abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42724831
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef Cubewoods het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cma63wutUSg

Hij zegt dat dit een filmpje is als bewijs. Doet het alleen nog niet
Filmpje werkt bij mij.
pi_42725161
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:17 schreef Cubewoods het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cma63wutUSg

Hij zegt dat dit een filmpje is als bewijs. Doet het alleen nog niet
ps2 video heb ik niks aan.

hier heb je wel een paar xbox 360 video's:

filmpje 1: mms://jeuxfrance.net/Jeux(...)ution_Soccer_6_6.wmv

filmpje 2: mms://jeuxfrance.net/Jeux(...)ution_Soccer_6_7.wmv

Ziet er gewoon top uit!!!
pi_42725363
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:05 schreef Henkmanz het volgende:
PES6 (PS2) speelt beter.

Ik denk dat de X360 versie gewoon gaarder is dan de PS2 versie, want in de PS2 versie kun je alles gewoon editen en zijn er veel meer stadions dan 8.

Er zijn dus DUIDELIJKE verschillen tussen PES6 op de PS2 (of XBOX) en op de X360; volgens mij zijn dit gewoon compleet verschillende versies waarbij de x360 versie dingen heeft zoals widescreen en HDquality, maar de PS2 en Xbox versie heeft gewoon alle opties van pes5 maar dan verbeterd of meer zeg maar. Dus als dat commentaar in de posts hierboven is alleen voor de xbox 360.
Wat een gelul.. alsof je hele verhaal ergens op gebaseerd is. De xbox 360 versie heeft juist meer inhoudelijke veranderingen (dus gameplay wise) dan de andere versies. Dus lijkt me dat de versie die net iets meer heeft.

En het kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten welke non gameplay features het heeft en welke niet, het speelt ongetwijfeld weer heerlijk en realistisch en daarom speel ik PES. Als ik neppe stroeve zooi wil hebben pak ik FIFA wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Un4 op 17-10-2006 00:14:13 ]
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:06:18 #54
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42728295
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:26 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

waar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_42729343
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:02 schreef Un4 het volgende:

[..]

Wat een gelul.. alsof je hele verhaal ergens op gebaseerd is. De xbox 360 versie heeft juist meer inhoudelijke veranderingen (dus gameplay wise) dan de andere versies. Dus lijkt me dat de versie die net iets meer heeft.

En het kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten welke non gameplay features het heeft en welke niet, het speelt ongetwijfeld weer heerlijk en realistisch en daarom speel ik PES. Als ik neppe stroeve zooi wil hebben pak ik FIFA wel.
Ik praat nergens over de gameplay hoor.. die zal heus wel gelijk zijn. Daar hoor je me ook niet over Maar qua verschillen zal er echt wel wat kloppen van mijn verhaal hoor. Mijn 'verhaal' is gebaseerd op mijn -weliswaar beperkte- kennis van PES6 op de PS2 (die ik zelf heb en speel) en de posts die in dit topic gepost zijn over de xbox360 versie. Er is wel een bron hoor. En het gaat me er ook niet om om de xbox360 versie belachelijk te maken, maar ik wilde graag even duidelijk maken dat er qua menu's etc verschillen zijn tussen de Xbox360 versie en de Xbox/PS2 versie. Dat is toch niet zo erg?
Ik snap ook niet waarom je zo gefrustreerd reageert, ik geef niet af op de 360 ofzo. Misschien is mijn woordkeuze (gaarder ipv anders ofzo) je niet goed gevallen, maar om nou te zeggen dat mijn verhaal gelul is... dat gaat wel heel ver.

Anyway, ik geloof het verder ook allemaal wel, ik denk dat er best een kern van waarheid in mijn verhaal zit .
pi_42729384
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 00:06 schreef jpg97 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Is het eigenlijk alleen voor het commentaar of ook de menu's? Ik heb namelijk ergens gelezen dat er een only commentary-patch uit was, en dat is gewoon zonde natuurlijk!
pi_42729458
PC versie maar 35 Euro @ bol.com? .
pi_42729622
Jongens, hou dit ook effe in de gaten: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=89075&page=61

Er loopt iemand te zeggen dat 2 vs. 2 niet kan, en voor mij is dat een reden om het spel niet te halen... ze hebben al zo veel dingen eruit gehaald...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 01:05:42 #59
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_42729875
Dat zou wel fukking stom zijn
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_42732330
Dat van die San Miguel op Pesfan was een hoax.
Hij is gebanned inmiddels en zn "bewijs" waren ps2 filmpjes.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42732643
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:53 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

ps2 video heb ik niks aan.

hier heb je wel een paar xbox 360 video's:

filmpje 1: mms://jeuxfrance.net/Jeux(...)ution_Soccer_6_6.wmv

filmpje 2: mms://jeuxfrance.net/Jeux(...)ution_Soccer_6_7.wmv

Ziet er gewoon top uit!!!
Het ziet er idd goed uit.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42732864

Ik ben weer verslaafd

Eigenlijk zijn alle ergenissen weg die ik sterk had in PES5.

• De scheids is 100% beter geworden en ze fluiten de wedstrijden niet dood.

• Het is meer voetbal geworden. Het is voor mij net allemaal weer wat realitischer geworden dan het vorige deel. Door het iets lagere tempo kan je meer voetballen en goeie passes geven. De tegenstander kan dit evengoed trouwens.

• Ik vind het nadeel nog het verschil tussen het nivo twee sterren en drie sterren. Misschien kan ik het niet zo goed maar ik speel vaak met een vriend op de bank op drie sterren in PES5. Dat ging ons aardig af door als we goed spelen met 3-1 ofzo te winnen. Maar we konden er ook nog wel eens afgaan als we aan het kloten waren. . Twee sterren ging nergens meer over omdat we dat met 12-0 wonnen. NU begon ik gister op drie sterren en dat ging dus mooi niet lukken. , maar op twee sterren ging het me weer iets te makkelijk. Dat gat vind ik dus eigenlijk te groot.

Ik ben in elk geval weer verslaafd en het spel is weer stukken beter geworden. Ik heb Fifa 07 ook echt even geprobeerd en die zijn ook 100% beter geworden maar komen voor mijn gevoel nog niet aan PES.
  •   dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:51:21 #63
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42733419
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 00:44 schreef Henkmanz het volgende:

[..]
    SPOILER
    Is het eigenlijk alleen voor het commentaar of ook de menu's? Ik heb namelijk ergens gelezen dat er een only commentary-patch uit was, en dat is gewoon zonde natuurlijk!
    Het is de Text only patch. Commentaar is nog steeds Frans, maar de teksten zijn nu Engels.
    PieAir
    pi_42733779
    quote:
    Op maandag 16 oktober 2006 19:03 schreef Cubewoods het volgende:
    * Loading times. VERY quick and my brother-in-law says this will be the same for Xbox Live.

* Player models look GORGEOUS. I couldn't believe how good the players look.

* Animations are SWEET. For example, I was running at defenders with C.Ronaldo and he actually looks the way he runs like in real life.

* Crowd sound effects. They roar as you approach the goal (if at home) and really hiss & boo when in posession away.

* Also supports Widescreen which is very important to me. The game looks REALLY hot on a HD TV too.

* Referees DO NOT blow the whistle EVERY two seconds. They are more leniant.

* You can take quick throw-ins in this game.
    Allemaal nep. Die gast was een hoax.
    IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:15:12 #65
    152411 EvertonPride
    we are the peoples club
    pi_42733905
    Ik krijg steeds meer zin erin. Ik ben bijna geneigd om een grotere LCD scherm voor mijn PC te kopen en mijn ATI Radeon 9600 TX te vervangen naar het nieuwste + meer ram geheugen
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:04:10 #66
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42735100
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 10:15 schreef EvertonPride het volgende:
    Ik krijg steeds meer zin erin. Ik ben bijna geneigd om een grotere LCD scherm voor mijn PC te kopen en mijn ATI Radeon 9600 TX te vervangen naar het nieuwste + meer ram geheugen
    Of je koopt van dat geld een XBOX360 + HD TV
    PieAir
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:13:43 #67
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_42735338
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 09:21 schreef Godlike02 het volgende:

• Ik vind het nadeel nog het verschil tussen het nivo twee sterren en drie sterren. Misschien kan ik het niet zo goed maar ik speel vaak met een vriend op de bank op drie sterren in PES5. Dat ging ons aardig af door als we goed spelen met 3-1 ofzo te winnen. Maar we konden er ook nog wel eens afgaan als we aan het kloten waren. . Twee sterren ging nergens meer over omdat we dat met 12-0 wonnen. NU begon ik gister op drie sterren en dat ging dus mooi niet lukken. , maar op twee sterren ging het me weer iets te makkelijk. Dat gat vind ik dus eigenlijk te groot.
  • Dit vond ik ook al zo bij PES5. 2 Sterren was te simpel voor woorden. 3-4 sterren speelde ik alles gelijk, en 5-6 sterren win ik alles bijna.

Komt volgens mij omdat met 5 sterren de tegenstander ook wat meer aanvalt, dus dan zijn er meer scoor kansen.
    "so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
    -Revolutionary Immortal Technique
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:16:46 #68
    52216 pdiscs
    Spruitjes zijn vies!
    pi_42735404
    Kan niet wachten...

(verkapte tvp)
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:27:34 #69
    152411 EvertonPride
    we are the peoples club
    pi_42735670
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 11:04 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Of je koopt van dat geld een XBOX360 + HD TV
    Ik houd niet van consoles. In het begin zijn ze geweldig maar na een jaar staan ze weer in de kas bij mij.
    Ik houd het lekker op mijn pctje.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:35:11 #70
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_42735815
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 11:27 schreef EvertonPride het volgende:

[..]

Ik houd niet van consoles. In het begin zijn ze geweldig maar na een jaar staan ze weer in de kas bij mij.
    Ik houd het lekker op mijn pctje.
    PieAir
    pi_42735852
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 11:13 schreef Cubewoods het volgende:

[..]

Dit vond ik ook al zo bij PES5. 2 Sterren was te simpel voor woorden. 3-4 sterren speelde ik alles gelijk, en 5-6 sterren win ik alles bijna.

Komt volgens mij omdat met 5 sterren de tegenstander ook wat meer aanvalt, dus dan zijn er meer scoor kansen.
    Dan ga ik hem nog iets omhoog gooien.
    Het was idd ook zo in PES5 dat lijkt gelijk gebleven.
    pi_42736551
    heb gister een paar potjes gespeeld en vind m tot nu toe toch echt te traag
    pi_42736621
    Fuck die hele next-gen troep

Nu wordt dus duidelijk dat je HOOGUIT 1 tegen 1 kunt doen online...
    GEEN EDIT MODE
    Slechts 8 stadions... als ik dat vergelijk met PES 5 pc met Superpatch 4.0....
    Veel te veel missende teams / competities

Voor mij is de maat vol, ik ga geen 60 euro lappen voor een half spelletje, ook al speelt het nog zo goed
    pi_42736738
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
    Fuck die hele next-gen troep

Nu wordt dus duidelijk dat je HOOGUIT 1 tegen 1 kunt doen online...
    GEEN EDIT MODE
    Slechts 8 stadions... als ik dat vergelijk met PES 5 pc met Superpatch 4.0....
    Veel te veel missende teams / competities

Voor mij is de maat vol, ik ga geen 60 euro lappen voor een half spelletje, ook al speelt het nog zo goed
    daar gaat het mij dus wel om.
    pi_42737041
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:10 schreef taart het volgende:

[..]

daar gaat het mij dus wel om.
    Dan haal ik hem wel voor de pc

Speelt waarschijnlijk net zo lekker, en anders iets minder, maar in ruil daarvoor krijg je de mogelijkheid om ALLES te editten, met kitserver dingen toe te voegen, de mogelijkheid om 2 tegen 2 te doen online en het is ook nog veel goedkoper (35 euro ofzo).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')