ik haal ze beidequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan haal ik hem wel voor de pc
Speelt waarschijnlijk net zo lekker, en anders iets minder, maar in ruil daarvoor krijg je de mogelijkheid om ALLES te editten, met kitserver dingen toe te voegen, de mogelijkheid om 2 tegen 2 te doen online en het is ook nog veel goedkoper (35 euro ofzo).
LEES JE UBERHAUPT WEL WAT HIER GESCHREVEN WORDT?!?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
Fuck die hele next-gen troep
Nu wordt dus duidelijk dat je HOOGUIT 1 tegen 1 kunt doen online...
GEEN EDIT MODE
Slechts 8 stadions... als ik dat vergelijk met PES 5 pc met Superpatch 4.0....
Veel te veel missende teams / competities
Voor mij is de maat vol, ik ga geen 60 euro lappen voor een half spelletje, ook al speelt het nog zo goed
Jongen, jij bent ook een stumpert eerste klas of nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:11 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
LEES JE UBERHAUPT WEL WAT HIER GESCHREVEN WORDT?!?
Het was een HOAX als in NEP. Dat wat die dude vertelde was een NIET WAAR.
Hij is dan ook GEBANNED van PESFAN omdat ie NEP filmpjes had geupload.
DJEEZ
bron?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over die gast. Het KAN gewoon allemaal niet, punt uit. De opties zitten er niet in. En dat heeft geen reet met die gast te maken.
DJEEZ
wat is jouw bron dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jongen, jij bent ook een stumpert eerste klas of niet
JIJ BENT DEGENE DIE MOET LEZEN.
Ik heb het helemaal niet over die gast. Het KAN gewoon allemaal niet, punt uit. De opties zitten er niet in. En dat heeft geen reet met die gast te maken.
DJEEZ
waar is je bron dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
DJEEZ
Echt snugger ben je niet he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
DJEEZ
Zijn bron is een aantal fora waar ze die mongool van pesfan blind hebben overgeschreven.quote:
das naar mijn mening nog steeds geen bron..... op fora's wordt voornamelijk gesuggereerd en daarom is het ook zo leuk om er te neuzenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:54 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Zijn bron is een aantal fora waar ze die mongool van pesfan blind hebben overgeschreven..
wij maken ons drukker om het gedeelte dat je online misschien niet 2 tegen 2 kan spelen.... al geloof ik daar niks van... de meeste partijen zijn met 2 tegen 2!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef Tim_G het volgende:
[..]
. Editten is nep.... speel gewoon met zoals ze spelers gerate hebben![]()
ik vind online 1 tegen 1 prima....heb 2 tegen 2 nooit gespeeld....dus spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
wij maken ons drukker om het gedeelte dat je online misschien niet 2 tegen 2 kan spelen.... al geloof ik daar niks van... de meeste partijen zijn met 2 tegen 2!
ja maar ik heb vrienden en dan ga je niet omstebeurt spelen he!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:59 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ik vind online 1 tegen 1 prima....heb 2 tegen 2 nooit gespeeld....dus spreek voor jezelf![]()
vandaar dus dat ik wil dat je nog steeds 2 tegen 2 kan spelen.... en online, en met een vriend!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:07 schreef Cubewoods het volgende:
Heb nog nooi PES online gespeeld dus dat boeit mij ook niet.
Vind PES meer een spel datje met wat vrienden moet spelen inplaatst online.
heb ook vrienden en dan speel ik offline...1 tegen 1 of 2 tegen 2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar ik heb vrienden en dan ga je niet omstebeurt spelen he!![]()
dat zou ik pas stoer vinden! eerst ff 3 'jaartjes' spelen en goede mensen erbij kopen.... en dan met je wereldteam online!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:37 schreef Cubewoods het volgende:
Je kan trouwens nu ook met je ML team online!
Of je doet create original team en je hebt gelijk alle sterspelersquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou ik pas stoer vinden! eerst ff 3 'jaartjes' spelen en goede mensen erbij kopen.... en dan met je wereldteam online!
en wat is de lol dan? onverslaanbaar al staat ie op 6 sterrenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of je doet create original team en je hebt gelijk alle sterspelers
Klopt, maar als jeje ML team mee mag nemen online zullen er veel mensen met zo'n team komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
en wat is de lol dan? onverslaanbaar al staat ie op 6 sterren![]()
de lol is toch juist om goed je best te doen waardoor je veel punten binnen haalt en dat je daardoor de goede spelers kunt kopen (die dan soms ook nog eens simpelweg niet willen)
ik bedoel, je speelt toch ook niet met cheats... daar ruikt dit best een beetje naar
dat is waar... en aangezien iedereen ook al zijn xbox uitzet als ze achter staan in de 88ste minuut dan zulllen die mensen ook wel hun eigen team samen gaan stellen... maarja....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, maar als jeje ML team mee mag nemen online zullen er veel mensen met zo'n team komen.
Is trouwens best leuk een heel eigen team maken en dan 2 talentjes halen waar je het elftal omheen bouwt.
Heb nu best een leuk elftal met geweldige shirts
Tja, als ik zeer terecht met een 0 of 5 wordt ingemaakt dan speel ik de pot gewoon uit hoor. Kan er alleen niet tegen als ze met een 1-0 voorsprong de bal laf gaan rondspelen achterin.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat is waar... en aangezien iedereen ook al zijn xbox uitzet als ze achter staan in de 88ste minuut dan zulllen die mensen ook wel hun eigen team samen gaan stellen... maarja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |