quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef BigFire het volgende:
wie is die nep Zlatan daar voorin bij anderlecht?
Ik ook, kut belgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:10 schreef leroytje het volgende:
Ik ben trouwens geen belg, maar ik irriteerde me aan um
bedoel je Frutosquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef BigFire het volgende:
MINDER?? Die was nog 5x zo mooi bedoel je!quote:
Fruitos. De verslaggever noemde hem in het begin beter dan Jan Kollerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef BigFire het volgende:
ja die. lange klaas die technisch probeert te doen.quote:
ja bij Anderlecht bedoelde diequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fruitos. De verslaggever noemde hem in het begin beter dan Jan Koller
ach Koller speelt ook als een drol bij Monaco, maar Frutos vind ik nou ook niet echt goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fruitos. De verslaggever noemde hem in het begin beter dan Jan Koller
Bij borussia speelde hij ook beter dan bij Anderlecht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Nu zegt ie het weer. Volgens mij wordt Jan Koller inj België een ietsie pietsie onderschat
die bal valt nog wel ergens in deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef leroytje het volgende:
Drukken! Drukken! die bal!
idd. Koller was heel belangrijk toendertijd. ook in het tsjechische elftal. respect voor hem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Nu zegt ie het weer. Volgens mij wordt Jan Koller inj België een ietsie pietsie onderschat
maar zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer zeg die goal zo onnodig van milan bah
Nog beter moet je zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij borussia speelde hij ook beter dan bij Anderlecht.
Ik snap niet dat hij dat zegt, het duo Koller-Radzinski , daar hebben ze nog altijd heimwee naar bij Anderlecht ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Anderlecht zonder Frutos stelde vorig seizoen stelde weinig voor. Mét Frutos werden ze alsnog kampioen. Dus als er iemand qua belang voor Anderlecht wordt onderschat, dan is het Frutos wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
idd. Koller was heel belangrijk toendertijd. ook in het tsjechische elftal. respect voor hem.
Radzinskiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij dat zegt, het duo Koller-Radzinski , daar hebben ze nog altijd heimwee naar bij Anderlecht ...
Alleen laat hij het nu in en belangrijke wedstrijd niet zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anderlecht zonder Frutos stelde vorig seizoen stelde weinig voor. Mét Frutos werden ze alsnog kampioen. Dus als er iemand qua belang voor Anderlecht wordt onderschat, dan is het Frutos wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |