weer helemaal schoon ?quote:
.. is dat ff jammer dat ik dat al gedaan hebquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
The works baby... ...je kunt er van eten.....
![]()
je hebt gelijk! ik ga nu dus de hongerigen voeden en daarna iedereen in bed stoppenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt gelijk! ik ga nu dus de hongerigen voeden en daarna iedereen in bed stoppen![]()
later weer terug. heb ook nog een of andere vage vergadering dus het is tobben vandaag...![]()
ik ben al klaar hoor... ga jij je eten nou maar maken ..hihiquote:
smakken mag niet van mama...quote:
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:03 schreef demins het volgende:
Zonder envelopje is het gewoon niet hetzelfde...![]()
helemaal mee eens ik ga de jongste maar eens schoonmaken en omklerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
smakken mag niet van mama...![]()
bordjes weer leeg, dus nu de kindjes naar bedje....![]()
Je hebt ook een waanzinnige fout gemaakt...je moet daar niet verder komen dan die sjakoezie van zequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ook ik heb gisteravond mijn toevlucht gezocht tot V-O-L, maar heb er werkelijk niets grappie, gezellie of knussie kunnen ontdekken. Wel uiterst opgewonden vrouwspersonen die geheel buiten zinnen de tafels opzochten toen muis10 in beeld kwam. Zo moeten de bendes zijn samengesteld die in de VS het lynchen van negermensen tot volksvermaak hadden gemaakt of in de middeleeuwen de veronderstelde heksen naar de brandstapels begeleidden. Egbert is hun held -en dat zegt eigenlijk al genoeg- zeker nu hij het muisje een duwtje heeft durven geven! Alle meisjes zaten met tranen in hun broekjes te wachten tot zij de reus van Abbekerk mentale steun konden geven, wanneer hij bij hen zou komen uithuilen... Het was een misselijkmakende vertoning en ik heb dan ook afscheid genomen met een welgemeend![]()
Ben je nog niet weg?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt ook een waanzinnige fout gemaakt...je moet daar niet verder komen dan die sjakoezie van ze![]()
ik zou er trouwens een dikke vette ban krijgen als ik de grote kale leider ( egberttegen zou komen
![]()
Maar ik vind het wel fijn om daar af en toe heel eventjes te wezen, als jullie me weer mentaal kapot hebben proberen te maken.."vrienden"![]()
Neuh...m'n vrouw ligt op de operatietafel, dus ik wil dan zo min mogelijk plezier maken en dus zoek ik dan huilies zoals jij opquote:
gezelliequote:
Waar waar, breng me op een goed ideequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh...m'n vrouw ligt op de operatietafel, dus ik wil dan zo min mogelijk plezier maken en dus zoek ik dan huilies zoals jij op![]()
trouwens begrijp niet dat jij niet allang ergens aan de kaak hebt gesteld dat dit subforum ook anders zou kunnen!![]()
jquote:
ze missen zowaar een belangrijke schakel in de ruggegraat!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar waar, breng me op een goed idee![]()
De modcrew is danig verzwakt
Wat!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh...m'n vrouw ligt op de operatietafel, dus ik wil dan zo min mogelijk plezier maken en dus zoek ik dan huilies zoals jij op![]()
trouwens begrijp niet dat jij niet allang ergens aan de kaak hebt gesteld dat dit subforum ook anders zou kunnen!![]()
Mwah ontstekingen enzo...maargoed morgen wel weer een stuk beter hoop ik...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat!moest ze wéér geopereerd worden?
![]()
jeetje, hopelijk niks ernstigs bommerd!
Yvonne doet het alleen maar om in je broekje te komen..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze missen zowaar een belangrijke schakel in de ruggegraat!
En Yvonne doet niemand wat volgens mij![]()
Nam ze die stap maar eens!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yvonne doet het alleen maar om in je broekje te komen..![]()
Ik zie nu pas dat we een oppas hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze missen zowaar een belangrijke schakel in de ruggegraat!
En Yvonne doet niemand wat volgens mij![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ontstekingen enzo...maargoed morgen wel weer een stuk beter hoop ik...
Zullen we dan nu Jappie breken?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat we een oppas hebben![]()
wie? waar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik hoop het van harte met je mee. klinkt naar en vervelend.! Sterkte ermee...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ontstekingen enzo...maargoed morgen wel weer een stuk beter hoop ik...
Je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
schieten? levend villen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is![]()
Wij gingen vroeger altijd hele spannende dingen doen met de oppas..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
de spaanse brabanderquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
hey! iemand? en niet googlen!
Algemene Kennis Quiz Deel 341
AHAAAAAAAAAAA dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaren later hoorde ik pas dat Theootje (onze oppas) een beetje los van de rol was.....hij had ook al eens in een inrichting gezeten....![]()
post danquote:
Typische VoH actie dit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
AHAAAAAAAAAAA dat verklaart een hoop!
Veel geleerd van hem dus?
hup posten danquote:
denk toch wel dat ze een punt heeft!quote:
Wordt het dan toch nog gezelligquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd hele spannende dingen doen met de oppas..
S'avonds in het donker gingen we er dan op uit om slootje te springen.....in bomen klimmen...palmstokken zoeken......blaaspijpen uit de bouw gappen.![]()
we mochten het ook nooit vertellen...anders konden we nooit meer van die leuke dingen doen zei die.......wat is er nu spannender als 8jarige dan en "savonds laat de straat op...en het verborgen moeten houden voor je ouders.![]()
Jaren later hoorde ik pas dat Theootje (onze oppas) een beetje los van de rol was.....hij had ook al eens in een inrichting gezeten....![]()
joh! *aai over de bol geeft*quote:
ik kijk wel uit zegquote:
En daarmee word het inkoppertje minderquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk toch wel dat ze een punt heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff ouderraadselen, hoop gauw weer terug te zijn...![]()
zal wel niet... lang van stof, kort van memorie...![]()
![]()
heheh ik had niet eens verwacht dat je een boek had gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |