met die bouwvarkens valt niet te fokken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn werk is thuis, maar heb de hele dag bouwvakkerts over de vloer. Die zijn nu naar huis, dus kan ik ff fokken!
heee jappiequote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
... ... ... ik wil gele envelopjes ... ... ...![]()
...blauw is goed genoeg voor jou.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
het is een nogal heftige aanbouw. maar ze zijn op funderingsniveau...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
heb je de hele teringzooi al aan kant dan, of is het maar een klein klusje ?
Oh! Nou zie ik het....quote:
die dingen bovenin je beeld als er iets inzit is ie geelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
gok isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dag oortjes![]()
Vertel eens...wie heb je vandaag allemaal het hoofd op hol gebracht?![]()
als het goed is heb je er nu een paar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die dingen bovenin je beeld als er iets inzit is ie geel![]()
jij heb het dus al gezien!quote:
koud water ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Jappie het volgende:
...eerst maar ff douchen...tis toch nog vroeg.......[afbeelding]
okee jij hebt het ook doorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef PH52 het volgende:
ze bedoelt zeker PMmutjes, zal dr ff een paar versturen.![]()
ja wat niet kan... maar dat heet dan incest...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Met die bouwvarkens valt niet te fokken?
Eéntje zou ik meer dan genoeg vinden. Maar ik kan mijn envelopje niet meer vinden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef Mike1964 het volgende:
Luciano al terug trouwens?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
als het goed is heb je er nu een paar.
veel plezierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Jappie het volgende:
...eerst maar ff douchen...tis toch nog vroeg.......[afbeelding]
zuchtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
100 euro zwart.![]()
Nu echt poedelen is...![]()
tegen wie ...vertel vertel!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Eéntje zou ik meer dan genoeg vinden. Maar ik kan mijn envelopje niet meer vinden...![]()
Zeker wat verkeerds gezegd![]()
ik heb een knoppie back op me toetsenbord en daar druk ik 3 keer opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:29 schreef PH52 het volgende:
Trouwens, over die gele floppen, hoe kom je het snelst terug van die meuk naar het forum ?
zoek s....quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb een knoppie back op me toetsenbord en daar druk ik 3 keer op
hij zou er 2 moeten hebben danquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zoek s....hij zou nu toch terug moeten zijn
![]()
heb je um al gevonden!!quote:
heeeeee flugelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Hola,
Dos servesa per favor...
Ik ben er alweer helemaal klaar voor
Misschien is het verstandiger als je eerst je leeesbril ff op je neus zetquote:
Hola Oortje...quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien is het verstandiger als je eerst je leeesbril ff op je neus zet![]()
waarvoor?!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Hola,
Dos servesa per favor...
Ik ben er alweer helemaal klaar voor
primaquote:
Met m'n oog gaat het stukken beter, doet al bijna geen zeer meer en is nog maar een beetje rood. Ben niet naar de dokter geweest overigens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarvoor?!![]()
hoe is het met je oog?
Nee hoor, perfect antwoordquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
primaen met jou? (of geef ik nu een vreemd andwoord!!!)
zo dat is een aardig reisje ...van waar die omwegenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met m'n oog gaat het stukken beter, doet al bijna geen zeer meer en is nog maar een beetje rood. Ben niet naar de dokter geweest overigens.
En ik ben helemaal klaar voor de wereldreis die ik ga maken
Zometeen naar Oss, de kids van m'n broer oppikken, dan terug naar Tilburg. Daar instappen bij een andere broer van me die ons naar Brussel brengt. En dan morgenochtend in alle vroegte het vliegtuig naar Spanje voor een paar dagen fun bij m'n broer...
Morgenochtend rond negen uur lig ik al aan het zwembad
Ik neem de kinderen van m'n broer die in Spanje woont mee, die kids wonen in Oss. Ik vertrek dus om half acht vanuit hier om ze op te halen. Vervolgens moet ik zorgen dat ik om half tien weer terug in Tilburg ben om in de auto te stappen voor Brussel. (we gaan daar naartoe omdat de vluchten van Ryan Air vanuit Eindhoven volzaten) De broer die me naar Brussel brengt wil niet de hele nacht kwijt zijn, dus vandaar zo vroeg al. Zijn we rond half twaalf in Brussel en moeten we een paar uurtjes rondhangen tot we om 04.30 in kunnen checken. Vandaar dat ik het ook een hele reis noemde. Als ik vanuit Eindhoven vertrek doe ik er van huis tot huis iets van 4 uur over.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo dat is een aardig reisje ...van waar die omwegen![]()
ga je de terug weg ook zo doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik neem de kinderen van m'n broer die in Spanje woont mee, die kids wonen in Oss. Ik vertrek dus om half acht vanuit hier om ze op te halen. Vervolgens moet ik zorgen dat ik om half tien weer terug in Tilburg ben om in de auto te stappen voor Brussel. (we gaan daar naartoe omdat de vluchten van Ryan Air vanuit Eindhoven volzaten) De broer die me naar Brussel brengt wil niet de hele nacht kwijt zijn, dus vandaar zo vroeg al. Zijn we rond half twaalf in Brussel en moeten we een paar uurtjes rondhangen tot we om 04.30 in kunnen checken. Vandaar dat ik het ook een hele reis noemde. Als ik vanuit Eindhoven vertrek doe ik er van huis tot huis iets van 4 uur over.
.. nog niet ???... ook niet de letters "pm"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:03 schreef demins het volgende:
Zonder envelopje is het gewoon niet hetzelfde...![]()
Helaas wel ja. Het is gewoon ontzettend balen dat we niet via Einhoven kunnen. Dan kost het me een half uur om op het vliegveld te komen, vervolgens uurtje wachten, dan anderhalf uur vliegen, op koffer wachten en een half uurtje rijden naar het huis van m'n broer. Totaal ongeveer 4 uur dus. Door de constructie van vandaag doe ik er dus bijna 14 uur over. Enorm balen, maar m'n broer was vergeten dat het herfstvakantie was en boekte dus vrij laatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga je de terug weg ook zo doen?
kun je zien hoever je kunt komen in 4 uur...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Het is gewoon ontzettend balen dat we niet via Einhoven kunnen. Dan kost het me een half uur om op het vliegveld te komen, vervolgens uurtje wachten, dan anderhalf uur vliegen, op koffer wachten en een half uurtje rijden naar het huis van m'n broer. Totaal ongeveer 4 uur dus. Door de constructie van vandaag doe ik er dus bijna 14 uur over. Enorm balen, maar m'n broer was vergeten dat het herfstvakantie was en boekte dus vrij laat
Grappige is dat ik met de Eindhoven variant bijna net zoveel reistijd kwijt ben als dat ik met de trein naar m'n schoonouders in Zeeland ga
als ik mijzelf een beetje creatief opvouw pas ik best in je kofferquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met m'n oog gaat het stukken beter, doet al bijna geen zeer meer en is nog maar een beetje rood. Ben niet naar de dokter geweest overigens.
En ik ben helemaal klaar voor de wereldreis die ik ga maken
Zometeen naar Oss, de kids van m'n broer oppikken, dan terug naar Tilburg. Daar instappen bij een andere broer van me die ons naar Brussel brengt. En dan morgenochtend in alle vroegte het vliegtuig naar Spanje voor een paar dagen fun bij m'n broer...
Morgenochtend rond negen uur lig ik al aan het zwembad
Je bent de zoveelste die het vraagtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik mijzelf een beetje creatief opvouw pas ik best in je koffer(als het tenminste een reuzachtig grote hutkoffer is) who needs clothes when going to spain...
![]()
BOOEEHHquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:17 schreef puntoortje het volgende:
he psssst... volgens mij is iedereen er weer vandoor...-O- eten denk ik
je liet me schrikkenquote:
Dat was de bedoeling, dat je wakker was, ik dacht die valt in slaapquote:
Hoeveel gele envelopjes heb je al ? Anders moet je er 1 dicht laten, heb je altijd wat op reservequote:
nee, zo'n broer zou ik ook graag eens opzoeken...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die het vraagt
Maar zo'n broer in Spanje is inderdaad erg handig. Ik ben er binnen vier uur en hij heeft een zwembad, dus dat is al helemaal lekker. Buiten het seizoen kost een retourtje me iets van 60 euro...
Niet vreemd dus dat ik m'n broer heel vaak mis en 'm móet zien....![]()
... soms scheeld het niet zo veel ... was ook zo'n drukke dagquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, dat je wakker was, ik dacht die valt in slaap![]()
oohh. fantastquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... soms scheeld het niet zo veel ... was ook zo'n drukke dag.. ha ha
hoe gaat dat? spelen met een envelopje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:24 schreef demins het volgende:
Geen PM's meer sturen, ik heb mijn envelopje gevonden en ben er nou mee aan het spelen!
Het stond verdomme een regel hoger dan ik keek!
Ik ben zondag weer terug.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, zo'n broer zou ik ook graag eens opzoeken...![]()
Maar hoe moeten wij hier nou verder als jij ergens in spanje bent...![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben niet eten...![]()
maar wel eten aan het koken. Volgens mij krijgen we slecht weer want de kinderen slaan elkaar ook de hersens in![]()
ach ja, TL en Day staan natuurlijk ook zo hun mannetjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben zondag weer terug.
Tot die tijd zijn jullie overgeleverd aan TL, Day en passerende FA's
hey Jappie!quote:
... heb er inmiddels alles weer gelezen ..hihiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoeveel gele envelopjes heb je al ? Anders moet je er 1 dicht laten, heb je altijd wat op reserve
Ik gooi het omhoog en dan spring ik ernaar!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe gaat dat? spelen met een envelopje?
eetzequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
oohh. fantast
ik ga aan de warme maaltijd![]()
weer helemaal schoon ?quote:
.. is dat ff jammer dat ik dat al gedaan hebquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
The works baby... ...je kunt er van eten.....
![]()
je hebt gelijk! ik ga nu dus de hongerigen voeden en daarna iedereen in bed stoppenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt gelijk! ik ga nu dus de hongerigen voeden en daarna iedereen in bed stoppen![]()
later weer terug. heb ook nog een of andere vage vergadering dus het is tobben vandaag...![]()
ik ben al klaar hoor... ga jij je eten nou maar maken ..hihiquote:
smakken mag niet van mama...quote:
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:03 schreef demins het volgende:
Zonder envelopje is het gewoon niet hetzelfde...![]()
helemaal mee eens ik ga de jongste maar eens schoonmaken en omklerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
smakken mag niet van mama...![]()
bordjes weer leeg, dus nu de kindjes naar bedje....![]()
Je hebt ook een waanzinnige fout gemaakt...je moet daar niet verder komen dan die sjakoezie van zequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ook ik heb gisteravond mijn toevlucht gezocht tot V-O-L, maar heb er werkelijk niets grappie, gezellie of knussie kunnen ontdekken. Wel uiterst opgewonden vrouwspersonen die geheel buiten zinnen de tafels opzochten toen muis10 in beeld kwam. Zo moeten de bendes zijn samengesteld die in de VS het lynchen van negermensen tot volksvermaak hadden gemaakt of in de middeleeuwen de veronderstelde heksen naar de brandstapels begeleidden. Egbert is hun held -en dat zegt eigenlijk al genoeg- zeker nu hij het muisje een duwtje heeft durven geven! Alle meisjes zaten met tranen in hun broekjes te wachten tot zij de reus van Abbekerk mentale steun konden geven, wanneer hij bij hen zou komen uithuilen... Het was een misselijkmakende vertoning en ik heb dan ook afscheid genomen met een welgemeend![]()
Ben je nog niet weg?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt ook een waanzinnige fout gemaakt...je moet daar niet verder komen dan die sjakoezie van ze![]()
ik zou er trouwens een dikke vette ban krijgen als ik de grote kale leider ( egberttegen zou komen
![]()
Maar ik vind het wel fijn om daar af en toe heel eventjes te wezen, als jullie me weer mentaal kapot hebben proberen te maken.."vrienden"![]()
Neuh...m'n vrouw ligt op de operatietafel, dus ik wil dan zo min mogelijk plezier maken en dus zoek ik dan huilies zoals jij opquote:
gezelliequote:
Waar waar, breng me op een goed ideequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh...m'n vrouw ligt op de operatietafel, dus ik wil dan zo min mogelijk plezier maken en dus zoek ik dan huilies zoals jij op![]()
trouwens begrijp niet dat jij niet allang ergens aan de kaak hebt gesteld dat dit subforum ook anders zou kunnen!![]()
jquote:
ze missen zowaar een belangrijke schakel in de ruggegraat!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar waar, breng me op een goed idee![]()
De modcrew is danig verzwakt
Wat!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh...m'n vrouw ligt op de operatietafel, dus ik wil dan zo min mogelijk plezier maken en dus zoek ik dan huilies zoals jij op![]()
trouwens begrijp niet dat jij niet allang ergens aan de kaak hebt gesteld dat dit subforum ook anders zou kunnen!![]()
Mwah ontstekingen enzo...maargoed morgen wel weer een stuk beter hoop ik...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat!moest ze wéér geopereerd worden?
![]()
jeetje, hopelijk niks ernstigs bommerd!
Yvonne doet het alleen maar om in je broekje te komen..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze missen zowaar een belangrijke schakel in de ruggegraat!
En Yvonne doet niemand wat volgens mij![]()
Nam ze die stap maar eens!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yvonne doet het alleen maar om in je broekje te komen..![]()
Ik zie nu pas dat we een oppas hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze missen zowaar een belangrijke schakel in de ruggegraat!
En Yvonne doet niemand wat volgens mij![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ontstekingen enzo...maargoed morgen wel weer een stuk beter hoop ik...
Zullen we dan nu Jappie breken?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat we een oppas hebben![]()
wie? waar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik hoop het van harte met je mee. klinkt naar en vervelend.! Sterkte ermee...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ontstekingen enzo...maargoed morgen wel weer een stuk beter hoop ik...
Je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
schieten? levend villen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is![]()
Wij gingen vroeger altijd hele spannende dingen doen met de oppas..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
de spaanse brabanderquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
hey! iemand? en niet googlen!
Algemene Kennis Quiz Deel 341
AHAAAAAAAAAAA dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaren later hoorde ik pas dat Theootje (onze oppas) een beetje los van de rol was.....hij had ook al eens in een inrichting gezeten....![]()
post danquote:
Typische VoH actie dit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
AHAAAAAAAAAAA dat verklaart een hoop!
Veel geleerd van hem dus?
hup posten danquote:
denk toch wel dat ze een punt heeft!quote:
Wordt het dan toch nog gezelligquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd hele spannende dingen doen met de oppas..
S'avonds in het donker gingen we er dan op uit om slootje te springen.....in bomen klimmen...palmstokken zoeken......blaaspijpen uit de bouw gappen.![]()
we mochten het ook nooit vertellen...anders konden we nooit meer van die leuke dingen doen zei die.......wat is er nu spannender als 8jarige dan en "savonds laat de straat op...en het verborgen moeten houden voor je ouders.![]()
Jaren later hoorde ik pas dat Theootje (onze oppas) een beetje los van de rol was.....hij had ook al eens in een inrichting gezeten....![]()
joh! *aai over de bol geeft*quote:
ik kijk wel uit zegquote:
En daarmee word het inkoppertje minderquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk toch wel dat ze een punt heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff ouderraadselen, hoop gauw weer terug te zijn...![]()
zal wel niet... lang van stof, kort van memorie...![]()
![]()
heheh ik had niet eens verwacht dat je een boek had gelezenquote:
valt vies tegen dan hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
heheh ik had niet eens verwacht dat je een boek had gelezen
Wat een geluk dat je zoveel "vrienden"heb hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt ook een waanzinnige fout gemaakt...je moet daar niet verder komen dan die sjakoezie van ze![]()
ik zou er trouwens een dikke vette ban krijgen als ik de grote kale leider ( egberttegen zou komen
![]()
Maar ik vind het wel fijn om daar af en toe heel eventjes te wezen, als jullie me weer mentaal kapot hebben proberen te maken.."vrienden"![]()
Hou jij het maar bij je banjoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:02 schreef Joohanna het volgende:
Kan iemand me misschien even uitleggen wat VoH is? Als nieuwbie word ik een beetje onwel van de hier neergesmeten afkortingen. IHEGV!
jaquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een geluk dat je zoveel "vrienden"heb he![]()
Niks mis met een grote neus..........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een extreem lelijke man met een grote neus..![]()
ik ben wel weer weg hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
jadacht dat je gewoon geil en dom was...bummer!
![]()
nouja...en nog gevoelig ook????quote:
*zucht*quote:
Ik weet wat ze er over zeggen; maar zeg eens eerlijk...denk jij dat ik het type man ben die daar naar op zoek is...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Niks mis met een grote neus..........
Je weet toch wat ze zeggen over mannen met een grote neus?
Geen idee, ik ken je geaardheid niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet wat ze er over zeggen; maar zeg eens eerlijk...denk jij dat ik het type man ben die daar naar op zoek is...![]()
Ik ook niet maar ik heb zo het vermoeden dat als ik een homo was; mijn poepertje me nog steeds te heilig zou zijn geweest om het aan te leggen met mannen met grote neuzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je geaardheid niet?![]()
Volgens mij zou je als je homo zou zijn wel anders piepenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik heb zo het vermoeden dat als ik een homo was mijn poepertje me nog steeds te heilig zou zijn geweest om het aan te leggen met mannen met grote neuzen.![]()
Hier ben ik al!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijf nou nog even...ik meende een spoortje van dieper liggende intelligentie te ontdekken.![]()
![]()
Dan is bij deze dus het bewijs geleverd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Volgens mij zou je als je homo zou zijn wel anders piepen![]()
No zenks, ben niet wat je denkt, schat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan is bij deze dus het bewijs geleverd.Neucken ?
![]()
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij met je verkeerde pootje uit het riet bent gestapt?quote:
Gtst heeft pauze en hij denkt dat hij dan hersens heeft gekregen door hier te postenquote:
Fuckerdefuckerdefuck.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
No zenks, ben niet wat je denkt, schat.
Ik val op dames!![]()
![]()
Banu = Hermanquote:
je kunt mij vetrouwen hoor vriend!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Fuckerdefuckerdefuck.....is dan niemand hier te vertrouwen?
![]()
Denk dat ik dat maar ga doen idd...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kunt mij vetrouwen hoor vriend!
Hé manu!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gtst heeft pauze en hij denkt dat hij dan hersens heeft gekregen door hier te posten
Dat wel, maar niemand die me bij de nek kan uitknijpenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
*zucht*
.. toevalig geen WC in de buurt waar jij je snavel in kunt steken?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé manu!![]()
Ja, je moet toch ergens de benodigde input vandaan halen? Enne...gtst is al niet leuk meer sinds Katja weg of dood of ontvoerd of vermist of wat dan ook is....
Hey kunnen we dan nu die feedback volblaffen ? dan kan er een nieuwe komen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar ga doen idd...![]()
Vaarwel leven als vrij man ....hello slavery![]()
Ik durf niet meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey kunnen we dan nu die feedback volblaffen ? dan kan er een nieuwe komen!
Iemand nog een pakkende titel? ies met nanny, helleveeg, oblivion ofzo
een blauwtje lopen noemen we datquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
"Krijg allemaal de tyfus"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
The mummy returns?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
nu pas ???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef Joohanna het volgende:
BIL!
M'n kind moet huiswerk maken op deze PC.........
lator!
Neh....een blauwtje loop je als je verliefd bent........niet neuken is gewoon niet neuken...zo gewonnen zo geronnen. ....Neucken ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een blauwtje lopen noemen we dat [afbeelding]
Nanny from hell ?quote:
Mijn grootste raadsel bij vrouwen is altijd waarom ze in godesnaam op mannen vallen....lijkt mij persoonlijk helemaal niets. Vandaar dat ik altijd zo'n begrip heb voor potten...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
ja en jij ook blijkbaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja...en nog gevoelig ook????![]()
...uhm.. andere keer... ik moet nog wat formulieren invullen!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh....een blauwtje loop je als je verliefd bent........niet neuken is gewoon niet neuken...zo gewonnen zo geronnen. ....Neucken ?![]()
en bedankt hequote:
goedmaaksex?quote:
Softiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mijn grootste raadsel bij vrouwen is altijd waarom ze in godesnaam op mannen vallen....lijkt mij persoonlijk helemaal niets. Vandaar dat ik altijd zo'n begrip heb voor potten...
quote:
Beestquote:
aangepast gedrag? JIJ!?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Softie![]()
Er is werkelijk niets maar dan ook echt helemaal niets leuk aan een vrouw.........het is dat mijn instinct me een paar keer per week dwingt om aangepast gedrag te vertonen maar anders.....![]()
Potje honing voor aan je .... voor al je vriendenquote:
op de bank met zijn rechterhand en een filmpjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
aangepast gedrag? JIJ!?Maarre... anders wat?
Ik heb het op tape....interesse?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
op de bank met zijn rechterhand en een filmpje
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
op de bank met zijn rechterhand en een filmpje![]()
maar wel man en van 1964quote:
and that's it ?quote:
laat maar zien ... ben wel nieuwsgierig wat voor porn jij kijkt ...quote:
Ja en?quote:
pffffquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja en?![]()
Je weet het he? mannen worden alleen maar mooier naarmate ze ouder worden...![]()
Duh...ik heb tapes van het masturberen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat maar zien ... ben wel nieuwsgierig wat voor porn jij kijkt ...![]()
ben bang dat je hem verkkerd begrijpt..Hij bedoelt dat hij zichzelf op de bank heeft gefilmd terwijl hij met zijn rechterhand.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat maar zien ... ben wel nieuwsgierig wat voor porn jij kijkt ...![]()
Oh die willen we ook wel zien hoor kom maar op met die dingenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...ik heb tapes van het masturberen...![]()
dat wil nog niet zeggen dat ik er een zou willen zijn ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja en?![]()
Je weet het he? mannen worden alleen maar mooier naarmate ze ouder worden...![]()
Kinderen werden wakkerquote:
1 lang woord voor you: FOTOBOEK!~quote:
kutsmoesjes ook altijdquote:
Split second maar jij had meer tekst te typen..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ben bang dat je hem verkkerd begrijpt..Hij bedoelt dat hij zichzelf op de bank heeft gefilmd terwijl hij met zijn rechterhand.....![]()
YEACH!
Komop zeg ik schijt bagger voor vrouwen die zoveel initiatief nemenquote:
oh my god... dus je kijkt naar je eigen porn!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...ik heb tapes van het masturberen...![]()
JA WAT!quote:
Zeggen ze wat van mij...pffrt.....neem maar lekker een foto van kwak kwak...of Mikequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh die willen we ook wel zien hoor kom maar op met die dingen![]()
![]()
dan val je sowieso al af voor mij... hoef geen schijterdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg ik schijt bagger voor vrouwen die zoveel initiatief nemen![]()
ga jij is ff terug naar school ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ben bang dat je hem verkkerd begrijpt..Hij bedoelt dat hij zichzelf op de bank heeft gefilmd terwijl hij met zijn rechterhand.....![]()
YEACH!
kolere, je kan toch wel lief en teder doen...BEN VERDOMME GEEN STUK VLEESCH HEUR!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan val je sowieso al af voor mij... hoef geen schijterd
quote:
Mwoahh... zo erg is het niet hoor. En wij hebben tenminste niet iedere maand dat gezeik met tampons, maandverbandjes en weet ik wat voor anti lektoestanden...om van het krijgen van kinderen nog mar te zwijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat ik er een zou willen zijn ?![]()
ik ben NERGENS bang voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan val je sowieso al af voor mij... hoef geen schijterd
tuurlijk ben je wel een stuk vleesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
kolere, je kan toch wel lief en teder doen...BEN VERDOMME GEEN STUK VLEESCH HEUR!
Vrouwen denken verdomme alleen maar met hun kloppende klit![]()
ja echt wel ....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
kolere, je kan toch wel lief en teder doen...BEN VERDOMME GEEN STUK VLEESCH HEUR!
Niets is mij te gek....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oh my god... dus je kijkt naar je eigen porn!!! [afbeelding]
wel, voor mijquote:
Erfgenaam Erfgenaamquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga jij is ff terug naar school ...![]()
![]()
ja, maar jij bent te dom om je eigen gulp open te krijgen!quote:
Trustequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef Inodder het volgende:
k ga maar weer is aan de Jagermeister kon dr gister ook fantstisch op slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |