De meeste Ajaxieden blijven dit seizoen niet thuis voor de CL.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:11 schreef Corksterr het volgende:
Pff, niet een wedstrijd waar ik voor thuisblijf.
Goeiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De meeste Ajaxieden blijven dit seizoen niet thuis voor de CL.
helaas doen ze het europees slecht, maar afgelopen zaterdag 0-4 gewonnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef Messenga het volgende:
Milan heeft vooral de laatste weken moeite met scoren, gelet op de laatste competitieduels. Tegen Sampdoria was het zelfs een verdediger die in de 89e minuut 1-1 moest brengen, anders had Milan gewoon verloren.
Ik volg Anderlecht niet zo, maar zover ik van ze lees en zie, hebben ze geen misselijke ploeg. Een ploeg om rekening mee te houden.
Het is Ajaciedenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De meeste Ajaxieden blijven dit seizoen niet thuis voor de CL.
88e minuut Inzaghi gaat liggen in het strafschopgebied, maakt de gebruikelijke gebaren en het gebruikelijke theater en krijgt een pingel die hij zelf benut.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Slimme zet van de NOS natuurlijk.
Typische 0-1 wedstrijd....
Ach Boussoufa speelt toch voor het Marokkaanse Elftal? Dan is hij een Marokkaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef Heero87 het volgende:
Het is natuurlijk ook een duel met twee Nederlanders: Mbark Boussoufa en Clarence Seedorf. Misschien heeft de NOS deze wedstrijd daarom wel genomen.
Maar Milan wint wel gewoon van Anderlecht, lijkt mij. Hoe erg ze ook uit vorm zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef Messenga het volgende:
Milan heeft vooral de laatste weken moeite met scoren, gelet op de laatste competitieduels. Tegen Sampdoria was het zelfs een verdediger die in de 89e minuut 1-1 moest brengen, anders had Milan gewoon verloren.
Ik volg Anderlecht niet zo, maar zover ik van ze lees en zie, hebben ze geen misselijke ploeg. Een ploeg om rekening mee te houden.
Inderdaad, Milan heeft nog steeds spelers die een wedstrijd met één moment kunnen beslissen, terwijl Anderlecht 3 of 4 grote kansen nodig heeft om er één in te leggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:26 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar Milan wint wel gewoon van Anderlecht, lijkt mij. Hoe erg ze ook uit vorm zijn.
Mwah, tegen Zulte-Waregem scoorde Anderlecht vier keer uit wat misschien in totaal 5 kansen waren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:44 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad, Milan heeft nog steeds spelers die een wedstrijd met één moment kunnen beslissen, terwijl Anderlecht 3 of 4 grote kansen nodig heeft om er één in te leggen.
Van Damme start op de bank.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:03 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Mwah, tegen Zulte-Waregem scoorde Anderlecht vier keer uit wat misschien in totaal 5 kansen waren.![]()
Maar Zulte is AC Milan niet natuurlijk. En de Anderlecht-verdediging is gewoon te zwak en te onzeker. Weet iemand of Van Damme nu eigenlijk geblesseerd is? Ik hoop in elk geval dat ze hem niet opstellen. Als je zag hoe die onder de druk bezweek in de topper tegen Genk... dat hebben we niet nodig in Europa.![]()
Bespaar je de moeite, go Steauaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef WeebI het volgende:
Ik zet deze pot wel op op de TV achter me terwijl ik ondetussen Steaua - Real kijk.
Ik denk livestreams, straks het livestream topic dus ff volgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Robocock het volgende:
Op welke wazige buitenlandse zender is Real te bekijken?
sport 1 online voor 1 euro geloof ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Robocock het volgende:
Op welke wazige buitenlandse zender is Real te bekijken?
neequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef RayMania het volgende:
Is Real serieus gewoon via studiosport te zien. Dat zal relaxt zijn!
Wordt Arsenal momenteel doorgegeven via sop?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:02 schreef leroytje het volgende:
of gewoon ff zoeken in je gedownloode sopcast
jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wordt Arsenal momenteel doorgegeven via sop?
Die opmerking snap ik dus wel, en dat ik dan geen Nederlander ben vind ik nog een extra complimentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:30 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
Ja, dat snappen de Nederlanders dus niet : "Totti schopte ik ook de lucht in" ...
De laatste écht ouderwets Belgische speler die Vanderhaeghe , hij kan op geen bal trappen , maar zit bij de opwarming al te bestuderen wiens been hij doormidden gaat trappen ...![]()
Vroeger deden ze dat bij jullie ook. Maar Vandereijken, Vercauteren, Gerets en Coeck konden wel voetballen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, dat snappen de Nederlanders dus niet : "Totti schopte ik ook de lucht in" ...
De laatste écht ouderwets Belgische speler die Vanderhaeghe , hij kan op geen bal trappen , maar zit bij de opwarming al te bestuderen wiens been hij doormidden gaat trappen ...![]()
Ja, twee generaties geleden konden ze nog voetballen én schoppen, de generatie Vanderhaeghen kon nog schoppen , de generatie van dit moment heeft zelfs daar moeite mee gekregen ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger deden ze dat bij jullie ook. Maar Vandereijken, Vercauteren, Gerets en Coeck konden wel voetballen.
In Spanje zul je bedoelen, zie het gefluit van het publiek daarop ... (daarvoor floten ze vermoed ik)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Korte minuten hebben ze in Belgie.
Zoals Boussouffa het zelf zei : Ik ben nooit opgeroepen geweest door noch Foppe noch Van Basten, als de Marokkaanse coach dat dan wel doet, waarom zou ik dan weigeren ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:51 schreef Type-R het volgende:
een nederlander die liever in marokkaans elftal speelt dan hier noem ik geen nederlander
Hopelijk wint anderlechtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Milan is kut zeg. Of Anderlecht erg sterk.
cech?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het blijft toch belachelijk dat je met nog geen pink aan de keeper mag komen terwijl er andere spelers bijna onder de grasmat gedrukt mogen worden ...
Alsof je dat vanop de zijkanten niet eens ziet ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:13 schreef Elvislives het volgende:
Ze moeten de assistent-scheids bij hoekschoppen áchter de goal zetten, zodat die zien hoe aanvallers vastgehouden worden, belachelijk.
In Engeland hebben ze een totaal ander idee over "bescherming van de keeper" in het penaltygebied hé ...quote:
Het is geen Belgische competitiewedstrijd he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
frutos moet een penal krijgen
Ja, keepers zijn ook buiten hun doelgebied heilig en aanvallers zijn behoorlijk vogelvrij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof je dat vanop de zijkanten niet eens ziet ...
Ofwel laten ze maar zoals in Engeland (zeker vanaf de 2de klasse daar) gewoon véél toe, (ook omgekeerd en ook geen bescherming meer voor de keeper) , ofwel moet je daartegen optreden ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |