Sorry, maar mijn niveau ligt net iets hoger.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
En je bent waarschijnlijk de eerste om "we hate sporting" te staan schreeuwen en vervolgens 90 min. te zwijgen
1) Op eigen veld met iedereen achter de bal en wat lange ballen naar voor pompen ... dat noem ik niet "het niet slecht doen"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef leroytje het volgende:
[..]
Voor ons compleet oninteressant dat jij voor Brugge bent en er niet tegen kan dat Anderlecht CL speelt en het niet slecht doet vandaag, ga idd ergens je frustraties uiten
Blinde haat is voor de armen van geest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
1) Op eigen veld met iedereen achter de bal en wat lange ballen naar voor pompen ... dat noem ik niet "het niet slecht doen"
2) Blinde haat
Dat we al 2 jaar kutvoetbal spelen, weet ik beter dan jij hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Club Brugge.... hadden die niet gelijk gespeeld tegen het grote Brussels?
jatog wétogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:08 schreef RijstNatie het volgende:
Kaka de master !
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blinde haat is voor de armen van geest.
Heerlijke avond was dat in San Siro ... prachtige pass van Gvozzie ook, ik blijf erbij dat die eens centraal naast Vermant/Joe z'n kans moet krijgen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |