gezellie kunnen we deze weer vol gieten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:53 schreef Koenz0r het volgende:
fipo!
streams?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef Koenz0r het volgende:
Wie is dat wijf met die rode handdoek op de kop die zich nu omkleed, of kijken jullie niet op de stream :p
WIJF ???????????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef Koenz0r het volgende:
Wie is dat wijf met die rode handdoek op de kop die zich nu omkleed, of kijken jullie niet op de stream :p
rode handdoek???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef Koenz0r het volgende:
Graag dat levert vast zinniger reacties op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef Koenz0r het volgende:
zal wel ff foto maken
voor de goede orde het was MARLIESquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:57 schreef Koenz0r het volgende:
of niet aangezien ze niet meer in beeld komt
OHhh je wilt zinnige reacties ??? Volgens mij ben je dan de enige hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Graag dat levert vast zinniger reacties op.
ik ben benieuwd![]()
![]()
Dat is 1.93 lang pure sex.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef versabommie het volgende:
tvp
quote:
LOLquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:07 schreef Koenz0r het volgende:
Oke, het is dat ik mijn foto nog een keer nam, ander hadden wij precies dezelfde
Omdat de regie van BB er van houdt dat wij iedere keer naar twee dezelfde beeldscherm willen kijken!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Koenz0r het volgende:
Oke, waarom kijk ik al 5 minuten naar een gozer die kwijlt in zijn kussen
dat wou ik ook algeen vragen horen die praat en foto's niet in COSquote:
Ach wel jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef puntoortje het volgende:
zo het heertjes is weer naar school... tijd dus voor een feestje , wie wil er koffie?
Ok danquote:
Ikke bij mij is ook alles weer naar school dus lekker bakkie koffie gaat er wel inquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef puntoortje het volgende:
zo het heertjes is weer naar school... tijd dus voor een feestje , wie wil er koffie?
DoeT mij maar een bakje citroenthee!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef puntoortje het volgende:
hier nog 1 ...zit maar te wachten op de wasmachinequote:
Tja ik ga maar engelse woordjes vertalen voor me oudste, je moet wat he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier nog 1 ...zit maar te wachten op de wasmachine![]()
zo leren ze nog eens iets..hihiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik ga maar engelse woordjes vertalen voor me oudste, je moet wat he.![]()
haha, nah kan meer van haar leren, ik was nooit zo'n stuudje en zij pffffff.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo leren ze nog eens iets..hihi
... toen ik in "groep 7/8" zat ging ik altijd de wiskunde opdrachten voor me zus maken ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
haha, nah kan meer van haar leren, ik was nooit zo'n stuudje en zij pffffff.
ohhh dus jij bent ook zo;n stuudjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... toen ik in "groep 7/8" zat ging ik altijd de wiskunde opdrachten voor me zus maken ...![]()
.. nee ... alleen wiskunde ed en praktijk dingen ..... verder van die leuke 5jes en 6jes ( die 3 kan ik me niet herinnerenquote:
haha wiskunde was echt mijn sterkste kant niet, en die van me dochter ook niet, maar ze wil sterrenkundige worden dus ze heeft wiskunde en natuurkunde nodig. Daar baalt ze dan van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. nee ... alleen wiskunde ed en praktijk dingen ..... verder van die leuke 5jes en 6jes ( die 3 kan ik me niet herinneren)
... dat geloof ik best ja ... maar met doorzetten werkt het vaak welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
haha wiskunde was echt mijn sterkste kant niet, en die van me dochter ook niet, maar ze wil sterrenkundige worden dus ze heeft wiskunde en natuurkunde nodig. Daar baalt ze dan van.![]()
werkzequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:02 schreef chas het volgende:
Ik ga maar eens werken!
Doei en tot vanavond maar weer!
DOEIIIIIIIIII![]()
ikke niet ...chas toch?quote:
.. hihi .. huisje opruimen/schoomaken .. kind naar school brengen/halen en dat dan 2 keer, de ander naar het kinderdagverblijf.. hier en daar wat afspraken! .. beetje koffie leuten .. streams kijken .. pluteren .. boekies lezen .. best veel eigenlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
ook, maar doe jij dan de hele dag ? fokken ?
ik ga ook ff nuttig wezen en boodschappies doen enzo. Ik zie jullie vanavond.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. hihi .. huisje opruimen/schoomaken .. kind naar school brengen/halen en dat dan 2 keer, de ander naar het kinderdagverblijf.. hier en daar wat afspraken! .. beetje koffie leuten .. streams kijken .. pluteren .. boekies lezen .. best veel eigenlijk
veel plezier met nuttig zijn !!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:49 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ga ook ff nuttig wezen en boodschappies doen enzo. Ik zie jullie vanavond.![]()
![]()
zucht, en wij mannen maar werken, het is wel duidelijk wie hier de slimste zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
veel plezier met nuttig zijn !!!![]()
wij dames natuurlijk ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
zucht, en wij mannen maar werken, het is wel duidelijk wie hier de slimste zijn![]()
ze hebben mij alleen in een kamertje gezet, dussss ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wij dames natuurlijk ..wat voor werk doe je ... enuhm moet je niet werken ofzo ..hihi
ha ha ... jij vermaakt je welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
ze hebben mij alleen in een kamertje gezet, dussss ..
ik praat wel door hoor.. geen probleemquote:
Dooeeiiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:16 schreef puntoortje het volgende:
en nu ben ik ff weg... een kind uit school halen, boodschappen en dan nog een kind ophalen bij het KDV ...
Gelukkig, ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef puntoortje het volgende:
en toen was het stil....maar ik ben er iig weer
kijk eens aan nu is het weer gezellig ..hihiquote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |