abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42737166
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:22 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan haal ik hem wel voor de pc

Speelt waarschijnlijk net zo lekker, en anders iets minder, maar in ruil daarvoor krijg je de mogelijkheid om ALLES te editten, met kitserver dingen toe te voegen, de mogelijkheid om 2 tegen 2 te doen online en het is ook nog veel goedkoper (35 euro ofzo).
ik haal ze beide
pi_42737617
En hoe krijgen jullie het trouwens in godsnaam voor elkaar om een vrije trap er in te krijgen.
Ik heb de practice nu al een paar keer gedaan maar mij lukt het maar niet.

In de practice zonder muurtje komt het wel redelijk goed al schiet je al snel te hard of te zacht.
Kan je nu wel of niet de rochting van de bal nog sturen in the air?

Hetzelfde als je aan het dribbelen bent en een snelle draai maken.
Ik kan redelijk langs de mannetjes een aktie maken maar met de bal aan de voet ceht draaien zoals ik de tegenstander vaak zie doen lukt me niet.

Mis ik knoppen?

Ik speel PS2 overigens.
pi_42737737
probeer eens met naar beneden of naar boven ingedrukt en/of met R2 of driehoekje ook ingedrukt
pi_42738331
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
Fuck die hele next-gen troep

Nu wordt dus duidelijk dat je HOOGUIT 1 tegen 1 kunt doen online...
GEEN EDIT MODE
Slechts 8 stadions... als ik dat vergelijk met PES 5 pc met Superpatch 4.0....
Veel te veel missende teams / competities

Voor mij is de maat vol, ik ga geen 60 euro lappen voor een half spelletje, ook al speelt het nog zo goed
LEES JE UBERHAUPT WEL WAT HIER GESCHREVEN WORDT?!?
Het was een HOAX als in NEP. Dat wat die dude vertelde was een NIET WAAR.
Hij is dan ook GEBANNED van PESFAN omdat ie NEP filmpjes had geupload.
DJEEZ
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42738395
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:11 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

LEES JE UBERHAUPT WEL WAT HIER GESCHREVEN WORDT?!?
Het was een HOAX als in NEP. Dat wat die dude vertelde was een NIET WAAR.
Hij is dan ook GEBANNED van PESFAN omdat ie NEP filmpjes had geupload.
DJEEZ
Jongen, jij bent ook een stumpert eerste klas of niet

JIJ BENT DEGENE DIE MOET LEZEN.

Ik heb het helemaal niet over die gast. Het KAN gewoon allemaal niet, punt uit. De opties zitten er niet in. En dat heeft geen reet met die gast te maken.
DJEEZ
pi_42739225
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Ik heb het helemaal niet over die gast. Het KAN gewoon allemaal niet, punt uit. De opties zitten er niet in. En dat heeft geen reet met die gast te maken.
DJEEZ
bron?
pi_42739260
quote:

[..]

DJEEZ
wat is jouw bron dan?
pi_42739399
quote:

[..]

DJEEZ
waar is je bron dan?

+ zolang er een Masterleague in zit ( voor de gezellige avonden zonder vrienden ) en er een mogelijkheid om een kleine competitie zelf te maken ( voor de gezellige avonden met vrienden ) hoeft er voor mij niks in te zitten. Editten is nep.... speel gewoon met zoals ze spelers gerate hebben
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_42739521
quote:

[..]

DJEEZ
Echt snugger ben je niet he.
Die gast van PESFAN heeft die leugens op het internet geholpen van dat niet kunnen editten enzo. Dat hebben andere sites overgenomen.
8 stadions, prima. Maar niet kunnen editten is echt onzin. Dat was dan allang in een hands-on naar voren gekomen .
pi_42739577
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:42 schreef rival het volgende:

[..]

bron?
Zijn bron is een aantal fora waar ze die mongool van pesfan blind hebben overgeschreven. .
pi_42739665
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:54 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Zijn bron is een aantal fora waar ze die mongool van pesfan blind hebben overgeschreven. .
das naar mijn mening nog steeds geen bron..... op fora's wordt voornamelijk gesuggereerd en daarom is het ook zo leuk om er te neuzen
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_42739670
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef Tim_G het volgende:

[..]

. Editten is nep.... speel gewoon met zoals ze spelers gerate hebben
wij maken ons drukker om het gedeelte dat je online misschien niet 2 tegen 2 kan spelen.... al geloof ik daar niks van... de meeste partijen zijn met 2 tegen 2!
pi_42739738
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:57 schreef rival het volgende:

[..]

wij maken ons drukker om het gedeelte dat je online misschien niet 2 tegen 2 kan spelen.... al geloof ik daar niks van... de meeste partijen zijn met 2 tegen 2!
ik vind online 1 tegen 1 prima....heb 2 tegen 2 nooit gespeeld....dus spreek voor jezelf
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:07:47 #89
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42740012
Heb nog nooi PES online gespeeld dus dat boeit mij ook niet.
Vind PES meer een spel datje met wat vrienden moet spelen inplaatst online.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_42740288
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:59 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

ik vind online 1 tegen 1 prima....heb 2 tegen 2 nooit gespeeld....dus spreek voor jezelf
ja maar ik heb vrienden en dan ga je niet omstebeurt spelen he!
pi_42740315
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:07 schreef Cubewoods het volgende:
Heb nog nooi PES online gespeeld dus dat boeit mij ook niet.
Vind PES meer een spel datje met wat vrienden moet spelen inplaatst online.
vandaar dus dat ik wil dat je nog steeds 2 tegen 2 kan spelen.... en online, en met een vriend!
pi_42740460
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:16 schreef rival het volgende:

[..]

ja maar ik heb vrienden en dan ga je niet omstebeurt spelen he!
heb ook vrienden en dan speel ik offline...1 tegen 1 of 2 tegen 2

ik speel het liefst tegen mijn vrienden en zo denken mijn vrienden daar ook over...dus 2 tegen 2 online heeft geen toegevoegde waarde voor mij.
pi_42740521
Dat niet 2 tegen 2 kunnen weet ik niet waar dat vandaan komt, daar sprak hij niet over geloof ik.
Maar nogmaals, laten we vooral wachten.
Dat van dat niet kunnen editten is, vooralsnog, een fabeltje. De bron was iig iemand die van flink liegen houdt .
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:37:29 #94
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42740835

http://img20.imageshack.us/my.php?image=editplayergc4.jpg

Dit is toch gewoon een Edit mode ?
Waarom zou het er opeens niet meer inzitten dan?

Je kan trouwens nu ook met je ML team online!

[edit] Oeps het gaat natuurlijk over Kits editten
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_42741109
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:37 schreef Cubewoods het volgende:
Je kan trouwens nu ook met je ML team online!
dat zou ik pas stoer vinden! eerst ff 3 'jaartjes' spelen en goede mensen erbij kopen.... en dan met je wereldteam online!
pi_42741143
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:44 schreef rival het volgende:

[..]

dat zou ik pas stoer vinden! eerst ff 3 'jaartjes' spelen en goede mensen erbij kopen.... en dan met je wereldteam online!
Of je doet create original team en je hebt gelijk alle sterspelers
pi_42741982
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Of je doet create original team en je hebt gelijk alle sterspelers
en wat is de lol dan? onverslaanbaar al staat ie op 6 sterren

de lol is toch juist om goed je best te doen waardoor je veel punten binnen haalt en dat je daardoor de goede spelers kunt kopen (die dan soms ook nog eens simpelweg niet willen)

ik bedoel, je speelt toch ook niet met cheats... daar ruikt dit best een beetje naar
pi_42742135
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef rival het volgende:

[..]

en wat is de lol dan? onverslaanbaar al staat ie op 6 sterren

de lol is toch juist om goed je best te doen waardoor je veel punten binnen haalt en dat je daardoor de goede spelers kunt kopen (die dan soms ook nog eens simpelweg niet willen)

ik bedoel, je speelt toch ook niet met cheats... daar ruikt dit best een beetje naar
Klopt, maar als jeje ML team mee mag nemen online zullen er veel mensen met zo'n team komen.
Is trouwens best leuk een heel eigen team maken en dan 2 talentjes halen waar je het elftal omheen bouwt.

Heb nu best een leuk elftal met geweldige shirts
pi_42742549
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:22 schreef VoreG het volgende:

[..]

Klopt, maar als jeje ML team mee mag nemen online zullen er veel mensen met zo'n team komen.
Is trouwens best leuk een heel eigen team maken en dan 2 talentjes halen waar je het elftal omheen bouwt.

Heb nu best een leuk elftal met geweldige shirts
dat is waar... en aangezien iedereen ook al zijn xbox uitzet als ze achter staan in de 88ste minuut dan zulllen die mensen ook wel hun eigen team samen gaan stellen... maarja....
pi_42743242
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:37 schreef rival het volgende:

[..]

dat is waar... en aangezien iedereen ook al zijn xbox uitzet als ze achter staan in de 88ste minuut dan zulllen die mensen ook wel hun eigen team samen gaan stellen... maarja....
Tja, als ik zeer terecht met een 0 of 5 wordt ingemaakt dan speel ik de pot gewoon uit hoor. Kan er alleen niet tegen als ze met een 1-0 voorsprong de bal laf gaan rondspelen achterin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')