quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef Mike1964 het volgende:
Luciano al terug trouwens?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
als het goed is heb je er nu een paar.
veel plezierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Jappie het volgende:
...eerst maar ff douchen...tis toch nog vroeg.......[afbeelding]
zuchtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
100 euro zwart.![]()
Nu echt poedelen is...![]()
tegen wie ...vertel vertel!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Eéntje zou ik meer dan genoeg vinden. Maar ik kan mijn envelopje niet meer vinden...![]()
Zeker wat verkeerds gezegd![]()
ik heb een knoppie back op me toetsenbord en daar druk ik 3 keer opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:29 schreef PH52 het volgende:
Trouwens, over die gele floppen, hoe kom je het snelst terug van die meuk naar het forum ?
zoek s....quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb een knoppie back op me toetsenbord en daar druk ik 3 keer op
hij zou er 2 moeten hebben danquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zoek s....hij zou nu toch terug moeten zijn
![]()
heb je um al gevonden!!quote:
heeeeee flugelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Hola,
Dos servesa per favor...
Ik ben er alweer helemaal klaar voor
Misschien is het verstandiger als je eerst je leeesbril ff op je neus zetquote:
Hola Oortje...quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien is het verstandiger als je eerst je leeesbril ff op je neus zet![]()
waarvoor?!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Hola,
Dos servesa per favor...
Ik ben er alweer helemaal klaar voor
primaquote:
Met m'n oog gaat het stukken beter, doet al bijna geen zeer meer en is nog maar een beetje rood. Ben niet naar de dokter geweest overigens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarvoor?!![]()
hoe is het met je oog?
Nee hoor, perfect antwoordquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
primaen met jou? (of geef ik nu een vreemd andwoord!!!)
zo dat is een aardig reisje ...van waar die omwegenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met m'n oog gaat het stukken beter, doet al bijna geen zeer meer en is nog maar een beetje rood. Ben niet naar de dokter geweest overigens.
En ik ben helemaal klaar voor de wereldreis die ik ga maken
Zometeen naar Oss, de kids van m'n broer oppikken, dan terug naar Tilburg. Daar instappen bij een andere broer van me die ons naar Brussel brengt. En dan morgenochtend in alle vroegte het vliegtuig naar Spanje voor een paar dagen fun bij m'n broer...
Morgenochtend rond negen uur lig ik al aan het zwembad
Ik neem de kinderen van m'n broer die in Spanje woont mee, die kids wonen in Oss. Ik vertrek dus om half acht vanuit hier om ze op te halen. Vervolgens moet ik zorgen dat ik om half tien weer terug in Tilburg ben om in de auto te stappen voor Brussel. (we gaan daar naartoe omdat de vluchten van Ryan Air vanuit Eindhoven volzaten) De broer die me naar Brussel brengt wil niet de hele nacht kwijt zijn, dus vandaar zo vroeg al. Zijn we rond half twaalf in Brussel en moeten we een paar uurtjes rondhangen tot we om 04.30 in kunnen checken. Vandaar dat ik het ook een hele reis noemde. Als ik vanuit Eindhoven vertrek doe ik er van huis tot huis iets van 4 uur over.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo dat is een aardig reisje ...van waar die omwegen![]()
ga je de terug weg ook zo doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik neem de kinderen van m'n broer die in Spanje woont mee, die kids wonen in Oss. Ik vertrek dus om half acht vanuit hier om ze op te halen. Vervolgens moet ik zorgen dat ik om half tien weer terug in Tilburg ben om in de auto te stappen voor Brussel. (we gaan daar naartoe omdat de vluchten van Ryan Air vanuit Eindhoven volzaten) De broer die me naar Brussel brengt wil niet de hele nacht kwijt zijn, dus vandaar zo vroeg al. Zijn we rond half twaalf in Brussel en moeten we een paar uurtjes rondhangen tot we om 04.30 in kunnen checken. Vandaar dat ik het ook een hele reis noemde. Als ik vanuit Eindhoven vertrek doe ik er van huis tot huis iets van 4 uur over.
.. nog niet ???... ook niet de letters "pm"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:03 schreef demins het volgende:
Zonder envelopje is het gewoon niet hetzelfde...![]()
Helaas wel ja. Het is gewoon ontzettend balen dat we niet via Einhoven kunnen. Dan kost het me een half uur om op het vliegveld te komen, vervolgens uurtje wachten, dan anderhalf uur vliegen, op koffer wachten en een half uurtje rijden naar het huis van m'n broer. Totaal ongeveer 4 uur dus. Door de constructie van vandaag doe ik er dus bijna 14 uur over. Enorm balen, maar m'n broer was vergeten dat het herfstvakantie was en boekte dus vrij laatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga je de terug weg ook zo doen?
kun je zien hoever je kunt komen in 4 uur...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Het is gewoon ontzettend balen dat we niet via Einhoven kunnen. Dan kost het me een half uur om op het vliegveld te komen, vervolgens uurtje wachten, dan anderhalf uur vliegen, op koffer wachten en een half uurtje rijden naar het huis van m'n broer. Totaal ongeveer 4 uur dus. Door de constructie van vandaag doe ik er dus bijna 14 uur over. Enorm balen, maar m'n broer was vergeten dat het herfstvakantie was en boekte dus vrij laat
Grappige is dat ik met de Eindhoven variant bijna net zoveel reistijd kwijt ben als dat ik met de trein naar m'n schoonouders in Zeeland ga
als ik mijzelf een beetje creatief opvouw pas ik best in je kofferquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met m'n oog gaat het stukken beter, doet al bijna geen zeer meer en is nog maar een beetje rood. Ben niet naar de dokter geweest overigens.
En ik ben helemaal klaar voor de wereldreis die ik ga maken
Zometeen naar Oss, de kids van m'n broer oppikken, dan terug naar Tilburg. Daar instappen bij een andere broer van me die ons naar Brussel brengt. En dan morgenochtend in alle vroegte het vliegtuig naar Spanje voor een paar dagen fun bij m'n broer...
Morgenochtend rond negen uur lig ik al aan het zwembad
Je bent de zoveelste die het vraagtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik mijzelf een beetje creatief opvouw pas ik best in je koffer(als het tenminste een reuzachtig grote hutkoffer is) who needs clothes when going to spain...
![]()
BOOEEHHquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:17 schreef puntoortje het volgende:
he psssst... volgens mij is iedereen er weer vandoor...-O- eten denk ik
je liet me schrikkenquote:
Dat was de bedoeling, dat je wakker was, ik dacht die valt in slaapquote:
Hoeveel gele envelopjes heb je al ? Anders moet je er 1 dicht laten, heb je altijd wat op reservequote:
nee, zo'n broer zou ik ook graag eens opzoeken...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die het vraagt
Maar zo'n broer in Spanje is inderdaad erg handig. Ik ben er binnen vier uur en hij heeft een zwembad, dus dat is al helemaal lekker. Buiten het seizoen kost een retourtje me iets van 60 euro...
Niet vreemd dus dat ik m'n broer heel vaak mis en 'm móet zien....![]()
... soms scheeld het niet zo veel ... was ook zo'n drukke dagquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, dat je wakker was, ik dacht die valt in slaap![]()
oohh. fantastquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... soms scheeld het niet zo veel ... was ook zo'n drukke dag.. ha ha
hoe gaat dat? spelen met een envelopje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:24 schreef demins het volgende:
Geen PM's meer sturen, ik heb mijn envelopje gevonden en ben er nou mee aan het spelen!
Het stond verdomme een regel hoger dan ik keek!
Ik ben zondag weer terug.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, zo'n broer zou ik ook graag eens opzoeken...![]()
Maar hoe moeten wij hier nou verder als jij ergens in spanje bent...![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben niet eten...![]()
maar wel eten aan het koken. Volgens mij krijgen we slecht weer want de kinderen slaan elkaar ook de hersens in![]()
ach ja, TL en Day staan natuurlijk ook zo hun mannetjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben zondag weer terug.
Tot die tijd zijn jullie overgeleverd aan TL, Day en passerende FA's
hey Jappie!quote:
... heb er inmiddels alles weer gelezen ..hihiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoeveel gele envelopjes heb je al ? Anders moet je er 1 dicht laten, heb je altijd wat op reserve
Ik gooi het omhoog en dan spring ik ernaar!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe gaat dat? spelen met een envelopje?
eetzequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
oohh. fantast
ik ga aan de warme maaltijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |