valt vies tegen dan hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
heheh ik had niet eens verwacht dat je een boek had gelezen
Wat een geluk dat je zoveel "vrienden"heb hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt ook een waanzinnige fout gemaakt...je moet daar niet verder komen dan die sjakoezie van ze![]()
ik zou er trouwens een dikke vette ban krijgen als ik de grote kale leider ( egberttegen zou komen
![]()
Maar ik vind het wel fijn om daar af en toe heel eventjes te wezen, als jullie me weer mentaal kapot hebben proberen te maken.."vrienden"![]()
Hou jij het maar bij je banjoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:02 schreef Joohanna het volgende:
Kan iemand me misschien even uitleggen wat VoH is? Als nieuwbie word ik een beetje onwel van de hier neergesmeten afkortingen. IHEGV!
jaquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een geluk dat je zoveel "vrienden"heb he![]()
Niks mis met een grote neus..........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een extreem lelijke man met een grote neus..![]()
ik ben wel weer weg hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
jadacht dat je gewoon geil en dom was...bummer!
![]()
nouja...en nog gevoelig ook????quote:
*zucht*quote:
Ik weet wat ze er over zeggen; maar zeg eens eerlijk...denk jij dat ik het type man ben die daar naar op zoek is...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Niks mis met een grote neus..........
Je weet toch wat ze zeggen over mannen met een grote neus?
Geen idee, ik ken je geaardheid niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet wat ze er over zeggen; maar zeg eens eerlijk...denk jij dat ik het type man ben die daar naar op zoek is...![]()
Ik ook niet maar ik heb zo het vermoeden dat als ik een homo was; mijn poepertje me nog steeds te heilig zou zijn geweest om het aan te leggen met mannen met grote neuzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je geaardheid niet?![]()
Volgens mij zou je als je homo zou zijn wel anders piepenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik heb zo het vermoeden dat als ik een homo was mijn poepertje me nog steeds te heilig zou zijn geweest om het aan te leggen met mannen met grote neuzen.![]()
Hier ben ik al!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijf nou nog even...ik meende een spoortje van dieper liggende intelligentie te ontdekken.![]()
![]()
Dan is bij deze dus het bewijs geleverd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Volgens mij zou je als je homo zou zijn wel anders piepen![]()
No zenks, ben niet wat je denkt, schat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan is bij deze dus het bewijs geleverd.Neucken ?
![]()
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij met je verkeerde pootje uit het riet bent gestapt?quote:
Gtst heeft pauze en hij denkt dat hij dan hersens heeft gekregen door hier te postenquote:
Fuckerdefuckerdefuck.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
No zenks, ben niet wat je denkt, schat.
Ik val op dames!![]()
![]()
Banu = Hermanquote:
je kunt mij vetrouwen hoor vriend!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Fuckerdefuckerdefuck.....is dan niemand hier te vertrouwen?
![]()
Denk dat ik dat maar ga doen idd...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kunt mij vetrouwen hoor vriend!
Hé manu!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gtst heeft pauze en hij denkt dat hij dan hersens heeft gekregen door hier te posten
Dat wel, maar niemand die me bij de nek kan uitknijpenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
*zucht*
.. toevalig geen WC in de buurt waar jij je snavel in kunt steken?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé manu!![]()
Ja, je moet toch ergens de benodigde input vandaan halen? Enne...gtst is al niet leuk meer sinds Katja weg of dood of ontvoerd of vermist of wat dan ook is....
Hey kunnen we dan nu die feedback volblaffen ? dan kan er een nieuwe komen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar ga doen idd...![]()
Vaarwel leven als vrij man ....hello slavery![]()
Ik durf niet meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey kunnen we dan nu die feedback volblaffen ? dan kan er een nieuwe komen!
Iemand nog een pakkende titel? ies met nanny, helleveeg, oblivion ofzo
een blauwtje lopen noemen we datquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
"Krijg allemaal de tyfus"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
The mummy returns?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
nu pas ???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef Joohanna het volgende:
BIL!
M'n kind moet huiswerk maken op deze PC.........
lator!
Neh....een blauwtje loop je als je verliefd bent........niet neuken is gewoon niet neuken...zo gewonnen zo geronnen. ....Neucken ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een blauwtje lopen noemen we dat [afbeelding]
Nanny from hell ?quote:
Mijn grootste raadsel bij vrouwen is altijd waarom ze in godesnaam op mannen vallen....lijkt mij persoonlijk helemaal niets. Vandaar dat ik altijd zo'n begrip heb voor potten...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
ja en jij ook blijkbaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja...en nog gevoelig ook????![]()
...uhm.. andere keer... ik moet nog wat formulieren invullen!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh....een blauwtje loop je als je verliefd bent........niet neuken is gewoon niet neuken...zo gewonnen zo geronnen. ....Neucken ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |