Zoals Boussouffa het zelf zei : Ik ben nooit opgeroepen geweest door noch Foppe noch Van Basten, als de Marokkaanse coach dat dan wel doet, waarom zou ik dan weigeren ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:51 schreef Type-R het volgende:
een nederlander die liever in marokkaans elftal speelt dan hier noem ik geen nederlander
Hopelijk wint anderlechtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Milan is kut zeg. Of Anderlecht erg sterk.
cech?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het blijft toch belachelijk dat je met nog geen pink aan de keeper mag komen terwijl er andere spelers bijna onder de grasmat gedrukt mogen worden ...
Alsof je dat vanop de zijkanten niet eens ziet ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:13 schreef Elvislives het volgende:
Ze moeten de assistent-scheids bij hoekschoppen áchter de goal zetten, zodat die zien hoe aanvallers vastgehouden worden, belachelijk.
In Engeland hebben ze een totaal ander idee over "bescherming van de keeper" in het penaltygebied hé ...quote:
Het is geen Belgische competitiewedstrijd he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
frutos moet een penal krijgen
Ja, keepers zijn ook buiten hun doelgebied heilig en aanvallers zijn behoorlijk vogelvrij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof je dat vanop de zijkanten niet eens ziet ...
Ofwel laten ze maar zoals in Engeland (zeker vanaf de 2de klasse daar) gewoon véél toe, (ook omgekeerd en ook geen bescherming meer voor de keeper) , ofwel moet je daartegen optreden ...
yup, beetje schwalbes maarjaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef sjimz het volgende:
Die Boussouffa is inderdaad een behendig mannetje en nog tevens redelijk functioneel.
Beetje maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
yup, beetje schwalbes maarja
Nog niet van het niveau Robben maar dat kan hij nog leren!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jamaarja, het is de Ramadan , die jongen krijgt om de zoveel minuten gewoon een appelflauwte ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja milan he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:22 schreef Masanga het volgende:
ik kan de wedstrijd niet volgen (geen tv hier), maar als ik het live-verslag lees mag Anderlecht wel eens beginnen denken aan scoren, anders krijgen ze zeker zo'n stomme goal tegen..
Voor Pot -vragen hebben we Maril.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef venomsnake het volgende:
Is deze pot een beetje het aanzien waard?
die pot met Madrid heb ik eig wel gezien...![]()
D'r is een stream van Star Sports trouwensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:22 schreef Masanga het volgende:
ik kan de wedstrijd niet volgen (geen tv hier), maar als ik het live-verslag lees mag Anderlecht wel eens beginnen denken aan scoren, anders krijgen ze zeker zo'n stomme goal tegen..
Ja,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
Scheidrechter is weer lekker vaag bezig.
Ja, en dan zit daar ook nog die verdachte Chinees te lachen op de tribune ... (of was dat Roger Vandenstock ?)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
Milan speelt wel opvallend slechts sinds ze b-win hebben op het shirt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |