quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het topic was dus eigenlijk bedoeld als ergernisregulerend item.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het topic
[POLL] Is Fok volgende week maandagavond snel
is mijns inziens onterecht gesloten.
De [Poll] aanduiding, ondanks dat er geen Poll aanwezig was, had namelijk een ironische lading.
Het is een volstrekt overbodige vraag, omdat het elke maandag wel raak is.
Het topic was dus eigenlijk bedoeld als ergernisregulerend item.
Ik vind het igg storend, als ik op maandagavond om 2130 de pc aanzet voor de pre-exit uurtjes, dit dusdanig moeizaam gaat, dat ik hem na anderhalf uur maar weer uitgooi.
Rauw en divers, dat valt best mee de laatste tijd, op een flippende FA of een huiliënde Oldbie naquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ergernis heeft bij mij al lang plaats gemaakt voor berusting. Ze zijn blijkbaar niet capabel om er wat aan te doen, en een echt alternatief is er niet. Het is dat ik een wee gevoel krijg bij het sfeertje op v-o-l of mw, ik mis daar het rauwe en diverse van fok, anders was ik al lang daar naartoe overgestapt tijdens BB.
Ook ik heb gisteravond mijn toevlucht gezocht tot V-O-L, maar heb er werkelijk niets grappie, gezellie of knussie kunnen ontdekken. Wel uiterst opgewonden vrouwspersonen die geheel buiten zinnen de tafels opzochten toen muis10 in beeld kwam. Zo moeten de bendes zijn samengesteld die in de VS het lynchen van negermensen tot volksvermaak hadden gemaakt of in de middeleeuwen de veronderstelde heksen naar de brandstapels begeleidden. Egbert is hun held -en dat zegt eigenlijk al genoeg- zeker nu hij het muisje een duwtje heeft durven geven! Alle meisjes zaten met tranen in hun broekjes te wachten tot zij de reus van Abbekerk mentale steun konden geven, wanneer hij bij hen zou komen uithuilen... Het was een misselijkmakende vertoning en ik heb dan ook afscheid genomen met een welgemeendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rauw en divers, dat valt best mee de laatste tijd, op een flippende FA of een huiliënde Oldbie naMaar ik moet toegeven ...vol is grappig maar langer dan 20 minuten trek ik het echt niet die kusjes en knuffels. Feit is wel dat door de performance problemen er mensen overlopen, maar laten we wel wezen, de meesten zou je niet eens missen! Ik blijf hier, en wie weet verdwijn ik dit keer niet spoorloos na bb6, al was het alleen maar om eens een poging te doen de crew tot wanhoop te drijven
![]()
Terecht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:
en weer genoeg over de buren. Zij hebben een eigen FB voor het geval je vragen of opmerkingen hebt
Lijkt me niet echt iets voor FB, misschien ff Peter6000 Pm sturen, die is nogal goed met zowel Poll's als met sommige van die sopganzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Terecht.
Hebben ze ook een poll-mogelijkheid?
Die wordt niet gelezen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:
en weer genoeg over de buren. Zij hebben een eigen FB voor het geval je vragen of opmerkingen hebt
Die reken ik goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Terecht.
Hebben ze ook een poll-mogelijkheid?
Poll: Is mijn topic mbt de foksnelheid terecht geslotenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt iets voor FB, misschien ff Peter6000 Pm sturen, die is nogal goed met zowel Poll's als met sommige van die sopganzen.
Mucho pleziero, wij houden de winkel wel open hieroquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Hola!!
Ik ben een paar dagen m'n broer vervelen in het altijd gezellige Spanje. Wacht ff met rellen tot ik terug ben...
Hasta pronto!
De 2de nee stemmer is bekend ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag me af welke 2 mensen ja gestemd hebben
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb niet gestemdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Fijne vakantie, Flugel !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:57 schreef flugeltje het volgende:
Hola!!
Ik ben een paar dagen m'n broer vervelen in het altijd gezellige Spanje. Wacht ff met rellen tot ik terug ben...
Hasta pronto!
doegie fluggs mucho pleziero...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Hola!!
Hasta pronto!
We zullen ons allemaal even inhouden Flugel...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Hola!!
Hasta pronto!
Ik WEET zeker dat je spijt krijgt van die woordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Hola!!
Hasta pronto!
Veel plezier Flugel,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Hola!!
Hasta pronto!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Veel plezier Flugel,
ik let hier wel op ze
*aai over je bolletjequote:
Een nannyquote:
Maak jij het ff ergerquote:
Flügel!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Veel plezier Flugel,
ik let hier wel op ze
Tis juist andersom: yvonne wil zelf nu weer een tijdje posten en om niet op te vallen laat ze haar kloon "even naar spanje gaan"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Flügel!
Waarom neem je je kloon niet mee op vakantie?![]()
Als het opperhoofd het nest verlaat en ze komt dat hier even melden, dan is dat gewoon feedback hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:08 schreef APK het volgende:
Als we toch aan het slowchatten zijn: Have fun flugel! [afbeelding][afbeelding]
* kussiekussiekroel*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak jij het ff erger![]()
Paaien heeft een averechts effect bij mij
Flugel is slechts een AH-kassajuf, die jarenlang voor een welverdiende vakantie gespaard heeft, het echte opperhoofd staat onder jouw post.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
Als het opperhoofd het nest verlaat en ze komt dat hier even melden, dan is dat gewoon feedback hoor![]()
Dat het allemaal van die zwaai idioten aantrekt kan zij ook niks aan doen
OMG ik heb weer en stalker aan mijn reetquote:
U is haar Biatch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef APK het volgende:
[..]
Flugel is slechts een AH-kassajuf, die jarenlang voor een welverdiende vakantie gespaard heeft, het echte opperhoofd staat onder jouw post.![]()
Kloon van Dannyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef APK het volgende:
[..]
het echte opperhoofd staat onder jouw post.![]()
Zal de jarenlange ervaring wel zijn, ik wor al gepwned door Modsquote:
Ik begin zo 11 berichten voor het einde nogal triggerhappy te worden ...moet....reageren.....quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis juist andersom: yvonne wil zelf nu weer een tijdje posten en om niet op te vallen laat ze haar kloon "even naar spanje gaan"![]()
Ik vind het overigens wel prettig dat ze er is, het zal eens tijd worden dat er korte metten met al die irritante relnichten en huilies wor gemaakt! Eend, Jappie, TL en Buurvrouw voorop!
Toch voelt zo'n rood naampje zwaarder, vind je ook niet?quote:
Bedankt voor de tijdige waarschuwing, ben namelijk retekleurenblind en wilde net met die pms-mod gaan flirtenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toch voelt zo'n rood naampje zwaarder, vind je ook niet?![]()
Heb je al een leuke, Bommie?
wie bedoel je ?quote:
Je bedoelt Day?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |