yup, beetje schwalbes maarjaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef sjimz het volgende:
Die Boussouffa is inderdaad een behendig mannetje en nog tevens redelijk functioneel.
Beetje maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
yup, beetje schwalbes maarja
Nog niet van het niveau Robben maar dat kan hij nog leren!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jamaarja, het is de Ramadan , die jongen krijgt om de zoveel minuten gewoon een appelflauwte ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja milan he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:22 schreef Masanga het volgende:
ik kan de wedstrijd niet volgen (geen tv hier), maar als ik het live-verslag lees mag Anderlecht wel eens beginnen denken aan scoren, anders krijgen ze zeker zo'n stomme goal tegen..
Voor Pot -vragen hebben we Maril.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef venomsnake het volgende:
Is deze pot een beetje het aanzien waard?
die pot met Madrid heb ik eig wel gezien...![]()
D'r is een stream van Star Sports trouwensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:22 schreef Masanga het volgende:
ik kan de wedstrijd niet volgen (geen tv hier), maar als ik het live-verslag lees mag Anderlecht wel eens beginnen denken aan scoren, anders krijgen ze zeker zo'n stomme goal tegen..
Ja,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
Scheidrechter is weer lekker vaag bezig.
Ja, en dan zit daar ook nog die verdachte Chinees te lachen op de tribune ... (of was dat Roger Vandenstock ?)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
Milan speelt wel opvallend slechts sinds ze b-win hebben op het shirt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |