werkzequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:02 schreef chas het volgende:
Ik ga maar eens werken!
Doei en tot vanavond maar weer!
DOEIIIIIIIIII![]()
ikke niet ...chas toch?quote:
.. hihi .. huisje opruimen/schoomaken .. kind naar school brengen/halen en dat dan 2 keer, de ander naar het kinderdagverblijf.. hier en daar wat afspraken! .. beetje koffie leuten .. streams kijken .. pluteren .. boekies lezen .. best veel eigenlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
ook, maar doe jij dan de hele dag ? fokken ?
ik ga ook ff nuttig wezen en boodschappies doen enzo. Ik zie jullie vanavond.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. hihi .. huisje opruimen/schoomaken .. kind naar school brengen/halen en dat dan 2 keer, de ander naar het kinderdagverblijf.. hier en daar wat afspraken! .. beetje koffie leuten .. streams kijken .. pluteren .. boekies lezen .. best veel eigenlijk
veel plezier met nuttig zijn !!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:49 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ga ook ff nuttig wezen en boodschappies doen enzo. Ik zie jullie vanavond.![]()
![]()
zucht, en wij mannen maar werken, het is wel duidelijk wie hier de slimste zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
veel plezier met nuttig zijn !!!![]()
wij dames natuurlijk ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
zucht, en wij mannen maar werken, het is wel duidelijk wie hier de slimste zijn![]()
ze hebben mij alleen in een kamertje gezet, dussss ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wij dames natuurlijk ..wat voor werk doe je ... enuhm moet je niet werken ofzo ..hihi
ha ha ... jij vermaakt je welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
ze hebben mij alleen in een kamertje gezet, dussss ..
ik praat wel door hoor.. geen probleemquote:
Dooeeiiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:16 schreef puntoortje het volgende:
en nu ben ik ff weg... een kind uit school halen, boodschappen en dan nog een kind ophalen bij het KDV ...
Gelukkig, ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef puntoortje het volgende:
en toen was het stil....maar ik ben er iig weer
kijk eens aan nu is het weer gezellig ..hihiquote:
jaquote:
hey, jij ook weer hierquote:
mijn werk is thuis, maar heb de hele dag bouwvakkerts over de vloer. Die zijn nu naar huis, dus kan ik ff fokken!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:08 schreef PH52 het volgende:
zo, iedereen komt thuis van het werk en zet ff FOK aan.
heb je de hele teringzooi al aan kant dan, of is het maar een klein klusje ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn werk is thuis, maar heb de hele dag bouwvakkerts over de vloer. Die zijn nu naar huis, dus kan ik ff fokken!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:08 schreef PH52 het volgende:
zo, iedereen komt thuis van het werk en zet ff FOK aan.
Met die bouwvarkens valt niet te fokken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn werk is thuis, maar heb de hele dag bouwvakkerts over de vloer. Die zijn nu naar huis, dus kan ik ff fokken!
heee jappiequote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
... ... ... ik wil gele envelopjes ... ... ...![]()
...blauw is goed genoeg voor jou.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
het is een nogal heftige aanbouw. maar ze zijn op funderingsniveau...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
heb je de hele teringzooi al aan kant dan, of is het maar een klein klusje ?
Oh! Nou zie ik het....quote:
die dingen bovenin je beeld als er iets inzit is ie geelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
gok isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dag oortjes![]()
Vertel eens...wie heb je vandaag allemaal het hoofd op hol gebracht?![]()
als het goed is heb je er nu een paar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die dingen bovenin je beeld als er iets inzit is ie geel![]()
jij heb het dus al gezien!quote:
koud water ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Jappie het volgende:
...eerst maar ff douchen...tis toch nog vroeg.......[afbeelding]
okee jij hebt het ook doorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef PH52 het volgende:
ze bedoelt zeker PMmutjes, zal dr ff een paar versturen.![]()
ja wat niet kan... maar dat heet dan incest...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Met die bouwvarkens valt niet te fokken?
Eéntje zou ik meer dan genoeg vinden. Maar ik kan mijn envelopje niet meer vinden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |