de nul gehouden, zelf gescoord uit niet eens een kans, niet al te veel energie verbruikt , en de drie punten. Geslaagde trip naar Brussel denken ze op zijn Italiaans ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Sjonge jonge, ik kan me zo ergeren aan dat milan he...
En dat in Belgiëquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:31 schreef leroytje het volgende:
WEG!!, met die grensrechter! Hij is omgekocht!!!!!!!!!!![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de nul gehouden, zelf gescoord uit niet eens een kans, niet al te veel energie verbruikt , en de drie punten. Geslaagde trip naar Brussel denken ze op zijn Italiaans ...
Milan is gewoon milan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Is Milan nou zo slecht of anderlecht zo goed.
Ja, een grens die op Constant Vanden Stock TEGEN de thuisploeg vlagt, dat is iets héél bizarquote:
Winnen tegen AEK en op Rijsel en hopen dat Milan wint van Rijsel is al een must ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:36 schreef Heero87 het volgende:
Tja. Typisch. Tweede ronde kunnen ze nu wel vergeten.
Rijsel is de Nederlandse naam voor Lille.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:41 schreef tong80 het volgende:
Rijsel spelen ze met vijf clubs in die poule ?
Het is überhauptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef RijstNatie het volgende:
Anderlecht is echt een hele hele matig ploeg hoor...
snap uberhaupt niet wrom mensen hier willen dat die halve overgelopen nederlanders winnen
Ja ga het ff uitleggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Rijsel is de Nederlandse naam voor Lille.
milan is slecht en lafquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Is Milan nou zo slecht of anderlecht zo goed.
iets met ezelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:44 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Pfft, dat is al de tweede keer vandaag dat ik in zoiets inloop.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |