De meeste Ajaxieden blijven dit seizoen niet thuis voor de CL.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:11 schreef Corksterr het volgende:
Pff, niet een wedstrijd waar ik voor thuisblijf.
Goeiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De meeste Ajaxieden blijven dit seizoen niet thuis voor de CL.
helaas doen ze het europees slecht, maar afgelopen zaterdag 0-4 gewonnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef Messenga het volgende:
Milan heeft vooral de laatste weken moeite met scoren, gelet op de laatste competitieduels. Tegen Sampdoria was het zelfs een verdediger die in de 89e minuut 1-1 moest brengen, anders had Milan gewoon verloren.
Ik volg Anderlecht niet zo, maar zover ik van ze lees en zie, hebben ze geen misselijke ploeg. Een ploeg om rekening mee te houden.
Het is Ajaciedenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De meeste Ajaxieden blijven dit seizoen niet thuis voor de CL.
88e minuut Inzaghi gaat liggen in het strafschopgebied, maakt de gebruikelijke gebaren en het gebruikelijke theater en krijgt een pingel die hij zelf benut.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Slimme zet van de NOS natuurlijk.
Typische 0-1 wedstrijd....
Ach Boussoufa speelt toch voor het Marokkaanse Elftal? Dan is hij een Marokkaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef Heero87 het volgende:
Het is natuurlijk ook een duel met twee Nederlanders: Mbark Boussoufa en Clarence Seedorf. Misschien heeft de NOS deze wedstrijd daarom wel genomen.
Maar Milan wint wel gewoon van Anderlecht, lijkt mij. Hoe erg ze ook uit vorm zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef Messenga het volgende:
Milan heeft vooral de laatste weken moeite met scoren, gelet op de laatste competitieduels. Tegen Sampdoria was het zelfs een verdediger die in de 89e minuut 1-1 moest brengen, anders had Milan gewoon verloren.
Ik volg Anderlecht niet zo, maar zover ik van ze lees en zie, hebben ze geen misselijke ploeg. Een ploeg om rekening mee te houden.
Inderdaad, Milan heeft nog steeds spelers die een wedstrijd met één moment kunnen beslissen, terwijl Anderlecht 3 of 4 grote kansen nodig heeft om er één in te leggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:26 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar Milan wint wel gewoon van Anderlecht, lijkt mij. Hoe erg ze ook uit vorm zijn.
Mwah, tegen Zulte-Waregem scoorde Anderlecht vier keer uit wat misschien in totaal 5 kansen waren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:44 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad, Milan heeft nog steeds spelers die een wedstrijd met één moment kunnen beslissen, terwijl Anderlecht 3 of 4 grote kansen nodig heeft om er één in te leggen.
Van Damme start op de bank.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:03 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Mwah, tegen Zulte-Waregem scoorde Anderlecht vier keer uit wat misschien in totaal 5 kansen waren.![]()
Maar Zulte is AC Milan niet natuurlijk. En de Anderlecht-verdediging is gewoon te zwak en te onzeker. Weet iemand of Van Damme nu eigenlijk geblesseerd is? Ik hoop in elk geval dat ze hem niet opstellen. Als je zag hoe die onder de druk bezweek in de topper tegen Genk... dat hebben we niet nodig in Europa.![]()
Bespaar je de moeite, go Steauaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef WeebI het volgende:
Ik zet deze pot wel op op de TV achter me terwijl ik ondetussen Steaua - Real kijk.
Ik denk livestreams, straks het livestream topic dus ff volgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Robocock het volgende:
Op welke wazige buitenlandse zender is Real te bekijken?
sport 1 online voor 1 euro geloof ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Robocock het volgende:
Op welke wazige buitenlandse zender is Real te bekijken?
neequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef RayMania het volgende:
Is Real serieus gewoon via studiosport te zien. Dat zal relaxt zijn!
Wordt Arsenal momenteel doorgegeven via sop?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:02 schreef leroytje het volgende:
of gewoon ff zoeken in je gedownloode sopcast
jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wordt Arsenal momenteel doorgegeven via sop?
Die opmerking snap ik dus wel, en dat ik dan geen Nederlander ben vind ik nog een extra complimentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:30 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
Ja, dat snappen de Nederlanders dus niet : "Totti schopte ik ook de lucht in" ...
De laatste écht ouderwets Belgische speler die Vanderhaeghe , hij kan op geen bal trappen , maar zit bij de opwarming al te bestuderen wiens been hij doormidden gaat trappen ...![]()
Vroeger deden ze dat bij jullie ook. Maar Vandereijken, Vercauteren, Gerets en Coeck konden wel voetballen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, dat snappen de Nederlanders dus niet : "Totti schopte ik ook de lucht in" ...
De laatste écht ouderwets Belgische speler die Vanderhaeghe , hij kan op geen bal trappen , maar zit bij de opwarming al te bestuderen wiens been hij doormidden gaat trappen ...![]()
Ja, twee generaties geleden konden ze nog voetballen én schoppen, de generatie Vanderhaeghen kon nog schoppen , de generatie van dit moment heeft zelfs daar moeite mee gekregen ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger deden ze dat bij jullie ook. Maar Vandereijken, Vercauteren, Gerets en Coeck konden wel voetballen.
In Spanje zul je bedoelen, zie het gefluit van het publiek daarop ... (daarvoor floten ze vermoed ik)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Korte minuten hebben ze in Belgie.
Zoals Boussouffa het zelf zei : Ik ben nooit opgeroepen geweest door noch Foppe noch Van Basten, als de Marokkaanse coach dat dan wel doet, waarom zou ik dan weigeren ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:51 schreef Type-R het volgende:
een nederlander die liever in marokkaans elftal speelt dan hier noem ik geen nederlander
Hopelijk wint anderlechtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Milan is kut zeg. Of Anderlecht erg sterk.
cech?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het blijft toch belachelijk dat je met nog geen pink aan de keeper mag komen terwijl er andere spelers bijna onder de grasmat gedrukt mogen worden ...
Alsof je dat vanop de zijkanten niet eens ziet ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:13 schreef Elvislives het volgende:
Ze moeten de assistent-scheids bij hoekschoppen áchter de goal zetten, zodat die zien hoe aanvallers vastgehouden worden, belachelijk.
In Engeland hebben ze een totaal ander idee over "bescherming van de keeper" in het penaltygebied hé ...quote:
Het is geen Belgische competitiewedstrijd he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
frutos moet een penal krijgen
Ja, keepers zijn ook buiten hun doelgebied heilig en aanvallers zijn behoorlijk vogelvrij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof je dat vanop de zijkanten niet eens ziet ...
Ofwel laten ze maar zoals in Engeland (zeker vanaf de 2de klasse daar) gewoon véél toe, (ook omgekeerd en ook geen bescherming meer voor de keeper) , ofwel moet je daartegen optreden ...
yup, beetje schwalbes maarjaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef sjimz het volgende:
Die Boussouffa is inderdaad een behendig mannetje en nog tevens redelijk functioneel.
Beetje maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
yup, beetje schwalbes maarja
Nog niet van het niveau Robben maar dat kan hij nog leren!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jamaarja, het is de Ramadan , die jongen krijgt om de zoveel minuten gewoon een appelflauwte ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja milan he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:22 schreef Masanga het volgende:
ik kan de wedstrijd niet volgen (geen tv hier), maar als ik het live-verslag lees mag Anderlecht wel eens beginnen denken aan scoren, anders krijgen ze zeker zo'n stomme goal tegen..
Voor Pot -vragen hebben we Maril.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef venomsnake het volgende:
Is deze pot een beetje het aanzien waard?
die pot met Madrid heb ik eig wel gezien...![]()
D'r is een stream van Star Sports trouwensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:22 schreef Masanga het volgende:
ik kan de wedstrijd niet volgen (geen tv hier), maar als ik het live-verslag lees mag Anderlecht wel eens beginnen denken aan scoren, anders krijgen ze zeker zo'n stomme goal tegen..
Ja,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
Scheidrechter is weer lekker vaag bezig.
Ja, en dan zit daar ook nog die verdachte Chinees te lachen op de tribune ... (of was dat Roger Vandenstock ?)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
Milan speelt wel opvallend slechts sinds ze b-win hebben op het shirt![]()
Zo doen ze het al 100 jaar. Ga eens naar een Serie-A wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:39 schreef koningdavid het volgende:
Wat is dat toch met Italianen en een beetje halfslachtig over het veld sjokken? Daar wordt je toch spontaan depressief van.
Zijn we eigenlijk wel zeker dat Jan zijn vader is ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Yourrie Mulder heeft weer eens niks te melden. Somt gewoon op wat we allemaal zien. Wat zou ie krijgen van de NOS voor deze onzin ? Echt al jaren een aanfluiting. Nooit eens een leuke invalshoek of een komische constatering.
Z'n andere zoon Geret is veel leuker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zijn we eigenlijk wel zeker dat Jan zijn vader is ?
Wacht maar tot we de tweede ronde halen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef blueangel_ het volgende:
Zonder hulp van de scheids kunnen die van Brussel het dus echt niet hé?
mooi zo
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef blueangel_ het volgende:
mooi zo
Nee bedankt, dat gekwijl op alles wat paars is in de media begint afgezaagd te wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Wacht maar tot we de tweede ronde halen.![]()
Edit: De ref helpt dus maar weer een handje ... die nekken worden echt corrupter met de minuutquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef blueangel_ het volgende:
mooi zo
daar ben ik ook bang voor ja , Cafu komt er zo ook bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:49 schreef Heero87 het volgende:
Met tien is Milan volgens mij dubbel zo gevaarlijk.![]()
Ja, de actie van de speler was wel erg slim. Wat een kalfquote:
Nee hoor, zo heb ik ze bij Roda ook al vaker zien vallenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Edit: De ref helpt dus maar weer een handje ... die nekken worden echt corrupter met de minuut![]()
Nu klopt hetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef BigFire het volgende:
kut team dat Anderlecht. alleen Boussafa heeft kwaliteit.
Milan straks gewoon 1-0
2 maal rood betekent idd in België geelquote:
2 maal rood betekent idd in België geelquote:
Geel speelt in 3de klasse, niet in de CL.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 maal rood betekent idd in België geel
bilija had op doel moeten schietenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:00 schreef Heero87 het volgende:
Dit scenario leekt verdacht veel op Club Brugge - AC Milan drie jaar terug. (Rood Milan, maar Kaka scoort 0-1. Wel pas vijf minuten voor tijd.)
Wankerlecht zijn zelf over het paard getilde idiote mongooltjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:00 schreef leroytje het volgende:
WAAROMAnderlecht moet winnen van die over het paard getilde idiote mongooltjes
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Typisch weer dat schijt milan
Ga ons alsjeblief ergens anders belachelijk maken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Wankerlecht zijn zelf over het paard getilde idiote mongooltjes
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ga ons alsjeblief ergens anders belachelijk maken.![]()
Voor ons compleet oninteressant dat jij voor Brugge bent en er niet tegen kan dat Anderlecht CL speelt en het niet slecht doet vandaag, ga idd ergens je frustraties uitenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef blueangel_ het volgende:
Wankerlecht zijn zelf over het paard getilde idiote mongooltjes
En je bent waarschijnlijk de eerste om "we hate sporting" te staan schreeuwen en vervolgens 90 min. te zwijgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ga ons alsjeblief ergens anders belachelijk maken.![]()
Sorry, maar mijn niveau ligt net iets hoger.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
En je bent waarschijnlijk de eerste om "we hate sporting" te staan schreeuwen en vervolgens 90 min. te zwijgen
1) Op eigen veld met iedereen achter de bal en wat lange ballen naar voor pompen ... dat noem ik niet "het niet slecht doen"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef leroytje het volgende:
[..]
Voor ons compleet oninteressant dat jij voor Brugge bent en er niet tegen kan dat Anderlecht CL speelt en het niet slecht doet vandaag, ga idd ergens je frustraties uiten
Blinde haat is voor de armen van geest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
1) Op eigen veld met iedereen achter de bal en wat lange ballen naar voor pompen ... dat noem ik niet "het niet slecht doen"
2) Blinde haat
Dat we al 2 jaar kutvoetbal spelen, weet ik beter dan jij hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Club Brugge.... hadden die niet gelijk gespeeld tegen het grote Brussels?
jatog wétogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:08 schreef RijstNatie het volgende:
Kaka de master !
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blinde haat is voor de armen van geest.
Heerlijke avond was dat in San Siro ... prachtige pass van Gvozzie ook, ik blijf erbij dat die eens centraal naast Vermant/Joe z'n kans moet krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef BigFire het volgende:
wie is die nep Zlatan daar voorin bij anderlecht?
Ik ook, kut belgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:10 schreef leroytje het volgende:
Ik ben trouwens geen belg, maar ik irriteerde me aan um
bedoel je Frutosquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef BigFire het volgende:
MINDER?? Die was nog 5x zo mooi bedoel je!quote:
Fruitos. De verslaggever noemde hem in het begin beter dan Jan Kollerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef BigFire het volgende:
ja die. lange klaas die technisch probeert te doen.quote:
ja bij Anderlecht bedoelde diequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fruitos. De verslaggever noemde hem in het begin beter dan Jan Koller
ach Koller speelt ook als een drol bij Monaco, maar Frutos vind ik nou ook niet echt goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fruitos. De verslaggever noemde hem in het begin beter dan Jan Koller
Bij borussia speelde hij ook beter dan bij Anderlecht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Nu zegt ie het weer. Volgens mij wordt Jan Koller inj België een ietsie pietsie onderschat
die bal valt nog wel ergens in deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef leroytje het volgende:
Drukken! Drukken! die bal!
idd. Koller was heel belangrijk toendertijd. ook in het tsjechische elftal. respect voor hem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Nu zegt ie het weer. Volgens mij wordt Jan Koller inj België een ietsie pietsie onderschat
maar zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer zeg die goal zo onnodig van milan bah
Nog beter moet je zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij borussia speelde hij ook beter dan bij Anderlecht.
Ik snap niet dat hij dat zegt, het duo Koller-Radzinski , daar hebben ze nog altijd heimwee naar bij Anderlecht ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Anderlecht zonder Frutos stelde vorig seizoen stelde weinig voor. Mét Frutos werden ze alsnog kampioen. Dus als er iemand qua belang voor Anderlecht wordt onderschat, dan is het Frutos wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
idd. Koller was heel belangrijk toendertijd. ook in het tsjechische elftal. respect voor hem.
Radzinskiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij dat zegt, het duo Koller-Radzinski , daar hebben ze nog altijd heimwee naar bij Anderlecht ...
Alleen laat hij het nu in en belangrijke wedstrijd niet zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anderlecht zonder Frutos stelde vorig seizoen stelde weinig voor. Mét Frutos werden ze alsnog kampioen. Dus als er iemand qua belang voor Anderlecht wordt onderschat, dan is het Frutos wel.
Dat bedoel ik Koller maakte echt furore destijds.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij dat zegt, het duo Koller-Radzinski , daar hebben ze nog altijd heimwee naar bij Anderlecht ...
Die heeft het in Engeland ook niet waar weten te maken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
Radzinski![]()
altijd genieten van dat duo op eurogoals jaren terug
Die had eigenlijk gewoon overal met Koller moeten meegaan ... (die 2 waren zoooo complementair toen)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heeft het in Engeland ook niet waar weten te maken.
Er was toch geen contact tussen Van Basten en Seedorfquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Seedorf heeft met deze wedstrijd nog geen plaatsje in Oranje afgedwongen.![]()
goed wil ik het niet noemen..ze spelen minder slecht...maar dat wil niets zeggen tegen italiaanse clubs.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus zeg, anderlecht speelt zoo goed
de nul gehouden, zelf gescoord uit niet eens een kans, niet al te veel energie verbruikt , en de drie punten. Geslaagde trip naar Brussel denken ze op zijn Italiaans ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Sjonge jonge, ik kan me zo ergeren aan dat milan he...
En dat in Belgiëquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:31 schreef leroytje het volgende:
WEG!!, met die grensrechter! Hij is omgekocht!!!!!!!!!!![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de nul gehouden, zelf gescoord uit niet eens een kans, niet al te veel energie verbruikt , en de drie punten. Geslaagde trip naar Brussel denken ze op zijn Italiaans ...
Milan is gewoon milan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Is Milan nou zo slecht of anderlecht zo goed.
Ja, een grens die op Constant Vanden Stock TEGEN de thuisploeg vlagt, dat is iets héél bizarquote:
Winnen tegen AEK en op Rijsel en hopen dat Milan wint van Rijsel is al een must ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:36 schreef Heero87 het volgende:
Tja. Typisch. Tweede ronde kunnen ze nu wel vergeten.
Rijsel is de Nederlandse naam voor Lille.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:41 schreef tong80 het volgende:
Rijsel spelen ze met vijf clubs in die poule ?
Het is überhauptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef RijstNatie het volgende:
Anderlecht is echt een hele hele matig ploeg hoor...
snap uberhaupt niet wrom mensen hier willen dat die halve overgelopen nederlanders winnen
Ja ga het ff uitleggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Rijsel is de Nederlandse naam voor Lille.
milan is slecht en lafquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Is Milan nou zo slecht of anderlecht zo goed.
iets met ezelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:44 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Pfft, dat is al de tweede keer vandaag dat ik in zoiets inloop.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef RijstNatie het volgende:
snap uberhaupt niet wrom mensen hier willen dat die halve overgelopen nederlanders winnen
Ik was te laatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe voor je gepost in herken de voetballer
Omdat dat nog altijd beter te pruimen is dan een zege van Milan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef RijstNatie het volgende:
Laat me raden... PSV?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef RijstNatie het volgende:
Vind anderlecht 1 van de aller lelijkste ploegen uit de CL, zoniet de lelijkste
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef RijstNatie het volgende:
Vind anderlecht 1 van de aller lelijkste ploegen uit de CL, zoniet de lelijkste
uberhaupt weet ik niet eens hoe ik die puntjes op de u krijg en sowieso besteed ik daar geen aandacht aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |