abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:22:26 #1
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42717716
Pro Evolution Soccer 6

De Pro Evolution Soccer reeks staat bekend om zijn realisme en Pro Evolution Soccer 6 bevat dan ook tal van nieuwe gameplay toevoegingen. De kunstmatige intelligentie van de spelers is geweldig aangepast, waar spelers nu eindelijk goed de ruimte in rennen ook als de bal niet in de buurt is. Zo wijzen ze ook waar ze de bal willen hebben om de aanval voort te zetten. Net zo is de fysieke kant van het spel verbeterd, waar spelers een verdediger de verkeerde kant kunnen uitsturen tijdens het aannemen van de bal en andersom verdedigers moeten leren niet te dicht op de tegenstander te gaan staan om te voorkomen voorbij gespeeld te worden.

Shingo ‘Seabass’ Takatsuka, het brein achter de serie, heeft ook aan een verfijnt schietsysteem gewerkt. Hierdoor zullen spelers meer onverwachte schoten kunnen loslaten dan in voorgaande versies en is het mechanisme voor volleys en halve volleys opnieuw ontwikkeld. Andere nieuwe bewegingen zijn onder meer de mogelijkheid om tijdens het uitvoeren van een sliding controle te houden over de bal, terwijl compleet nieuwe schijnbewegingen en achterwaarts dribbelen voor een nieuwe draai op het gebied van dribbelen zal gaan zorgen. Waar kopballen nog vrij statisch overkwamen in voorgaande delen heeft men dit ook op de schop gegooid en krijg je veel meer controle over je speler, waar deze heen springt en waar je de bal naar toe kopt.

Pro Evolution Soccer 6 heeft ook een aantal licenties van enkele nieuwe teams weten te bemachten, waaronder ook de nationale elftallen van Argentinie, Italie, Spanje, Zweden en ook Nederland. Andere toevoegingen bestaan uit beter uitgebalanceerde scheidsrechters, enkele nieuwe spelmodi en natuurlijk een verbeterde versie van de geliefde Master League.

Deze geweldige footie komt voor PS2/XBOX/X360 en Nintendo DS

[ Bericht 74% gewijzigd door jpg97 op 17-10-2006 16:45:15 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:23:36 #2
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42717752
O hoi.

Andere topic was te laat.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_42717772
Haha, ok dan!

Maar dat plaatje van de pc is echt niet geloofwaardig. Zeker op een pentium 1 gespeeld
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42717787
Deze was het eerst.
3 topics geopend .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42717791
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Fifa.

We zitten in het PES-topic, dus ik wil duidelijkheid hebben over PES 6 en XBOX 360.

Zit de eredivisie en het NL elftal erin?
Hoeveel stadions?
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:25:58 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42717830
Ja eredivisie zit er in en NL-Elftal ook ( zover ik weet )
PieAir
pi_42717888
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef jpg97 het volgende:
Ja eredivisie zit er in en NL-Elftal ook ( zover ik weet )

Schrok me bijna de tering door die Badabarbapapa ofzo, maar hij had het over FIFA ( )
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:28:04 #8
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42717897
Interview met Shingo Takatsuka van Konami:
quote:
27 Oktober 2006 is de dag dat FIFA 07 het op zal nemen tegen Pro Evolution Soccer 6. Shingo 'Seabass' Takatsuka geeft nog wat informatie weg over Pro Evolution Soccer 6.

Om het interview dat gegeven is voor iedereen duidelijk te maken hebben we de vragen en de antwoorden even naar het Nederlands vertaald.

Jullie grootste rivaal FIFA heeft een nieuw animatie en grafisch systeem. Denk je dat het verschil van graphics tussen FIFA en PES 6 invloed zal hebben op de populariteit van PES 6 bij gamers?
Ik kan niet ontkennen dat FIFA mooie graphics heeft. Ons sterkste punt is de gameplay, en daar ben ik dan ook erg trots op.

Europa is een grote markt voor voetbalgames. Hebben jullie deze versie gelokaliseerd voor dit content, waar alles relevanter is voor het Europese publiek (spelers, stadions, stemmen, klimaat, type games...)?
We hebben de standaard moeilijkheidsgraad getweakt en aangepast, maar dat is het ongeveer. De reden hiervoor is dat ik denk dat gamers in de hele wereld hetzelfde over voetbal denken. Uiteraard hebben we wel enkele kleine aanpassingen gedaan, bijvoorbeeld de stemmen van Europese gebruikers.

En hoe staat het met de veel besproken 8 tegen 8 mode? Als het niet in PES 6 zit, zal er dan ooit zo'n mode komen?
Op dit moment is dit onmogelijk, ik denk echter dat ons team capabel is om dit mogelijk te maken.

Wat is volgens u de beste nieuwe feature in PES 6 die ons allemaal zal verrassen?
Wanneer je speelt ontdek je nieuwe moves, nieuwe trappen, nieuwe dribbelbewegingen en dit alles laat je het spel heel anders beleven en zal spelers doen verrassen.

Is het mogelijk om een hele league online te spelen?
Nee, helaas niet. Dit willen we echter wel zo snel als het kan mogelijk maken.

PES 5 had een iets lagere snelheid dan de voorgaande games, waardoor het voor de spelers mogelijk was om kleine foutjes te maken. Op deze manier was het mogelijk om het gameplan of een aanval van je tegenstander te verstoren, wat veel mensen frustreerde, maar waarvan anderen weer dachten dat het realistischer was. Waarom is dit nu wederom aangepast in PES 6, waarbij het lijkt alsof de actie wat sneller en vloeiende is, maar wellicht iets minder realistisch?
Ik denk niet dat PES 5 slecht was, maar we hebben het in PES 6 aangepast omdat het dichter bij de realiteit staat. Daarnaast moeten we ook kijken dat de snelheid goed is voor een game.

In de voorgaande games was het voor gamers lastig om echt in de game getrokken te worden en enthousiast te worden door de niet overtuigende reactie van het publiek. Is dit een punt waar jullie aan gewerkt hebben in deze next-gen versie? Met andere woorden, huren we nu meer de audio features van de FIFA titels, met luid geroep wanneer een goal gescoord is?
Dit keer hebben we echt gebruik gemaakt van de 5.1 kanalen, waardoor je de sfeer veel beter mee maakt. Dit punt was een belangrijke factor in onze ontwikkeltijd en een punt waar ik graag verder in wil experimenteren.

Bent u zelf fan van een specifiek voetbalteam, of bewondert u enkele spelers uit het echte leven?
Als ik geen fan was zou ik deze baan niet zo lang kunnen vervullen. Op dit moment ben ik een groot fan van Robby Fowler.

Waarom zijn Pro Evolution Soccer en Winning Eleven twee verschillende games, en is het mogelijk om Winning Eleven tegen Pro Evolution Soccer 6 te spelen op Xbox Live?
Er zit een gat van zes maanden tussen de Japanse en Europese versie van het spel. We zijn niet gestopt om de spellen te verbeteren, dit is dan ook de hoofdreden dat PES 6 anders is. Op dit moment kun je niet tegen Japanners spelen, dit is echter wel één van de doelen die we willen bereiken.

Hoeveel verschillende leagues uit deze wereld zien we in de game terug en welke zijn dit?
We hebben nu vier van de zes grote Europese leagues, en deze vier zitten compleet in het spel verwerkt. Voor de eerste keer is ook de eerste Franse league aanwezig.

In voorgaande Pro Evo titels zagen we slechts enkele spelers, teams, kits, stadions, etc. onder hun echte naam. Is dit vanwege de financiële grenezen of licensieproblemen en is dit in toekomstige problemen verholpen, waardoor we wel het echte effect krijgen?
Dit is puur een licentieprobleem. We willen zoveel mogelijk echte teams en spelers in het spel als mogelijk, en we zullen hier dan ook niet stoppen met verbeteren.

Wat voor dingen kunnen we verwachten in deze game game, zowel in Single Player als in Multiplayer, en is er een nieuw systeem aanwezig die disconnects zoveel mogelijk vermijden in online gameplay? Het is zeer frustrerend als iemand net voor het einde stopt zodat deze geen punten verliest.
We kijken altijd naar manieren om cheaten te voorkomen. Dit keer hebben we een beter systeem, dus ik denk dat er minder mensen zullen stoppen voor het einde. Uiteindelijk komt het er echter wel op neer dat gamers gewoon eerlijk spelen.
PieAir
pi_42717917
Ach, nu kan ik het me ook wel weer herinneren, ik heb Ajax zien spelen op een filmpje (360 versie), dus dat is i.i.g. duidelijk
pi_42717957
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Schrok me bijna de tering door die Badabarbapapa ofzo, maar hij had het over FIFA ( )
Sorry man, maar alles ging door elkaar!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42718008
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:17 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[afbeelding]

Mooi man
Ik heb nu PES5 op de PC en die ziet er stukken mooier uit dan dit. Ik geloof nooit dat het minder wordt dan PES5 nu is.
pi_42718054
OH MY GOD WHAT A GAME

You may have been seeing some posts saying that pes6 is the same as we10. That is wrong. I played one match so far, and I realize it is a whole new game, and the ai has improved a lot. The game is slower and more realistic, now you can do a cross and no one is there, it gives more feeling to the game, and ai do a lot of runs and passes you never saw in we10. This game is so amazing, the´ve taken the game to a whole new level. It still looks like, and feels like we10, but it is not the same. The graphics and animations is better. I´m very impressed

Kan niet wachten
pi_42718074
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:31 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik heb nu PES5 op de PC en die ziet er stukken mooier uit dan dit. Ik geloof nooit dat het minder wordt dan PES5 nu is.
Wie zegt dat het minder wordt dan?
pi_42718160
Deze was dus als eerste
zal ik ff gast modden
pi_42718208
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wie zegt dat het minder wordt dan?
Deze screenshot is veel minder dan dat ik nu met PES5 kan laten zien.
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:38:56 #16
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42718240
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef Afunados het volgende:
OH MY GOD WHAT A GAME

You may have been seeing some posts saying that pes6 is the same as we10. That is wrong. I played one match so far, and I realize it is a whole new game, and the ai has improved a lot. The game is slower and more realistic, now you can do a cross and no one is there, it gives more feeling to the game, and ai do a lot of runs and passes you never saw in we10. This game is so amazing, the´ve taken the game to a whole new level. It still looks like, and feels like we10, but it is not the same. The graphics and animations is better. I´m very impressed

Kan niet wachten
PS2? Hmm.. ik vond WE10 wel beter tot nu toe hoor..maar dat kan ook aan mij liggen. De snelheid is inderdaad een stuk minder in PES6 en ik mis dus de snelle vrije trap.
PieAir
pi_42718269
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Klopt.
pi_42718315
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die screen was van FIFA meen ik.. Dat bedoelde ik met erg slechte graphics van FIFA op de PC
pi_42718346
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef nicomart het volgende:

[..]

Die screen was van FIFA meen ik.. Dat bedoelde ik met erg slechte graphics van FIFA op de PC
Juist
pi_42718388
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef Afunados het volgende:
OH MY GOD WHAT A GAME

Kan niet wachten
Over welke versie gaat dit?
Houd van een lijntje.
pi_42718501
PES! .
pi_42718519
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Juist
Dan heb ik helemaal niks gezegd

Waarom gaat het over FIFA in dit topic? .
pi_42718580
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan moet je LEZEN

Er werd gezegd dat FIFA slechte graphics had op de pc, iemand vroeg , en toen kwam ik dus met het bewijs.
pi_42718626
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zoals gezegd wilde ik weten of PES6 wel NL competitie en eltal had. Omdat ik door de slechte graphics van FIFA op de PC erg slecht vond en de ontbreken van de NL competitie en elftal op de xbox360, dreig gaan over te stappen van FIFA naar PES..
pi_42718644
PES6 is wel ff wennen als je echt gewend bent PES5 te spelen, vind ik. Ik heb 5 november nog een PES5 toernooi dus laat PES6 tot die tijd mooi nog ff liggen .

Ik vind de vrije ballen overigens niet makkelijker geworden in deel 6, in deel 5 plofte ik ze er achter elkaar in met Pirlo, dit deel -waarin zijn stats beter zijn geworden- schiet ik maar 1 op 15 raak ofzo .

AC Milan is er hoe dan ook op achteruit gegaan ivm het vertrek van Shevchenko en Stam, en de spelers die aangetrokken zijn en in het echt goed zijn zijn hier nog niet goed genoeg (Jankulovski, Gourcuff, etc), dat valt wel tegen.

Eredivisie en NL elftal zit er gewoon in mét de echte licensies.
  maandag 16 oktober 2006 @ 12:00:31 #26
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42718647
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:58 schreef nicomart het volgende:

[..]

Zoals gezegd wilde ik weten of PES6 wel NL competitie en eltal had. Omdat ik door de slechte graphics van FIFA op de PC erg slecht vond en de ontbreken van de NL competitie en elftal op de xbox360, dreig gaan over te stappen van FIFA naar PES..
"dreig"
PieAir
pi_42718689
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:43 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Over welke versie gaat dit?
Sorry, vergeten te vermelden. PS2 versie dus..
pi_42718711
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 12:00 schreef jpg97 het volgende:

[..]

"dreig"
nou ja, "de neiging heb" dan.
pi_42718737
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
Dat is goed nieuws!

En er werd gespeculeerd over maar 8 stadions in de 360-versie? Is dit waar?
pi_42718746
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
PES6 is wel ff wennen als je echt gewend bent PES5 te spelen, vind ik. Ik heb 5 november nog een PES5 toernooi dus laat PES6 tot die tijd mooi nog ff liggen .

Ik vind de vrije ballen overigens niet makkelijker geworden in deel 6, in deel 5 plofte ik ze er achter elkaar in met Pirlo, dit deel -waarin zijn stats beter zijn geworden- schiet ik maar 1 op 15 raak ofzo .

AC Milan is er hoe dan ook op achteruit gegaan ivm het vertrek van Shevchenko en Stam, en de spelers die aangetrokken zijn en in het echt goed zijn zijn hier nog niet goed genoeg (Jankulovski, Gourcuff, etc), dat valt wel tegen.

Dan pas je dat toch lekker zelf aan .
pi_42718801
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 12:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan pas je dat toch lekker zelf aan .
dat is valsspelen!

nee, ik speel altijd met kameraden, en niet alleen bij mij thuis, dus we houden gewoon het standaard spel om mee te spelen. Op toernooien speel je ook met standaard teams zoals het ze officieel in het spel zitten, dus ik hou alles standaard.
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:57:42 #32
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42720744
English patch voor PS2 is uit
PieAir
pi_42720774
Ik hoor nu ook weer verhalen dat het niet mogelijk is om met zijn tweeën samen online te spelen? Dus met 2 controllers hier tegen andere lui online...

Is dit waar?
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:06:39 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42720879
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:59 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoor nu ook weer verhalen dat het niet mogelijk is om met zijn tweeën samen online te spelen? Dus met 2 controllers hier tegen andere lui online...

Is dit waar?
bron?
PieAir
pi_42720993
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef jpg97 het volgende:

[..]

bron?
Wordt effe zoeken, maar volgens mij vroeg iemand dat bij pesfan, en iemand anders reageerde daarop, dat het niet kon. Kan het zo gauw niet weer vinden, maar als ik hem heb, post ik het hier.
pi_42721057
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:59 schreef Saekerhett het volgende:

Is dit waar?
laten we hopen van niet! ik speel 9 van de 10 wedstrijden met ze 2en... gezellig... biertje erbij....
pi_42721089
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:22 schreef rival het volgende:

[..]

laten we hopen van niet! ik speel 9 van de 10 wedstrijden met ze 2en... gezellig... biertje erbij....
Zelfde verhaal hier
pi_42721112
dat wordt er écht niet uit gehaald. Ze zouden wel gek zijn. Het is dat ik geen netwerkcontroller in mn PS2 heb zitten, anders had ik het ff gecheckt. Maar het zit er heus wel in hoor..
pi_42721128
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:57 schreef jpg97 het volgende:
English patch voor PS2 is uit
waar?
pi_42721160
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:25 schreef Henkmanz het volgende:
dat wordt er écht niet uit gehaald. Ze zouden wel gek zijn. Het is dat ik geen netwerkcontroller in mn PS2 heb zitten, anders had ik het ff gecheckt. Maar het zit er heus wel in hoor..
Dat hoop ik maar... Als ik tegenwoordig hoor wat voor dingen ze er allemaal uitflikkeren...

Heb maar even een berichtje geplaatst op het forum daar, hoop dat we een bevestigend antwoord krijgen.
pi_42721412
nog 10 dagen
Brett Holman
pi_42721418
Allemaal onzin mensen. Anders was dat ALLANG in een hands-on of preview naarvoren gekomen, .
pi_42721695
wachten duurt lang
.
  maandag 16 oktober 2006 @ 18:59:03 #44
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42722401
van pesfan:

Hey guys, I actually got to play PES6 all weekend at my brother-in-law's (who works at Konami in marketing) and can answer any of your questions if you have them. I didn't get to take any pictures because I didn't have my digital camera with me but I might be able to get a borrow of the game later tonight to post some!

Here are some points:

* It was the finished retail version in proper X360 packaging (it even had an Xbox Live 12 month trial card inside). The cover of the box featured John Terry & Adriano. The back of the box featured France V Italy and England V Netherlands games.

* Tons of new licenses; England, Manchester United & Arsenal included.

* ONLY 8 stadiums. St. Louis II, Stadio Olympico, San Siro, Santiago Bernabeau, Nou Camp, a stadium I didn't recognise (might be Old Trafford) and two others that I can't remember.

* Edit mode is VERY basic. You can only edit player's stats. You CANNOT transfer players or edit their names. You cannot edit kits either.

* Game plays VERY smooth and slower than PES 5.

If you have questions please fire away!

http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=139124

2 tegen 2 op 360 kan niet
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:00:11 #45
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_42722409
Kan iemand mij vertellen welke mooier is en/of beter speelt?

PES 6 of Winning Eleven 10
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:03:21 #46
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42722444
* Loading times. VERY quick and my brother-in-law says this will be the same for Xbox Live.

* Player models look GORGEOUS. I couldn't believe how good the players look.

* Animations are SWEET. For example, I was running at defenders with C.Ronaldo and he actually looks the way he runs like in real life.

* Crowd sound effects. They roar as you approach the goal (if at home) and really hiss & boo when in posession away.

* Also supports Widescreen which is very important to me. The game looks REALLY hot on a HD TV too.

* Referees DO NOT blow the whistle EVERY two seconds. They are more leniant.

* You can take quick throw-ins in this game.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_42722457
PES6 (PS2) speelt beter.

Ik denk dat de X360 versie gewoon gaarder is dan de PS2 versie, want in de PS2 versie kun je alles gewoon editen en zijn er veel meer stadions dan 8.

Er zijn dus DUIDELIJKE verschillen tussen PES6 op de PS2 (of XBOX) en op de X360; volgens mij zijn dit gewoon compleet verschillende versies waarbij de x360 versie dingen heeft zoals widescreen en HDquality, maar de PS2 en Xbox versie heeft gewoon alle opties van pes5 maar dan verbeterd of meer zeg maar. Dus als dat commentaar in de posts hierboven is alleen voor de xbox 360.
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:14:40 #48
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42722566
Yep en net als bij Fifa is het mischien teveel werk om alle Stadions in HD te maken bijvoorbeeld.

Maarja ik vind het niet zo erg hoor, zolang de gameplay maar nog beter is vind ik het best.
En toch lijkt ze verhaal me zo nep. Eerst pics plz.
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:02:12 #49
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_42724163
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef jpg97 het volgende:
OP komt dus nog...
O rly

Matige tvp.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:17:41 #50
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42724428
http://www.youtube.com/watch?v=cma63wutUSg

Hij zegt dat dit een filmpje is als bewijs. Doet het alleen nog niet
pi_42724831
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef Cubewoods het volgende:

Filmpje werkt bij mij.
pi_42725161
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef Cubewoods het volgende:

ps2 video heb ik niks aan.

hier heb je wel een paar xbox 360 video's:

filmpje 1: mms://jeuxfrance.net/Jeux(...)ution_Soccer_6_6.wmv

filmpje 2: mms://jeuxfrance.net/Jeux(...)ution_Soccer_6_7.wmv

Ziet er gewoon top uit!!!
pi_42725363
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:05 schreef Henkmanz het volgende:
PES6 (PS2) speelt beter.

Ik denk dat de X360 versie gewoon gaarder is dan de PS2 versie, want in de PS2 versie kun je alles gewoon editen en zijn er veel meer stadions dan 8.

Er zijn dus DUIDELIJKE verschillen tussen PES6 op de PS2 (of XBOX) en op de X360; volgens mij zijn dit gewoon compleet verschillende versies waarbij de x360 versie dingen heeft zoals widescreen en HDquality, maar de PS2 en Xbox versie heeft gewoon alle opties van pes5 maar dan verbeterd of meer zeg maar. Dus als dat commentaar in de posts hierboven is alleen voor de xbox 360.
Wat een gelul.. alsof je hele verhaal ergens op gebaseerd is. De xbox 360 versie heeft juist meer inhoudelijke veranderingen (dus gameplay wise) dan de andere versies. Dus lijkt me dat de versie die net iets meer heeft.

En het kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten welke non gameplay features het heeft en welke niet, het speelt ongetwijfeld weer heerlijk en realistisch en daarom speel ik PES. Als ik neppe stroeve zooi wil hebben pak ik FIFA wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Un4 op 17-10-2006 00:14:13 ]
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:06:18 #54
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42728295
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:26 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

waar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PieAir
pi_42729343
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:02 schreef Un4 het volgende:

[..]

Wat een gelul.. alsof je hele verhaal ergens op gebaseerd is. De xbox 360 versie heeft juist meer inhoudelijke veranderingen (dus gameplay wise) dan de andere versies. Dus lijkt me dat de versie die net iets meer heeft.

En het kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten welke non gameplay features het heeft en welke niet, het speelt ongetwijfeld weer heerlijk en realistisch en daarom speel ik PES. Als ik neppe stroeve zooi wil hebben pak ik FIFA wel.
Ik praat nergens over de gameplay hoor.. die zal heus wel gelijk zijn. Daar hoor je me ook niet over Maar qua verschillen zal er echt wel wat kloppen van mijn verhaal hoor. Mijn 'verhaal' is gebaseerd op mijn -weliswaar beperkte- kennis van PES6 op de PS2 (die ik zelf heb en speel) en de posts die in dit topic gepost zijn over de xbox360 versie. Er is wel een bron hoor. En het gaat me er ook niet om om de xbox360 versie belachelijk te maken, maar ik wilde graag even duidelijk maken dat er qua menu's etc verschillen zijn tussen de Xbox360 versie en de Xbox/PS2 versie. Dat is toch niet zo erg?
Ik snap ook niet waarom je zo gefrustreerd reageert, ik geef niet af op de 360 ofzo. Misschien is mijn woordkeuze (gaarder ipv anders ofzo) je niet goed gevallen, maar om nou te zeggen dat mijn verhaal gelul is... dat gaat wel heel ver.

Anyway, ik geloof het verder ook allemaal wel, ik denk dat er best een kern van waarheid in mijn verhaal zit .
pi_42729384
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 00:06 schreef jpg97 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Is het eigenlijk alleen voor het commentaar of ook de menu's? Ik heb namelijk ergens gelezen dat er een only commentary-patch uit was, en dat is gewoon zonde natuurlijk!
pi_42729458
PC versie maar 35 Euro @ bol.com? .
pi_42729622
Jongens, hou dit ook effe in de gaten: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=89075&page=61

Er loopt iemand te zeggen dat 2 vs. 2 niet kan, en voor mij is dat een reden om het spel niet te halen... ze hebben al zo veel dingen eruit gehaald...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 01:05:42 #59
148655 Robocock
pi_42729875
Dat zou wel fukking stom zijn
pi_42732330
Dat van die San Miguel op Pesfan was een hoax.
Hij is gebanned inmiddels en zn "bewijs" waren ps2 filmpjes.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42732643
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:53 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

ps2 video heb ik niks aan.

hier heb je wel een paar xbox 360 video's:

filmpje 1: mms://jeuxfrance.net/Jeux(...)ution_Soccer_6_6.wmv

filmpje 2: mms://jeuxfrance.net/Jeux(...)ution_Soccer_6_7.wmv

Ziet er gewoon top uit!!!
Het ziet er idd goed uit.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42732864

Ik ben weer verslaafd

Eigenlijk zijn alle ergenissen weg die ik sterk had in PES5.

• De scheids is 100% beter geworden en ze fluiten de wedstrijden niet dood.

• Het is meer voetbal geworden. Het is voor mij net allemaal weer wat realitischer geworden dan het vorige deel. Door het iets lagere tempo kan je meer voetballen en goeie passes geven. De tegenstander kan dit evengoed trouwens.

• Ik vind het nadeel nog het verschil tussen het nivo twee sterren en drie sterren. Misschien kan ik het niet zo goed maar ik speel vaak met een vriend op de bank op drie sterren in PES5. Dat ging ons aardig af door als we goed spelen met 3-1 ofzo te winnen. Maar we konden er ook nog wel eens afgaan als we aan het kloten waren. . Twee sterren ging nergens meer over omdat we dat met 12-0 wonnen. NU begon ik gister op drie sterren en dat ging dus mooi niet lukken. , maar op twee sterren ging het me weer iets te makkelijk. Dat gat vind ik dus eigenlijk te groot.

Ik ben in elk geval weer verslaafd en het spel is weer stukken beter geworden. Ik heb Fifa 07 ook echt even geprobeerd en die zijn ook 100% beter geworden maar komen voor mijn gevoel nog niet aan PES.
  •   dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:51:21 #63
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42733419
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 00:44 schreef Henkmanz het volgende:

[..]
    SPOILER
    Is het eigenlijk alleen voor het commentaar of ook de menu's? Ik heb namelijk ergens gelezen dat er een only commentary-patch uit was, en dat is gewoon zonde natuurlijk!
    Het is de Text only patch. Commentaar is nog steeds Frans, maar de teksten zijn nu Engels.
    PieAir
    pi_42733779
    quote:
    Op maandag 16 oktober 2006 19:03 schreef Cubewoods het volgende:
    * Loading times. VERY quick and my brother-in-law says this will be the same for Xbox Live.

* Player models look GORGEOUS. I couldn't believe how good the players look.

* Animations are SWEET. For example, I was running at defenders with C.Ronaldo and he actually looks the way he runs like in real life.

* Crowd sound effects. They roar as you approach the goal (if at home) and really hiss & boo when in posession away.

* Also supports Widescreen which is very important to me. The game looks REALLY hot on a HD TV too.

* Referees DO NOT blow the whistle EVERY two seconds. They are more leniant.

* You can take quick throw-ins in this game.
    Allemaal nep. Die gast was een hoax.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:15:12 #65
    152411 EvertonPride
    we are the peoples club
    pi_42733905
    Ik krijg steeds meer zin erin. Ik ben bijna geneigd om een grotere LCD scherm voor mijn PC te kopen en mijn ATI Radeon 9600 TX te vervangen naar het nieuwste + meer ram geheugen
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:04:10 #66
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42735100
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 10:15 schreef EvertonPride het volgende:
    Ik krijg steeds meer zin erin. Ik ben bijna geneigd om een grotere LCD scherm voor mijn PC te kopen en mijn ATI Radeon 9600 TX te vervangen naar het nieuwste + meer ram geheugen
    Of je koopt van dat geld een XBOX360 + HD TV
    PieAir
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:13:43 #67
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42735338
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 09:21 schreef Godlike02 het volgende:

• Ik vind het nadeel nog het verschil tussen het nivo twee sterren en drie sterren. Misschien kan ik het niet zo goed maar ik speel vaak met een vriend op de bank op drie sterren in PES5. Dat ging ons aardig af door als we goed spelen met 3-1 ofzo te winnen. Maar we konden er ook nog wel eens afgaan als we aan het kloten waren. . Twee sterren ging nergens meer over omdat we dat met 12-0 wonnen. NU begon ik gister op drie sterren en dat ging dus mooi niet lukken. , maar op twee sterren ging het me weer iets te makkelijk. Dat gat vind ik dus eigenlijk te groot.
  • Dit vond ik ook al zo bij PES5. 2 Sterren was te simpel voor woorden. 3-4 sterren speelde ik alles gelijk, en 5-6 sterren win ik alles bijna.

Komt volgens mij omdat met 5 sterren de tegenstander ook wat meer aanvalt, dus dan zijn er meer scoor kansen.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:16:46 #68
    52216 pdiscs
    Spruitjes zijn vies!
    pi_42735404
    Kan niet wachten...

(verkapte tvp)
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:27:34 #69
    152411 EvertonPride
    we are the peoples club
    pi_42735670
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 11:04 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Of je koopt van dat geld een XBOX360 + HD TV
    Ik houd niet van consoles. In het begin zijn ze geweldig maar na een jaar staan ze weer in de kas bij mij.
    Ik houd het lekker op mijn pctje.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:35:11 #70
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42735815
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 11:27 schreef EvertonPride het volgende:

[..]

Ik houd niet van consoles. In het begin zijn ze geweldig maar na een jaar staan ze weer in de kas bij mij.
    Ik houd het lekker op mijn pctje.
    PieAir
    pi_42735852
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 11:13 schreef Cubewoods het volgende:

[..]

Dit vond ik ook al zo bij PES5. 2 Sterren was te simpel voor woorden. 3-4 sterren speelde ik alles gelijk, en 5-6 sterren win ik alles bijna.

Komt volgens mij omdat met 5 sterren de tegenstander ook wat meer aanvalt, dus dan zijn er meer scoor kansen.
    Dan ga ik hem nog iets omhoog gooien.
    Het was idd ook zo in PES5 dat lijkt gelijk gebleven.
    pi_42736551
    heb gister een paar potjes gespeeld en vind m tot nu toe toch echt te traag
    pi_42736621
    Fuck die hele next-gen troep

Nu wordt dus duidelijk dat je HOOGUIT 1 tegen 1 kunt doen online...
    GEEN EDIT MODE
    Slechts 8 stadions... als ik dat vergelijk met PES 5 pc met Superpatch 4.0....
    Veel te veel missende teams / competities

Voor mij is de maat vol, ik ga geen 60 euro lappen voor een half spelletje, ook al speelt het nog zo goed
    pi_42736738
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:06 schreef Saekerhett het volgende:

GEEN EDIT MODE

Voor mij is de maat vol, ik ga geen 60 euro lappen voor een half spelletje, ook al speelt het nog zo goed
    daar gaat het mij dus wel om.
    pi_42737041
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:10 schreef taart het volgende:

[..]

daar gaat het mij dus wel om.
    Dan haal ik hem wel voor de pc

Speelt waarschijnlijk net zo lekker, en anders iets minder, maar in ruil daarvoor krijg je de mogelijkheid om ALLES te editten, met kitserver dingen toe te voegen, de mogelijkheid om 2 tegen 2 te doen online en het is ook nog veel goedkoper (35 euro ofzo).
    pi_42737166
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:22 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan haal ik hem wel voor de pc

Speelt waarschijnlijk net zo lekker, en anders iets minder, maar in ruil daarvoor krijg je de mogelijkheid om ALLES te editten, met kitserver dingen toe te voegen, de mogelijkheid om 2 tegen 2 te doen online en het is ook nog veel goedkoper (35 euro ofzo).
    ik haal ze beide
    pi_42737617
    En hoe krijgen jullie het trouwens in godsnaam voor elkaar om een vrije trap er in te krijgen.
    Ik heb de practice nu al een paar keer gedaan maar mij lukt het maar niet.

In de practice zonder muurtje komt het wel redelijk goed al schiet je al snel te hard of te zacht.
    Kan je nu wel of niet de rochting van de bal nog sturen in the air?

Hetzelfde als je aan het dribbelen bent en een snelle draai maken.
    Ik kan redelijk langs de mannetjes een aktie maken maar met de bal aan de voet ceht draaien zoals ik de tegenstander vaak zie doen lukt me niet.

Mis ik knoppen?

Ik speel PS2 overigens.
    pi_42737737
    probeer eens met naar beneden of naar boven ingedrukt en/of met R2 of driehoekje ook ingedrukt
    pi_42738331
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:06 schreef Saekerhett het volgende:

GEEN EDIT MODE

LEES JE UBERHAUPT WEL WAT HIER GESCHREVEN WORDT?!?
    Het was een HOAX als in NEP. Dat wat die dude vertelde was een NIET WAAR.
    Hij is dan ook GEBANNED van PESFAN omdat ie NEP filmpjes had geupload.
    DJEEZ
    pi_42738395
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 13:11 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

LEES JE UBERHAUPT WEL WAT HIER GESCHREVEN WORDT?!?
    Het was een HOAX als in NEP. Dat wat die dude vertelde was een NIET WAAR.
    Hij is dan ook GEBANNED van PESFAN omdat ie NEP filmpjes had geupload.
    DJEEZ
    Jongen, jij bent ook een stumpert eerste klas of niet

JIJ BENT DEGENE DIE MOET LEZEN.

Ik heb het helemaal niet over die gast. Het KAN gewoon allemaal niet, punt uit. De opties zitten er niet in. En dat heeft geen reet met die gast te maken.
    DJEEZ
    pi_42739225
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
    Ik heb het helemaal niet over die gast. Het KAN gewoon allemaal niet, punt uit. De opties zitten er niet in. En dat heeft geen reet met die gast te maken.
    DJEEZ
    bron?
    pi_42739260
    quote:

[..]

DJEEZ
    wat is jouw bron dan?
    pi_42739399
    quote:

[..]

DJEEZ
    waar is je bron dan?

+ zolang er een Masterleague in zit ( voor de gezellige avonden zonder vrienden ) en er een mogelijkheid om een kleine competitie zelf te maken ( voor de gezellige avonden met vrienden ) hoeft er voor mij niks in te zitten. Editten is nep.... speel gewoon met zoals ze spelers gerate hebben
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_42739521
    quote:

[..]

DJEEZ
    Echt snugger ben je niet he.
    Die gast van PESFAN heeft die leugens op het internet geholpen van dat niet kunnen editten enzo. Dat hebben andere sites overgenomen.
    8 stadions, prima. Maar niet kunnen editten is echt onzin. Dat was dan allang in een hands-on naar voren gekomen .
    pi_42739577
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 13:42 schreef rival het volgende:

[..]

bron?
    Zijn bron is een aantal fora waar ze die mongool van pesfan blind hebben overgeschreven. .
    pi_42739665
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 13:54 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Zijn bron is een aantal fora waar ze die mongool van pesfan blind hebben overgeschreven. .
    das naar mijn mening nog steeds geen bron..... op fora's wordt voornamelijk gesuggereerd en daarom is het ook zo leuk om er te neuzen
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_42739670
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef Tim_G het volgende:

[..]

. Editten is nep.... speel gewoon met zoals ze spelers gerate hebben
    wij maken ons drukker om het gedeelte dat je online misschien niet 2 tegen 2 kan spelen.... al geloof ik daar niks van... de meeste partijen zijn met 2 tegen 2!
    pi_42739738
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 13:57 schreef rival het volgende:

[..]

wij maken ons drukker om het gedeelte dat je online misschien niet 2 tegen 2 kan spelen.... al geloof ik daar niks van... de meeste partijen zijn met 2 tegen 2!
    ik vind online 1 tegen 1 prima....heb 2 tegen 2 nooit gespeeld....dus spreek voor jezelf
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:07:47 #89
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42740012
    Heb nog nooi PES online gespeeld dus dat boeit mij ook niet.
    Vind PES meer een spel datje met wat vrienden moet spelen inplaatst online.
    pi_42740288
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 13:59 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

ik vind online 1 tegen 1 prima....heb 2 tegen 2 nooit gespeeld....dus spreek voor jezelf
    ja maar ik heb vrienden en dan ga je niet omstebeurt spelen he!
    pi_42740315
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 14:07 schreef Cubewoods het volgende:
    Heb nog nooi PES online gespeeld dus dat boeit mij ook niet.
    Vind PES meer een spel datje met wat vrienden moet spelen inplaatst online.
    vandaar dus dat ik wil dat je nog steeds 2 tegen 2 kan spelen.... en online, en met een vriend!
    pi_42740460
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 14:16 schreef rival het volgende:

[..]

ja maar ik heb vrienden en dan ga je niet omstebeurt spelen he!
    heb ook vrienden en dan speel ik offline...1 tegen 1 of 2 tegen 2

ik speel het liefst tegen mijn vrienden en zo denken mijn vrienden daar ook over...dus 2 tegen 2 online heeft geen toegevoegde waarde voor mij.
    pi_42740521
    Dat niet 2 tegen 2 kunnen weet ik niet waar dat vandaan komt, daar sprak hij niet over geloof ik.
    Maar nogmaals, laten we vooral wachten.
    Dat van dat niet kunnen editten is, vooralsnog, een fabeltje. De bron was iig iemand die van flink liegen houdt .
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:37:29 #94
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42740835

http://img20.imageshack.us/my.php?image=editplayergc4.jpg

Dit is toch gewoon een Edit mode ?
    Waarom zou het er opeens niet meer inzitten dan?

Je kan trouwens nu ook met je ML team online!

[edit] Oeps het gaat natuurlijk over Kits editten
    pi_42741109
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 14:37 schreef Cubewoods het volgende:
    dat zou ik pas stoer vinden! eerst ff 3 'jaartjes' spelen en goede mensen erbij kopen.... en dan met je wereldteam online!
    pi_42741143
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 14:44 schreef rival het volgende:

[..]

dat zou ik pas stoer vinden! eerst ff 3 'jaartjes' spelen en goede mensen erbij kopen.... en dan met je wereldteam online!
    Of je doet create original team en je hebt gelijk alle sterspelers
    pi_42741982
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 14:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Of je doet create original team en je hebt gelijk alle sterspelers
    en wat is de lol dan? onverslaanbaar al staat ie op 6 sterren

de lol is toch juist om goed je best te doen waardoor je veel punten binnen haalt en dat je daardoor de goede spelers kunt kopen (die dan soms ook nog eens simpelweg niet willen)

ik bedoel, je speelt toch ook niet met cheats... daar ruikt dit best een beetje naar
    pi_42742135
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef rival het volgende:

[..]

en wat is de lol dan? onverslaanbaar al staat ie op 6 sterren

de lol is toch juist om goed je best te doen waardoor je veel punten binnen haalt en dat je daardoor de goede spelers kunt kopen (die dan soms ook nog eens simpelweg niet willen)

ik bedoel, je speelt toch ook niet met cheats... daar ruikt dit best een beetje naar
    Klopt, maar als jeje ML team mee mag nemen online zullen er veel mensen met zo'n team komen.
    Is trouwens best leuk een heel eigen team maken en dan 2 talentjes halen waar je het elftal omheen bouwt.

Heb nu best een leuk elftal met geweldige shirts
    pi_42742549
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 15:22 schreef VoreG het volgende:

[..]

Klopt, maar als jeje ML team mee mag nemen online zullen er veel mensen met zo'n team komen.
    Is trouwens best leuk een heel eigen team maken en dan 2 talentjes halen waar je het elftal omheen bouwt.

Heb nu best een leuk elftal met geweldige shirts
    dat is waar... en aangezien iedereen ook al zijn xbox uitzet als ze achter staan in de 88ste minuut dan zulllen die mensen ook wel hun eigen team samen gaan stellen... maarja....
    pi_42743242
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 15:37 schreef rival het volgende:

[..]

dat is waar... en aangezien iedereen ook al zijn xbox uitzet als ze achter staan in de 88ste minuut dan zulllen die mensen ook wel hun eigen team samen gaan stellen... maarja....
    Tja, als ik zeer terecht met een 0 of 5 wordt ingemaakt dan speel ik de pot gewoon uit hoor. Kan er alleen niet tegen als ze met een 1-0 voorsprong de bal laf gaan rondspelen achterin.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:06:19 #101
    96415 Patrick_Kluivert.
    VERRADER PUR SANG
    pi_42743338
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 14:37 schreef Cubewoods het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    http://img20.imageshack.us/my.php?image=editplayergc4.jpg

Dit is toch gewoon een Edit mode ?
    Waarom zou het er opeens niet meer inzitten dan?

[edit] Oeps het gaat natuurlijk over Kits editten
    Nee, hij beweerde dat je de namen van spelers, clubs niet kon editten en dat je spelers niet bij een andere club kon zetten.
    Dat lijkt me echt dikke nonsense, op je onderste plaatje is gewoon te zien dat je namen kan editten.
    Wsl een jaloerse FIFA fanboy .
    pi_42743470
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:02 schreef nicomart het volgende:

[..]

Tja, als ik zeer terecht met een 0 of 5 wordt ingemaakt dan speel ik de pot gewoon uit hoor. Kan er alleen niet tegen als ze met een 1-0 voorsprong de bal laf gaan rondspelen achterin.
    daar heb je gelijk in.... dat heeft 1 keer iemand geflikt die echt goed was..... gewoon de gehele 2e helft (10 min potje) was hij achter aan het tikken en ik kreeg de bal gewoon niet te pakken... toen heb ik hem ook uitgezet!
    pi_42743588
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:10 schreef rival het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in.... dat heeft 1 keer iemand geflikt die echt goed was..... gewoon de gehele 2e helft (10 min potje) was hij achter aan het tikken en ik kreeg de bal gewoon niet te pakken... toen heb ik hem ook uitgezet!
    Ik heb zelf altijd het "probleem" dat ik vaak op zijn duits win. Doelpunten diep in blessuretijd van de wedstrijd of eventuele verlengen. Niet dat ik daar niet blij mee ben, maar anderen waarderen het doorgaan wat minder
    pi_42743637
    Had ik laatst ook 2e helf tvan de verlenging en dan in die blessuretid een tegendoelpunt krijgen
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:43:07 #105
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42744257
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:18 schreef nicomart het volgende:

[..]

Ik heb zelf altijd het "probleem" dat ik vaak op zijn duits win. Doelpunten diep in blessuretijd van de wedstrijd of eventuele verlengen. Niet dat ik daar niet blij mee ben, maar anderen waarderen het doorgaan wat minder
    Op z'n "Ajax" heet dat tegenwoordig
    PieAir
    pi_42744300
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:43 schreef jpg97 het volgende:

[..]

hou gewoon je mond
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:46:44 #107
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42744353
    quote:
    Op maandag 16 oktober 2006 21:02 schreef Robocock het volgende:

[..]

O rly

Matige tvp.
    Ya RLY
    PieAir
    pi_42744402
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:43 schreef jpg97 het volgende:

[..]

beter dan op z'n "feyenoord's" verliezen of gelijkspelen
    Dit seizoen zou ik het eerder op z'n "psv's" willen noemen
    pi_42744478
    Over dat 2 vs 2 online: lees dit maar eens door: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87475&page=5

Dit komt op mij over dat het er toch ECHT niet in zit... en ja dat is voor mij een reden om het hele spel niet te halen, of eigenlijk de druppel die de emmer doet overlopen.
    pi_42744559
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
    Over dat 2 vs 2 online: lees dit maar eens door: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87475&page=5

Dit komt op mij over dat het er toch ECHT niet in zit... en ja dat is voor mij een reden om het hele spel niet te halen, of eigenlijk de druppel die de emmer doet overlopen.
    dat zijn allemaal mensen die maar wat aannemen
    wacht nou maar gewoon af.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:03:19 #111
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42744843
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef nicomart het volgende:

[..]

beter dan op z'n "feyenoord's" verliezen of gelijkspelen
    Dit seizoen zou ik het eerder op z'n "psv's" willen noemen

Dan heb je een 020-bril op zeker
    PieAir
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:03:44 #112
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42744857
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Jim, heb je PES6 al ( engels, niet frans ) ?
    PieAir
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:05:18 #113
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42744908
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Idd die mensen op Xboxworld geloven alles wat ze horen.
    pi_42744965
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 17:03 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Jim, heb je PES6 al ( engels, niet frans ) ?
    nee heb alleen den fransen versie
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:08:16 #115
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42744989
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee heb alleen den fransen versie
    PieAir
    pi_42745015
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 17:08 schreef jpg97 het volgende:

[..]

ik vind m toch te traag om te patchen.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:16:18 #117
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42745147
    Op filmpjes leek het me juist allemaal veel sneller gaan als pes5
    pi_42745464
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:48 schreef jimjim1983 het volgende:
    probeer eens met naar beneden of naar boven ingedrukt en/of met R2 of driehoekje ook ingedrukt
    Dat driehoekje heb ik ooit eens geprobeerd maar zag geen verschil
    Maar ik ga het weer proberen. Tnx in elk geval.
    pi_42745543
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 17:16 schreef Cubewoods het volgende:
    Op filmpjes leek het me juist allemaal veel sneller gaan als pes5
    ik heb het over dit spel in vergelijking met WE10
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:31:51 #120
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42745574
    O Nooit gespeeld.
    pi_42745612
    overigens zitten er volgens mij weer veel meer fouten in (t.o.v. WE10 dus)
    wtf is dat toch?
    pi_42745653
    wat voor een fouten dan ?
    Brett Holman
    pi_42745817
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 17:34 schreef endr0me het volgende:
    wat voor een fouten dan ?
    van die lelijke kutfouten zoals de verkeerde kant op koppen, simpele passes heel krom geven en de bal vergeten wanneer je rent.
    ik heb nog maar een paar potjes gespeeld maar had er al gelijk last van, hoop dat het toevallig is.
    Pes5 was ook zo'n foutenfeest
    pi_42745947
    aj aj idd pes5 was frustrerend door juist die foutjes..

heb een paar vragen..

1. hoe is de scheidsrechter ? (bijvoorbeeld geel voor stoppen speler die doorgebroken is zonder dat ie valt)
    2. is de gameplay sneller ?
    3. kloppen de stats een beetje ?
    4. hoe is het online ?
    Brett Holman
    pi_42745973
    de scheids is een stuk beter dan in pro 5.
    de gameplay is volgens mij wel sneller dan pro 5, maar weer trager dan WE10.
    pi_42746035
    Aah okej, WE10 heb ik nooit gespeeld..

hoop echt dat PES6 een snellere gameplay heeft met een minder irritante scheidsrechter en bovenal een betere netcode (voor de pc).. daarnaast zouden andere dingen ook wel gefixt mogen worden zoals spelers die inhouden (zowel offline als online) en medespelers die niet diep gaan..
    Brett Holman
    pi_42746136
    ik ga er vanuit dat er gewoon een 2 vs 2 optie inzit kan toch niet anders, met zn 2en iemand wegspelen op xboxlive is geweldig
    pi_42746158
    dat niet diep gaan doen ze nog steeds niet.

dan lijkt zoiets als die 'off the ball control' die eerst in fifa zat me wel een goed idee voor de volgende versie.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:58:35 #129
    139407 jorienvdherik
    pi_42746225
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef Dylanesque het volgende:
    met zn 2en iemand wegspelen op xboxlive is geweldig

voorzetten geven aan elkaar
    pi_42746628
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef Dylanesque het volgende:
    ik ga er vanuit dat er gewoon een 2 vs 2 optie inzit kan toch niet anders, met zn 2en iemand wegspelen op xboxlive is geweldig
    Juist

Ik vind dat een essentieel onderdeel van de nieuwe PES.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:42:31 #131
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_42747378
    Is de onlineserver ook beter op de PS2 dit jaar, want bij pes5 vond ik dat bagger....

Tvptje....
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_42748177
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 00:43 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom je zo gefrustreerd reageert, ik geef niet af op de 360 ofzo. Misschien is mijn woordkeuze (gaarder ipv anders ofzo) je niet goed gevallen, maar om nou te zeggen dat mijn verhaal gelul is... dat gaat wel heel ver.
    Een groot deel van je aannames in die posts zijn nu een hoax gebleken maargoed. Werd alleen een beetje gestoord van al dat gezeik over next gen versies die schijnbaar zaken zouden missen en het werd wel heel erg opgeblazen door een aantal lui. (voornamelijk FIFA gasten)

We zien het allemaal wel over een ruim weekje.
    ...war never changes
    pi_42748795
    wanneer komt ie voor de pc?
    pi_42749216
    Net een mail gestuurd naar Richard Churchill, werknemer bij Konami:
    quote:
    Hello Richard!

I got your emailaddress via Internet, it was mentioned somewhere on a PES 6 forum.
    I have a question about online play with PES 6 on the Xbox 360.
    Is it possible to play 2 vs. 2? So I can team up with a mate, who has the second controller, and play other people on Xbox Live?

Greetings,

Rick.
    Met het volgende antwoord:
    quote:
    Hi Rick,

Always glad to help answer people’s questions where I can J
    On the 360 version I believe you only get to play people 1 vs 1 over Xbox Live.

Richie
    Dan weet je genoeg
    pi_42749267
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 16:51 schreef Saekerhett het volgende:

Helemaal nergens staat een bron.
    Iedereen lult maar wat, ik wil feiten geen geruchten.
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_42749293
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 19:40 schreef Panick het volgende:

[..]

Helemaal nergens staat een bron.
    Iedereen lult maar wat, ik wil feiten geen geruchten.
    Check dus mijn vorige bericht, als DAT geen bron is...
    pi_42749360
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef Saekerhett het volgende:
    Net een mail gestuurd naar Richard Churchill, werknemer bij Konami:
    [..]

Met het volgende antwoord:
    [..]

Dan weet je genoeg
    Er staat I believe.
    We wachten nog even af .
    Maar het gaat mij vooral om dat namen editten. 2 vs 2 op live speel ik toch nooit.
    Zoals iemand eerder al opmerkte, in dat fantaverhaal van die dude op pesfan had ie het niet over 2vs2.
    pi_42749396
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef Panick het volgende:

[..]

Er staat I believe.
    We wachten nog even af .
    Ja, maar ik vind dat je dan wel kan aannemen dat de optie er waarschijnlijk dus NIET in zal zitten.
    Aan de andere kant schijn je nu met de pc zelfs 4 tegen 4 te kunnen spelen!
    pi_42749428
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef Panick het volgende:

[..]

Er staat I believe.
    We wachten nog even af .
    Maar het gaat mij vooral om dat namen editten. 2 vs 2 op live speel ik toch nooit.
    Zoals iemand eerder al opmerkte, in dat fantaverhaal van die dude op pesfan had ie het niet over 2vs2.
    Klopt, maar de feiten over het editten zijn al bekend: je kan geen teams wijzigen, maar wel spelers. Je kunt elke speler een andere naam geven, maar je kan bv Merseyside Red niet veranderen naar Liverpool.
    pi_42749517
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Klopt, maar de feiten over het editten zijn al bekend: je kan geen teams wijzigen, maar wel spelers. Je kunt elke speler een andere naam geven, maar je kan bv Merseyside Red niet veranderen naar Liverpool.
    Ah, mij gaat het er vooral om dat ik spelers kan plaatsen waar ik ze wil (eventueel met aanpassen van echte naam)
    We spelen hier altijd met z'n 3en, en iedereen heeft z'n eigen spelers zegmaar. Als dat er niet in zou zitten zou ik wel balen. Dat Newcastle Tyneside heet zal mij aan m'n reet roesten. .
    pi_42749643
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 19:50 schreef Panick het volgende:

[..]

Ah, mij gaat het er vooral om dat ik spelers kan plaatsen waar ik ze wil (eventueel met aanpassen van echte naam)
    We spelen hier altijd met z'n 3en, en iedereen heeft z'n eigen spelers zegmaar. Als dat er niet in zou zitten zou ik wel balen. Dat Newcastle Tyneside heet zal mij aan m'n reet roesten. .
    Zo heeft iedereen weer zijn eigen belangen zeg maar

Voor mij is het gewoon een reden om het niet voor de 360 te halen als 2 tegen 2 online er niet in zit. Dit omdat ik 90% van de potjes op deze manier zo speel... Vind het echt geweldig om te doen op de pc met PES 5, alleen die scheidsrechters he. En dan slopen ze het er gewoon uit in de Xbox versie...
    pi_42750623
    maar wanneer komt ie voor de pc?

Want ik wil m daar alleen op. Of komt ie niet op de PC?
    pi_42752510
    26 of 27 oktober..
    Brett Holman
    pi_42755148
    Danke
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:37:02 #145
    139407 jorienvdherik
    pi_42757612
    PES 6 dit is nu zeker

Addendum: To clear things up a little regarding the "Edit" mode - you CAN edit players and create them, but you can't edit or create teams. So you can't change Manchester United into Exeter City, but you can change Wayne Rooney into Steve Flack.
    pi_42757795
    Boeie, daar hebben we patches voor.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:43:19 #147
    139407 jorienvdherik
    pi_42757805
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 23:43 schreef Badabingea het volgende:
    Boeie, daar hebben we patches voor.
    op de 360 niet denk ik
    pi_42757881
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

op de 360 niet denk ik
    Ik heb ook zo mijn twijfels... Het is namelijk niet zo dat iemand even een option file op internet kan zetten, omdat er gewoon niks te editten valt...
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:45:41 #149
    139407 jorienvdherik
    pi_42757895
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik heb ook zo mijn twijfels... Het is namelijk niet zo dat iemand even een option file op internet kan zetten, omdat er gewoon niks te editten valt...
    hehe, en op xbox live heb je er niks aan
    pi_42757937
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Met bepaalde programma's kan je bestanden openen die ervoor zorgen dat je in de game zelf dingen kan aanpassen. Zo werkt het op de PC. Dat gaat buiten de normale edit modus. Of het bij de 360 ook zo simpel kan? Zou het neit weten.
    pi_42758013
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 23:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Met bepaalde programma's kan je bestanden openen die ervoor zorgen dat je in de game zelf dingen kan aanpassen. Zo werkt het op de PC. Dat gaat buiten de normale edit modus. Of het bij de 360 ook zo simpel kan? Zou het neit weten.
    Ja, op de PC heb je DKZ Studio. De superpatches zouden niet gemaakt kunnen worden als er niet zo'n programma was.

PES 5 PC + Superpatch 4.0 + Kitserver =

Bovendien is er waarschijnlijk binnen een paar dagen na de release van PES 6 PC er wel ergens een option file te vinden zijn met alle correcte namen en shirts. Dat is het grote nadeel van de Xbox, dit kan LANG niet zo makkelijk.
    pi_42762855
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
    de scheids is een stuk beter dan in pro 5.
    de gameplay is volgens mij wel sneller dan pro 5, maar weer trager dan WE10.
    Ik deel vooralsnog je mening op bijna alle vlakken:
    die passes die compleet scheel gaan vind ik fokking irritant. Als ik het veld over wil steken met de bal door mijn linksback een hoge pass naar mijn linksvoor te geven komt die de helft van de tijd in het midden aan of direct in de voeten van mijn tegenstander terwijl je bij PES4 én PES5 zo'n pass kon geven (4 makkelijker dan 5)
    dat is gewoon irritant! Mijn complete manier van spelen (AC Milan - countervoetbal, lange ballen, snelle aanvallen) is bijna onmogelijk geworden in dit deel. Ik moet geheel opnieuw leren voetballen en dat suckt.
    pi_42762953
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 09:04 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik deel vooralsnog je mening op bijna alle vlakken:
    die passes die compleet scheel gaan vind ik fokking irritant. Als ik het veld over wil steken met de bal door mijn linksback een hoge pass naar mijn linksvoor te geven komt die de helft van de tijd in het midden aan of direct in de voeten van mijn tegenstander terwijl je bij PES4 én PES5 zo'n pass kon geven (4 makkelijker dan 5)
    dat is gewoon irritant! Mijn complete manier van spelen (AC Milan - countervoetbal, lange ballen, snelle aanvallen) is bijna onmogelijk geworden in dit deel. Ik moet geheel opnieuw leren voetballen en dat suckt.
    als je wilt dat 9 van de 10 passen aankomen moet je fifa spelen! in het echt gebeurt dat toch ook niet...
    in pes 4 kwamen ze altijd aan.... in 5 was het al wat moeilijker.... je moet nu beter in de gaten hebben wanneer jouw mannetje gaat lopen en zorgen dat je zelf ook een snelheidje hebt de goede kant op... (in 4 werkte het nog als je richting eigen doel liep en je wou naar voren knallen)

jullie moeten gewoon beter je best doen!
    pi_42764383
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 09:11 schreef rival het volgende:

[..]

als je wilt dat 9 van de 10 passen aankomen moet je fifa spelen! in het echt gebeurt dat toch ook niet...
    in pes 4 kwamen ze altijd aan.... in 5 was het al wat moeilijker.... je moet nu beter in de gaten hebben wanneer jouw mannetje gaat lopen en zorgen dat je zelf ook een snelheidje hebt de goede kant op... (in 4 werkte het nog als je richting eigen doel liep en je wou naar voren knallen)

jullie moeten gewoon beter je best doen!
    Ik vind pro nog steeds het vetst hoor, en ik wen er ook wel aan. Alle overgangen tussen de spellen zijn schelden en tieren geblazen... maar deze keer erger ik me gewoon aan de manier waarop mijn manier van spelen een beetje weggewerkt is.. in het echt bestaat die manier ook nog steeds toch. En als pes een sim is, waarom kan dát dan niet? Dat is een beetje raar toch maar toch, komt wel goed.. uiteindelijk ga ik het toch wel spelen .

Eerst m'n laatste pro 5 toernooi, dan ga ik wel pro 6 spelen.
    pi_42764457
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 10:32 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik vind pro nog steeds het vetst hoor, en ik wen er ook wel aan. Alle overgangen tussen de spellen zijn schelden en tieren geblazen... maar deze keer erger ik me gewoon aan de manier waarop mijn manier van spelen een beetje weggewerkt is.. in het echt bestaat die manier ook nog steeds toch. En als pes een sim is, waarom kan dát dan niet? Dat is een beetje raar toch maar toch, komt wel goed.. uiteindelijk ga ik het toch wel spelen .

Eerst m'n laatste pro 5 toernooi, dan ga ik wel pro 6 spelen.
    of juist pro 6 veel spelen... komt het helemaal goed met 5.... lukt echt alles wat je doet....

heb namelijk gisteren pro 4 gespeeld tegen mensen en echt alles wat ik probeerde werkte gewoon hehe!
      woensdag 18 oktober 2006 @ 13:19:40 #156
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42768741
    Yup!
    Snelle vrije trap zit dus ook in PES6 maar alleen op sommige momenten.
    PieAir
    pi_42768853
    quote:
    Op maandag 16 oktober 2006 22:02 schreef Un4 het volgende:

[..]

Ik kan me een filmpje herinneren van de chief developer van PES6 die ons kon vertellen dat zowel qua gameplay als qua graphics de 360 versie dik gaat p0wnen, dus lijkt me duidelijk... 360 FTW!!!
    A fascination with gradually evolving structures:
    Drone Music
    Een hypnotiserende trance, schatplichtig aan het minimalisme.
    pi_42769567
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 13:19 schreef jpg97 het volgende:
    Yup!
    Snelle vrije trap zit dus ook in PES6 maar alleen op sommige momenten.
    Zit er idd in
    Komt netjes in beeld te staan
      woensdag 18 oktober 2006 @ 14:26:16 #159
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42770794
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Zit er idd in
    Komt netjes in beeld te staan
    Ja ik speelde gisteren met PSV tegen Lyon, krijg ik halverwege de helft van de tegenstander een vrije trap, ik druk op L1+R1 en driehoekje, geeft cocu een pass binnendoor op Koné en wat denk je?

PAAL!!!!

dus tot dusver is het spel zeer realistisch
    PieAir
    pi_42772184
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 14:26 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ja ik speelde gisteren met PSV tegen Lyon, krijg ik halverwege de helft van de tegenstander een vrije trap, ik druk op L1+R1 en driehoekje, geeft cocu een pass binnendoor op Koné en wat denk je?

PAAL!!!!

Het zou inderdaad een kutspel zijn als Kone eindelijk zou scoren
      woensdag 18 oktober 2006 @ 16:15:23 #161
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_42774251
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 14:26 schreef jpg97 het volgende:

[..]

PAAL!!!!

Hehe true

Vind Ajax wel heel fijn spelen trouwens
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
      woensdag 18 oktober 2006 @ 16:19:05 #162
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42774397
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Hehe true

Vind Ajax wel heel fijn spelen trouwens
    Ik wil met PSV wel een potje tegen je spelen als jij AJAX neemt... ( bij PSV staat Kluivert trouwens gewoon in de basis )

Kluivert vs. Stam
    PieAir
    pi_42774498
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik wil met PSV wel een potje tegen je spelen als jij AJAX neemt... ( bij PSV staat Kluivert trouwens gewoon in de basis )

Kluivert vs. Stam
    mensen, hoe staat het met de stats van ajax en dan in het bijzonder van huntelaar?
    pi_42774808
    Hoe het met zn stats zit weet ik niet. Maar zn haar is knalblond in het spel.
    Houd van een lijntje.
      woensdag 18 oktober 2006 @ 16:46:45 #165
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42775487
    PSV is ( terecht ) het sterkste team van de NL-Competitie qua stats, gevolgd door AZ, AJAX en FEYENOORD.

dus zoals ik al zei, zeer realistisch dit spel
    PieAir
      woensdag 18 oktober 2006 @ 16:55:58 #166
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_42775792
    Ik vind dat Ajax de breedste en sterkste selectie heeft op dit moment. Kijk ook maar naar de ranglijst
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
      woensdag 18 oktober 2006 @ 17:01:20 #167
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42775985
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef HomerJ het volgende:
    Ik vind dat Ajax de breedste en sterkste selectie heeft op dit moment. Kijk ook maar naar de ranglijst
    Hmmm ja.. reken je maar vast rijk.Feit is wel dat PSV in PES6 ( waar we het dus over hebben ) het sterkste team is van de NL-Competitie.
    PieAir
    pi_42776557
    Huntelaat staat er overigens wel sterk voor in de stats zover ik het heb bekeken.
    Jaap doet het ook erg leul
    pi_42777254
    1,2 emo..

Ik kan niet wachten tot de...
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      woensdag 18 oktober 2006 @ 17:43:40 #170
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42777470
    Babel ownt altijd in PES dus het zit wel goed met Ajax denk ik
    pi_42778422
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 17:43 schreef Cubewoods het volgende:
    Babel ownt altijd in PES dus het zit wel goed met Ajax denk ik
    Zeker nu die zo lekker bezig is. Mocht die te weinig hebben krijg die gewoon wat skills van mij
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_42778827
    Owjah misschien wel interessant: ik had met een vriend een manier uitgevonden om met aangepaste teams en met aangepaste stats online te spelen op de pc..
    kon dus altijd de laatste transfers in het spel verwerken en dan meteen online.. nadeel is dat je allebei dezelfde dkz file geinstalleerd moest hebben staan.. (dkz file openen en vervolgens met online roster editor editen) en weer opnieuw patchen..

als de opbouw van de directory's in pes6 hetzelfde is kan ik dit ook weer hiervoor maken, dus mochten er mensen geinteresseerd zijn dan hoor ik het tegen die tijd wel..
    Brett Holman
    pi_42781867
    Bij mij werkt die database editor niet.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_42783309
    nog een weekje geduld
    pi_42783683
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 20:02 schreef Badabingea het volgende:
    Bij mij werkt die database editor niet.
    tis ook vrij ingewikkeld.. je moet de dkz file uitpakken, enkele bestanden editen en openen in de database editen en er verovlgens een een patch (dkz) van maken
    Brett Holman
      woensdag 18 oktober 2006 @ 20:54:22 #176
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42783959
    Ja er was ook al ergens zo een kant en klaar bestandje te verkrijgen. Alleen tijd geleden niet meer gespeeld.
    pi_42798542
    Nog 1 weekje..
    Brett Holman
      donderdag 19 oktober 2006 @ 11:04:13 #178
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42798675
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 10:58 schreef endr0me het volgende:
    Nog 1 weekje..
    wat duurt dat nog lang
    Moet ik me nog een week vermaken met de PS2 versie en met FIFA 07
    PieAir
    pi_42798720
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef jpg97 het volgende:

[..]

wat duurt dat nog lang
    Moet ik me nog een week vermaken met de PS2 versie en met FIFA 07
    godverdomme... ik ga nooit meer pre orderen... en ik wil ook nooit meer van te voren weten wanneer een spelletje uitkomt..... ik haat wachten!

dus ga me niet vertellen wanneer gta 4 in 2007 uitkomt want dat wordt pas ellende!
      Redactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 11:08:35 #180
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42798790
    Nog 4 dagen

tvp
    .....Kennedy
      donderdag 19 oktober 2006 @ 11:13:26 #181
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42798895
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef Wessiej het volgende:
    Nog 4 dagen

tvp
    Hoezo 4 dagen?
    PieAir
      Redactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 11:15:37 #182
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42798958
    Uhmm, dan heb ik hem misschien?
    .....Kennedy
    pi_42799032
    Maar 8 stadions

De Arena zit in ieder geval in het spel, dat is dan wel weer goed.
    Houd van een lijntje.
    pi_42799076
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 11:15 schreef Wessiej het volgende:
    Uhmm, dan heb ik hem misschien?
    Dan heb je hem zeker? of dan heb je hem misschien??
    pi_42799149
    Lijkt me sterk, tenzij hij al eerder op de bekende kanalen te vinden is.. maar vorig jaar en dat jaar ervoor (met pes3) was het telkens 1 dag van tevoren.. dus lijkt me sterk.. als we geluk hebben woensdag (maar ik koop hem toch, al die uren die ik online speel zijn het geld zeker waard)
    Brett Holman
      Redactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 11:35:45 #186
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42799440
    Nee, gewoon de normale versie, schijnt dat die maandag of dinsdag al binnen komt.
    .....Kennedy
      donderdag 19 oktober 2006 @ 11:40:12 #187
    152411 EvertonPride
    we are the peoples club
    pi_42799561
    Als de lag is verdwenen online bij de PC zal ik hem ook netjes kopen in de winkel
    pi_42800122
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef Wessiej het volgende:
    Nee, gewoon de normale versie, schijnt dat die maandag of dinsdag al binnen komt.
    ''schijnt''.. daar hebben we niks aan

bron ?
    Brett Holman
      donderdag 19 oktober 2006 @ 12:06:46 #189
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42800331
    Ja inderdaad.. schijnt is nog niet blijkt
    Ik heb hem bij de distributeur direct besteld, en daar staat ie nog gewoon netjes op 26-10
    PieAir
    pi_42800439
    Bij Dynabyte word ie overigens verwacht op de 25e..

die datum was vorig jaar ook niet juist, toen kwam hij een dag later, dat was toen geloof ik 1 dag voor de officiele release date..

Bij de Media Markt in Duitsland was hij vorig jaar al 3 dagen voor de release verkrijgbaar..

afwachten dus!
    Brett Holman
      Redactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 12:12:48 #191
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42800474
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 11:59 schreef endr0me het volgende:

[..]

''schijnt''.. daar hebben we niks aan

bron ?
    Bij die gast waar ik altijd games koop, zei tegen mij dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten.
    .....Kennedy
      donderdag 19 oktober 2006 @ 12:16:11 #192
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42800579
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Bij die gast waar ik altijd games koop, zei tegen mij dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten.
    welke "gast" Namen willen we!!
    PieAir
    pi_42800606
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef Wessiej het volgende:

[..]

''bij die gast'' klinkt niet echt als betrouwbaar
    Brett Holman
      Redactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 12:17:33 #194
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42800668
    quote:
    daar heb ik ook besteld. heb nog geen bericht gehad dat het vertraagt was ofzo!
      Redactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 12:19:23 #196
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42800689
    Vertraagt ?
    .....Kennedy
    pi_42800726
    '' Dit artikel is waarschijnlijk op Thursday 26 October, 2006 weer voorradig. ''

staat op de site van zuiderpark-computers..
    Brett Holman
    pi_42800758
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:20 schreef endr0me het volgende:
    '' Dit artikel is waarschijnlijk op Thursday 26 October, 2006 weer voorradig. ''

staat op de site van zuiderpark-computers..
    sturen ze niet eens ff een email ofzo.. aso's!
    pi_42800816
    Dat word dus waarschijnlijk de 26e.. vrijwel alle online shops (bol, dynabyte, nu dus ook zuiderpark) geven deze datum aan..
    Brett Holman
      donderdag 19 oktober 2006 @ 12:24:58 #200
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42800852
    Ja ook de distri ( micromedia ) geeft 26-10 aan.
    PieAir
    pi_42800871
    Heb geduld heren, een klein weekje wachten is nog te doen.
    Houd van een lijntje.
    pi_42800882
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:19 schreef Wessiej het volgende:
    Vertraagt ?
    like i give a fuck!
      Redactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 12:40:34 #203
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42801193
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:25 schreef rival het volgende:

[..]

like i give a fuck!
    Ik begrijp niet wat je met vertraagt bedoelt, ik zeg dat je hem daar misschien eerder krijgt en dan zeg je dat die vertraagt is.
    .....Kennedy
    pi_42801317
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:40 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je met vertraagt bedoelt, ik zeg dat je hem daar misschien eerder krijgt en dan zeg je dat die vertraagt is.
    ik zei juist, dat ik daar besteld heb en GEEN bericht heb gehad dat die vertraagt was oid.. dus dat ik hem gewoon de 20ste alsnog verwachtte

maar blijkbaar staat er op de site dat ze hem alsnog de 27ste(26?) verwachten!

ik wist wel dat hij een week uitgesteld (vertraagt) was en dat ik hem gerust niet de 20ste zou krijgen. maar als zij me dat niet laten weten mag ik er vanuit gaan dat hij de 20ste komt!
    pi_42801487
    Vertraagd is met een d, en anders ga je in plaats van PES spelen, maar terug naar groep 5!

PC-versie komt trouwens ook gewoon volgende week!
    pi_42801533
    We hebben het de hele tijd over de PC-versie dude ..
    Brett Holman
    pi_42801603
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:52 schreef Saekerhett het volgende:
    Vertraagd is met een d, en anders ga je in plaats van PES spelen, maar terug naar groep 5!

PC-versie komt trouwens ook gewoon volgende week!
    Vriend, als iedereen voordat hij iets deed ging denken, is dit wel goed?, dan zou jij niet eens geboren zijn!

of het nou met een d of een t of dt of srt is... zal mij aan me reet roesten! als jij je eraan stoort, ga je lekker nederlandse les geven op school!
    pi_42801637
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:54 schreef endr0me het volgende:
    We hebben het de hele tijd over de PC-versie dude ..
    ow dan praten wij langs elkaar heen!
      donderdag 19 oktober 2006 @ 13:11:33 #209
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42802020
    Ik heb het over de Xbox 360 versie hoor
    PieAir
    pi_42802162
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 13:11 schreef jpg97 het volgende:
    Ik heb het over de Xbox 360 versie hoor
    ik dus ook!
    pi_42802594

Ze komen gewoon allemaal volgende week, maar wellicht dat de PC-versie een weekje later komt.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 13:32:44 #213
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42802655
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
    tss, ps2 versie

ja toch
    Ja die heb ik al
    PieAir
    pi_42802676
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 13:32 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ja die heb ik al
    ik ook
    pi_42802773
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 13:33 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik ook
    Ik niet
      donderdag 19 oktober 2006 @ 13:43:31 #216
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42802991
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 13:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik niet
    Hebbuh?
    PieAir
    pi_42804366
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 13:43 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hebbuh?
    Kep geen pleesteesjen
    pi_42804404
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 14:24 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Kep geen pleesteesjen
    ik verkoop er een in et V&A forum
      donderdag 19 oktober 2006 @ 14:42:55 #219
    152383 DeToXiC
    Ik Heersch..!!!
    pi_42804929
    is de PS2 versie dan al uit?
    Stop!......Heerschertime!
    PSN id: DeToXiC
    pi_42805025
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef DeToXiC het volgende:
    is de PS2 versie dan al uit?
    nee
      donderdag 19 oktober 2006 @ 14:46:10 #221
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42805032
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee
    PieAir
      donderdag 19 oktober 2006 @ 14:53:53 #223
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42805283
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wel?
    Nee
    PieAir
      donderdag 19 oktober 2006 @ 14:58:24 #225
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42805431
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Wel?
    PieAir
      donderdag 19 oktober 2006 @ 15:00:09 #227
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42805494
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 14:59 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Nee
    PieAir
    pi_42806818
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 15:00 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Wel?
      donderdag 19 oktober 2006 @ 16:05:44 #229
    155663 Crush65
    Nu nog nieuwer
    pi_42807742
    Nee toch?

ff zonder dollen: volgens mij las ik een interview met die Zeebaars dat ze pes 6 op de pc hadden ontwerpen en niet de ps3/xbox. En van de de pc versie> xbox/PS3 gepoort?
    Nu doe je het weer!
      donderdag 19 oktober 2006 @ 16:11:45 #230
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42807976
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Crush65 het volgende:
    Nee toch?

ff zonder dollen: volgens mij las ik een interview met die Zeebaars dat ze pes 6 op de pc hadden ontwerpen en niet de ps3/xbox. En van de de pc versie> xbox/PS3 gepoort?
    Ik snap er geen kut van
    PieAir
    pi_42808105
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:11 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik snap er geen kut van
    Dat elke versie een PC poort is.

Shoot me!! ik begrijp dat soort taal.
    pi_42808191
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:15 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat elke versie een PC poort is.

Shoot me!! ik begrijp dat soort taal.
    ik begreep et ook hoor... gewoon ff 2 keer lezen! JPG is lui

maar volgens mij is de 360 gewoon voor de 360 gemaakt.. geen poortje
      donderdag 19 oktober 2006 @ 16:35:57 #233
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42808864
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:18 schreef rival het volgende:

[..]

ik begreep et ook hoor... gewoon ff 2 keer lezen! JPG is lui
    Ik wilde hier eigenlijk iets op zeggen maar daar heb ik nu geen zin in...
    PieAir
    pi_42809252
    Onzin, de engine is gemaakt voor de ps2. Alles is een ps2 poort, ook de next-gen.
    Pas vanaf PES7 stappen ze van die engine af. Of de ps3 of x360 het ontwikkelplatform wordt weet ik niet. Ik gok de ps3, gezien de populariteit in Japan.
    pi_42811756
    ik helemaal vol spanning te kijken of er nog pro evo 6 nieuws is in dit forum, blijkt die hele pagina 5 vol onzin te staan
    hoe maak je trouwens een poll hier, lijkt me wel een leuk idee om te kijken waar pro evo t meest op gespeeld wordt.. 360/ps2/pc..
    pi_42812465
    Een poll maken zit niet standaard in Fok gebakken, moet je even een 3d-party site voor bezoeken.
    Anyway, Pro 6 kan me nog niet super boeien. Ik neem geen afstand van AC Milan en dat blijkt me tot nu toe de das om te doen (Inter, Barca, Real, Manchester zijn allemaal véél beter).
    pi_42812955
    Op welk platform ga je (het meest) PES 6 spelen?
    » PC
    » Xbox 360
    » PlayStation 2
    » PlayStation 3
    » PlayStation Portable
    » Nintendo DS

maak je eigen FOK! poll zelf!

donderdag 19 oktober 2006 @ 19:00:00 #238
    139407 jorienvdherik
    pi_42813021
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
    » PC
    » Xbox 360
    » PlayStation 2
    » PlayStation 3
    » PlayStation Portable
    » Nintendo DS

[afbeelding]
    maak je eigen FOK! poll zelf!

360 als ik hem haal
    pi_42813145
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
    Dat was stiekem precies de reply waar ik op hoopte, luie hond die ik ben Thnx

Ik ook 360, maar mocht ik m'n psp ooit meer gaan gebruiken (op vakantie ofzo) lijkt t me ook wel leuk om m daar voor te halen. Voorlopig kunnen veel van m'n buren en ikzelf bijna niet meer wachten tot we m op de 360 kunnen spelen
    pi_42813149
    Zeker 360. Al haal ik de PC versie waarschijnlijk ook..
    ...war never changes
    pi_42813254
    PS2
    pi_42813286
    Ik zowel de 360 als de DS versie, maar ik kan maar 1x stemmen.
    Houd van een lijntje.
    pi_42813289
    Ik ga hem alleen voor de PC halen, online is ie beter, meer stadions, grafisch ok, EDITFUNCTIE.
    pi_42813315
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik zowel de 360 als de DS versie, maar ik kan maar 1x stemmen.
    Daarom staat er ook 'het meest'
    pi_42813330
    Er zijn trouwens steeds meer mensen die de games op meerdere consoles/pc willen spelen.
    Zouden de ontwikkelaars daar niet eens iets mee moeten doen? Dat zijn je die hard fans die zelfs bereid zijn om hem twee keer te kopen.
    pi_42813399
    PC natuurlijk, altijd patchbaar, mooie graphics.. online met geupdate database
    Brett Holman
    pi_42813690
    Aangezien ik geen console heb wordt het de PC... Maar wel met de Logitech Dual Action gamepad, zodat je het PS2 gevoel hebt tijdens het spelen...
    .
    pi_42814388
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:22 schreef Tackleberry het volgende:
    Aangezien ik geen console heb wordt het de PC... Maar wel met de Logitech Dual Action gamepad, zodat je het PS2 gevoel hebt tijdens het spelen...
    Die Logitech Dual Action heb ik ook ja, geweldig ding! Speelt zo verschrikkelijk fijn met PES, als je eraan gewend ben, wil je helemaal niks anders meer!

donderdag 19 oktober 2006 @ 19:50:51 #249
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42814511
    Heb PES6 voor 360 al tijdje besteld. Normaal speelde ik altijd de PC versie, maarja die download ik dit jaar wel stiekem ;p

Heb deze controller voor de PC
    pi_42816912
    Op de site van Dixons staat dat de X360-versie al vanaf 23-10 (maandag) leverbaar is .
    X
    X
    X
    pi_42817615
    Als ik de site van Dixons mag geloven komen alle versies maandag al..

vorig jaar zaten ze er ook al naast, niet al te serieus nemen dus..
    Brett Holman
      donderdag 19 oktober 2006 @ 21:36:05 #252
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42817862
    Ik zie vanzelf wel wanneer hij in me brievenbus ligt
      donderdag 19 oktober 2006 @ 22:24:51 #253
    152411 EvertonPride
    we are the peoples club
    pi_42819714
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:12 schreef endr0me het volgende:
    PC natuurlijk, altijd patchbaar, mooie graphics.. online met geupdate database
    pi_42820695
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:36 schreef Cubewoods het volgende:
    Ik zie vanzelf wel wanneer hij in me brievenbus ligt
    Precies, tot die tijd vermaak ik me in principe nog wel met FIFA 07, hoewel dat spel niet echt imponeert...
    .
    pi_42821069
    Toen ik Fifa07 voor het eerst speelde vond ik hem best okej, vooral de mooie manier van dieptepaases.. maar dat dribbelen en lopen met de bal aan je voet is zo nep..
    Brett Holman
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:01:21 #256
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42821099
    Ik heb 2 wedstrijdjes Fifa07 geprobeert en het kan me totaal niet boeien. Ben dus maar weer met PES5 gegonnen tot het tijd is
    pi_42821764
    Iemand de Xbox-versie al binnen? Is via minder legale wegen te verkrijgen, dus ik denk ik vraag effe

Ik wacht wel effe op Reloaded als die lui een beetje rap zijn, en als het spel in de winkel ligt, koop ik hem direct, want ik wil wel graag multiplayer doen en bovendien geef ik liever mijn geld aan Konami dan EA
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:28:54 #258
    137752 turkish_n3z
    alleen voor vrouwen
    pi_42822190
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
    Iemand de Xbox-versie al binnen? Is via minder legale wegen te verkrijgen, dus ik denk ik vraag effe

Ik wacht wel effe op Reloaded als die lui een beetje rap zijn, en als het spel in de winkel ligt, koop ik hem direct, want ik wil wel graag multiplayer doen en bovendien geef ik liever mijn geld aan Konami dan EA
    360 versie al uit op internet? hmm.. zie nog niks
    "Rekt het niet dan scheurt het wel"
    pi_42822249
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Saekerhett het volgende:

Ik check hem eerst ook ff

Maar met Konami is dat eigenlijk niet nodig.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_42822366
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ik check hem eerst ook ff

Maar met Konami is dat eigenlijk niet nodig.
    Nee, ik ga er ook wel vanuit dat het goed zit, alleen als ze geen demo uitbrengen, tja dan houdt het op he

Tegenwoordig hoef je maar 3x te klikken en hij rolt versgebakken uit je dvd-brander: NZB -> Uitpakken -> Fikken
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:35:17 #261
    137752 turkish_n3z
    alleen voor vrouwen
    pi_42822410
    ik zie nu ook idd dat pro 6 voor 360 uit is op i-net. Zullen we binnenkort meer filmpjes krijgen?
    pi_42822499
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef turkish_n3z het volgende:
    ik zie nu ook idd dat pro 6 voor 360 uit is op i-net. Zullen we binnenkort meer filmpjes krijgen?
    Waarschijnlijk krijg je eerst een legio aan klachten door de (zeer) beperkte versie
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:40:07 #263
    139407 jorienvdherik
    pi_42822590
    Ben benieuwd of maandag al bij dixons is, dan haal ik hem wel denk
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:41:08 #264
    137752 turkish_n3z
    alleen voor vrouwen
    pi_42822630
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarschijnlijk krijg je eerst een legio aan klachten door de (zeer) beperkte versie
    hahaha.
    pi_42822658
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
    Ben benieuwd of maandag al bij dixons is, dan haal ik hem wel denk
    http://www.dixons.nl/De_o(...)SW05880/default.aspx

Vernieuwd met een t ook

PC-versie ook de 23e!

Maar ik neem het met een grote korrel zout, ik weet eigenlijk wel zeker dat hij er maandag niet is. Maar zou toch leuk zijn!
    pi_42822762
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef turkish_n3z het volgende:

[..]

hahaha.
    Ja kom op, ik heb nu met SP 4.0 en kitserver meer dan 100 stadions in het spel zitten, ik ben de tel kwijt.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:45:24 #267
    137752 turkish_n3z
    alleen voor vrouwen
    pi_42822784
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja kom op, ik heb nu met SP 4.0 en kitserver meer dan 100 stadions in het spel zitten, ik ben de tel kwijt.
    sorry daar heb ik geen kennis van. is dat sp 4.0 voor xbox of pc?
    pi_42822929
    Haha.. voor de ps2 gelekt, voor de xbox360 nu..

laten we hopen dat de PC de volgende gelukkige is
    Brett Holman
    pi_42822962
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:45 schreef turkish_n3z het volgende:

[..]

sorry daar heb ik geen kennis van. is dat sp 4.0 voor xbox of pc?
    Superpatch 4.0 voor de pc.

Geweldig toch! Alle stadions die je kan bedenken, alle correcte namen van spelers, teams, clubs en stadions. Alle correcte up to date kits (veel clubs hebben zelfs meerdere kits, zoals het uittenue van Ajax '95 zit erin ), alle correcte opstellingen. En mocht je iets missen of er zit een foutje in? Geen probleem, edit mode is zowat oneindig, dus dan pas je het zelf effe aan

PES 6 PC ftw!
    pi_42823038
    Ik vermoed dat hij dindag al hier en daar te verkrijgen is.
    X
    X
    X
    pi_42823067
    Hier en daar als in nieuwsgroepen en torrents ?
    Brett Holman
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:54:59 #272
    137752 turkish_n3z
    alleen voor vrouwen
    pi_42823143
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:49 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Superpatch 4.0 voor de pc.

Geweldig toch! Alle stadions die je kan bedenken, alle correcte namen van spelers, teams, clubs en stadions. Alle correcte up to date kits (veel clubs hebben zelfs meerdere kits, zoals het uittenue van Ajax '95 zit erin ), alle correcte opstellingen. En mocht je iets missen of er zit een foutje in? Geen probleem, edit mode is zowat oneindig, dus dan pas je het zelf effe aan

PES 6 PC ftw!
    dat is idd heel vet. maar ik koop em voor de 360 puur omdat et op xbloxlive zo vet is..
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:56:56 #273
    137752 turkish_n3z
    alleen voor vrouwen
    pi_42823201
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:53 schreef endr0me het volgende:
    dat is correct. alleen kan hem zelf nog niet vinden..
    pi_42823279
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:53 schreef endr0me het volgende:
    Hier en daar als in de lokale gameshop .

[ Bericht 7% gewijzigd door Frasier op 20-10-2006 00:18:12 ]
    X
    X
    X
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:59:57 #275
    137752 turkish_n3z
    alleen voor vrouwen
    pi_42823322
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:59 schreef Frasier het volgende:

[..]

Hier en daar als in de lokale gameshop . Nieuwsgroepen en dergelijke is hij nu al te vinden.
    gebruik geen nieuwsgroepen helaas, zou niet weten hoe trouwens.
    pi_42823935
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:59 schreef turkish_n3z het volgende:

[..]

gebruik geen nieuwsgroepen helaas, zou niet weten hoe trouwens.
    Dit is niet de juiste plek om dat te bespreken.
    X
    X
    X
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:27:10 #277
    137752 turkish_n3z
    alleen voor vrouwen
    pi_42824257
    Ik ga slapen, zal em morgen wel ff checken.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:53:20 #278
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42828493
    Hij valt hier net binnen voor de Xbox 360

Tot over een week
    PieAir
      Redactie Games vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:54:04 #279
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42828509
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 09:53 schreef jpg97 het volgende:

Tot over een week
    Orgineel of niet, want als die orgineel is sprint ik zometeen naar de winkel
    .....Kennedy
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:55:22 #280
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42828530
    Mijn xbox 360 is niet omgebouwd dus....
    PieAir
      Redactie Games vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:56:45 #281
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42828558
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 09:55 schreef jpg97 het volgende:
    Mijn xbox 360 is niet omgebouwd dus....
    Niet bedankt voor dit bericht, nu moet ik zo nog naar school en dan zit ik heel de tijd te flippen voordat ik pes6 kan ophalen
    .....Kennedy
    pi_42828615
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 09:53 schreef jpg97 het volgende:

Tot over een week
    Zuiderpark?
    Houd van een lijntje.
      Redactie Games vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:01:16 #283
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42828616
    Oja, waar heb je hem besteld?
    .....Kennedy
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:05:33 #284
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42828681
    Bij Micromedia ( distributeur ), maar ik zit dus op kantoor en kan vanavond pas pessen
    PieAir
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:09:21 #285
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42828748
    Aaah hoop dat Nedgame hem ook vandaag binnen krijgt, zodat ze hem kunnen opsturen
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:10:14 #286
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42828763
    Ohhhh mensen!!!
    SPOILER
    PieAir
    pi_42828781
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 10:05 schreef jpg97 het volgende:
    Bij Micromedia ( distributeur ), maar ik zit dus op kantoor en kan vanavond pas pessen
    Ik leef met je mee

not
    Houd van een lijntje.
      Redactie Games vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:13:47 #288
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_42828825
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 10:10 schreef jpg97 het volgende:
    Ohhhh mensen!!!
    SPOILER
    AHAHHFWHFHAHWHAHHA:!:d:!$)d:::t:#:%^::
    .....Kennedy
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:14:51 #289
    155663 Crush65
    Nu nog nieuwer
    pi_42828846
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Die Logitech Dual Action heb ik ook ja, geweldig ding! Speelt zo verschrikkelijk fijn met PES, als je eraan gewend ben, wil je helemaal niks anders meer!

[afbeelding]
    Geil.....ik speel nog met keyboard...
    Nu doe je het weer!
    pi_42828850
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:14:55 #291
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42828853
    Is het alweer April?
    pi_42828913
    Ik geloof het ook pas als ik foto's zie.
    Houd van een lijntje.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:18:54 #293
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42828936

OK ok, nu hou ik op..
    PieAir
    pi_42828958
    OMG het is echt waar!

Houd van een lijntje.
    pi_42833155
    Wachten duurt lang

vooral omdat de ps2 en xbox360 bezitters nu al aan de bak kunnen
    Brett Holman
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:18:44 #296
    148655 Robocock
    pi_42833201
    De mazzelaar, hij heeft m echt !

vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:29:11 #297
    139407 jorienvdherik
    pi_42833519
    er is 1 iemand in nederland die pes 6 nu op de 360 heeft
    en 3 mensen wereldwijd die fifa 07 nu hebben op de 360
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:40:33 #298
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42833871
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
    Bron?
    PieAir
    pi_42834372
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:

Nooit van nieuwsgroepen gehoord?
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:56:14 #300
    139407 jorienvdherik
    pi_42834403
    http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=128&z=&c=19&x=44&y=13

kijk maar dit is natuurlijk over de legale versie