vast wel; als hij zich zo ver laat zinken dan is de volgende horde snel genomen....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hij is binnenkort ook in te huren voor sterspotjes ?
En jij denkt dat Balkenende zelf de campagne bepaald?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij allerergste is dat Balkenende dit zelf niet doorheeft. Hij mist ook een dosis inlevingsvermogen. Wat kun je als premier wel doen en wat niet. Hij heeft zelf niet door dat ie een play pleefiguur slaat....
Ik las dat hij best wel een vinger in die pap heeft, ja. Het verkiezingsprogramma is ook grotendeels het werk van Balkenende, Verhagen en Ab Klink (beetje de Karl Rove van het CDA).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
En jij denkt dat Balkenende zelf de campagne bepaald?![]()
Zelfs een advies kan je naast je neerleggen. Hij heeft wel het laatste woord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
En jij denkt dat Balkenende zelf de campagne bepaald?![]()
Wat verwacht je nou eigenlijk in een huilie-topic? :Squote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Leuk al die huilie:
[..]
reacties
Strak planquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Straks zit ie natuurlijk ook bij Jensen ....
In België zullen ze er echt van opkijken...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat moeten ze in het buitenland niet denken als ze zo onze premier aan treffen....
Heb je RTL Boulevard wel eens gezien? Wat denk je dat ze daar doen? Hij hoeft echt geen kunstjes te doen hoor. Ze zien hem gewoon zitten op een stoel en een voor hen onverstaanbare taal horen spreken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat moeten ze in het buitenland niet denken als ze zo onze premier aan treffen....
volgens mij zitten ze daar op een soort van barkruk. Dat wordt wel oefenen voor ´m, want met het skaten ging het ook al mis.........,want volgens mij heeft hij nog nooit aan een bar gezeten , tenminste ik kan me het niet indenken .......Dat wordt vast lachen..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:00 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Heb je RTL Boulevard wel eens gezien? Wat denk je dat ze daar doen? Hij hoeft echt geen kunstjes te doen hoor. Ze zien hem gewoon zitten op een stoel en een voor hen onverstaanbare taal horen spreken.![]()
Zit toch niet zo slap te zwammen. Elke politicus is camerageil in campagnetijd, ongeacht zender / program. Dat hypocriete gezanik van je door alleen Balkenende eruit te lichten is te sneu voor woorden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is inderdaad zwaar tekenend dat Balkenende zich inlaat met een rioolprogramma als RTL BLVD.
Wat kun je als politicus ver zakken..... Waarschijnlijk idd een zwaktebod. Hij kan het op inhoud niet winnen en gooit hij het op de toer......
Waar is de bron van dit stukje stierenstront?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Een roddelprogramma presenteren... waar zijn de normen en waarden als je ze nodig hebt?
Alles voor de zeteltjes zullen we maar zeggen.![]()
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article716595.ecequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is de bron van dit stukje stierenstront?
als er in Dit Was het Nieuws een grap wordt gemaakt over het feit dat Ayaan geen clitoris meer heeft en Wouter Bos zit besnuikt mee te lachen, dan vind ik dat idd nog erger dan in een inhoudloos programma een beetje de topics aankondigen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:46 schreef Genverbrander het volgende:
Schokkend om te zien dat veel mensen hier moeite hebben met het beoordelen van TV-programma's. Boulevard vergelijken met Dit was het Nieuws, dan heb je het echt niet begrepen. Boulevard is een inhoudsloos diarreeprogramma waar een serieus politicus zichzelf liever niet mee wil associëren. Roddel en achterklap. De nieuwe vriend van Gordon, de nieuwe hoed van de koningin, de seksuele escapades van Mariska Hulscher...![]()
Ik vind dit echt schrikbarend en ik hoop dat Wouter Bos wat kritischer is bij het selecteren van zijn campagneactiviteiten. Zo niet, dan zal ik hem net zo hard beoordelen.
De politiek glijdt steeds meer af tot oppervlakkig geleuter en 'titanenstrijden' tussen lijsttrekkers. Politici moeten in campagnetijden inhoudelijk debatteren over maatschappelijke onderwerpen. Balkenende kiest daar blijkbaar niet voor. Misschien is zijn inhoudelijke boodschap niet zo aantrekkelijk?![]()
Maar hij bedoelde het vast niet zo...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
als er in Dit Was het Nieuws een grap wordt gemaakt over het feit dat Ayaan geen clitoris meer heeft en Wouter Bos zit besnuikt mee te lachen, dan vind ik dat idd nog erger dan in een inhoudloos programma een beetje de topics aankondigen.
maar PMB rug, vindje je het een goed idee van Balkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
als er in Dit Was het Nieuws een grap wordt gemaakt over het feit dat Ayaan geen clitoris meer heeft en Wouter Bos zit besnuikt mee te lachen, dan vind ik dat idd nog erger dan in een inhoudloos programma een beetje de topics aankondigen.
Waar ben je toch zo bang voor? Dat Balkenende best een sympathieke kerel blijkt en mensen positiever over hem gaan denken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze daar op een soort van barkruk. Dat wordt wel oefenen voor ´m, want met het skaten ging het ook al mis.........,want volgens mij heeft hij nog nooit aan een bar gezeten , tenminste ik kan me het niet indenken .......Dat wordt vast lachen..
Ok, van mij mag hij het proberen. Volgens de stemwijzer moet ik op hem stemmen na de partij voor de dierenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:35 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waar ben je toch zo bang voor? Dat Balkenende best een sympathieke kerel blijkt en mensen positiever over hem gaan denken?
nee, maar ik vind het al helemaal niet het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
maar PMB rug, vindje je het een goed idee van Balk![]()
duh, de manier hoe jij CDA probeert af te schilderen is ronduit leugenachtig en zeer ver van de werkelijkheid. laat het eens tot je doordringen!quote:ps, net de stemwijzer ingevuld en wat denk je.......veel overeenkomst met het CDA......
er is geen excuus. deze man is slap, een meeloper. te slap om zijn fatsoen te behouden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Maar hij bedoelde het vast niet zo...![]()
Einde van de wereld? Nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:59 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het al helemaal niet het einde van de wereld.
Vul hem ook ff in.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:59 schreef pmb_rug het volgende:
duh, de manier hoe jij CDA probeert af te schilderen is ronduit leugenachtig en zeer ver van de werkelijkheid. laat het eens tot je doordringen!
Je denkt dat het wakker ligt van 1 of andere simpleton die op een forum inhoudsloos over hem loopt te zieken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ok, van mij mag hij het proberen. Volgens de stemwijzer moet ik op hem stemmen na de partij voor de dieren![]()
Ik zal voortaan aardig doen tegen Balkenende.![]()
het.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:05 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je denkt dat het wakker ligt van 1 of andere simpleton die op een forum inhoudsloos over hem loopt te zieken?
Ja, live zijn comming out op TVquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:27 schreef Kaalhei het volgende:
De PvdA-strategen durfden Woutertje zeker niet te sturen omdat ze bang zijn dat hij live Albert Verlinde gaat afkluiven.
Er is een verschil Martijn: Balkenende is ook in verkiezingstijd premier. Dan is m.i. terughoudendheid gepast.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, live zijn comming out op TV![]()
Dat zou pas een stunt zijn![]()
Maar nu even serieus ik snap niet waarom iedereen er zo overvalt dat hij RTL Boulevard mee gaat presenteren net of Bos en Halsema geen media offensief hebben. Ik vind persoonlijk het gedoe rondom die FemFem van een veel lager niveau dan een co host schap bij RTL boulevard.
dus hij toch premier? tijdens de algemene beschouwing liep je volgens mij nog te zanikken dat hij Bos' vragen niet wilde beantwoorden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is een verschil Martijn: Balkenende is ook in verkiezingstijd premier. Dan is m.i. terughoudendheid gepast.
Oeiiii, die komt hard aan. Weer een voorbeeld van een dubbele moraal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:58 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dus hij toch premier? tijdens de algemene beschouwing liep je volgens mij nog te zanikken dat hij Bos' vragen niet wilde beantwoorden.
Het heeft wel veel kijkcijfers. goede zet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Een roddelprogramma presenteren... waar zijn de normen en waarden als je ze nodig hebt?
Alles voor de zeteltjes zullen we maar zeggen.![]()
Dat heeft volgens mij geen fuck met elkaar te maken. De Algemene Beschouwingen is toch even een wat serieuzere aangelegenheid dan dít charmeoffensief (de huisvrouw moet immers ook er van overtuigd worden dat Balkenende toch wel hip isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:58 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dus hij toch premier? tijdens de algemene beschouwing liep je volgens mij nog te zanikken dat hij Bos' vragen niet wilde beantwoorden.
Fortuyn heeft nou eenmaal het populistische karakter van de politiek in een stroomversnelling gegooid. Leuke dingen op tv doen heeft tegenwoordig meer effect dan inhoudelijk je plannen uit leggen aan de kiezer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:27 schreef teamlead het volgende:godskolere.. dit land gaat echt ten onder he? Waarom niet gewoon een inhoudelijke campagne? Waarom meteen weer dat getrut?
Nee, dat is niet het geval. Hij heeft alleen een uitnodiging van Bos voor tig debatten afgewezen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef calvobbes het volgende:
Goh. Zei Balkenende laatst niet dat die geen tijd had om een paar debatten te voeren omdat die "het land moest besturen". Maar hij heeft wel tijd om een dag aan RTL boulevard te besteden....
Met als motivatie dat die daar geen tijd voor had.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:27 schreef mr.vulcano het volgende:
Nee, dat is niet het geval. Hij heeft alleen een uitnodiging van Bos voor tig debatten afgewezen.
Balkenende lijkt hier idd een dubbele moraal te hanterenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:17 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Oeiiii, die komt hard aan. Weer een voorbeeld van een dubbele moraal.![]()
En ook geen paar ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:34 schreef calvobbes het volgende:
En 12 is geen tig hoor....
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit heb gezegd dat ik Jan Peter Balkenende staatrechtelijk gezien niet als premier zou erkennen? Dat ik liever een andere premier heb doet daar niets aan af.quote:
Ik dacht dat wij elkaar op dit forum met bovengemiddeld respect behandelen. Ik zou het jammer vinden als je dat laat varen. Gisteren gebruikte je ook nog eens grote woorden als "leugens over het CDA verspreiden". Dit vind ik jammer en dat ben ik niet van je gewend....quote:tijdens de algemene beschouwing liep je volgens mij nog te zanikken dat hij Bos' vragen niet wilde beantwoorden.
ik was geen fan van pim, maar hij kaarte op z'n minst zo af en toe nog een inhoudelijk onderwerp aan en nee, dan bedoel ik niet de kleur van z'n premierspakquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fortuyn heeft nou eenmaal het populistische karakter van de politiek in een stroomversnelling gegooid. Leuke dingen op tv doen heeft tegenwoordig meer effect dan inhoudelijk je plannen uit leggen aan de kiezer.
Ik vind het steeds minder erg dat ze die kale relnicht doorzeefd hebben eerlijk gezegd...
Waarom?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is een verschil Martijn: Balkenende is ook in verkiezingstijd premier. Dan is m.i. terughoudendheid gepast.
Een premier is voor mij de Staatsman. Ook naar het buitenland toe. Dus een boegbeeld van een kabinet. Als ik premier zou zijn, dan zou ik erg terughoudend zijn met het aannemen van uitnodigingen. Natuurlijk wil een programma als RTL blvd je graag als premier in het programma. Maar moet je het ook als premier willen?quote:
Ik zeg niet dat Balkenende het van mij niet zou mogen doen. Ik zeg wel dat ik het niet verstandig van hem vind. Ik zou het als premier niet doen. Er zijn genoeg andere manieren om je partij en jezelf over het voetlicht te brengen. Zoals vanavond in het kwaliteitsprogramma van de Ikon: Paul Rosenmuller en Andre Rouvoet.quote:Waarom zou een Premier minder aan de verkiezingen mogen doen dan zij tegenstanders?
Nee, echt niet. Als Wouter Bos dit zou doen, zou k het net zo goed hebben afgeraden.quote:Is dit de linkse manier van je tegenpartij uitschakelen?
Maar op dezelfde gronden?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, echt niet. Als Wouter Bos dit zou doen, zou k het net zo goed hebben afgeraden.
Op grond van premierschap : wel.quote:
Ja, maar Bos is geen premier (en wordt dat hopelijk ook niet)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Op grond van premierschap : wel.
Waarom is wel een van de best bekeken programma's je bereikt er wel het gewone volk meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Als Bos thans premier zou zijn, zou ik het net zo onverstandig hebben gevonden als hij met een dergelijk programma inliet.
Dat is wel erg platvloers. Maar andere programma's waar veel Nederlanders naar kijken waarom niet? Is beter voor zijn bekendheid enzo dan alleen Nova en Zembla (Waar links trouwens makelijkter binnenkomt als rechts)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar waar ligt voor jou de grens? Kan Spuiten en Slikken ook?
Ocharme, heeft Wilders nog niet genoeg zendtijd gehad bij Netwerk / Nova etc.?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..] (Waar links trouwens makelijkter binnenkomt als rechts)
Tja, kennelijk zijn intellectuelen linksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
[..]
Is beter voor zijn bekendheid enzo dan alleen Nova en Zembla (Waar links trouwens makelijkter binnenkomt als rechts)
En de rest van de publieke media ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, kennelijk zijn intellectuelen links
Maar Balkenende is ook een intellectueel. Waarom zou hij dan slecht toegang tot de publieke omroep kunnen krijgen? Hij heeft RTL blvd dus helemaal niet nodig, toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En de rest van de publieke media ook![]()
Als je die houding nou ook had als Wouter Bos iets ging doen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:08 schreef pmb_rug het volgende:
weet je, echtgaaf, ik denk dat je moet gaan kijken naar zijn invulling van het programma. als zijn invulling platvloers is is het kwalijk. toch denk dat er een enorme kans ligt om een groot publiek wat mee te geven van maatschappelijk discussies/belangen. bij nader inzien vind ik het wel een aardig idee. die brug tussen politiek en burger moet toch op EEN manier geslagen worden.
Balkenende is een paar jaar terug ook wel bij Jensen op de radio geweest, dat was echt heel goed. inhoudelijk gemixt met grappen&grollen! ik vond het heel erg geslaagd.
DUS, wees niet zo sceptisch bijvoorbaat. laten we het achteraf evalueren.
tja, waarom niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Als je die houding nou ook had als Wouter Bos iets ging doen..![]()
OK. Als dat een nieuwe trend is, wie ben ik om dat tegen te houden. Tja, je hebt denk ik wel een punt bij deze.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:08 schreef pmb_rug het volgende:
weet je, echtgaaf, ik denk dat je moet gaan kijken naar zijn invulling van het programma. als zijn invulling platvloers is is het kwalijk. toch denk dat er een enorme kans ligt om een groot publiek wat mee te geven van maatschappelijk discussies/belangen. bij nader inzien vind ik het wel een aardig idee. die brug tussen politiek en burger moet toch op EEN manier geslagen worden.
Balkenende is een paar jaar terug ook wel bij Jensen op de radio geweest, dat was echt heel goed. inhoudelijk gemixt met grappen&grollen! ik vond het heel erg geslaagd.
DUS, wees niet zo sceptisch bijvoorbaat. laten we het achteraf evalueren.
zolang het tamelijk verheffend is lijkt het me zelfs wel mooi!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK. Als dat een nieuwe trend is, wie ben ik om dat tegen te houden. Tja, je hebt denk ik wel een punt bij deze.
daar ben ik van overtuigd, ik denk dat zijn olijke kant weleens wat meer naar boven zou kunnen komen (die heeft hij weldegelijk heb ik toen bij Jensen gemerkt)quote:Ik zie overigens wel in dat Balkenende wel zo verstandig zal zijn om zich niet te verlagen tot het platvloerse.
exactlyquote:Ik moet me er ook bij neerleggen, dat niet alle Nederlanders zo intellectueel zijn ingesteld zoals wij dat zijn. Politiek hoort ook van en voor het volk te zijn.....
precies, en dat ging ook heel goed.quote:We moeten het maar een kans geven. Ik ben wel benieuwd hoe het uitpakt. Ben ik trouwens niet echt bang voor, ik denk dat Balkenende bij Jensen meer risico's zou lopen....
Inderdaad. In dergelijke programma's krijg je vaak ook een andere kant van een persoon te zien. En dat is weer winst. Bedankt voor je inbreng.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:23 schreef pmb_rug het volgende:
daar ben ik van overtuigd, ik denk dat zijn olijke kant weleens wat meer naar boven zou kunnen komen (die heeft hij weldegelijk heb ik toen bij Jensen gemerkt)
http://medialog.blogspot.(...)-tonen-bloopers.htmlquote:Balkenende woedend over tonen bloopers
De laatste tijd is onze premier bezig met een media-offensief en duidelijk niet meer zichzelf. Hij verschijnt bij gelegenheden waar hij anders nooit te zien is: SBS6 Shownieuws (via), RTL Boulevard, komt op voor Lingo en publiceert brieven. Dat dit ook een keerzijde kan hebben, ondervond JP woensdag bij Pauw & Witteman.
Lees verder >>
Woensdag was hij te gast in de talkshow. Aan het eind van het programma werden enkele bloopers van de premier getoond, maar JP kon dat niet waarderen en was na afloop erg kwaad over de vertoning.
Ernst Jan Pfauth was aanwezig bij de bewuste uitzending en beschrijft de situatie na afloop van de talkshow.
[ Tijdens de borrel liep ik nog even terug naar de garderobe. Daar zag ik JP poseren met vier dames uit het zuiden des lands. Plotseling kwam Witteman aanlopen die op verbaasde toon vroeg: Ga je nu weg Jan Peter?.
De fotoglimlach van Balkenende verdween en maakte plaats voor een kwade blik zoals u die kent van zijn debatten met Halsema. Ja! Ik vind dit geen manier van werken. Dit was niet afgesproken! Witteman: Maar het gesprek was toch goed? JP: Het gesprek was goed, maar het einde onacceptabel!
Na enigszins van de verbazing bekomen te zijn pakte ik mijn telefoon om het tafereel vast te leggen. Ondertussen kwam Jack de Vries, mediastrateeg en campagneleider van het CDA, aanbenen met een legertje aan beveiligingmensen. Terwijl ik buitengesloten werd kon ik nog net zien hoe Jack de Vries Paul Witteman een klap op zijn schouder geeft en zegt: daar probeer jij je aardig mooi uit te praten jongen. Vervolgens lopen Jan Peter en zijn spindoctor kwaad weg.
Nadat Paul Witteman zijn collega’s had ingelicht vroeg ik hem wat er zich nu precies had voorgedaan. Hij vertelde mij dat Balkenende zich gestoord had aan de zeven bloopers die Pauw & Witteman tegen het einde van het programma lieten zien. Volgens Paul was Balkenende 'woedend vertrokken'. ]
EchtGaaf en pmb_rug, moeten jullie geen verkering nemen met elkaar?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. In dergelijke programma's krijg je vaak ook een andere kant van een persoon te zien. En dat is weer winst. Bedankt voor je inbreng.![]()
Ik heb de betreffende aflevering van P&W ook gezien....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:07 schreef calvobbes het volgende:
Balkenende komt graag op de TV dus, maar blijkbaar wil die alleen maar positief op TV komen...
[..]
http://medialog.blogspot.(...)-tonen-bloopers.html
He, doe niet zo flauw, ondanks dat we vaak hele verschillende meningen hebben, kunnen we elkaar toch wel respecteren? Er wordt hier als zoveel ruzie gemaakt. Dat moet niet nodig zijn. Dat is de kunst: debat voeren op het scherpst van de snede en elkaar toch respecteren. Ik respecteer mensen die inhoudelijk met goede argumenten komen, zelfs al ben ik het er niet mee eens. Ik waardeer mensen die het lukt om bij anderen een gevoelige snaar kunnen raken. Een bijdrage leveren aan een socratische discussie. En een voortschrijdend inzich mogelijk maakt. Daar doe ik het voor. Ik heb namelijk ook oog voor andermans inhoudelijke standpunten (zelfs van mijn grootste tegenstanders) . Kunnen eye-openers zijn. Als je daar niet voor openstaat, en je blijft pontificaal op je standpunten staan, dan wordt het hier ene grote spuugbak van meningen. Dat zou jammer zijn. In mij geval zou het me dan alleen maar energie kosten en zou het zo afgelopen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:20 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
EchtGaaf en pmb_rug, moeten jullie geen verkering nemen met elkaar?Mag ik effe een teiltje?
Ik kijk ook het liefste naar een zo inhoudelijk mogelijk programma. RTL blvd zou bij mij dan niet bovenaan mijn lijstje staan. Maar de tendens in de richting van meer populistische programma's is niet meer weg te denken. Ik ben daar niet gelukkig mee, maar het is wel een feit. Dan kan je twee dingen doen: idd naast je neerleggen om meegaan met de mainstream. Bijna elke politicus gaat erin mee. Tja las dat de manier wordt om het grote publeik te bereiken , moet jre misschien consessies doen...quote:Ik vind het kwalijk dat dit optreden van de MP nu wordt goedgepraat. Hij zit in een roddelprogramma waarin onlangs nog een onschuldige vrouw voor HOER is uitgemaakt. Daar hoor je je als min-pres gewoon verre van te houden.
Dat was dan ook een misselijke actie. Eerst wordt hij de hele uitzending lastig gevallen door snotaap Ali B. en op het eind worden hem nog even wat bloopers door de strot gedrukt, zonder dat hij de mogelijkheid krijgt er op te reageren, Riooljournalistiek noem ik dat. Reken maar dat iets dergelijks niet gebeurd was met Wouter Bos in de uitzending.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:07 schreef calvobbes het volgende:
Balkenende komt graag op de TV dus, maar blijkbaar wil die alleen maar positief op TV komen...
[..]
http://medialog.blogspot.(...)-tonen-bloopers.html
Van Balkenende mogen alleen maar heldenverhalen op TV verschijnen? Ik vind juist dat hij veel te soft wordt aangepakt en dat hij nauwelijks wordt aangesproken op de tientallen fouten die hij heeft gemaakt. Als hij wil dat zijn reet wordt gelikt gaat ie maar bij Knevel zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:00 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat was dan ook een misselijke actie. Eerst wordt hij de hele uitzending lastig gevallen door snotaap Ali B. en op het eind worden hem nog even wat bloopers door de strot gedrukt, zonder dat hij de mogelijkheid krijgt er op te reageren, Riooljournalistiek noem ik dat. Reken maar dat iets dergelijks niet gebeurd was met Wouter Bos in de uitzending.
P&W hadden er beter aan gedaan om daar op in te spelen. Inhoudelijk dus. Alleen die bloopers tonen bereikten ze precies het tegenovergestelde effect: namelijk Balkenende de "underdog" te laten zijn...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:17 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vind juist dat hij veel te soft wordt aangepakt en dat hij nauwelijks wordt aangesproken op de tientallen fouten die hij heeft gemaakt.
tja, Knevel en objectiviteit zijn niet verenigbaar...quote:Als hij wil dat zijn reet wordt gelikt gaat ie maar bij Knevel zitten.
in dit land van linkse media is objectiviteit sowieso ver te zoeken. is dat niet, in feite, mens eigen? jammer dat de media alleen zo naar 1 kant hellenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
tja, Knevel en objectiviteit zijn niet verenigbaar...
Onzin, zie Zijn de Nederlandse media wel links genoeg?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:52 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
in dit land van linkse media is objectiviteit sowieso ver te zoeken. is dat niet, in feite, mens eigen? jammer dat de media alleen zo naar 1 kant hellen
Toch vreemd dat het bij de publieke omroep dan stikt van de socialisten. Bij het Journaal stemt driekwart van het personeel linksquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Onzin, zie Zijn de Nederlandse media wel links genoeg?
jajaja, die kennen we inmiddels wel. maar je moet wel heel erg naief links zijn om het niet te zien...quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Onzin, zie Zijn de Nederlandse media wel links genoeg?
Valt wel mee hoor met het links zijn van de media. Zie het topic waar Genverbrander naar refereert.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:52 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
in dit land van linkse media is objectiviteit sowieso ver te zoeken.
Zeker. Het zou onmenselijk zijn als mensen geen eigen mening mogen hebben. Maar het gaat erom hoe je als journalist je opstelt in een interview. En daarin vind ik dat Andries Knevel teveel zijn eigen meningen (voorkeuren) etaleert. Ik vind dat ongelofelijk irritant. Ik vind Andries Knevel (best een aardige vent, ik heb hem 2 keren ontmoet en gesproken) een scherpzinnig interviewer ,maar zijn zware vooringenomenheid haalt hem als journalist een beetje onderuit.quote:is dat niet, in feite, mens eigen?
Zie toch ff dat topic. Het valt echt wel mee hoor. En wat dacht je van Harry Mens (quote:jammer dat de media alleen zo naar 1 kant hellen
Lees je dit PMB_RUG........quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:18 schreef Jurgen21 het volgende:
Overigens was Andries Knevel gisteren op Ned. 2 wel behoorlijk rechts bezig. Hij zei tegen Jan Marijnissen dat hij dolblij was met de laatste peilingen, waaruit blijkt dat een linkse meerderheid er niet meer inzit.
ik heb het gezien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lees je dit PMB_RUG........
Ik moet de uitzending nog zien. Dat bedoel ik dus. Die man etaleert voortdurend zijn mening.....en dat vind ik zeer slecht van een journalist.......
dan hoop ik dat hij jou recht in je gezicht uit lacht, want het slaat nergens op.quote:Ik krijgt de neiging om dat recht in zijn gezicht te zeggen als ik hem de derde keer ontmoet.....
Die fimpjes met bloopers vond ik zeer zwak van P&W. Ik geloof dat ik dat eerder ook heb gesteld. Ze creeren bovendien een devastating underdog effect. Ongelofelijk dom van een duo die ik hoger aansloeg...Misschien willen ze toch Balkenende als premier (wat ik mij niet echt kan voorstellen trouwens.....)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:12 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik heb het gezien.
Knevel presenteert een opinieprogramma en hij is absoluut open over zijn voorkeuren. hij verbergt niets en manipuleert ook niet. DAT vind ik belangrijk. Hij heeft Jan Marijnissen buitengewoon netjes behandeld, zonder gekke filmpjes met bloopers.
[..]
Ik weet niet of jij de man wel eens hebt gesproken, maar geloof me dat ie echt niet zo dom is om dat te doen. Ik heb toen ook pittige kritiek geuit. (ook met hem gecorrespondeerd)... Reken maar dat hij daar op een fatsoenlijke manier antwoord op geeft.....Hij is geen "hostile" persoonlijkheid....(anders je zou denken als je hem alleen van de TV kent/meemaakt)quote:dan hoop ik dat hij jou recht in je gezicht uit lacht, want het slaat nergens op.
Ja, graag....En ik heb hier ook stevige kritiek geuit over P&W. Op Clairy, mijn topper, is onbezoedeld, heb ik 0 kritiek en zal ik bestoken met complimentenquote:als je dan ook even langs wil gaan bij de complete VARA, NOS en VPRO dan ben tenminste nog consequent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |