quote:Balkenende gasthoofdredacteur RTL Boulevard
HILVERSUM - Premier Jan Peter Balkenende is op 16 november gasthoofdredacteur van het tv-programma RTL Boulevard. Daarnaast neemt Balkenende die dag plaats naast Daphne Bunskoek en Albert Verlinde achter de desk.
RTL Boulevard heeft een dag per maand een gasthoofdredacteur, die samen met de redactie de inhoud van het programma bepaalt. Op 11 september was dat journalist Max Westerman, dinsdag is het André van Duin. Een week voor de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november is het dus de beurt aan premier en CDA-lijsttrekker Balkenende.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kijk er niet voor op . <random naam van politicus> is zo onprofessioneel bezig. En Nederland wil die aap zo graag premier, en dat geeft toch wel te denken.....kijkt er nog naar ook. Dat is het niveau van de huidige bevolking...
Jij developer terwijl je iemand niet eens meer fatsoenlijk meer kan quoten? Doe je werk eens...quote:
het is een godgeklaagd als zelfs een premier aan roddels wil meewerken. Tijd dat die man wordt afgezet....Een dieptepunt, schaamtelos gewoon....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:30 schreef dborhem het volgende:
KOM OP NOU ZEG!
Dit is een programma met humor,en die vent kan net z'n bovenlip omhoogtrekken!
Brrrrr......![]()
![]()
het vervelende is dat als je balkenende al zou vervangen, het er niet beter op gaat wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
het is een godgeklaagd als zelfs een premier aan roddels wil meewerken. Tijd dat die man wordt afgezet....Een dieptepunt, schaamtelos gewoon....
Schaam me soms dood dat ik nederlander ben.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij develloper terwijl je iemand niet eens meer fatsoenlijk meer kan quoten? Doe je werk eens...![]()
Ik denk wel dat Wouter Bos zijn glimmend voorhoofd mooier op TV komt dan, als hij de nieuwste scharrel van Gordon aan zou kondigen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
het vervelende is dat als je balkenende al zou vervangen, het er niet beter op gaat worden
Heb ik hersteld, voordat je ik je bericht las.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]Jij zulke topics openen als je niet eens het woord developer goed kan spellen? Doe je werk eens
![]()
Je snapt het niet Mike. Je hebt programma's en je hebt programma's.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:36 schreef Mike het volgende:
Is dit zelfs tegenwoordig al een topic waard in POL?
We zullen de komende weken continu politici zien opduiken in programma's...da's niks nieuws rond de verkiezingen.
Laat die man daar nou gezellig aanschuiven. Bereikt-ie ook eens wat mensen die niet naar het Journaal kijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je snapt het niet Mike. Je hebt programma's en je hebt programma's.
Ik wil geen premier die aan dit soort junk-tv meewerkt.![]()
En we hebben weer een drogreden: de tu quoque! Gefeliciteerd, je wint de koelkast.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Jurgen21 het volgende:
En jullie moeten nou niet doen alsof Wouter Bos wel alleen maar een serieuze campagne voert. Die kom je straks ook tegen in de meest idiote programma's. Alles om kiezers te winnen.
ja maar er zijn grenzen, m'n jong.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Jurgen21 het volgende:
Lijkt me logisch. RTL Boulevard is één van de best bekeken televisieporgramma's van Nederland. En er kijken mensen naar die je met Buitenhof, Netwerk en NOVA Politiek niet bereikt. Dus campagnetechnisch bekeken een stratgeisch juiste zet van Balkenende.
En jullie moeten nou niet doen alsof Wouter Bos wel alleen maar een serieuze campagne voert. Die kom je straks ook tegen in de meest idiote programma's. Alles om kiezers te winnen.
Dat is werkelijk onzin. Er staan die verkiesbare homoseksuelen op de CDA-kandidatenlijst, waarvan er eentje nu al minister is, de ander vice-fractievoorzitter is en derde fractiesecretaris. En bovendien is Albert Verlinde een VVD'er, dus dat zal geen problemen opleveren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:35 schreef Genverbrander het volgende:
Het verbaast me nog dat Balkenende plaats durft te nemen naast Albert Verlinde, ondanks zijn geaardheid...
Nou nee,ik zou het wel leuk vinden om een premier mee te maken die MENSELIJK is,iets wat ik in JP niet kan ontdekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
het is een godgeklaagd als zelfs een premier aan roddels wil meewerken. Tijd dat die man wordt afgezet....Een dieptepunt, schaamteloos gewoon....
Schaam me soms dood dat ik nederlander ben.
En die man denkt dat hij de statuut van een Staatsman heeft.........Nou dit gaat hem op die manier echt niet lukken......quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:39 schreef dborhem het volgende:
[..]
Nou nee,ik zou het wel leuk vinden om een premier mee te maken die MENSELIJK is,iets wat ik in JP niet kan ontdekken.
Tenslotte is de gelijking op die trol uit Lord of the Rings en Harry Potter zelf erg eng om te zien.
Gewoon een politicus die EN z'n werk voor het land doet EN laat zien dat hij benaderbaar is,hoeveel mensen hebben DAT bij JP?
Dat bedoel ik.
Hoezo is het niet fatsoenlijk? Omdat elke andere politicus precies hetzelfde gaat doen de aankomende tijd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb ik hersteld, voordat je ik je bericht las.
Het is gewoon niet fatsoenlijk wat je doet....
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:39 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat is werkelijk onzin. Er staan die verkiesbare homoseksuelen op de CDA-kandidatenlijst, waarvan er eentje nu al minister is, de ander vice-fractievoorzitter is en derde fractiesecretaris. En bovendien is Albert Verlinde een VVD'er, dus dat zal geen problemen opleveren.
Joop Wijn.quote:
Maar, mama, Jantje Woutertje doet het oohook!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Jurgen21 het volgende:
Lijkt me logisch. RTL Boulevard is één van de best bekeken televisieporgramma's van Nederland. En er kijken mensen naar die je met Buitenhof, Netwerk en NOVA Politiek niet bereikt. Dus campagnetechnisch bekeken een stratgeisch juiste zet van Balkenende.
Daar heb je gelijk in,zelfs een makeover is verspilling van tijd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
En die man denkt dat hij de statuut van een Staatsman heeft.........Nou dit gaat hem op die manier echt niet lukken......
Nee, ik bedoeld iets anders. Ik doelde op jou. Ik vind het niet netjes om iemand te quoten en de tekst drastisch aan te passen. Daar maakte ik bezwaar tegen. Ik was bovendien al extra getriggerd omdat je in dat andere topic (je weet wel welke) ook zeer onfastoenlijk over mijn persoon had uitgelaten. Als je een gezicht van Fok! wilt zijn, vind ik dat je een slecht voorbeeld geeft. Ik wil je daar graag op aan spreken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo is het niet fatsoenlijk? Omdat elke andere politicus precies hetzelfde gaat doen de aankomende tijd?
En met die instelling zijn we afgezakt tot het achterlijke moddergooien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo is het niet fatsoenlijk? Omdat elke andere politicus precies hetzelfde gaat doen de aankomende tijd?
Ik denk dat je twee dingen door de war haalt: Mijn werkzaamheden van Fok! staan buiten mijn politieke opvattingen. Dat jij vindt dat een "gezicht" van Fok! zich maar niet mag uitlaten over bepaalde zaken omdat jij dat minder prettig vind om te horen, is niet mijn pakkie-an.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoeld iets anders. Ik doelde op jou. Ik vind het niet netjes om iemand te quoten en de tekst drastisch aan te passen. Daar maakte ik bezwaar tegen. Ik was bovendien al extra getriggerd omdat je in dat andere topic (je weet wel welke) ook zeer onfastoenlijk over mijn persoon had uitgelaten. Als je een gezicht van Fok! wilt zijn, vind ik dat je een slecht voorbeeld geeft. Ik wil je daar graag op aan spreken.
Die is al benoemd vriendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, het immer moreell verwerpen van de reacties. Geweldige taktiekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En met die instelling zijn we afgezakt tot het achterlijke moddergooien.
Nogmaals ik doel niet je politieke opvattingen. Daar ben je uiteraard helemaal vrij in. Net zoals ieder ander.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat je twee dingen door de war haalt: Mijn werkzaamheden van Fok! staan buiten mijn politieke opvattingen. Dat jij vindt dat een "gezicht" van Fok! zich maar niet mag uitlaten over bepaalde zaken omdat jij dat minder prettig vind om te horen, is niet mijn pakkie-an.
En waarom zou dat niet netjes zijn, het aanpassen van een quote? Het is niet dat ik er scheldwoorden oid van maak, het is slechts een kleine nuancering in de tekst waardoor je het kan gelijk trekken op alle politici.
1) Nogmaals, dat is totaal niet verboden en slaat werkelijk waar nergens opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nogmaals ik doel niet je politieke opvattingen. Daar ben je uiteraard helemaal vrij in. Net zoals ieder ander.
Ik sprak je op 2 dingen aan:
1 dat ik het niet netjes vind als je iemand quote en vervolgens de tekst daarin drastisch aanpast. Dit kan niet de bedoeling zijn van dit Forum. Misschien een stap voor de volgende versie om het onmogelijk te maken om iemands anders tekst aan te passen in een quote....
2 dVTB heeft je niets voor niets op je gedrag aangesproken (in dat andere topic) over datgene wat je over mij hebt gesteld. Vind je hetzelf netjes om iemand voor TUIG uit te maken?
Hopende dat de boodschap nu wel aankomt...
Ik heb Bos inderdaad al bij Paul de Leeuw voorbij zien komen, Wilders bij de Lama's, verschillende malen bij Netwerk (daar ging het wél serieus), een Halsema bij RTL (waar het, met Frits Wester en assistent ook serieus ging).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, het immer moreell verwerpen van de reacties. Geweldige taktiek. Maar zeg eens, beste Yildiz, denk je zelf namelijk niet dat dat wel gaat gebeuren; alle politici gaan met hun mooie hoofdjes op de tv komen in de meest uiteenlopende programma`s om zo zoveel mogelijk reclame voor hun partij te maken. What else is new? Omdat nu toevallig Balkie in RTL Boulevard gaat zitten is het moreel verderfelijk?
Kom op zeg, sinds wanneer hebben we zoveel boter op onze hoofdjes dat we ons daar druk om gaan maken? Trouwens, het wachten is op het volgende topic waarin Bos zijn opwachting maakt in een ander programma, en dan kan makkelijk de reactie gegeven worden "moet dit nou onze toekomstige Premier worden?!?!?"![]()
Tja, en toch kan je zulke reacties wel verwachten. Ik vind ook dit nieuws niet echt schokkend; ik zou het niet achter Balkie gezocht hebben, maar we zullen wel zien hoe hij het doet. Misschien gaat hij wel af als een gieter, who knows.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb Bos inderdaad al bij Paul de Leeuw voorbij zien komen, Wilders bij de Lama's, verschillende malen bij Netwerk (daar ging het wél serieus), een Halsema bij RTL (waar het, met Frits Wester en assistent ook serieus ging).
Kortom, iedereen komt op TV. Echter, heb ik bijvoorbeeld GroenLinks, opvallend genoeg, nog niet gezien bij een Paul de Leeuw, of een ander entertainment-programma gezien.
Ja, Wouter Bos wel, dat vind ik dan ook belachelijk. Of het dat is, dat bepaald iemand anders maar voor zichzelf.
Maar ik vind het vreemd om Balkenende op voorhand te verdedigen omdat anderen het 'straks ook gaan doen'.
Past een beetje in het 'pre-emptive' aanvallen.
Precies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, en toch kan je zulke reacties wel verwachten. Ik vind ook dit nieuws niet echt schokkend; ik zou het niet achter Balkie gezocht hebben,
quote:maar we zullen wel zien hoe hij het doet. Misschien gaat hij wel af als een gieter, who knows.
Precies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, en toch kan je zulke reacties wel verwachten. Ik vind ook dit nieuws niet echt schokkend; ik zou het niet achter Balkie gezocht hebben, maar we zullen wel zien hoe hij het doet. Misschien gaat hij wel af als een gieter, who knows.
Hoef je je niet druk om te maken, hij zit daar als lijsttrekker. En het mag algemeen bekend zijn dat lijsttrekkers trieste stunts uithalen om in de picture te komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je snapt het niet Mike. Je hebt programma's en je hebt programma's.
Ik wil geen premier die aan dit soort junk-tv meewerkt.![]()
Tuurlijk, maar bij Bos liggen die net even anders zeker....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ja maar er zijn grenzen, m'n jong.....
Beter zoeken Femke was een paar weken terug bij Onder de tram was zeer geslaagdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:48 schreef Yildiz het volgende:
Kortom, iedereen komt op TV. Echter, heb ik bijvoorbeeld GroenLinks, opvallend genoeg, nog niet gezien bij een Paul de Leeuw, of een ander entertainment-programma gezien.
Halsema is onlangs nog op de koffie geweest bij de Leeuw om te brallen over haar Linkselente.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb Bos inderdaad al bij Paul de Leeuw voorbij zien komen, Wilders bij de Lama's, verschillende malen bij Netwerk (daar ging het wél serieus), een Halsema bij RTL (waar het, met Frits Wester en assistent ook serieus ging).
Ja, Wouter Bos wel, dat vind ik dan ook belachelijk. Of het dat is, dat bepaald iemand anders maar voor zichzelf.
Maar ik vind het vreemd om Balkenende op voorhand te verdedigen omdat anderen het 'straks ook gaan doen'.
Past een beetje in het 'pre-emptive' aanvallen.
tja straks bij Spuiten en Slikken.......quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:45 schreef Tikorev het volgende:
Balkenende laat zich tijdens de verkiezingscampagne zien in een televisieprogramma...schokkend gewoon...![]()
Van mij mag ie hoor, net als iedere andere lijsttrekker. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
tja straks bij Spuiten en Slikken.......![]()
Ik zie toch enig verschil tussen RTL Boulevard en Spuiten & Slikken...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
tja straks bij Spuiten en Slikken......
Jawel, maar ik geef ff een glijdende schaal aan. Die man gooit zijn statuur (voor zover hij die al had) zwaar te grabbel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:15 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik zie toch enig verschil tussen RTL Boulevard en Spuiten & Slikken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |